VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=45375
Strona 72 z 73

Autor:  siwy_83 [ Pon 29 Cze, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

Idzie to wszystko w dobrym kierunku :D
Jakie parametry nowego koła?

Autor:  herbiasty [ Wto 30 Cze, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

Dzięki Panowie :)
Pół roku się za niego brałem, aż w końcu zmusiłem sie do wyprucia wszystkiego :) Nie byłem zadowolony z poprzedniej roboty, wiem gdzie popełniłem błędy i teraz było duużo łatwiej.
Teraz wszystko pokryte proszkiem to i sie tak brudzić nie będzie a i zdecydowanie wytrzymalsze.
Zawsze chciałem aby było lepsze jak z fabryki :D
Siwy, Koła maja 8 et17 i 9J et12 R17 :)

Autor:  herbiasty [ Wto 14 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

Coś tam więcej.. Auto miało wujechać już na Dub It, niestety parę rzeczy nie wyszło jak chciałem i musiałem poprawić, przez co nie mogłem skręcAĆ AUTA.
Znów kilka chaotycznych zdjęć z palcu boju, narazie kibel ale efekt koncowy bedzie odpowiedni :)

Robota już na ostatniej prostej
Zamontowany nowy układ paliwowy: usunięte stare przewody, założone nowe miedziane w izolacji od instalacji LPG. Usunięty akumulator paliwa jeszcze z instalacji po K-jecie, a w jego miejscu jest teraz filtr paliwa.Przykręcone zawieszenie:
Przednie tarcze jedynie odświeżone, tylne nowe.
Silnik już w komorze, podpięte wiązki i zamontowane wzmocnienie przedniego pasa aby znów nie pękł od ostrej jazdy.
Cały wydech do końca został owinięty bandażem termoizolacyjnym.
W silniku:
Usunięty podgrzewacz oleju, wykonana nowa krótka rurka pod filtr oleju i wstawiona podstawka pod zewnętrzna chłodnicę. Założony również krótszy filtr oleju.
Ściągnięta osłona z miski olejowej i wspawana płytka aluminiowa 6mm bezpośrednio do samej miski.
Mocowanie alternatora i napinacza wraz z pompą wody zostały wyszkiełkowane. Spinki, blaszki i opaski pocynkowane.
Kolorystyka jak widać, to co na zawieszeniu.


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Koła jak mówiłem założone do jedynki. Skręcone odwrotnie aby były węższe. Rotory zostały wyszkiełkowane i tak pozostawione :)
Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  16vg60 [ Wto 14 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

klawo jak cholera :ok:

Autor:  Praks [ Wto 14 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

ile wyszla cie siateczka schrotha? :)

Autor:  herbiasty [ Śro 15 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

Praks napisał(a):
ile wyszla cie siateczka schrotha? :)

W prezencie od Żonki dostałem, nie wiem :)

16vg60 napisał(a):
klawo jak cholera :ok:

Dzięki :)

Autor:  barteKKmk2 [ Śro 15 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

konkretnie coooo ten kolor tych elementów tutaj ładnie siadł :ok:

Autor:  bob.r [ Czw 16 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

Ładny democar się szykuje

Autor:  Stalu [ Pią 17 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

Herbi dajesz do pieca i to mocno :ok:

bob.r napisał(a):
Ładny democar się szykuje

Bierz przykład

Autor:  bob.r [ Sob 18 Lip, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

Stalu napisał(a):
:

bob.r napisał(a):
Ładny democar się szykuje

Bierz przykład

W głowie mam ich całe mnóstwo :)
Koniec OT.
Herbi, poVWodzenia w dalszych modach.

Autor:  herbiasty [ Nie 02 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

aktualizuje listę modyfikacji :) Zdjęć na razie nie będzie, bo lakier porysowany, wszystko niedopieszczone i wygląda po prostu słabo :P
Na dniach pewnie gdzieś pojedzie jak się wyeliminuje wszystkie choroby wieku dziecięcego.

Pora zaktualizować listę modyfikacji :)
VW Scirocco GTX 1989.
SILNIK:
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki. pompa oleju
- porting głowicy + kompletny remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- wzmocniona miska olejowa płytą 5mm
- zewnętrzna chłodnica oleju
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- cały wydech owinięte bandażem do samego końca
Look:
- chromowane próżniowo: bagnet, korki wlewu: oleju, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- blok silnika w czarnym półmacie
- elementy malowane proszkowo (alternator, kolektor dolotowy, pokrywa rozrządu, obudowa wentylatora, rury cieczy chłodzącej, rura dolotu, rolki pasków, łapy skrzyni biegów) na matową miedź, grafit oraz czerwień
- drobne elementy cynkowane
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm i puszczona błotnikiem
- przewody podciśnień, węże wody, paliwa w plecionce car audio
- nowe zbiorniczki
- wyszkiełkowana skrzynia biegów, mocowanie alternatora, cewka, rozrusznik
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
- miska olejowa pomalowana w matową miedź
OSIĄGI:
0-100km/h ~5,7s
1/4mili - 14,5s et

MOC:
-193KM i 218Nm
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
Limiter przesunięty na 7400obr/min

UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy

ZAWIESZENIE:
- każdy element rozkręcony i przeglądnięty. Nastepnie selekcja na piaskowanie i malowanie proszkowe lub cynkowanie.
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód krzyżowa
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- nowe łożyska i piasty
- poliuretany wszędzie
- wahacze, spinki, obejmy, belka, stabilizatory wypiaskowane i pomalowane proszkowo w grafit i matową miedź

UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm

BODY-KIT:
- na sezon 2015 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga,, dosłowanie KAZDA śruba została przeglądnięta i wymieniona na nową
-w 2012 nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- całkowicie nowe reflektory przednie wraz z cynkowanymi ramkami.
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antena
- usunięte listwy boczne
- dokładka JE-Design
- zamiast przedniego zderzaka założona belka z golfa MKI po piaskowaniu i malowaniu, w belce zamontowane kierunkowskazy z Golfa MKI a w nich umieszczone światła postojowe
- wypiaskowane i pomalowane proszkowo mocowanie belki zderzaka

UKŁAD PALIWOWY:
- Nowe przewody paliwowe z miedzi 8mm.
- akumulator paliwa, w jego miejsce założony filtr paliwa aby usunąć go spod maski

KOŁA:
2009:BCW Powertech 15" 8i9J
2011: O.Z Turbo 2tlg 15" 8i8,5J
2012: BBS Postert 3tlg 8,5i9J
2015: Dynatech M3 3tlg 17"
2x8J 2x9J Pomalowane wraz z rantami w czarny połysk
-śrubki tytanowe wyszczotkowane

ŚRODEK:
- MFA
- polakierowane na nowo całe wnętrze w Lakier L90e
- odchudzone ze wszystkich wygłuszeń
- usunięte "parapety"
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami mocowane do klatki
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym
- siatka Schroth na okno

CAR-AUDIO: usunięte wraz z wiązkami do głośników :)

Autor:  Luq@sz [ Nie 02 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

gratuluje uporu i dbałości o szczegóły trzymam kciuki i mam nadzieję, że cygański złoty po złożeniu całości nie będzie wyglądał kiczowato, czekam na fotorelacje :ok:

Autor:  Pajtak [ Śro 05 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

najbardziej mnie ciekawi ,,zamiast przedniego zderzaka belka z mk1'' jak dobrze rozumiem to będzie bez zderzaka?? Piękne auto typowy zapie***lacz

Autor:  kosa014 [ Śro 05 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

jednym słowem MASAKRA !!!! gratuluje uporu i podziwiam !

Autor:  herbiasty [ Czw 06 Sie, 2015 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GTX] .Stormtrooper. 2,0 16V

Pajtak napisał(a):
najbardziej mnie ciekawi ,,zamiast przedniego zderzaka belka z mk1'' jak dobrze rozumiem to będzie bez zderzaka?? Piękne auto typowy zapie***lacz


Ma byc Rejsing ;) Auto ma "zderzak", jest tak jak u Voomerana tylko ja mam jeszcze postoje tam wsadzone.
BTW. miałem juz taki pomysł zanim voomeran niebieski się pojawił, ale uważałem, że to za duży hardcore...

kosa014 napisał(a):
jednym słowem MASAKRA !!!! gratuluje uporu i podziwiam !

Ja tam podziwiam Twojego golfa :P

Luq@sz napisał(a):
gratuluje uporu i dbałości o szczegóły trzymam kciuki i mam nadzieję, że cygański złoty po złożeniu całości nie będzie wyglądał kiczowato, czekam na fotorelacje :ok:

to nie jest złoty a matowa miedź :) Będą jakieś zdjęcia jak juz finalnie wyczyszczę wszystko :)
Jest w zasadzie poskładany ale wygląda jak kibel :P

dziękuję wszystkim za dobre słowo :ok: :ok:

Jednak auto nie jest idealne, zawsze znajda sie jakieś drobiazgi wkurzające.
Osobiście sam uważam, że nie ma aut idealnych albo za mało jeszcze widziałem....
U mnie np. dramatycznie nie podoba mi sie obecny kolor klatki. Chciałem zrobic coś takiego jak miałem wczesniej ale zrobiłem półmat zamiast pełny mat i wygląda dziwnie :/

Pod maską chciał bym usunąć zbiornik wyrównawczy ale głowica jest wyżej niż chłodnica :/
Boczki drzwiowe są. całe do roboty bo zaczynają pękac.
Kolektor ssący jeszcze raz będe malował bo jednak widać ślady po usuwaniu napisu "seat".
Deskę rozdzielczą trzeba poflockować albo obszyć.
I jeszcze duzo się znajdzie.

ehhh... tak piszę aby później nie było wytykania :P :(( help

Strona 72 z 73 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/