VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski S3
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=35638
Strona 18 z 19

Autor:  kaka1987r [ Pon 19 Gru, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson

_ZaBa_
Teraz pół Inowrocławia walnie focha na Ciebie ze tak bez słowa do nas wpadłeś....a w sobote nie spałem od 6...hehe. Następnym razem napisz chociaż jakąś wzmianke w temacie bo często zaglądam:)

Gratki wyniku!! Ile bym dał żeby mój Golfik tak zap....alał :ok:
Pozdro!!

Autor:  waski00 [ Pon 19 Gru, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson

Teraz to prawdziwe 2,0 TFSI :ok:

Gratuluję mega dobrego wyniku ;)

Autor:  _ZaBa_ [ Wto 20 Gru, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson

noname_conek napisał(a):
dobra moc, ale i tak nie dawałeś mi ostatnio rady ze świateł mam nawet dowody w postaci filmu :D

Nie dodawaj se ;P jakoś za światłami już nikogo z tylu nie było widać :P
noname_conek napisał(a):
ps. fajne drechy :D

dziekuje :-D
Prosac napisał(a):
Fajnie że w końcu masz normalną moc tego silnika, na pewno fajnie teraz się odpycha.
tzn odpychał się lepiej bo stary sterownik okazał się że był z wirusem, ale zadecydowałem, że na razie pozostanę przy serii, a na drugi rok się sprawdzi czy wirus w starym kompie był bezpieczny i jak co się go zapoda.
Puzon napisał(a):
Byles w Inowroclawiu i nawet znac nie dales :<

Nie było zbytnio czasu szczerze mówiąc, żeby wpaść, pogadać, następnym razem obiecuje poprawę kolego Puzonie :)
waski00 napisał(a):
Teraz to prawdziwe 2,0 TFSI :ok:

Po części dzięki Tobie ;)

Autor:  Puzon [ Wto 20 Gru, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson

_ZaBa_ napisał(a):
Nie było zbytnio czasu szczerze mówiąc, żeby wpaść, pogadać, następnym razem obiecuje poprawę kolego Puzonie :)



Trzymam za słowo :) Fajnie, że tyle wypluła "jedyna" na pewno zaraz bedzie apetyt na wiecej albo juz jest ]:->

Autor:  _ZaBa_ [ Czw 05 Kwi, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson

Co prawda dużo się nie ruszyło, ale trochę odświeżymy temat ;)

wpadła szpera Quaife yupii myśle, że pomoże to nieco w ruszaniu ]:)
Image

oraz reportaż na http://www.vdub.kz

tu bezpośredni link http://www.vdub.kz/shkodnik/

Miłej lektóry :] Pozdro ŻaBa :D

Autor:  norbi [ Czw 05 Kwi, 2012 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson

Nową kupiłeś? Ile Cię wyniosła? Może być na PW.

Autor:  _ZaBa_ [ Pon 03 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson

Po długiej przerwie należało by coś wrzucić. Golf sprawuje się dobrze od czasu swapu, nic się nie posypało, lałem wachę i jeździłem. W zimę wyjąłem wszystkie chłodnice do przeprowadzenia drobnych zmian, lecz ze względu na brak czasu prace nie szły najlepiej, można powiedzieć, że w ogóle nie szły :smutny: . Przez co golf w tym roku nie zrobił ani kilometra niestety, jednak są też dobre wieści po wakacjach poszło wszystko do przodu.

Przerobione zostały łapy silnika, na starych miska była 4cm nad ziemią, teraz po przeróbce miska jest 10,5cm od gleby, jest nawet wyżej od mocowań wahaczy czyli tragedii nie ma, będzie można bardziej zejść na glebę, a tego od czasu swapu mi brakowało. Był pomysł żeby wypieprzyć balanse oraz oryginalna pompę i zrobic to na patencie pompy z 1.8T z hybrydowa miską lecz kultura pracy silnika by na tym ucierpiała dlatego wszsytko zostało na swoim miejscu. Dolna łapa również została zmieniona na sztywniejszą, użyta do tego została łapa MKV (poprzednia była z MKIV).
ImageImageImage
ImageImageImage
Podniesienie silnika wymusiło usunięcie osłony silnika która jest jednocześnie puszką filtra powietrza, na jej miejsce został zrobiony dolot z nierdzewki wraz z filtrem Pipercross. Wydech również trzeba było zmodyfikować przy okazji został owinięty bandażem.
ImageImage
Długo poszukiwałem chłodnicy nissens’a od passata b3 vr6 lub g60 na płaskich żebrach , wszędzie gdzie dzwoniłem (a chyba obdzwoniłem wszystko co wujek Google znalazł) mówili że jedynie mogą zamówić na okrągłych rurkowych kanałach jakieś tam zamienniki słabych firm. To mnie zbytnio nie satysfakcjonowało, po jakimś czasie przypomniałem sobie o pewnym warsztacie regenerującym chłodnice okazało się, że są oni autoryzowanym serwisem firmy Nissens. Po krótkiej rozmowie pan powiedział ze zorientuje się w temacie i oddzwoni, na drugi dzień przedzwonił z informacja, że może chłodnice do VR6 zamówić z Danii. Po tygodniu chłodnica była już w moich rękach. Jedynym jej minusem była cena, kilkukrotnie większa niż zwykłej rurkowej, no ale czego się nie robi dla auta.
Image
Zainstalowany został mniejszy IC, dlaczego?!?! Spostrzegawcze osoby będą wiedziały. Orurowanie też należało wy spawać na nowo.
ImageImageImage
ImageImage
Części również trochę się zebrało m.in. tylne czopy piast, piasty przednie, drążki z końcówkami + osłony, łożyska, sworznie, prowadnice zacisków, nowy zawór nagrzewnicy, koła impulsowe i czujniki ABS,oraz trochę części z ASO
ImageImage
Cambery
Image
Porządkowanie kabli (fotki w trakcie prac), wiązki już poukładane pod podłużnicą, owinięte taśmą parcianą, należy je jedynie pochować w peszle, które już leżą i czekają. Aż 11 różnych średnic, aby jak najlepiej dopasować do grubości wszystkich wiązek.
ImageImage
A to urodzinowy prezent Turbo i Wtryski od S3 w przyszłym roku podziałamy z mocą
ImageImageImage
Od ostatniego aktuala zmienił się również dupowóz, został nim Audi A4 B5 Avant 1.9tdi AHH po małych modach: zawias -40, felga 18”, wtryski 210, EGR out, soft.
ImageImage

W miarę możliwości będę wrzucał jakieś ńjusy...

Autor:  matti06 [ Pon 03 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson

mi zdjęcia nie chodzą, ale dobrze ze auto wróciło : D

Autor:  _junior [ Pon 03 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski

no mi tez foty nie chodzą :ała:

Autor:  _ZaBa_ [ Pon 03 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski

Naprawione :ok: . Jakimś fartem ustawiły się w fotosiku jako prywatne.

Autor:  Bastek. [ Pon 03 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski

powiedz mi jakie liczniki masz z mk5 czy mk1? i jak to masz ogarniete? dziala Ci wszystko? obroty V max itd? migacze podswietlanie?

Autor:  _ZaBa_ [ Pon 03 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski

Bastek. napisał(a):
powiedz mi jakie liczniki masz z mk5 czy mk1? i jak to masz ogarniete? dziala Ci wszystko? obroty V max itd? migacze podswietlanie?

Zegary są od mk1 jedynie nie działa mi prędkościomierz, ale przed rozbieraniem będzie to ogarnięte.

Autor:  Bastek. [ Wto 04 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski

mam ten sam problem, bo ecu czyta ze skrzyni, a skrzynia z absu nie? czyli co bd zakladal abs?

Autor:  _ZaBa_ [ Śro 05 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski

Bastek. napisał(a):
mam ten sam problem, bo ecu czyta ze skrzyni, a skrzynia z absu nie?

nowe ecu czytają z abs'u, starsze ze skrzyni, a licznik ze skrzyni lub z abs'u po can'ie (ale to zależy od modelu i rocznika)

Bastek. napisał(a):
czyli co bd zakladal abs?

Tak, ja u siebie zakładam ABS, ale ze względów bezpieczeństwa :P

Autor:  Bastek. [ Śro 05 Lis, 2014 ]
Temat postu:  Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski

kojarzysz modele ? ktora czyta z ABSu, a ktora ze skrzyni ?> Twoja czyta z absu ?
szpere bd zakladal ?

Strona 18 z 19 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/