Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 18 z 19 [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson
PostWysłany: Pon 19 Gru, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lis, 2007
Posty: 1629
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK1 16V, jetta A2 coupe GTD, passat B3 GT air-ride
_ZaBa_
Teraz pół Inowrocławia walnie focha na Ciebie ze tak bez słowa do nas wpadłeś....a w sobote nie spałem od 6...hehe. Następnym razem napisz chociaż jakąś wzmianke w temacie bo często zaglądam:)

Gratki wyniku!! Ile bym dał żeby mój Golfik tak zap....alał :ok:
Pozdro!!



_________________
Moje MK1 viewtopic.php?t=25747
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson
PostWysłany: Pon 19 Gru, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 28 Sty, 2009
Posty: 13
Skąd: Konin
Teraz to prawdziwe 2,0 TFSI :ok:

Gratuluję mega dobrego wyniku ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson
PostWysłany: Wto 20 Gru, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008
Posty: 157
Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
noname_conek napisał(a):
dobra moc, ale i tak nie dawałeś mi ostatnio rady ze świateł mam nawet dowody w postaci filmu :D

Nie dodawaj se ;P jakoś za światłami już nikogo z tylu nie było widać :P
noname_conek napisał(a):
ps. fajne drechy :D

dziekuje :-D
Prosac napisał(a):
Fajnie że w końcu masz normalną moc tego silnika, na pewno fajnie teraz się odpycha.
tzn odpychał się lepiej bo stary sterownik okazał się że był z wirusem, ale zadecydowałem, że na razie pozostanę przy serii, a na drugi rok się sprawdzi czy wirus w starym kompie był bezpieczny i jak co się go zapoda.
Puzon napisał(a):
Byles w Inowroclawiu i nawet znac nie dales :<

Nie było zbytnio czasu szczerze mówiąc, żeby wpaść, pogadać, następnym razem obiecuje poprawę kolego Puzonie :)
waski00 napisał(a):
Teraz to prawdziwe 2,0 TFSI :ok:

Po części dzięki Tobie ;)



_________________
∙ VolXplayers ∙
Offline
 Profil    5752869
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson
PostWysłany: Wto 20 Gru, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 08 Sty, 2005
Posty: 822
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: BMW E93
_ZaBa_ napisał(a):
Nie było zbytnio czasu szczerze mówiąc, żeby wpaść, pogadać, następnym razem obiecuje poprawę kolego Puzonie :)



Trzymam za słowo :) Fajnie, że tyle wypluła "jedyna" na pewno zaraz bedzie apetyt na wiecej albo juz jest ]:->



_________________
Było MK2 GTI....
viewtopic.php?f=112&t=29575

Było MK2 G60....
viewtopic.php?f=98&t=33360

Było A3 1.9TDI ASV+...
viewtopic.php?f=98&t=47087

Było A4 Cabrio...

Będzie....
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson
PostWysłany: Czw 05 Kwi, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008
Posty: 157
Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
Co prawda dużo się nie ruszyło, ale trochę odświeżymy temat ;)

wpadła szpera Quaife yupii myśle, że pomoże to nieco w ruszaniu ]:)
Image

oraz reportaż na http://www.vdub.kz

tu bezpośredni link http://www.vdub.kz/shkodnik/

Miłej lektóry :] Pozdro ŻaBa :D



_________________
∙ VolXplayers ∙
Offline
 Profil    5752869
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson
PostWysłany: Czw 05 Kwi, 2012 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
Nową kupiłeś? Ile Cię wyniosła? Może być na PW.



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008
Posty: 157
Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
Po długiej przerwie należało by coś wrzucić. Golf sprawuje się dobrze od czasu swapu, nic się nie posypało, lałem wachę i jeździłem. W zimę wyjąłem wszystkie chłodnice do przeprowadzenia drobnych zmian, lecz ze względu na brak czasu prace nie szły najlepiej, można powiedzieć, że w ogóle nie szły :smutny: . Przez co golf w tym roku nie zrobił ani kilometra niestety, jednak są też dobre wieści po wakacjach poszło wszystko do przodu.

Przerobione zostały łapy silnika, na starych miska była 4cm nad ziemią, teraz po przeróbce miska jest 10,5cm od gleby, jest nawet wyżej od mocowań wahaczy czyli tragedii nie ma, będzie można bardziej zejść na glebę, a tego od czasu swapu mi brakowało. Był pomysł żeby wypieprzyć balanse oraz oryginalna pompę i zrobic to na patencie pompy z 1.8T z hybrydowa miską lecz kultura pracy silnika by na tym ucierpiała dlatego wszsytko zostało na swoim miejscu. Dolna łapa również została zmieniona na sztywniejszą, użyta do tego została łapa MKV (poprzednia była z MKIV).
ImageImageImage
ImageImageImage
Podniesienie silnika wymusiło usunięcie osłony silnika która jest jednocześnie puszką filtra powietrza, na jej miejsce został zrobiony dolot z nierdzewki wraz z filtrem Pipercross. Wydech również trzeba było zmodyfikować przy okazji został owinięty bandażem.
ImageImage
Długo poszukiwałem chłodnicy nissens’a od passata b3 vr6 lub g60 na płaskich żebrach , wszędzie gdzie dzwoniłem (a chyba obdzwoniłem wszystko co wujek Google znalazł) mówili że jedynie mogą zamówić na okrągłych rurkowych kanałach jakieś tam zamienniki słabych firm. To mnie zbytnio nie satysfakcjonowało, po jakimś czasie przypomniałem sobie o pewnym warsztacie regenerującym chłodnice okazało się, że są oni autoryzowanym serwisem firmy Nissens. Po krótkiej rozmowie pan powiedział ze zorientuje się w temacie i oddzwoni, na drugi dzień przedzwonił z informacja, że może chłodnice do VR6 zamówić z Danii. Po tygodniu chłodnica była już w moich rękach. Jedynym jej minusem była cena, kilkukrotnie większa niż zwykłej rurkowej, no ale czego się nie robi dla auta.
Image
Zainstalowany został mniejszy IC, dlaczego?!?! Spostrzegawcze osoby będą wiedziały. Orurowanie też należało wy spawać na nowo.
ImageImageImage
ImageImage
Części również trochę się zebrało m.in. tylne czopy piast, piasty przednie, drążki z końcówkami + osłony, łożyska, sworznie, prowadnice zacisków, nowy zawór nagrzewnicy, koła impulsowe i czujniki ABS,oraz trochę części z ASO
ImageImage
Cambery
Image
Porządkowanie kabli (fotki w trakcie prac), wiązki już poukładane pod podłużnicą, owinięte taśmą parcianą, należy je jedynie pochować w peszle, które już leżą i czekają. Aż 11 różnych średnic, aby jak najlepiej dopasować do grubości wszystkich wiązek.
ImageImage
A to urodzinowy prezent Turbo i Wtryski od S3 w przyszłym roku podziałamy z mocą
ImageImageImage
Od ostatniego aktuala zmienił się również dupowóz, został nim Audi A4 B5 Avant 1.9tdi AHH po małych modach: zawias -40, felga 18”, wtryski 210, EGR out, soft.
ImageImage

W miarę możliwości będę wrzucał jakieś ńjusy...



_________________
∙ VolXplayers ∙
Offline
 Profil    5752869
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 16 - Foty Carlsson
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2014 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Sie, 2009
Posty: 296
Skąd: Leszno
Gadu-Gadu: 0
Auto: corrado g60
mi zdjęcia nie chodzą, ale dobrze ze auto wróciło : D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Mar, 2014
Posty: 98
Skąd: WGS
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk2 1.8T
no mi tez foty nie chodzą :ała:



_________________
Roses are red
Violets are blue
My mk2 goes WUTUTUT
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008
Posty: 157
Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
Naprawione :ok: . Jakimś fartem ustawiły się w fotosiku jako prywatne.



_________________
∙ VolXplayers ∙
Offline
 Profil    5752869
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2014 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 23 Paź, 2008
Posty: 795
Skąd: Gołkowice/ Wodzislaw Slaski
Gadu-Gadu: 3915827
Auto: Lupo 2.0 TFSI
powiedz mi jakie liczniki masz z mk5 czy mk1? i jak to masz ogarniete? dziala Ci wszystko? obroty V max itd? migacze podswietlanie?



_________________
viewtopic.php?f=98&t=47656 old lupo
viewtopic.php?f=98&t=97888 new lupo
Offline
 Profil    3915827
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski
PostWysłany: Pon 03 Lis, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008
Posty: 157
Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
Bastek. napisał(a):
powiedz mi jakie liczniki masz z mk5 czy mk1? i jak to masz ogarniete? dziala Ci wszystko? obroty V max itd? migacze podswietlanie?

Zegary są od mk1 jedynie nie działa mi prędkościomierz, ale przed rozbieraniem będzie to ogarnięte.



_________________
∙ VolXplayers ∙
Offline
 Profil    5752869
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski
PostWysłany: Wto 04 Lis, 2014 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 23 Paź, 2008
Posty: 795
Skąd: Gołkowice/ Wodzislaw Slaski
Gadu-Gadu: 3915827
Auto: Lupo 2.0 TFSI
mam ten sam problem, bo ecu czyta ze skrzyni, a skrzynia z absu nie? czyli co bd zakladal abs?



_________________
viewtopic.php?f=98&t=47656 old lupo
viewtopic.php?f=98&t=97888 new lupo
Offline
 Profil    3915827
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 29 Mar, 2008
Posty: 157
Skąd: Lignowy Szlacheckie
Gadu-Gadu: 5752869
Auto: Golf Mk1 & Jetta A1
Bastek. napisał(a):
mam ten sam problem, bo ecu czyta ze skrzyni, a skrzynia z absu nie?

nowe ecu czytają z abs'u, starsze ze skrzyni, a licznik ze skrzyni lub z abs'u po can'ie (ale to zależy od modelu i rocznika)

Bastek. napisał(a):
czyli co bd zakladal abs?

Tak, ja u siebie zakładam ABS, ale ze względów bezpieczeństwa :P



_________________
∙ VolXplayers ∙
Offline
 Profil    5752869
 
 Temat postu: Re: [mk1 CL 83' 2.0 TFSI] by ŻaBa >>Str. 18 Turbo + Wtryski
PostWysłany: Śro 05 Lis, 2014 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 23 Paź, 2008
Posty: 795
Skąd: Gołkowice/ Wodzislaw Slaski
Gadu-Gadu: 3915827
Auto: Lupo 2.0 TFSI
kojarzysz modele ? ktora czyta z ABSu, a ktora ze skrzyni ?> Twoja czyta z absu ?
szpere bd zakladal ?



_________________
viewtopic.php?f=98&t=47656 old lupo
viewtopic.php?f=98&t=97888 new lupo
Offline
 Profil    3915827
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 18 z 19 [ 277 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe