Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 15 [ 212 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2 16vT] MK2 2.0 16vT by Apsik
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
TAK BYŁO
Cytuj:
VW Golf MK2 G60 by Apsik
żeby wszystko było jasne: "to jest auto na weekend itp."

MODEL: MK2 G60

SILNIK: VW R4 1.8 PG G60

MOC: 234KM i 285,6Nm [wynik już trochę nieaktualny, ze względu na modyfikacje wprowadzone w tym roku - wtryski i G-Lader]

MODY POD MASKA:
VW R4 1.8 PG G60 z dodatkami:
- hybrydowy G-Lader (własny rozwiert),
- wtryski 346ccm (od Audi RS2),
- chłodnica oleju Racimex,
- chłodnica płynu robiona na zamówienie,
- IC od Golf'a II GTI G60 (bez klimy)
- aluminiowa miska olejowa SCHRICK,
- głowica po mod'ach by Chojnacki M.S.,
- zestaw Bar-Tek Stage 4:
-- asymetryczny wałek rozrządu SCHRICK,
-- świece BOSCH Platin W4DP0,
-- kółko G-Ladera 65mm,
-- bypass zwrotu powietrza,
-- chip RS3,
-- regulator ciśnienia paliwa Weber i wskaźnik ciśnienia paliwa,
-poszczególne elementy silnika pomalowane na czarno lub wypolerowane;

ZAWIESZENIE:
- gwint KW Variant 2,
- rozporki przód i tył własnej konstrukcji,
- kompletny zestaw PowerFlex'a;

UKLAD HAMULCOWY:
- hamulce przód Audi S2 (280mm)
- hamulce tył MK4 GTI (226mm),
- klocki EBC RedStuffCeramic,
- tarcze Nordmann nawiercane i nacinane (przód o podwyższonej wytrzymałości na temp.);

KOLA:
- felgi na codzień BBS RA 7Jx15" z oponami 195/45 (Nankang NS-2)
- felgi na zloty BBS RS 001 8&8,5Jx15" z oponami 195/45

NADWOZIE:
- brak bocznych kierunków,
- brak anteny,
- klapa na pół-gładko,
- klamki z Audi 80
- lampy przednie FK Angel Eyes,
- kierunki i przeciwmgielne FK Clear,
- z tyłu czarne lampy Hella,
- grill bez znaczka i bleda na reflektorach;

WNETRZE:
- miękka deska,
- boczki na nowo obszyte i wygładzone czarnym welurem,
- brak tylnej kanapy,
- klatka bezpieczeństwa do sportu od C.K. Motorsport (malowana proszkowo, kolor: czarny pół-mat),
- siedzenia "Bimarco C" na konsolach własnego projektu,
- 4-punktowe 3" pasy SPARCO z homologacją FIA,
- siatka na szybie kierowcy SPARCO z homologacją FIA,
- Short-Shifter własnej konstrukcji (a'la VW Motorsport),
- dodatkowe wskaźniki AFR, BOOST, OIL PRESS (Auto Meter - USA)

AUDIO:
- kolektor wydechowy Supersprint 4-2-1,
- rura 2,5" (też z kwasówki) aż do tłumika końcowego
- tłumik końcowy oryginalny VW GTI

Zmiany przeprowadzone:
Praktycznie to co w opisie to zostało zmodyfikowane, dodane, zamienione;
Wiele rzeczy poza malowaniem, klatką bezpieczeństwa i modyfikacją głowicy wykonałem własnoręcznie, czasami z pomocą ojca lub brata (za co jestem im bardzo wdzięczny).
Specjalne podziękowania dla DaroS'a za nieocenioną pomoc!!!

Plany:
Budowa samochodu oficjalnie jest zakończona.

Osiągnięcia:
- 2gie miejsce w Show&Shine w kategorii Golf 2 @ DUB05 meeting Oploo (NL);
- fotka w VW Performance 08/06 w relacji z Worthersee 2006 (UK)


Opisu już starczy ... filmik i fotki:

-wykres
Image

-filmik z jazdy na hamownię...:
http://www.youtube.com/watch?v=gKntLUXqglg

- sesja zdjęciowa do kalendarza vwforum.nl - Breda 2006 (NL)
Image
Image
Image
Image
Image
Image

- zlot DUB '05 Meeting - Oploo 2006 (NL)
Image

- zlot 25. GTI Treffen - Worthersee 2006 (A)
Image
Image

- wnętrze auta
Image
Image

Jak tylko uruchomię mojego kompa to wrzucę najświeższe fotki.

Perspektywy (tzw. STAGE 2)...
...długo by pisać, ale na chwilę obecną SILNIK JEST JUż SPRZEDANY razem z Digi1;
do Worthersee 2009 planuje:
- wstawić nowy motor,
- zmodyfikować sprzęgło i skrzynię (w końcu),
- wyciągnąć delikatnie błotniki (1,5cm na stronę),
- zmienić wskaźnik AFR na EGT,
- zmienić wydech na 3" przelot (końcówki GTI muszą zostać),
- zmienić siedzenia na SPARCO Pro2000,
- zamontować podstopnicę SPARCO Naviga.


Ostatnio edytowany przez Apsik Wto 15 Gru, 2009, edytowano w sumie 4 razy


_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 290
Skąd: Wodzisław
Jest dobrze, bedzie lepiej :super:



_________________
Corrado G60+
Passat B5 TDi
A4 B6 1.9TDI Avant Quattro
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
Apsik wygladowo jest pieknie , nie rob nic z nadkolami bo tak jest dobrze



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
krzyh napisał(a):
Apsik wygladowo jest pieknie , nie rob nic z nadkolami bo tak jest dobrze

musze te pionowa krawedz blotnika chociaż delikatnie wypuścic, na scislosc 1cm starczy, bo moze i przod nie ociera, ale tyl na RSie 8,5" przyciera delikatnie...
..no chyba zeby ranty pozmieniac i miec 8" z przodu i z tyłu ... hmmm

W odpowiedzi na pewne pytanie jednego kolegi:
"Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
Niepokonanym
Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką, której nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas"
Przecież G60 nie można robić cały czas, trzeba podnosić poprzeczkę ... w miarę możliwości.


Ostatnio edytowany przez Apsik, Pon 26 Maj, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sie, 2006
Posty: 2477
Skąd: BEMA ZOO GW CITY
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk3
pikny ale z checia bym ogladna sobie projekt od momentu zakupu ook
powodzenia APSIK
p.s. kocham ten lakier na mk2
(czy mi sie wydawalo czy gdzies pisales ze mk2 idzie na sprzedasz)


Ostatnio edytowany przez pitblade, Pon 26 Maj, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
http://www.airpainter.pl/
SZABLONY MALARSKIE, NAKLEJKI ŚCIENNE, FOTOTAPETY itp.
http://www.foliedotykowe.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
pitblade napisał(a):
pikny ale z checia bym ogladna sobie projekt od momentu zakupu ook

Mówisz i masz ... ałłłłł głupi zapomniałem dać tego linka:
http://mk2g60.republika.pl - Od 1szego tygodnia zakupu, do Wsee 2007 (jak tylko mój komp ożyje to uaktualnię o przygotowania do sezonu 2008)



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sie, 2006
Posty: 2477
Skąd: BEMA ZOO GW CITY
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk3
Apsik napisał(a):
pitblade napisał(a):
pikny ale z checia bym ogladna sobie projekt od momentu zakupu ook

Mówisz i masz ... ałłłłł głupi zapomniałem dać tego linka:
http://mk2g60.republika.pl - Od 1szego tygodnia zakupu, do Wsee 2007 (jak tylko mój komp ożyje to uaktualnię o przygotowania do sezonu 2008)

wiem widzialem stronke
mialem na mysli zebys na forum go tak opisal



_________________
http://www.airpainter.pl/
SZABLONY MALARSKIE, NAKLEJKI ŚCIENNE, FOTOTAPETY itp.
http://www.foliedotykowe.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
pitblade napisał(a):
mialem na mysli zebys na forum go tak opisal

No to coś skrobnę:
We wrześniu 2004 roku w Berlinie po 6 miesiącach poszukiwań, kupiłem VW z silnikiem G60 :) trafiło na MK2, a szukałem Corrado (nie żałuję wyboru). Autko było po SWAPie, jeszcze nie skończone, a wnętrza nie było tzn. była tylko decha, liczniki i skrzynka z jakiejś germańskiej oranżady :D
Szybkie sprawdzenie braków w komorze i okazało sie ze brak jest IC i G-Lader nie domaga... IC od MB Sprintera i nowy (używka po regenie) G-Lader skutecznie poprawiły moje samopoczucie :D, ale nim jeszcze odpaliłem auto SLS Stage 2 zawitał pod maską.
Kubły Bimarco i pasy Sparco + jakas kanapa i boczki w czarnym welurze ... to była raczej konieczność ;)
Hamownia wypluła 200KM, a pierwsze jazdy po przesiadce z 90KM RP'ka powodowały drżenie nóg :> ... ale powoli zaczalem sie przyzwyczajać...
Jeszcze w 2005 jeździłem na zacnej feldze BBS RA 7x15 :D kiedy to wpadłem na genialny pomysł o kryptonimie Stage 4+ i zacząłem współpracę z Bartkiem z Bar-Tek-Tuning.de
"Porozumienie" okazało na tyle owocne, że silnik w wersji Stage 4+, zaopatrzony w właściwy IC, bo od MK2 GTI G60 bez klimy i po modach głowicy u Chojnackiego i paru moich i GTO regulacjach wypluł znany do dziś wynik 234KM i 285,6Nm.
Ale to było od strony mocy... jeżeli chodzi o stylistyke to komore silnika na szmacie jechałem 2 tyg, bo jakiś Helmut mial ten wspanialy pomysl żeby go konserwacją prysnąć no_coment
Tak czy inaczej nowy wydech i short-shifter to były początki dążenia do rajdowego stylu...
W sezonie 2005 jeszcze udało się ustrzelić BBS RS001, ale że rant tam w serii kiepski to je z deka podmieniłem :luka: no i poprawiłem te ohydną gładką klapę :D
Na sezon 2006 wpadła klatka bezpieczeństwa zrobiona w Opolu przez C.K. Motorsport z homologacja na rajdy PZM'u :-D bezpieczeństwo na pierwszym miejscu...
...i z Drake'iem lansowaliśmy się po Worthersee :D ... wtedy też doatałem historyczny mandat - za zbyt głośny przejazd przez tunel (ten na drodze miedzy bramkami).
W wakacje postanowiłem ugryźć temat hebli i zainwestowałem w zaciski od S2 na przód i MK4 na tył z tarczami Nordmann'a + Klocki EBC Semi-Ceramic i to był strzał w dziesiątkę, bo nie dość ze nie można tego zgrzać to hamuje to to bardzo sprawnie.
W sezonie 2006 udało sie jeszcze pokazać na germańskich i holenderskich zlotach, przywieźć parę pucharków i trafić do niderlandzkiego kalendarza vwforum.nl :luka:
Sezon 2007 zacząłem standardowo od czyszczenia wozu bo Wsee zaplanowane i wszystko byłoby perfekcyjnie, bo i trafiły się 4punktowe 3" pasy SPARCO z homologacją, ale w drodze powrotnej lekko wysypał się kompresor i chyba ogólnie jakieś fatum na niego padło, bo praktycznie problemy były, aż do maja 2008 :znudzony:
Lader laderem, ale "coś" trzeba było dłubnąć żeby w tym roku to lepiej jechało i ... zawitały nowe wtryski od RS2 oraz hybrydowy kompresor, którego historia jest bardziej rozbudowana niż instrukcja obsługi F16. Na poprawienie humoru, zainwestowałem w siatkę na boczną szybę - w końcu "Rajdowy German" ;)
Po wielu głębokich przemyśleniach i jazdach na nowym setupie, doszedłem do wniosku, ze w końcu problemów z silnikiem nie ma, ale jego skrzydła są już rozwinięte i bardziej ich nie naciągnę budżetem jakim dysponuję ... szybka decyzja i poszło info o sprzedaży.
Niektórym może to wydawać się dziwne, że przygotowałem silnik do sezonu i na samym początku go sprzedałem... no cóż jak sie ma plan, to i tak można.
Swoją drogą to silnik trafi w dobre ręce i tego jestem pewien :ok:

Projekt "MK2 G60" dobiegł końca i nieskromnie wracając do piosenki Perfectu, R4 [PG] 1.8 G60 8v dnia 22.05.2008 roku zostało sprzedane.



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 22 Sie, 2005
Posty: 1439
Skąd: Dublin/Cosel O.-S
Gadu-Gadu: 0
Auto: Way too many VWs
Zostaw te nadkola w spokoju! :P I przyznaj sie po co w tym roku na 15 minut na See przyjechales. Takie rzeczy to trzeba kupic samemu, bo nikt z ekipy nie mialby tyle odwagi zeby zakupic tyle siatki i szpachli do frontu z Audi w zestawie do mk2 :P Wstyd wiekszy niz kupowanie swierszczykow w kiosku :P

Chwalisz sie co tam teraz sie bedzie dzialo? Boje sie, ze moze byc za groobo!



_________________
'87 Golf Mk2 GL
'91 Golf Mk2 1.6 - R.I.P.
'91 Corrado G60
'95 Vento 1.9d - R.I.P.
'96 Vento G60/EatonM62
'98 Golf 1.4
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Cze, 2007
Posty: 420
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 0
Tlen: malytm
Auto: 8E cdl, 19E aum
zacny sprzęt...może masz jakiś film jak to dźwięczało;)
w ile teraz km chcesz trafić z nowym motorem?


Offline
 Profil    malytm
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
zuko napisał(a):
Chwalisz sie co tam teraz sie bedzie dzialo?

nie
zuko napisał(a):
Boje sie, ze moze byc za groobo!

nie
zuko napisał(a):
Takie rzeczy to trzeba kupic samemu, bo nikt z ekipy nie mialby tyle odwagi zeby zakupic tyle siatki i szpachli do frontu z Audi w zestawie do mk2

A miałeś nie mówić :zdegustowany:

[ Dodano: Pon 26 Maj, 2008 ]
Cytuj:
w ile teraz km chcesz trafić z nowym motorem?

nie powiem - chcę uniknąć zbędnych spekulacji i debaty

[ Dodano: Pon 26 Maj, 2008 ]
_małyTM_ napisał(a):
może masz jakiś film jak to dźwięczało;)

Ty są 2 filmiki :D
http://www.youtube.com/profile_videos?user=mk2g60&p=r



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sie, 2006
Posty: 2477
Skąd: BEMA ZOO GW CITY
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk3
Apsik napisał(a):
No to coś skrobnę:
ook
teraz tylko czekam co tu bedzie sie dzialo :)
jeszcze raz powodzenia ook



_________________
http://www.airpainter.pl/
SZABLONY MALARSKIE, NAKLEJKI ŚCIENNE, FOTOTAPETY itp.
http://www.foliedotykowe.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 22 Sie, 2005
Posty: 1439
Skąd: Dublin/Cosel O.-S
Gadu-Gadu: 0
Auto: Way too many VWs
Apsik napisał(a):
zuko napisał(a):
Takie rzeczy to trzeba kupic samemu, bo nikt z ekipy nie mialby tyle odwagi zeby zakupic tyle siatki i szpachli do frontu z Audi w zestawie do mk2

A miałeś nie mówić :zdegustowany:


Za pozno! Obdzwonilem wszystkich specow w promieniu 300km... chyba do Gdanska musisz leciec to ulepic :P

Kiedy motor odjezdza? Ostatnia rundke jeszcze sobie chyba cykniesz co?



_________________
'87 Golf Mk2 GL
'91 Golf Mk2 1.6 - R.I.P.
'91 Corrado G60
'95 Vento 1.9d - R.I.P.
'96 Vento G60/EatonM62
'98 Golf 1.4
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Lut, 2005
Posty: 593
Skąd: just behind you
Gadu-Gadu: 5342886
Skype: mr-apsik
Auto: MK2 2.0 16vT
Audi A3 8L 1.9 TDI PD
zuko napisał(a):
Kiedy motor odjezdza?

Okolice sierpnia, wiec nie jedna rundka bedzie



_________________
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
PRO-TUNE: SWAPy, skrzynie, elektryka, sprzęgła, turbo
www.pro-tune.pl

Image
Offline
 Profil    5342886 mr-apsik
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 26 Maj, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
oj kolego aspik mam nadzieje, ze spotkamy sie na see w przyszlym roku i jakas mala jazde testowa odbedziemy, bo motorek bedzie dobry. mamy takich 2 kolegow z cultstyle.pl co lataja mk2 vr6 i cos tez wspominali o groobych projektach... zobaczywmy co z tego wyniknie ale znajac twoje podejscie to sadze ze i tak nic z tego nie zrozumiem a auto bedzie zapierd....
ja 3mam kciuki i lucze na jakas skromno relacje z przebiegu prac. a i musisz utrzec nosa temu cwanaczkowi z wielkopolski co wziol silnik od ciebie :ok:



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 15 [ 212 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 31 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe