VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Corrado US R32 ex G60] - German Style by Hafcik
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=27102
Strona 3 z 21

Autor:  Grzeniu [ Czw 10 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

-HAFCIK- napisał(a):
oryginalnie silnik w MK4 jest zawieszony na podłużnicach – takie rozwiązanie nie wchodziło w grę


pytam sie, bo sie az tak nie znam: dlaczego nie?? chodzi o to ze po prostu podluznice by nie wytrzymaly??

Autor:  -HAFCIK- [ Czw 10 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Grzeniu, konstrukcja podłużnicy w Corrado nie jest policzona pod podtrzymywanie silnika. Z regóły po położeniu silnika na podłużnicach po jakimś czasie pękają podłużnice.

Biorąc pod uwagę że VW to klocki lego dla dorosłych , wychodze z założenia że lepiej poświecić czas na znalezienie rozwiązania opierającego sie na orginalnych konstrukcjach Vag, niż tworzyć na samym początku jakieś druciarstwo, tym bardziej jeśli ma to być ingerencja w konstrukcje auta.

Autor:  Praks [ Czw 10 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

-HAFCIK-, AMEN :) dlatego zmienialem kompletnei cale zawieszenie i mocowania silnika od vr6 przy swoim swapie :) a niektorzy sie puklai w czolo mo co ci wahacze i stabilizator i belka...a i nei ktorzy ze wozek tez mogl zostac... :/ ;)

Autor:  -HAFCIK- [ Czw 10 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Praks krzyzyk na droge takim fachowcom co tak swapy robią.
Szczególnie że przy Swapie na VR6 w Corrado można zrobić WSZYSTKO na fabrycznych gratach, problem lezy jedynie w dostepności niektórych części.

Autor:  Praks [ Czw 10 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

-HAFCIK- napisał(a):
Praks krzyzyk na droge takim fachowcom co tak swapy robią.
Szczególnie że przy Swapie na VR6 w Corrado można zrobić WSZYSTKO na fabrycznych gratach, problem lezy jedynie w dostepności niektórych części.

dokaldnie:) z G60 zostal mi tylko bak 55l :D

Autor:  -HAFCIK- [ Sob 12 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

PART 4

Jak już pisałem wcześniej, elektryka była zrobiona "na pałę" ałaa więc ulitował się nademną Walduś i postanowił pomóc mi w doprowadzeniu elektryczności do porządku jamajama . Muszę powiedzieć że wykonał kawał dobrej roboty, spędził kilkaset godzin nad studiowaniem schematów i doprowadził całość instalacji do stanu gdzie działa każda [cenzura]ółka - zegary , MFA, tempomat, automatyczne wysuwanie spoilera yupii i wiele innych szczegółów.
Po takim czasie grzebania w kabelkach sam się sporo nauczyłem i dowiedziałem, a jest czego sie uczyć bo kabli jest tam duuuuuuuuuuuużo coooo :

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  rennsport [ Sob 12 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

coooo :oo coooo tyle kabli w życiu nie widziałem

Autor:  -HAFCIK- [ Sob 12 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

No niestety, Walduś różne silniki juz "elektryfikował" ale sam sie za głowę łapał jak to widział.
Prawda jest taka, że benzynowe silniki mają sporo więcej elektryki niz TDI-ki.
Nie mam zdjęcia skrzynki bezpieczników , ale ponieważ Coraś sam z siebie ma sporo elektryczności fabrycznej w sobie to zapięcie skrzynki bezp. to był istny horror, kabloteka się nie mieściła !!!
Po tej przygodzie z elektryką zrozumiałem dlaczego nikt sie nie chciał tego podjąć , a renomowanej firmie w Pruszczu Gdańskim krzykneli za podłączenie instalacji silnika 3500 PLN <:<

Autor:  archie [ Sob 12 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

respect dla pana od elektryki . nie mam pojecia jak ludzie robia clean pod maska w takich motorach . Nie dziwie sie ze nikt sie tego nie chcial podjac . wyglada to jakbys klebek kabli wrzucil pod maske

Autor:  Mioo [ Sob 12 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

zeczywiscie wyglada jak by granat pod maske wrzocil... a ja myslame ze w mk1 mialem kablowisko

Autor:  pitblade [ Sob 12 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

taki Waldus to jak lekarstwo
a co do kabelkow to ladna masakra

Autor:  kolarz [ Sob 12 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

archie napisał(a):
respect dla pana od elektryki . nie mam pojecia jak ludzie robia clean pod maska w takich motorach . Nie dziwie sie ze nikt sie tego nie chcial podjac . wyglada to jakbys klebek kabli wrzucil pod maske

z elektryka zeczywiscie niezła masakra coooo
co do corrasia jest wypas, fajnie ,że został w oryginalnym kolorze

Autor:  -HAFCIK- [ Sob 12 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Walduś jest naprawdę niezastąpiony, mimo kilku latek więcej niż średnia naszego wieku jest w VW Klub Polska prawie od początku.
Naprawdę jest specjalistą w tym co robi i mogę go śmiało polecić każdemu kto chciałby robić podobną sprawę jak ja.

Podłączył już niejeden silnik i wie o co chodzi. Sam jest właścicielem ładnej Mk3 która właśnie przeszła transplantację na najmocniejsze 1,9 TDI :ok: ale to jak skończy to może sam się pochwali :)

Co do koloru, to była też rozważana opcja zmiany , ale stwierdziełem że zostanie Tornado Rot - bo wiadomo - czerwone jest szybsze ]:->

Autor:  B_O_N_K [ Nie 13 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

Gratuluję autka ;) Pomimo koloru który jakoś nie podchodzi mi do Corrado ten wygląda ok. Podobnie silnik - pomimo że nie jest to jakaś bardzo mocna jednostka, jednak stanowi to ciekawe i bardzo oryginalne rozwiązanie :)

Powodzenia w realizacji dalszych planów ;)

Pozdrawiam ;)

Autor:  -HAFCIK- [ Nie 13 Sty, 2008 ]
Temat postu: 

B_O_N_K, Dzieki ! :D

Własnie w tej budowli bardziej chodziło o indywidualizm niz o moc. :ała:
Chciaż nie ukrywam, że silnik też nie do końca pozostanie seryjny - ale to kwestia finansów, ale bedzie to w granicach rozsądku, ponieważ zależy mi aby moje auto nie było "autem jednego sezonu".
Myslę że zdrowa motorownia pozwoli mi na kilka lat radosci z auta bez ciągłego rozbierania i dłubania w ukręconym motorze ]:->

Strona 3 z 21 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/