VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Corrado US R32 ex G60] - German Style by Hafcik https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=27102 |
Strona 3 z 21 |
Autor: | Grzeniu [ Czw 10 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
-HAFCIK- napisał(a): oryginalnie silnik w MK4 jest zawieszony na podłużnicach – takie rozwiązanie nie wchodziło w grę
pytam sie, bo sie az tak nie znam: dlaczego nie?? chodzi o to ze po prostu podluznice by nie wytrzymaly?? |
Autor: | -HAFCIK- [ Czw 10 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
Grzeniu, konstrukcja podłużnicy w Corrado nie jest policzona pod podtrzymywanie silnika. Z regóły po położeniu silnika na podłużnicach po jakimś czasie pękają podłużnice. Biorąc pod uwagę że VW to klocki lego dla dorosłych , wychodze z założenia że lepiej poświecić czas na znalezienie rozwiązania opierającego sie na orginalnych konstrukcjach Vag, niż tworzyć na samym początku jakieś druciarstwo, tym bardziej jeśli ma to być ingerencja w konstrukcje auta. |
Autor: | Praks [ Czw 10 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
-HAFCIK-, AMEN dlatego zmienialem kompletnei cale zawieszenie i mocowania silnika od vr6 przy swoim swapie a niektorzy sie puklai w czolo mo co ci wahacze i stabilizator i belka...a i nei ktorzy ze wozek tez mogl zostac... |
Autor: | -HAFCIK- [ Czw 10 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
Praks krzyzyk na droge takim fachowcom co tak swapy robią. Szczególnie że przy Swapie na VR6 w Corrado można zrobić WSZYSTKO na fabrycznych gratach, problem lezy jedynie w dostepności niektórych części. |
Autor: | Praks [ Czw 10 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
-HAFCIK- napisał(a): Praks krzyzyk na droge takim fachowcom co tak swapy robią.
Szczególnie że przy Swapie na VR6 w Corrado można zrobić WSZYSTKO na fabrycznych gratach, problem lezy jedynie w dostepności niektórych części. dokaldnie:) z G60 zostal mi tylko bak 55l |
Autor: | -HAFCIK- [ Sob 12 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
PART 4 Jak już pisałem wcześniej, elektryka była zrobiona "na pałę" więc ulitował się nademną Walduś i postanowił pomóc mi w doprowadzeniu elektryczności do porządku . Muszę powiedzieć że wykonał kawał dobrej roboty, spędził kilkaset godzin nad studiowaniem schematów i doprowadził całość instalacji do stanu gdzie działa każda [cenzura]ółka - zegary , MFA, tempomat, automatyczne wysuwanie spoilera i wiele innych szczegółów. Po takim czasie grzebania w kabelkach sam się sporo nauczyłem i dowiedziałem, a jest czego sie uczyć bo kabli jest tam duuuuuuuuuuuużo : |
Autor: | rennsport [ Sob 12 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
tyle kabli w życiu nie widziałem |
Autor: | -HAFCIK- [ Sob 12 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
No niestety, Walduś różne silniki juz "elektryfikował" ale sam sie za głowę łapał jak to widział. Prawda jest taka, że benzynowe silniki mają sporo więcej elektryki niz TDI-ki. Nie mam zdjęcia skrzynki bezpieczników , ale ponieważ Coraś sam z siebie ma sporo elektryczności fabrycznej w sobie to zapięcie skrzynki bezp. to był istny horror, kabloteka się nie mieściła ! Po tej przygodzie z elektryką zrozumiałem dlaczego nikt sie nie chciał tego podjąć , a renomowanej firmie w Pruszczu Gdańskim krzykneli za podłączenie instalacji silnika 3500 PLN |
Autor: | archie [ Sob 12 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
respect dla pana od elektryki . nie mam pojecia jak ludzie robia clean pod maska w takich motorach . Nie dziwie sie ze nikt sie tego nie chcial podjac . wyglada to jakbys klebek kabli wrzucil pod maske |
Autor: | Mioo [ Sob 12 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
zeczywiscie wyglada jak by granat pod maske wrzocil... a ja myslame ze w mk1 mialem kablowisko |
Autor: | pitblade [ Sob 12 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
taki Waldus to jak lekarstwo a co do kabelkow to ladna masakra |
Autor: | kolarz [ Sob 12 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
archie napisał(a): respect dla pana od elektryki . nie mam pojecia jak ludzie robia clean pod maska w takich motorach . Nie dziwie sie ze nikt sie tego nie chcial podjac . wyglada to jakbys klebek kabli wrzucil pod maske
z elektryka zeczywiscie niezła masakra co do corrasia jest wypas, fajnie ,że został w oryginalnym kolorze |
Autor: | -HAFCIK- [ Sob 12 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
Walduś jest naprawdę niezastąpiony, mimo kilku latek więcej niż średnia naszego wieku jest w VW Klub Polska prawie od początku. Naprawdę jest specjalistą w tym co robi i mogę go śmiało polecić każdemu kto chciałby robić podobną sprawę jak ja. Podłączył już niejeden silnik i wie o co chodzi. Sam jest właścicielem ładnej Mk3 która właśnie przeszła transplantację na najmocniejsze 1,9 TDI ale to jak skończy to może sam się pochwali Co do koloru, to była też rozważana opcja zmiany , ale stwierdziełem że zostanie Tornado Rot - bo wiadomo - czerwone jest szybsze |
Autor: | B_O_N_K [ Nie 13 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
Gratuluję autka Pomimo koloru który jakoś nie podchodzi mi do Corrado ten wygląda ok. Podobnie silnik - pomimo że nie jest to jakaś bardzo mocna jednostka, jednak stanowi to ciekawe i bardzo oryginalne rozwiązanie Powodzenia w realizacji dalszych planów Pozdrawiam |
Autor: | -HAFCIK- [ Nie 13 Sty, 2008 ] |
Temat postu: | |
B_O_N_K, Dzieki ! Własnie w tej budowli bardziej chodziło o indywidualizm niz o moc. Chciaż nie ukrywam, że silnik też nie do końca pozostanie seryjny - ale to kwestia finansów, ale bedzie to w granicach rozsądku, ponieważ zależy mi aby moje auto nie było "autem jednego sezonu". Myslę że zdrowa motorownia pozwoli mi na kilka lat radosci z auta bez ciągłego rozbierania i dłubania w ukręconym motorze |
Strona 3 z 21 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |