Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 21 [ 314 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 24 Wrz, 2007
Posty: 1073
Skąd: Pleszew
Gadu-Gadu: 8726938
Auto: Audi a4 1.8T quattro
Coras wypas. tylko tak jak juz ktos wczesniej pisał o kierunkach bo nie pasuja do reszty



_________________
Byle mkII
viewtopic.php?f=87&t=25025&start=0
Audi b5 avant
viewtopic.php?f=98&t=48709&view=unread#unread
Moj profil
http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=7005
Offline
 Profil    8726938
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
Mioo, artec edition L w czerni sa juz zarezerwowane :P



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
nie no, piekne Corrado, ideal, ciekawy silnik, jakie ma parametry ? jakie wrazenia z jazdy ?
popularne te felgi sie robia ale coraz bardziej mi sei podobaja, po ile takie chodza mniej wiecej ??



_________________
Polo Coupe G60:
viewtopic.php?f=98&t=50521&start=0


http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6945
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 24 Maj, 2007
Posty: 256
Skąd: Legnica
Fajne Corrado tylko rażą mnie trochę te lampy przednie i brewka . ale i tak jest super

najbardziej podoba mi sie foto po lekkich modyfikacjach czysty oryginał
no ale co ja sie tam znam

pozdro ;)



_________________
http://galeria.olympusclub.pl/index.php?cat=16863
http://picasaweb.google.pl/Rennsport76
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 08 Sty, 2008 
FAKIR
FAKIR
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 03 Lis, 2006
Posty: 1767
Gadu-Gadu: 7752780
Skype: Lookazv6
Auto: Golf mk2/audi diesel wagon
-HAFCIK-, witam :) corras piekny,a wybów silnika jak najbardziej :ok: sam mam v5 w variancie tyle,że ja mam 20 v :D hehe,piekne brzmienie maja te motorki...
pozdrawiam



_________________
Kupie Mille Miglie Chronos w 16"
Image
Offline
 Profil    7752780 Lookazv6
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
PR23M3K napisał(a):
popularne te felgi sie robia ale coraz bardziej mi sei podobaja, po ile takie chodza mniej wiecej ??

2 komplety wsrod wszystkich corrado w PL to powszechne??? coooo
poki co 3 komplet widzialem tylko na calibrze w 9 calach :<

wiecej nie spotkalem a net znam prawie na pamiec niee

takze proosze cie ;)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
Praks, ma rację - to nie sa zbyt popularne felgi :)

Akurat przypadek sprawił że obaj z Praksem mamy to koło , ale generalnie to ja nigdy w PL nie niedziałem takich kół na sprzedaż - raz tylko 17x8 założone na MB , ale 17 nie robią juz takiego wrażenia masywnosci.

[ Dodano: Sro 09 Sty, 2008 ]
lookazv6 napisał(a):
-HAFCIK-, witam :) corras piekny,a wybów silnika jak najbardziej :ok: sam mam v5 w variancie tyle,że ja mam 20 v :D hehe,piekne brzmienie maja te motorki...
pozdrawiam


Słyszałem kolego juz o Twoim aucie !
Zazdroszcze ci tego 20V :) ale dzwięk pewnie bedzie podobny :D
Chętnie kiedys oblukam jak Ci ten motorek upakowali, bo sam ze swoim miałem niemało problemów, ale to były troche inne czasy ;)



_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
-HAFCIK-, wlasnie dzis jak na zlsc na culcie sprzedaje ale 7,5 i 8 cali ;) takze nadal jestesmy jedyni :)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
PART 2

Zapomniałem dodać, że auto w momencie kupna było totalnie seryjne (za wyjątkiem niezaciekawych felg Ronal)
Po pierwszym etapie fascynacji samochodem, zacząłem odczuwać pewien niedosyt.
Niby ładnie wyglądało , a jednak daleko do tych egzemplarzy widywanych w gazetach z za zachodniej granicy.
Auto miało mimo stosunkowo małego przebiegu wszystko trochę wad lakierniczych które mnie drażniły oraz jedną ogromną wadę która w tamtym czasie wydawał mi się nie do przeskoczenia – padnięty kompresor G60.
Nie musze nikomu uświadamiać jak drażniącym jest mieć auto które powinno się legitymować mocą 160 KM , a ma ledwie 90.
Ten brak 70 koni był (jak się okazało) przyczyną rozpoczęcia głównej fazy projektu. Co prawda dostałem od Grubego (dzięki Maciej !) zregenerowane G i na moment nawet Corrado odzyskało część dawnego wigoru, ale po krótkiej chwili (2 tyg.) i ten kompresor padł – w tamtym czasie nie było szans nawet na profesjonalną regenerację G a ceny za tą usługę u zachodnich sąsiadów przyprawiały o ciarki na plecach.

Ale cóż ,po sezonie 2002 auto zostało odstawione , kompresor ponownie wyjęty i zaczęła się walka o regenerację kompresora. Niestety po rozebraniu i konsultacji z SLS (dzięki Kuzyn!) okazało się że oba kompresory nadają się tylko i wyłącznie na złom. W tym momencie nastąpił moment załamania , cena nowego G60 wynosiła około 2000 DM – była po prostu kosmiczna !

Wtedy zrodził się plan na zmianę jednostki napędowej. Musiała być w miarę nowa, bezawaryjna no i oczywiście mocniejsza niż obecne 90 KM.
W grę wchodziły 1,8T lub 1,9 Tdi – obie równo trudne do zdobycia w tamtych czasach i obie równie drogie. (Teraz mi trochę wstyd że myślałem o TDI do Corka, dziś uważam że to profanacja tego samochodu)
Po kilku tygodniach poszukiwań silnika wybór padł na jednostkę 1,8 T. Pozorna łatwość montażu, niezłe osiągi i możliwość dalszych modyfikacji no i myśl że będzie to pierwsze Corrado 1,8T w PL utwierdziły mnie w przekonaniu że to będzie właściwy silnik.
Niestety w montażu pierwszej takiej jednostki do Corrado ubiegli mnie koledzy z MDT (wkładając 1,8T do Corrado Strusia),silnik z Cupry poszedł z dymem (razem z Cuprą) więc trzeba było szukać innego silnika.
I tak podczas pewnej nocnej sesji nad ETKĄ z Bajerem padły sakramentalne słowa : „- Hafcik , wiesz że dziś do mnie do roboty przywieźli rozebrane po kradzieży Toledo z 2000 roku z takim dziwnym silnikiem ,V5. Ciekawe czy ktoś już włożył taki silnik do Corka ?”

Okazało się że NIE , nikt takiego Swapa nie robił ! (wtedy nie zastanawiałem się dlaczego)

No i powstał projekt VW CORRADO US V5


C.D.N.



_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 10 Sty, 2006
Posty: 841
Skąd: Rzeszów
Ja tam sie az tak nie znam, zobaczylem je w projekcie Praks'a i teraz tu, wiec taka mysl mi sie nasunela. Bardzo mi sie spodobaly te felgi, dobre ET maja, w sam raz na adapter. Jezeli mozecie to napiszcie mi na PW ile takie kosztuja (ile za nie daliscie) :)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Lip, 2006
Posty: 4247
Skąd: Suchy Las / Poznań
Gadu-Gadu: 4722144
Auto: Felicita i B3 US
fajnee raddo ........... i fajny silniczek ... a jak wrazenia z jazdy raddo z takim sercem???



_________________
Stylepoznan
35i GLX

Image
Offline
 Profil    4722144
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
PR23M3K Felgi kosztują w przedziale 400E - 1000E
w zależności od stanu.

cocoloco, bardzo fajnie się jeździ z takim motorem.
Ponieważ ma on zmienną geometrie dolotu to juz od najniższych obrotów jest już dostępny maksymalny moment obrotowy. To dość żwawy motor. Co prawda mało koni ze stosunkowo dużej pojemności , ale ja raczej to biorę za zaletę niz wadę.

rennsport fakt że na tych zdjęciach wyglada fajnie, gdyby w tamtych czasach był popularny Cult tak jak dziś to pewie poszłoby to w tamtym kierunku. Ale Cult wtedy dopiero raczkował , a na topie był German. Być może kiedyś jeszcze przygarnę jakies Corrado i zrobimy coś odmiennego :-D



_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
PR23M3K, adaptery sa fabrycznie dawane z tymi felami ;) jak przewaznie przy artec i RH...

ceny wahaja sie rozne jak napisal hafcik ;) zaleta jest to ze jest to dosc rzadka felga :)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 09 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 06 Mar, 2006
Posty: 339
Skąd: Goleszów
Gadu-Gadu: 5386449
Auto: Vw Polo 20v turbo Genesis
bardzo fajny silniczek :ok:


Offline
 Profil    5386449
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
PART 3

Odkupienie silnika nie było tak proste jak się wydawało. Trochę trwało zanim silnik stał się możliwy do kupienia, ale w końcu udało się ! W warsztacie wylądował „kompletny” silnik Vr5 o oznaczeniu AGZ (silniki takie montowane były w Mk4 GTI, Bora, Passat, Seat Toledo), 150 PS z przebiegiem 59570 km do tego skrzynia biegów, instalacja elektryczna, liczniki, kluczyki, komputer – w zasadzie komplet do SWAPA. Ze wstępnych oględzin wynikło że brakuje kilku „[cenzura]ół” (te [cenzura]ły kosztowały mnie później prawie 1/3 tego co cały silnik )

I tu w zasadzie skończyła się radość a zaczęły się schody. Silnik który teoretycznie jest ewolucyjnym rozwinięciem VR6, praktycznie tylko częściowo go przypomina. Powiem krótko, prawie rok szukałem części (łap, belek, poduszek ) i rozwiązania jak zawiesić silnik na fabrycznych punktach podparcia (oryginalnie silnik w MK4 jest zawieszony na podłużnicach – takie rozwiązanie nie wchodziło w grę) wykorzystując do tego oryginalne części koncernu VAG.
Równolegle trwały poszukiwania elektryka który podjąłby się sklecenia instalacji i podłączenia silnika. Nikt ze znajomych nie chciał się podjąć nieznanego tematu. W końcu udało się znaleźć chętnego, ale nikomu nie polecę tego specjalisty. Co prawda na instalacji zrobionej przez niego silnik odpalił, ale nie działało już potem nic innego niż silnik.
To był beznadziejny okres, w którym kilkakrotnie miałem ochotę wbić siekierę w dach i plułem sobie w gębę że nie kupiłem nowego kompresora.

A tak brzmiał motor gdy uało sie go w końcu odpalić ! Musicie sobie wyobrazić moją radość po takim czasie i wielu chwilach zwątpienia.
Koniecznie włączcie głośniki !

ImageMade in Poland 3city VW PomorzeImageMade in Poland VW Pomorze 3City

No i kilka fotek jak to wtedy wyglądało :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image



_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 21 [ 314 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe