Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 21 [ 314 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 18 Lip, 2006
Posty: 970
Skąd: Starogard Gdanski
Gadu-Gadu: 3861995
Auto: C63-> AMGfahrer
-HAFCIK- napisał(a):
oryginalnie silnik w MK4 jest zawieszony na podłużnicach – takie rozwiązanie nie wchodziło w grę


pytam sie, bo sie az tak nie znam: dlaczego nie?? chodzi o to ze po prostu podluznice by nie wytrzymaly??



_________________
2004: TS Torun
2005-6: VWMania,TS Piła
2007: Bautzen, VAGTreffen, Blasen, Borsk
2008: Nowy Staw, Pleszew, VAGTreffen, VWMania, VAG Event
2009: SpeedMania, Mrowki, VWigwamy Pleszew, VAG Event, VW Mania, Mrówki vol. II, ESSEN Motor Show
2010: Nowy Staw, Worthersee Tour, Mrówki, VAG Event, VW Mania, Cultstyle.pl
2011: Nowy Staw, Majowka Cultstyle.pl, Mrówki, VAG Event, Pasłęk,VW Mania, M.I.V.W, Cultstyle.pl, STS Bydgoszcz,
2012: Worthersee Tour, OldschoolSuicideParty, VAG Event, Cultstyle, c.d.n.
Offline
 Profil    3861995
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
Grzeniu, konstrukcja podłużnicy w Corrado nie jest policzona pod podtrzymywanie silnika. Z regóły po położeniu silnika na podłużnicach po jakimś czasie pękają podłużnice.

Biorąc pod uwagę że VW to klocki lego dla dorosłych , wychodze z założenia że lepiej poświecić czas na znalezienie rozwiązania opierającego sie na orginalnych konstrukcjach Vag, niż tworzyć na samym początku jakieś druciarstwo, tym bardziej jeśli ma to być ingerencja w konstrukcje auta.



_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
-HAFCIK-, AMEN :) dlatego zmienialem kompletnei cale zawieszenie i mocowania silnika od vr6 przy swoim swapie :) a niektorzy sie puklai w czolo mo co ci wahacze i stabilizator i belka...a i nei ktorzy ze wozek tez mogl zostac... :/ ;)



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
Praks krzyzyk na droge takim fachowcom co tak swapy robią.
Szczególnie że przy Swapie na VR6 w Corrado można zrobić WSZYSTKO na fabrycznych gratach, problem lezy jedynie w dostepności niektórych części.



_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 10 Sty, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
-HAFCIK- napisał(a):
Praks krzyzyk na droge takim fachowcom co tak swapy robią.
Szczególnie że przy Swapie na VR6 w Corrado można zrobić WSZYSTKO na fabrycznych gratach, problem lezy jedynie w dostepności niektórych części.

dokaldnie:) z G60 zostal mi tylko bak 55l :D



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
PART 4

Jak już pisałem wcześniej, elektryka była zrobiona "na pałę" ałaa więc ulitował się nademną Walduś i postanowił pomóc mi w doprowadzeniu elektryczności do porządku jamajama . Muszę powiedzieć że wykonał kawał dobrej roboty, spędził kilkaset godzin nad studiowaniem schematów i doprowadził całość instalacji do stanu gdzie działa każda [cenzura]ółka - zegary , MFA, tempomat, automatyczne wysuwanie spoilera yupii i wiele innych szczegółów.
Po takim czasie grzebania w kabelkach sam się sporo nauczyłem i dowiedziałem, a jest czego sie uczyć bo kabli jest tam duuuuuuuuuuuużo coooo :

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Ostatnio edytowany przez -HAFCIK-, Sob 12 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 24 Maj, 2007
Posty: 256
Skąd: Legnica
coooo :oo coooo tyle kabli w życiu nie widziałem



_________________
http://galeria.olympusclub.pl/index.php?cat=16863
http://picasaweb.google.pl/Rennsport76
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
No niestety, Walduś różne silniki juz "elektryfikował" ale sam sie za głowę łapał jak to widział.
Prawda jest taka, że benzynowe silniki mają sporo więcej elektryki niz TDI-ki.
Nie mam zdjęcia skrzynki bezpieczników , ale ponieważ Coraś sam z siebie ma sporo elektryczności fabrycznej w sobie to zapięcie skrzynki bezp. to był istny horror, kabloteka się nie mieściła !!!
Po tej przygodzie z elektryką zrozumiałem dlaczego nikt sie nie chciał tego podjąć , a renomowanej firmie w Pruszczu Gdańskim krzykneli za podłączenie instalacji silnika 3500 PLN <:<



_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
respect dla pana od elektryki . nie mam pojecia jak ludzie robia clean pod maska w takich motorach . Nie dziwie sie ze nikt sie tego nie chcial podjac . wyglada to jakbys klebek kabli wrzucil pod maske



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 5203
Skąd: Wroc
Gadu-Gadu: 1367975
Auto: caddy mk1
zeczywiscie wyglada jak by granat pod maske wrzocil... a ja myslame ze w mk1 mialem kablowisko



_________________
OLD VOLKSWAGENS NEVER DIE, THEY JUST GET LOWER
Offline
 Profil    1367975
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Sie, 2006
Posty: 2477
Skąd: BEMA ZOO GW CITY
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk3
taki Waldus to jak lekarstwo
a co do kabelkow to ladna masakra



_________________
http://www.airpainter.pl/
SZABLONY MALARSKIE, NAKLEJKI ŚCIENNE, FOTOTAPETY itp.
http://www.foliedotykowe.com/
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 30 Sie, 2005
Posty: 1218
Skąd: VWlkp
archie napisał(a):
respect dla pana od elektryki . nie mam pojecia jak ludzie robia clean pod maska w takich motorach . Nie dziwie sie ze nikt sie tego nie chcial podjac . wyglada to jakbys klebek kabli wrzucil pod maske

z elektryka zeczywiscie niezła masakra coooo
co do corrasia jest wypas, fajnie ,że został w oryginalnym kolorze



_________________
Image

prawdziwe caddy skonczyło sie na mk1
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 12 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
Walduś jest naprawdę niezastąpiony, mimo kilku latek więcej niż średnia naszego wieku jest w VW Klub Polska prawie od początku.
Naprawdę jest specjalistą w tym co robi i mogę go śmiało polecić każdemu kto chciałby robić podobną sprawę jak ja.

Podłączył już niejeden silnik i wie o co chodzi. Sam jest właścicielem ładnej Mk3 która właśnie przeszła transplantację na najmocniejsze 1,9 TDI :ok: ale to jak skończy to może sam się pochwali :)

Co do koloru, to była też rozważana opcja zmiany , ale stwierdziełem że zostanie Tornado Rot - bo wiadomo - czerwone jest szybsze ]:->


Ostatnio edytowany przez -HAFCIK-, Nie 13 Sty, 2008, edytowano w sumie 1 raz


_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 13 Sty, 2008 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Gratuluję autka ;) Pomimo koloru który jakoś nie podchodzi mi do Corrado ten wygląda ok. Podobnie silnik - pomimo że nie jest to jakaś bardzo mocna jednostka, jednak stanowi to ciekawe i bardzo oryginalne rozwiązanie :)

Powodzenia w realizacji dalszych planów ;)

Pozdrawiam ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 13 Sty, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 08 Sty, 2008
Posty: 214
Skąd: Neustadt
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Corrado US R32 Kompressor
B_O_N_K, Dzieki ! :D

Własnie w tej budowli bardziej chodziło o indywidualizm niz o moc. :ała:
Chciaż nie ukrywam, że silnik też nie do końca pozostanie seryjny - ale to kwestia finansów, ale bedzie to w granicach rozsądku, ponieważ zależy mi aby moje auto nie było "autem jednego sezonu".
Myslę że zdrowa motorownia pozwoli mi na kilka lat radosci z auta bez ciągłego rozbierania i dłubania w ukręconym motorze ]:->



_________________
VW Klub POLSKA #217
Moje CORRADO US V5
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 21 [ 314 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe