VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[polo 86c/2f genesis] marcin genesis
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=20551
Strona 1 z 50

Autor:  marcin genesis [ Czw 01 Lut, 2007 ]
Temat postu:  [polo 86c/2f genesis] marcin genesis

MODEL : polo 86c
SILNIK: 1.3 wielopunktowy wtrysk
MOC: podobno 54KM:-)
MODY POD MASKA : szczerze powiedziawszy nie wiem dokladnie...jedynie co wiem to glowica jest splanowana i zamontowane sa tloki z g40 i kompresja wynosi 11,jakis chip w komputerze jak sprawdzal znajomy elektryk
ZAWIESZENIE: supersport80/tyl w zaleznosci od ustawienia talerzyka
UKLAD HAMULCOWY : seria
KOLA : 175/60/13 Alu seryjne5,5x13
NADWOZIE :oryginalny kolor LC4U o ile mnie pamiec nie myli....wszystkie plastikowe nakladki: na nadkolach,dzwiach....
WNETRZE: oryginalne z wersji Genesis
AUDIO: oryginalne z wersji Genesis radio gamma(dwa glosniki na podszybiu,tuba pod schowkiem pasazera,dwa glosniki w tylnej polce...jedynie brakowalo tuby w bagazniku...jakis szkop musial ja
wyrzucic:-)[glow=violet][/glow][shadow=violet][/shadow]
ETAP 1
Na pierwszy strzalwymienilem seryjny tlumnik koncowy na jakis pseudo sportowy KM:-) niedługo potem kupilem felgi stalowe z golfa 3 bo chciałem się przygotować do zimy...Po jakims czasie okazyjnie kupiłem ATS classic niestety tylko w rozmiarze 6x13 et30 ale i tak były fajnepo 3 cm dystansu zeby kola chociaz troche wystawały :-) oczywiście oponki 175/50 i 195/45 trochę się zdarło tych opon chyba wszystkie marki i rodzaje w tych rozmiarach...nastepnym zadaniem bylo ogolocenie auta ze zbednych plastikow...jak sie pozniej okazalo autko dostalo dzwona w lewy bok(fajnie widac na foto jak to zostalo zrobione na tzw tania fuszerka:-)
Image Image Image Image
ETAP 2
Etap 2 zaczal sie od kupna felg steffan-ow w rozmiarze 8x14 et15,co prawda nie byly w najlepszym stanie jesli chodzi o wyglsd...ale ze strony technicznej byly ok:-) Lato przejezdzilem na alu w takim stanie jak kupiłem(troche przepolerowałem ranty ale wygladalo to nienajlepiej) Wiec zacząłem szukać na internecie firmy która się tym trudni...ale po przeszukaniu znalazłem ciekawsze rozwiązanie fotochrom... zadzwoniłem po czym zawiozłem koła do renowacji..na felgi zostaly zalozone opony 195/45 przod i 215/40 tyl...efekt naprawde fajny...teraz troszke o ukladzie dolotowym...w ukladzie dolotowym tradycyjna puszka na filtr powietrza powedrowala do garazu i w jej miejsce wskoczyl filtr stozkowy...uklad wydechowy jak wiemy nie jest najmopcniejsza strona w polo gdyz poprowadzony on jest nisko wiec czesto go poprosty gubilem...postanowilem zrobiz od nowa caly uklad od dwururki po tlumnik koncowy z rur o srednicy 63mm jak narazie jakos sie trzyma:-)uklad hamulcowy nie pozostal seryjny gdyz lubie co nie co przerobic...pompa hamulcowa pochodzi z golfa 4 generacji,tylne tarcze hamulcowe pochodza z golfa 2 GTI,zaciski z tylu to aluminiowe z golfa 4,natomiast z przodu zastosowane sa tylko hamulce z polo G40 gdyz byl problem ze znalezieniem kompletu z golfa 2gti po 1991 roku...tarcze z przodu to zamienniki tyningowe + klocki pagid sport..tyl jak narazie seria...udalo mi sie uzbierac troszke funduszu i postanowilem troche zmodyfikowac polo by wyroznialo sie sposrod setek innych:-) projekt wygladal nastepujaca: nisko i szeroko tzw German style... Blotniki zostaly poszezone,tylna klapa przerobiona,przednia nadspawana,gril bez znaczka,w miejsce seryjnych klamek zostaly wspawane kasety w stylu audi...do tego doszedl centralny zamek i otwieranie klapy z pilota tzw scyzoryk,mechanizm wycieraczki przerobiony,przedni zderzak zostal uzupelniony o dokladke z Focusa,do halogenow zostaly zamontowane postoje Led,przednie lampy zostaly uzupelnione xenonem,w bagazniku zostala zamontowana rozporka tylna wycieraczka usunieta,wszystkie znaczki,oznaczenia zostaly usuniete...jak juz wszystkie prace blacharskie byly wykonane auto powedrowalo do lakierowania
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Chcialbym tytaj podziekowac wszystkim ktorzy pomagali przy realizowaniu projektu...jak i rowniez rodzicom za pomoc finansowa:-) dziekuje yupii
PLANY
Plany sa ambitne wymiana silnika na jakis mocniejszy,polerowana klatka bezpieczenstwa,2 kubelki do srodka,sprzet audio i konkretny gwincik - niestety brak $ wstrzymuje wszystko





Witam wszystkich Vw maniaków.W końcu nadszedł czas zeby zaprezentować swoje polo.Zacznę może tak: polo z 1992r w wersji <genesis> jest przywiezione z Niemiec w kwietniu 2005r Autko wyjechało z polskimi tablicami 13 maja i co najśmieszniejsze był to piątek :-) W autku było zmienione zawieszenie na supersporta(najnizszy model) niestety felgi ats zostały w niemczech... byly założone seryjne alu z polo... Autko kupiła sobie moja mamusia ale po pierwszej drodze do pracy zrezygnowała z niego, powód oczywisty znając nasze piękne dziurawe drogi... I od tego czasu stałem się szczęśliwym posiadaczem :-) Na początek kupiłem koncowy tłumnik... niedługo potem kupilem felgi stalowe z golfa 3 bo chciałem się przygotować do zimy...Po jakims czasie okazyjnie kupiłem ATS classic niestety tylko w rozmiarze 6x13 et30 ale i tak były fajnepo 3 cm dystansu zeby kola chociaz troche wystawały :-) oczywiście oponki 175/50 i 195/45 trochę się zdarło tych opon chyba wszystkie marki i rodzaje w tych rozmiarach...
Image
Image
Image
Przez zimę autko stało w garażu wiec felgi stalowe i seryjne alu sprzedałem bo były mi nie potrzebne...W czerwcu 2006 znalazłem ciekawą ofertę na allegro... steffany 8x14 et 15 za przystępną cenę tylko musiałem po nie jechać aż do łańcuta(700km w obie strony)ale czego sie nie robi dla autka :-) Co prawda felgi nie były w najlepszym stanie ale mnie cieszyło to że nie były regenerowane i krzywe...
Image
Lato przejezdzilem na alu w takim stanie jak kupiłem(troche przepolerowałem ranty ale wygladalo to nienajlepiej) Wiec zacząłem szukać na internecie firmy która się tym trudni...ale po przeszukaniu znalazłem ciekawsze rozwiązanie fotochrom... zadzwoniłem po czym zawiozłem koła do renowacji.... teraz wygladają tak
Image
A tak się prezentują na aucie
Image
Image
Image
Narazie tyle ale zapowiadam ze za niedługo zobaczycie coś więcej...
pozdrawiam wszystkich Vw maniaków :-)

    Autor:  mateo006 [ Czw 01 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    Steffany idealnie pasują do tego auta jamajama

    Autor:  marcin genesis [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    Piszcie co się wam nie podoba co byście zmienili itp...
    pozdrawiam

    Autor:  marcin genesis [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    A tak się prezentuje z przodu narazie lampy są bez kloszy szkła będą szlifowane i polerowane-plany a co z tego wyjdzie? pożyjemy zobaczymy :-)
    Image
    a tak z tyłu
    Image

    Autor:  kolarz [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    steffany kozackie , poasuja super

    za duzo to bym juz nie zmienaił, moze atrape bez znaczka :-D

    Autor:  marcin genesis [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    grill jest w domku jak narazie..ale będzie zalożony

    Autor:  zajacGT [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    a czemu zniknely plastiki z nadkoli z nimi fajnie wygladal
    ps mzesz zradzic cene zrobienia stefanow

    Autor:  Mioo [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    fajnie sie prezentuje. ile cie wyszedle ten fotochrom i jak to sie robi?

    Autor:  marcin genesis [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    zajacGT napisał(a):
    a czemu zniknely plastiki z nadkoli z nimi fajnie wygladal
    ps mzesz zradzic cene zrobienia stefanow

    autko jest w trakcie robot i już nie będzie miało żadnych plastików.Cena 500zł robią to w Rybniku...

    Autor:  marcin genesis [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    Mioo napisał(a):
    fajnie sie prezentuje. ile cie wyszedle ten fotochrom i jak to sie robi?

    tu masz krotki opis...
    TECHNOLOGIA
    Metoda pozwalająca na uzyskanie efektu chromu w głównej mierze przeznaczona jest do aluminiowych felg samochodowych, bazuje na wykorzystaniu powłok foliowych.
    Krok 1:
    - niwelacja uszkodzeń i ubytków
    - szlifowanie powierzchni w celu uzyskanie idealnej gładkości
    - polerowanie krawędzi

    Krok 2:
    - mycie felgi
    - kontrola jakości
    - odtłuszczanie

    Krok 3:
    - natrysk specjalnej mieszanki klejowej na powierzchnię felgi

    Krok 4:
    - przygotowanie szablonów powłok stosownych do kształtu felgi
    - natrysk mieszanki klejowej na powierzchnie powłok

    Krok 5:
    - nakładanie powłok na felgę
    - usuwanie nadmiaru kleju poprzez docisk powłok do felgi

    Krok 6:
    - wygrzewanie felgi w celu przyspieszenia wiązania mieszanki klejowej

    Krok 7:
    - obróbka końcowa
    - kontrola jakości

    ZALETY I CECHY OMÓWIONEJ METODY
    - odporność na wszystkie warunki atmosferyczne
    - zakres temperatur od -30 st.C do +150 st.C
    - doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne ze względu na brak przepuszczalności wody
    - gładka powierzchnia uniemożliwiająca trwałe przywieranie brudu oraz pyłu hamulcowego
    - elastyczność powłok: brak pęknięć, odprysków spowodowanych naprężeniami powstającymi podczas jazdy

    Autor:  rafalgolf cabrio mk1 [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    widze ze kolega mieszka blizko mnie jak jakis spocik to ja sie pisze!!!
    autko bardzo fajne podoba mi sie tylko zrob cos z lusterkami bo troche nie pasuja!!!!
    ale moze mi sie tylko wydawac!!!!
    zapraszam na moja strone i pozdrawiam!!!!

    Autor:  marcin genesis [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    rafalgolf cabrio mk1 napisał(a):
    widze ze kolega mieszka blizko mnie jak jakis spocik to ja sie pisze!!!
    autko bardzo fajne podoba mi sie tylko zrob cos z lusterkami bo troche nie pasuja!!!!
    ale moze mi sie tylko wydawac!!!!
    zapraszam na moja strone i pozdrawiam!!!!

    ok nie ma sprawy...a co do lusterek to te mi się podobają(to pewnie kwestia gustu) :-)

    Autor:  Mioo [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    marcin genesis, dzieki wielkie! szacun!

    Autor:  szymoneck [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    no polo ładne, ja jestem zwolennikiem seryjnych lusterek i zostaw grill ze znaczkiem, plastiki na nadkolach też bym zostawił, kółka ładnie się prezentują, chyba jesteś pierwszy na tym forum co zrobił tak koła a jak się myle to przepraszam :)

    Autor:  marcin genesis [ Pią 02 Lut, 2007 ]
    Temat postu: 

    szymoneck napisał(a):
    no polo ładne, ja jestem zwolennikiem seryjnych lusterek i zostaw grill ze znaczkiem, plastiki na nadkolach też bym zostawił, kółka ładnie się prezentują, chyba jesteś pierwszy na tym forum co zrobił tak koła a jak się myle to przepraszam :)

    Witam autko jest w stylu<german style>wiec wszystkie zbednę plastiki zostały wyrzucone...z tego co szukałem na forum to fakt chyba jestem jedyny...pozdrawiam

    Strona 1 z 50 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
    https://www.phpbb.com/