VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[audi 80 b2] quattro R32 turbo cowboy https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=87&t=45880 |
Strona 5 z 27 |
Autor: | becior [ Pią 29 Sty, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
cowboy napisał(a): becior napisał(a): cowboy apropo tych trąbek w kolektorze, do czego one służą? trąbki panie kolego zmniejszają zawirowania powietrza w plenum teraz pytanie co to jest plenum ? od razu dodam, że to nie jest zebranie komitetu PZPR (starsi może jeszcze pamiętają) Akurat info o tym, że zmniejszają zawirowania już znalazłem. Ale plenum?! Na logikę wydaje mi się, że to wnętrze kolektora tak? Trąbki wciągając powietrze niwelują zawirowania? |
Autor: | cowboy [ Wto 02 Lut, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
odebrałem własnie od Radzikowskiego zamach+docisk+sprzegło po kuracji rewitalizująco wzmacniającej.. zabielenie + wymiana okładziny na jakąś mocniejszą, w sensie odporną na temperaturę - taki STAGE 1 graty pochodzą z seryjnych aut VAG, sprzegło ma 240mm i mam nadzieje że na poczatek na delikatny rozruch (0,75 Bar ~ 350KM@450NM) spokojnie da radę :bigok: jak sie dmuchnie więcej to mam juz koncepcję na lekkie sztywne koło + spiek tak na 700NM |
Autor: | ector [ Wto 02 Lut, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
cowboy napisał(a): na poczatek na delikatny rozruch (0,75 Bar ~ 350KM@450NM) samo czytanie tego już wciska w fotel..widzę, że grubo tu się dzieje |
Autor: | cowboy [ Wto 16 Lut, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
w koncu doszły teile z DE kolektor oraz przekładnia kierownicza z RS2 (2,5 obrotu) no i auto pojechało na Mazury do Kefira |
Autor: | GolfIIturbo [ Śro 17 Lut, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
Ciekawy projekt, powodzenia w dalszych modach |
Autor: | cowboy [ Śro 14 Kwi, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
troche fotek z demontazu silnika, skrzyni i napędów: jak widać jest troche złomu, auto stało ostatnie 6 lat w garazu bedzie piaskowanie i obspawanie tam gdzie potrzeba |
Autor: | cowboy [ Nie 16 Maj, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
jakies oponki na rozruch Toyo proxes T1R 215/40/16 no i maska AP Motorsport paczka z USA juz jest w Warszawie w Polamerze wiec we wtorek pare kolejnych fantów bedzie w domu |
Autor: | ksieciunio000000 [ Nie 16 Maj, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
Du.pe Urywa! projekt konkretny i godny podziwu mało kto sie podejmuje takich projektów na starych samochodach..... chciałbym zobaczyc juz całe auto i jak to bedzie sie zbierac napewno bedzie szał macicy..... Bede sledził ten temat cały czas.... Powodzenia i wytrwałosci życze |
Autor: | cowboy [ Pon 17 Maj, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
silnik skręcony ze skrzynią troszkę duzy ten silnik - stoi pionowo więc trzeba bedzie popracować żeby sie ta ładna maska sportquattro zakmnęła serwo chyba troche przeszkadza... dlatego juz go nie ma za to na turbine miejsca dużo jak widać nie jest lekko, miska do przeróbki, a gdzie jeszcze cofnięcie silnika, które sobie wymyśliłem, niestety trzeba bedzie mocno popracować żeby sie wszystko zmieściło tak jak to było w planach Kefirsky chciał mieć ambitny projekt, to ma myslałem że bedzie łatwiej a wychodzi tyle pierdół i kolejnych problemów ... no ale jak juz silnik bedzie tam gdzie ma być i tak jak ma być ostatecznie, to juz bedzie z górki |
Autor: | Tolek_Bydgoszcz [ Pon 17 Maj, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
gniecie autojuz teraz, ciekaw jestem co bedzie jak sie skonczy robic... sledze projekt |
Autor: | cowboy [ Wto 18 Maj, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
w koncu dopłyneła paczka z hameryki housing 12cm do Holseta HX35 non-wastegated, gdyby sie okazało że seryjny 16cm za późno wstaje (choć nie sądze żeby było źle) jakies flansze do holseta wastegate TIAL 44mm V-clamp APEXI AVCR do sterowania boostem |
Autor: | archie [ Pon 24 Maj, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
gadgety , zabaweczki i troszke swiecidelek . To co tu lubimy |
Autor: | cowboy [ Pon 31 Maj, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
kolejny zakup... dla wtajemniczonych pewnie rarytas aluminiowe zaciski z audi S8 D2 poliftowego z tłoczkiem 45mm pod tarcze 280/22 miałem montować z S6C4 269/20 ale jak się udało kupić te to pójda wieksze tarcze = można łatwo zaadaptować łatwo dostepne tarcze przednie z golfa IV lub audi A3 280/22 w rozstawie 5x100 - wystarczy tylko zmienic rosztaw na 5x112 i pomyslec że kiedys swapowałem w swoim golfie na przód 280/22 z wersji GTI, bo miałem 256/20 :helm: |
Autor: | turpik [ Pon 31 Maj, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
przy takim stadzie rumakow pod maska co planujesz to takie hamulce to podstawa a jaka pompa hamulcowa bedzie to napedzac ( jakas 25mm czy wieksza ) bo seryjna to wystarczy chyba na sam tyl hehe |
Autor: | cowboy [ Wto 01 Cze, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [audi 80 b2] 2door sedan quattro 2.8 VR6 24V turbo |
turpik napisał(a): a jaka pompa hamulcowa bedzie to napedzac ( jakas 25mm czy wieksza ) bo seryjna to wystarczy chyba na sam tyl hehe 3x0.75 cala czyli 3x19mm 2 pompy po 19mm na hamulce - przód / tył + dodatkowa pompa 19mm do sprzęgła http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=3090 |
Strona 5 z 27 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |