Witam..
Otoż mianowicie, gdy kupiłem samochód ciągle mam problemy z instalcja LPG;/
Zawór gazowy: Tomasetto
Wielozawór: Tomasetto
Układ elektorniczny:Bingo M
Przełącznik centralka-Bingo M
Reduktor: Asterik(czy jakos tak)
Silnik 1.8 75 km( 55KW)
Instalacja zakładana 3 lata temu.Ciągle jest cos nie tak z nią, silnik zimny( musi chodzic na benzynie, inaczej jak przełącze w czasie jazdy to szarpie i nie trzyma wcale obrotów wolnych) silnik ciepły (na gazie jakoś tam chodzi, obroty falują jak chcą raz lekko raz wcale,zdaża mu sie zgasnac) oraz zauważylem, ze gdy np jadę nacisnę sprzęgło to jak wskazówka obrotomierza spada tak jakos wolno to oznacza, ze bedzie chodził(gdy jest ciepły) na wolnych obrotach, jednak gdy widze ze wskazówka tak jakos szybko opada to wiem, że spadnie do 500 obrotów po czym zgaśnie i trzeba go odpalać;/ I tu jest różnie przy paleniu raz śmierdzi gazem raz nie(czasem cięzko wogole go odpalic, a gdy juz odpali to ciezko sie wkreca na obroty na benzynie i tak jakos go szarpie przez jakies 200-300 metrów).. Ludzie doradzcie co z tym robić. W mieście pali mi okolo 12-13 l za miastem cos kolo 8. (W mieście krótkie dystanse 4 km i gaszenie silnika po czym znów odpalanie wieczórem itp, wiec o to ze te 12 l łyknie mi gazu to mnie nie straszy) Z góry dziekuje za odpowiedzi. Na benzynie ciepły/zimny chodzi elegancko. NIe ma z tym problemu.
Filmik który nagrałem dzis jak silnik był nagrzany( o dziwo jeszcze wmiare te obroty sie trzymały):
http://www.bikemovies.com/movie/013896/Kopułka, kable WN, cewka, fajki wymienione na nowe. Dalej to samo.
przed napisaniem pierwszego postu wypadaloby zapoznać sie z regulaminem
UŻYWAMY PRZEDROSTKÓW i OPCJI SZUKAJ bo temat o gazie juz jest i tam nalezy zadawac wszystkie pytania
turpik