Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 42 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Pon 07 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Lut, 2010
Posty: 22
Gadu-Gadu: 1127564
Auto: Scirocco II
Co prawda temat sam już ogarnąłem dzięki zagranicznym forom i skompletowałem już wszystko co potrzebne do uturbienia mojego silnika, ale...


Co myślicie o założeniu turbiny do silnika 1.8 JH? Zasilanie K-Jetronic z korekcją składu mieszanki. C/R 8,5:1. Turbina KKK K24. Ciśnienie doładowania 0,6-1,2. Silnik jedynie poskładany na nowych uszczelkach, reszta nie tykana.

Czy trzeba cos jeszcze? Ile kucy uda sie wyciagnac? Jakie sa ograniczenia k-jeta? Czy trzeba cos kombinowac z rozdzielaczem?



_________________
SciroccoII GT2 JH '90 remont w trakcie
-------------------------------------
Offline
 Profil    1127564
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Sob 26 Lut, 2011 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
to fest ogarnales temat dzieki zagranicznym forum... :o kolejny temat wiem wszystko mam wszystko a fury i tak nie bedzie gdyz.. nikt na polskich forach nie powie co dokladnie zrobic.. jak chcesz miec turbo w tym silniku zapomnij o kajecie zapomnij o seryjnosci silnika i zapomnij o 15kpln bo tyle bedziesz potrzebowac



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Pon 28 Lut, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Lut, 2010
Posty: 22
Gadu-Gadu: 1127564
Auto: Scirocco II
hehe... temat ogarnalem... auto nawet jezdzi, chociaz obecnie bez T, ale z T tez zle nie bylo, tylko jeszcze pare fantow potrzeba :)


tu zapytalem z ciekawosci... czy ktos napisze cos konretnego, czy od razu napisze ze: "nie, ze nie warto, ze jestem glupi i co ja w ogole sobie mysle, oddaj do szpecow i wydaj 20k zł bo zabijesz siebie i pol swojego miasta" ! :D

oczywiscie stalo sie zgodnie z moimi przewidywaniami :D

kocham polskie fora ^^

pozdro xD



_________________
SciroccoII GT2 JH '90 remont w trakcie
-------------------------------------
Offline
 Profil    1127564
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Pon 28 Lut, 2011 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
Filip napisał(a):
hehe... temat ogarnalem... auto nawet jezdzi, chociaz obecnie bez T, ale z T tez zle nie bylo, tylko jeszcze pare fantow potrzeba :)


tu zapytalem z ciekawosci... czy ktos napisze cos konretnego, czy od razu napisze ze: "nie, ze nie warto, ze jestem glupi i co ja w ogole sobie mysle, oddaj do szpecow i wydaj 20k zł bo zabijesz siebie i pol swojego miasta" ! :D

oczywiscie stalo sie zgodnie z moimi przewidywaniami :D

kocham polskie fora ^^

pozdro xD

skoro jezdzilo z t to dlaczego nie jezdzi?? pewnei kolejny projekt z dmuchawka w bagazniku... tylko miejsca braklo i trzeba bylo wyjac..
ja kocham dzieci neo...



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Wto 01 Mar, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 16 Lut, 2010
Posty: 22
Gadu-Gadu: 1127564
Auto: Scirocco II
bo... mialem wyjety silnik do malowania komory, trzeba zrobic nowy kolektor wydechowy, caly wydech, wymienic miske olejowa bo przyjebalem i sie dziura zrobila, uznalem ze jednak IC tez warto zamocowac, takze czekam na pare [-----], trzeba zalozyc chlodnice oleju, itd itd. po prostu mialem zalozona turbine na szybko do testu zeby sprawdzic z czym to sie je... robie to pierwszy raz... nie spodziewam sie cudow, nie chce 300KM bede zadowolony z 140-150 (realne). Chce sie czegos nauczyc... kapisz? dziecko neo to ty jestes, w wiekszosci wypadkow tylko zbywasz ludzi glupimi tekastami nic wiecej. Chociaz wiedzy masz niezaprzeczalnie wiecej niz ja. Skoncze to sie pochwale... nawet jesli pol silnika zgubie na trasie... bo i tak moze byc, nie przecze, ale co sie naucze, to moje.



_________________
SciroccoII GT2 JH '90 remont w trakcie
-------------------------------------
Offline
 Profil    1127564
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Nie 20 Mar, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010
Posty: 1046
Gadu-Gadu: 0
Auto: mk1 cabrio 16v turbo; Audi A4 B7 1,9Tdi Air Ride
Kolego da się to zrobić na takim wtrysku bo miałem tak tylko ze na małym doładowaniu i miałem turbinę k26 hoc jak dmuchniesz więcej przy wierszyk obrotach brakuje silnikowi paliwa i wypalisz tłoki a druga rzecz ze silnik musi być od prężony


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Nie 10 Kwi, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 15 Paź, 2010
Posty: 6
Gadu-Gadu: 4370571
Auto: Polo G40
Witam wszystkich nabylem polo g40 z motorem 1.3 i zamontowana turbina.
Na startowym cisnienie ma ok 6.5 bara po rozgrzaniu silnika spada do 1.2 bara lecz w czasie jazdy cisnienie waha sie miedzy 3-4 bary co jest na granicy dla turbo i lubi na wysokich oborotach zakopcic siwym dymem. Ma ktos jakis pomysl czy cos jest nie tak lub moze wiecie jak zapobiec takiemu cisnieniu wpadajacemu na turbine. Wzmienie ze na turbinie jest zamontowany restryktor 1.5mm, pompa oleju jest nowa wiec nie mam mowy o zepsutym przelewowym,odma rowniez jest drozna
Za wszystkie sugestiw i rady z gory dziekuje dodam ZE CHODZI MI O ZASILANIE CISNIENA SMAROWANIA TURBO


Offline
 Profil    4370571
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Nie 10 Kwi, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
6,5 bara doladowania w G40 niee czym kolego mierzysz to doladowanie bo w autach cywilnych takie doladowania nie wystepuje max w jakis wyczynowych autach to jakies 2,2-2.3 bara ale to juz duzy hardkor


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Nie 10 Kwi, 2011 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
gondzio napisał(a):
Witam wszystkich nabylem polo g40 z motorem 1.3 i zamontowana turbina.
Na startowym cisnienie ma ok 6.5 bara po rozgrzaniu silnika spada do 1.2 bara lecz w czasie jazdy cisnienie waha sie miedzy 3-4 bary co jest na granicy dla turbo i lubi na wysokich oborotach zakopcic siwym dymem. Ma ktos jakis pomysl czy cos jest nie tak lub moze wiecie jak zapobiec takiemu cisnieniu wpadajacemu na turbine. Wzmienie ze na turbinie jest zamontowany restryktor 1.5mm, pompa oleju jest nowa wiec nie mam mowy o zepsutym przelewowym,odma rowniez jest drozna
Za wszystkie sugestiw i rady z gory dziekuje dodam ZE CHODZI MI O ZASILANIE CISNIENA SMAROWANIA TURBO

turbo jest martwe i tyle jak pluje oliwa. cisnienie oliwy jest ok



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Nie 10 Kwi, 2011 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
6,5 bara to jak w lokomotywie :P
Image



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Pon 11 Kwi, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 15 Paź, 2010
Posty: 6
Gadu-Gadu: 4370571
Auto: Polo G40
Ludzie potrzebuje ograniczyc cisnieni zasilania oleju nie wiem czemu robocie oczy na 6.5 bara startowego cisnienia oleju na zimnym silniku jak ktos nie wie jak to niech nie pisze


Offline
 Profil    4370571
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Wto 12 Kwi, 2011 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
cisnienie jest ok nic nie ograniczaj, jak turbo pluje oliwa to sie konczy po prostu



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Śro 13 Kwi, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 15 Paź, 2010
Posty: 6
Gadu-Gadu: 4370571
Auto: Polo G40
niby turbo ok jest po regenerce ale wiadomo jak to u nas robia oddalem qdo typa co juz robilem uniego 3 turbiny i nie mialem problemu z turbinami po regeneracji od niego


Offline
 Profil    4370571
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Śro 13 Kwi, 2011 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
raz mu moglo nie pójśc albo na kacu był po niedzieli



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu: Re: .......wszystko o >>> TURBO <<< tutaj!!
PostWysłany: Pią 15 Kwi, 2011 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 15 Paź, 2010
Posty: 6
Gadu-Gadu: 4370571
Auto: Polo G40
zamowilem nowe turbo bedzie w wtorwek zobaczymy napisze jak zamontuje


Offline
 Profil    4370571
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 42 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe