Witam Wszystkich.
Posiadam jette II 2d z 88r.
Po zmianach motorowni z 1.6 RF na 1.8GX przyszedł czas na kolejne modyfikacje serca mojej jetty.
Z racji tego że k-jetronic mnie bardzo denerwuje postanowiłem zmienić zasilanie na gaźniki z motocykla (Honda cbr 1000F) .
Silnik 1.8 GX mam po niewielkich modach - stoczone koło zamachowe, planowana głowica, polerowane kanały. Układ wydechowy bez kata, 55mm. Nowe panewki, pierścienie, honowane cylindry, nowe uszczelki. jeżdżę tak już 2.5 roku. Niby nic ale furka dobrze lata, pokazuje niektórym co potrafi. Osiągi 180km/h to nie problem, do 200 km/h trzeba trochę czasu ale daje radę : )
K-jetronic to jest przeżytek to też moje pytanie co wiąże się ze zmiana na gaźniki motocyklowe
- Pompy paliwa, bo to ważne
- dorobić króćce to nie problem
- jakie zmiany jeszcze potrzebne
- wałek rozrządu jaki
Jeżeli ktoś zna coś konkretnego to proszę o info.
Pozdrawiam GM mazda
prosze zapoznać sie z regulaminem i UŻYWAĆ PRZEDROSTKÓW
turpik