Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 12 Paź, 2008 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
andziorekpl napisał(a):
Czytaj dokładnie-temperatura na zewnątrz



czytalem dokladnie i dlatego nie spodobala mi sie Twoja odpowiedz ze temp nie ma nic do tego i dalej bede Cie meczyl

skoro nie ma nic do tego to dlaczego w zimie nie da sie odrazu jechac na gazie a w wakacje nie ma z tym zadnego problemu , mozna odpalic na gazie i auto pojedzie bez szarpniecia - i wychodzi na to ze w tym temacie to jest glowny problem

andziorekpl napisał(a):
Popracuj kolego jakiś czas w firmie np.,,AUTO-GAZ MONTAż-SERWIS"wtedy porozmawiamy.


znam sporo ludzi ktorzy uwazaja sie za fachowcow i nawet o jednym byl reportaz w telewizji jak w serwisie fiata tak zalozyli gaz tak ze auto sie spalilo

mar napisał(a):
Panowie, prosze o nie robienie OT w tym temacie


alez to nie jest OT , staram sie tylko wyjasnic sprawe temp powietrza majaca bezposredni wplyw na prace silnika na gazie co prawdopodobnie bedzie mialo zwiazek z Twoim problemem



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 12 Paź, 2008 
VW User
VW User

Rejestracja: Sob 23 Sie, 2008
Posty: 93
Skąd: zary
A ja twierdze że w zimie da się jechać odrazu na gazie,na pewno nie wszystkimi autami ale się da,np.auta gażnikowe-mało kto odpala je rano na benzynie,starsze auta wtryskowe np.K-jetronik-dotyczy to aut które mają zawyżone obroty na ssaniu,auta te są w stanie przepalić nadmiar nie do końca rozprężonego gazu.Kolejną sprawą jest to co jest zalane w układzie chłodzenia-woda czy płyn,nawet przy dodatnich temperaturach na zewnątrz woda w reduktorze może zamarznąć skutecznie blokując obieg na długi czas.Poza tym nie każdy, nowy reduktor jest dobry,jedne działają bezproblemowo inne wymagają ciągłych regulacji.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 19 Paź, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Lip, 2005
Posty: 323
Skąd: KROSNO
andziorekpl napisał(a):
-przerób obieg ,,wody ''reduktora


moze byc i to.

i naprawde ubytek płynu, nawet 0,5l juz zamrozi parownik, ale jeszcze nie ma zimy wiec nie powinno byc tak zle, wiec jedz do innych gaziarzy i niech ci popatrza na ten obieg, moze idioci zrobili za termostatem, u mnie jest wpiete w weze co ida do nagrzewnicy i jest ok, nawet na -10 od strzała na gazie.



_________________
www.pitersmk2.jpg.pl
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 28 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe