VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[golf mk3] 1.8 ABS gaśnie jak jest zimny na gazie
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=33250
Strona 1 z 2

Autor:  mar [ Wto 07 Paź, 2008 ]
Temat postu:  [golf mk3] 1.8 ABS gaśnie jak jest zimny na gazie

Witam,
ostatnio pojawil mi sie taki problem. Gdy wyjade z garazu i przejade kawalek auto przelancza mi sie na gaz i po przejechaniu jakis 100m poprostu gasnie. Nie jest to zawsze bo w ciagu ostatnich 2 tygodni mialem trzy takie przypadki. Pozniej juz jezdzi normalnie i nic sie nie dzieje. Najgorzej bylo wlasnie za tym trzecim razem w niedziele. Auto zgaslo, uruchomilem go i tak jakby stracilo moc i to na gazie i na benzynie. Po rozgrzaniu silnika bylo juz lepiej i do setki szedl ok a potem mial bardzo ciezko. Zajechalem jakos do dziewczyny i wieczorem gdy wracalem auto jezdzilo znowu normalnie, bez niczego rozpedzil sie do 150 km/h.
Ma moze ktos jakies pomysly co to moze byc ??

Autor:  Mariusz76 [ Śro 08 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Miałem taki przypadek, niski poziom płynu w chłodnicy(w zbiorniku wyrównawczym prawie było na dnie, ubytek przez pompe wody), gaz jest zimny i po przełączeniu się silnik gaśnie. Po nagrzaniu się silnika idzie bo gaz się podgrzeje i wszystko jest ok.

Autor:  mahon [ Śro 08 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

a przy jakiej tmperaturze parownika kompouter zezwala na przełączenie z benzyny na gaz?

Jesli parownik ma za niska temperature to nei ejst w stanei rozprężyc gazu i pali wtedy ogromne ilosci gaz, nie mowiac o takich problemach jak tutaj

Autor:  mar [ Śro 08 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Mariusz76 napisał(a):
niski poziom płynu w chłodnicy

to mam akurat w normie bo czesto tego pilnuje ;)
mahon napisał(a):
a przy jakiej tmperaturze parownika kompouter zezwala na przełączenie z benzyny na gaz?

parownik jest ustawiony na 30oC...

Autor:  krzyh [ Czw 09 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

normalna sprawa ze gasnie jak jest zimny,jak wyzej naisano moze byc ubytek plynu lub tez niska temp. na zewnatrz,silnik nie zdazy zagrzac plynu parownik zamarza i tu jest przyczyna,przynajmniej ja tak obstawiam bo mam to samo , jesli na dworze jest powyzej 15 stopni to objaw ten znika

mahon napisał(a):
a przy jakiej tmperaturze parownika kompouter zezwala na przełączenie z benzyny na gaz?


ja moge miec minus 15 i tez bez problemu mi sie przelacza

tak poza sprawa to kiedys wywalilo mi plyn i po przejechaniu 3 km na parowniku bylo 1,5 cm lodu i to w wakacje,normalna sprawa gdyz parownik jest ogrzewany plynem chlodniczym w celu skroplenia gazu a jak wiadomo sam gaz jest okropnie zimny

Autor:  mahon [ Czw 09 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

krzyh, przelaczy sie bo masz tak zaprogramowany sterownik. Mozna ustalic dowolna wartosc:) temperatura przy ktorej gaz bedzie działal prawidlowo to 30 stopni.

Autor:  andziorekpl [ Czw 09 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Twoim problemem może być również stary parownik ,zanim się dobrze rozgrzeje to przylewa gazem,dla tego gaśnie,a po przełączeniu na benzyne dostaje i paliwo i gaz wtedy szarpie i niema mocy lub trzeba długo kręcić aż załapie.

Autor:  mar [ Pią 10 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

andziorekpl napisał(a):
Twoim problemem może być również stary parownik ,zanim się dobrze rozgrzeje to przylewa gazem,dla tego gaśnie,a po przełączeniu na benzyne dostaje i paliwo i gaz wtedy szarpie i niema mocy lub trzeba długo kręcić aż załapie.

Parownik ma niecale 20tys km tak jak cala instalka wiec raczej nie ma mowy. Chyba narazie przyjme opinie chlopakow u gory i zwale to za niska temperature. Bo od niedzieli jezdzi az milo i nic sie takiego podobnego nie stalo ;)

Autor:  andziorekpl [ Pią 10 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Za niska temperatura,chya żartujesz ,a co będzie zimą?Zmień reduktor na inny albo niech ktoś wyreguluje instalacje na nowo lub przerobi obieg ,,wody" reduktora.

Autor:  krzyh [ Pią 10 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

andziorekpl napisał(a):
Za niska temperatura,chya żartujesz ,a co będzie zimą?Zmień reduktor na inny albo niech ktoś wyreguluje instalacje na nowo lub przerobi obieg ,,wody" reduktora.


skoro twierdzisz ze temp nie ma nic do tego to zapytam tak ?? po co wogole obieg wody w reduktorze ??

czekam na sensowną odpowiedz !! tylko od andziorekpl

potem dostaniesz nastepne pytanie

Autor:  mar [ Sob 11 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Panowie, prosze o nie robienie OT w tym temacie ;)

Autor:  kaczajazda [ Sob 11 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Mar a jeśli Ci sie stanie to znów, otwórz maske i sprawdź czy parownik czasem nie mas zpokryty lodem. Jeśli tak to znasz winowajce a jeśli nie to pomysli sie dalej :)

Autor:  mar [ Sob 11 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

kaczajazda napisał(a):
Mar a jeśli Ci sie stanie to znów, otwórz maske i sprawdź czy parownik czasem nie mas zpokryty lodem. Jeśli tak to znasz winowajce a jeśli nie to pomysli sie dalej

ok kaczajazda, zobacze ale mam nadzieje, ze nie bedzie nastpnego razu ;) Minal tydzien od ostatniego razu i jezdzi jak kiedys wiec mam nadzieje ze problem znikl... :)

Autor:  kaczajazda [ Sob 11 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

mar napisał(a):
kaczajazda napisał(a):
Mar a jeśli Ci sie stanie to znów, otwórz maske i sprawdź czy parownik czasem nie mas zpokryty lodem. Jeśli tak to znasz winowajce a jeśli nie to pomysli sie dalej

ok kaczajazda, zobacze ale mam nadzieje, ze nie bedzie nastpnego razu ;) Minal tydzien od ostatniego razu i jezdzi jak kiedys wiec mam nadzieje ze problem znikl... :)


Mialem podobna akcje ale była zima i -10 na dworze. Urochomilem przypadkiem na gazie i po chwili zgasł. Pozniej krecilem na benie i krecilem i nic. Podnosze maske a tutaj az po wtrysk szron ałaa

Autor:  andziorekpl [ Sob 11 Paź, 2008 ]
Temat postu: 

Odpowiedż dla krzyh.Czytaj dokładnie-temperatura na zewnątrz.Dalej-przerób obieg ,,wody ''reduktora.Popracuj kolego jakiś czas w firmie np.,,AUTO-GAZ MONTAż-SERWIS"wtedy porozmawiamy.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/