Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 2 [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Kwi, 2004
Posty: 7849
Skąd: Głogów
Gadu-Gadu: 2356976
Auto: Cupra 4x4 ????
0.216 + program i nie poznacie auta :)
Pozdrawiam



_________________
Modyfikacje TDI i nie tylko! ZAPRASZAM!

Image
Było A3, Mk2,Mk3 TDI+, Mk3 20VT...
Offline
 Profil    2356976
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
Ja moge zaproponowac: www.compsport.pl



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Kevin napisał(a):
Soad7 napisał(a):
ten co chciałbys 130 o oznaczeniu chyba ASZ jest bardzo popularnym silnikiem i trwałym jak wszystkie 1,9 TDI


AWX!!!

nie wszystkie 1.9 sa trwale

ASZ też sa 130 konne, może nie montowane w passatach ale napewno w seatach, golfach i skodach.
Program bezpieczny jest tak w okolicach 140KM (wszystko zalezy od zuzycia poszczególnych elementów) może okazac sie ze po 10 tys wysra sie sprzęgło, a może pzejeżdzisz jeszcze z 200tys bez wymiany niczego. Dymienie moze tez byc poprzez zaworek N75.
A jeżeli chodzi o batorego to popatrz na byłe Lupo Mastersa jak zapinał na ćwiartke to za nim swiata nie było widac a silniczek bangla do dziś.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 28 Gru, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
no sa 130... ale tutaj mowa o silnikach wzdluznych...
program dla 130 to 140?? no prosze cie... spokojnie to jest 170
nie porownujmy tutaj do lupo masterssa bo tam dawka i doladowanie bylo bardzo podniesione



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 29 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
Kevin napisał(a):
program dla 130 to 140?? no prosze cie... spokojnie to jest 170

Chodziło mi o 110. Dobra juz nie offtopujmy.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 29 Gru, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 16 Mar, 2006
Posty: 385
Skąd: mazowsze - bryff
Gadu-Gadu: 1828627
Tlen: jaqbchoppers
Auto: vw golf Mk3 GTI 20 jahre, integra DB7, rower
Ufff widze ze goraco sie zrobilo :) :) Dzieki za linki, napewno wszystko posprawdzam. jak juz napisalem kilka postow wyzej. Nie chodzi mi o osiagi rajdowki tylko o bezpieczne podniesienie mocy zeby auto bylo bardziej dynamiczne i przyjemniejsze w jezdzie. I tak wszystko zalezy od tego jak zdrowa sztuka uda sie znalezc a co za tym idzie na ile zuzyte beda podzespoly silnik + przeniesienie napedu na glebe. Trudno przeciez robic czipa czemus co i bez tego dymi jak stary parowoz :D
Sa tez 1.9 tdi o mocy 116bhp.Czy te motory konstrukcyjnie to to samo co 110bhp (bo sa napewno nowsze troszke)?????



_________________
KUSTOM BICYCLES http://www.jakoobcycles.com

white caddy & mk1 viewtopic.php?f=98&t=18557

CADDY juz jezdzi !!!!!!!! LANS BY WHITE COLOR....sprzedane :l
Offline
 Profil    1828627 jaqbchoppers
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 30 Gru, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 22 Lis, 2005
Posty: 30
Skąd: GLI(VW)ICE
Mialem golfa IV 1,9 tdi 110KM w serii kod silnika AHF przez dwa lata!po pol roku uzytkowania z chipowalem go na 147 KM i 335Nm!Jezeli wiec mialbym Ci radzic cokolwiek to konie mechaniczne nie sa najwazniejsze jesli chodzi o zajechanie diesla lecz moment obrotowy!Ja teraz jestem madrzejszy i jesli mialbym Ci doradzic to podnies moc do jakis 140 KM i gora 310Nm!Nie wiecej!Autko przy tych parametrach nie powinno dymic i napewno przy madrym uzytkowaniu bedziesz sie cieszyl dluga zywotnoscia!poza tym 110 konne silniki sa moim zdaniem najprzyjazniejsze uzytkonikowi!pala malo nawet po chipie ,sa malo awaryjne i w dodatku tanie w utrzymaniu!natomiast jesli chodzi o silniki 2,5 i 1,9 130Km to tez sie moge wypowiedziec bo aktualnie mam passata 1,9tdi 130KM!myslalem tez wczesniej nad a6 2,5 ale po przeczytaniu opinii uzytkownikow wybilem sobie ten pomysl z glowy!po pierwsze moim zdaniem nie po to sie kupuje diesla zeby palil 10-11 litrow w miescie!po drugie tanszy w utrzymaniu 1,9!po schipowaniu 1,9 objedzie 2,5 a spalac bedzie dalej ok 2-3 litry mniej ropy!co do oznaczen silnikow w passatach to AWX to 130KM ale 5 biegowa skrzynia , a ASZ to 130KM ale 6 biegowa skrzynia!pozdrawiam i zycze udanego zakupu!najwazniejsze ze bedzie to vw!bo tej marki sie nie zdradza


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 30 Gru, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2059
Skąd: Śrem
Gadu-Gadu: 2176296
Auto: Golf VI Składak Style
jaqb napisał(a):
Sa tez 1.9 tdi o mocy 116bhp.Czy te motory konstrukcyjnie to to samo co 110bhp

115 są juz na pompowtryskach
Jak kolega wyżej napisał w dieslach liczy sie moment obrotowy czym wyższy tym lepszy (proporcjonalnie), to on decyduje o osiagach.



_________________
VW Golf VI in progress

Jetta A5 USA On AIR

Mój były Lupiszon na poduchach -->Lupo

"rozgniatam białe larwy kompleksów butem samozaparcia, pracy i myślenia nad sobą"

Pozdrawiam
Piotr
Offline
 Profil    2176296
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 30 Gru, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 16 Mar, 2006
Posty: 385
Skąd: mazowsze - bryff
Gadu-Gadu: 1828627
Tlen: jaqbchoppers
Auto: vw golf Mk3 GTI 20 jahre, integra DB7, rower
waldi napisał(a):
Mialem golfa IV 1,9 tdi 110KM w serii kod silnika AHF przez dwa lata!po pol roku uzytkowania z chipowalem go na 147 KM i 335Nm!Jezeli wiec mialbym Ci radzic cokolwiek to konie mechaniczne nie sa najwazniejsze jesli chodzi o zajechanie diesla lecz moment obrotowy!Ja teraz jestem madrzejszy i jesli mialbym Ci doradzic to podnies moc do jakis 140 KM i gora 310Nm!Nie wiecej!Autko przy tych parametrach nie powinno dymic i napewno przy madrym uzytkowaniu bedziesz sie cieszyl dluga zywotnoscia!poza tym 110 konne silniki sa moim zdaniem najprzyjazniejsze uzytkonikowi!pala malo nawet po chipie ,sa malo awaryjne i w dodatku tanie w utrzymaniu!natomiast jesli chodzi o silniki 2,5 i 1,9 130Km to tez sie moge wypowiedziec bo aktualnie mam passata 1,9tdi 130KM!myslalem tez wczesniej nad a6 2,5 ale po przeczytaniu opinii uzytkownikow wybilem sobie ten pomysl z glowy!po pierwsze moim zdaniem nie po to sie kupuje diesla zeby palil 10-11 litrow w miescie!po drugie tanszy w utrzymaniu 1,9!po schipowaniu 1,9 objedzie 2,5 a spalac bedzie dalej ok 2-3 litry mniej ropy!co do oznaczen silnikow w passatach to AWX to 130KM ale 5 biegowa skrzynia , a ASZ to 130KM ale 6 biegowa skrzynia!pozdrawiam i zycze udanego zakupu!najwazniejsze ze bedzie to vw!bo tej marki sie nie zdradza




waldi - dzieki za opinie. Dokladnie ta sama droge przechodze. 2,5 TDI poszlo juz w niepamiec z przyczyn wymienionych przez Ciebie.Tez sie naczytalem na temat tych motorow.Drogie w utrzymaniu. Co do momentu to jasna sprawa ze nie moc ale moment. Pytalem o silniczek 115bhp ATJ bo jest nowszy (nie wiem czy nowszy znaczy ze lepszy-chodzi o zywotnosc). Masz moze jakies doswiatczenia ze skrzynia 6 biegowa???

hehe tak tak teraz "tylko" znalezc sztuke zdrowa :) :D

[ Dodano: Nie 30 Gru, 2007 ]
...mialem dzis okazje sprobowac passata B5 z silnikiem 110bhp AFN, musze przyznac ze jako takie autko urzeklo mnie ogromnym wnetrzem. Prowadzi sie calkiem fajnie tyle ze jakby mocy mu brakowalo. Jak na 110 bhp myslalem ze bedzie ciut lepiej (jakis zcas temu smigalem toyota corolla z silnikiem 101bhp i to naprawde zasuwalo mimo ze auto tez kombi o w sumie podobnych paramerach) a ponad to spod pokrywy zaworow olejem wywalalo wiec chyba cos tam nie do konca bylo jak trzeba. To norma dla tych motorow ze maja wycieki czy to poprostu zab czasu i kilometrow??? Musze sprobowac jak smiga 130bhp :D :D



_________________
KUSTOM BICYCLES http://www.jakoobcycles.com

white caddy & mk1 viewtopic.php?f=98&t=18557

CADDY juz jezdzi !!!!!!!! LANS BY WHITE COLOR....sprzedane :l
Offline
 Profil    1828627 jaqbchoppers
 
 Temat postu: 2.5 v6 tdi
PostWysłany: Nie 30 Gru, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 1047
Skąd: Walbrzych-Ennis
Gadu-Gadu: 0
Auto: OOOO S4 2.7 BiTurbo
Mam takowe auto juz spory czas,nie mam z nim najmniejszych problemow!!!.Smiga jak trzeba!!!!Dziwia mnie opinie o awaryjnosci tego silnika.Ja swojego ostro dofginam i nic sie z nim nie dzieje.Polecam v6 !!!!! yupii



_________________
http://w600.wrzuta.pl/film/0QwMXvehZ7z/s4_by_gto

http://w518.wrzuta.pl/film/6FtwlUTheYE/s4_soft_by_gto
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 30 Gru, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
papol, tatatata Golfem smigasz, a passata widac ino na zdjeciach w garazu :-D



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 31 Gru, 2007 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 1047
Skąd: Walbrzych-Ennis
Gadu-Gadu: 0
Auto: OOOO S4 2.7 BiTurbo
Noo co ty smigam nim nonstop.A golf to moje ulubione autko dlatego jezdze nim najwiecej yupii



_________________
http://w600.wrzuta.pl/film/0QwMXvehZ7z/s4_by_gto

http://w518.wrzuta.pl/film/6FtwlUTheYE/s4_soft_by_gto
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 2 [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe