Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk3] swap silnika z 1,4 na 1,8kr(ev)
PostWysłany: Sob 07 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Kwi, 2007
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra
Witajcie, chcialbym wsadzic do goferka 3 z silnikiem seryjnym 1,4 silnik 1,8 z golfa 2 kr 16v(dół od ev, góra kr). Jakie problemy moge napotkac przy takim czymś?
1.Czy mocowania są takie same?
2.Jak wygląda sytuacja z instalacją elektryczną
3.Czy przy napędzie syncro będą jakieś dodatkowe problemy? z góry dzięki za pomoc



_________________
viewtopic.php?t=22369
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lis, 2005
Posty: 2833
Skąd: wolfsgruppe.com
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf I GTI 1.8 8V,Golf I Cabrio ,Bora V5
Powiem Ci tak ja własnie zrobiłem taki swap napewno niepasuje tylna łapa silnika ale to niejest wielki problem reszta łap pasuje
sytułacja z instalacja elektryczną wyglada tak wiazka elektryczna silnika w KR jest na okragłe piny a instalacja w Mk3 jet na szerokie piny wiec jedyne rozwiązanie jest przelutować wiazke elektryczną silnika na szerokie piny jesli masz silnik KR po 90 roku to niema problemu z wiazka silnika bo jest juz ona na szerokie piny i wszystko pasuje
na 3-punkt nieumiem Ci odpowiedzieć :)



_________________
http://www.wolfsgruppe.com
Moja Golfina http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=24997 i tu tez http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6944
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Kwi, 2007
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra
a jesli mam silnik sprzed 90roku? nie jestem pewny, bo to skladak i sam nie wiem..., możesz mi czasem powiedziec co mi jest potrzebne do kompletnego swapa? czy coś z gofra 3 może pozostać?czy wszystkie smieci mają być z mk2?



_________________
viewtopic.php?t=22369
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lis, 2005
Posty: 2833
Skąd: wolfsgruppe.com
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf I GTI 1.8 8V,Golf I Cabrio ,Bora V5
jesli masz silnik z przed 90 r to niestety masz wiązke elektryczną na okrągłe piny i czeka cię lutowanko ale sprawdz sobie jakie masz piny ,napewno będziesz musiał zmienić chłodnice bo ta z 1.4 jest zamała musisz wstawić wiekszą na dwa wetylatory ja akurat wstawiłem z TDI :) co zatym idzie musisz wymienić cały pas przedni jesli chodzi o łapy to ja wstawiłem cała ławe z łapa z mk2 ale miałem przezto problemy z układem kierowniczym niepasowały mi krzyzaki ale sie z tym uporałem wydech nawet podpasował no i zecz oczywista musisz zmienic hamulce na przud wstawic wetylowane tarcze i na tył tarcze to by było chyba natyle :)



_________________
http://www.wolfsgruppe.com
Moja Golfina http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=24997 i tu tez http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6944
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Kwi, 2007
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra
pas przedni przerobic czy zmienic na jakis inny?(jaki?), a teraz drugie pytanie troche glupie, ale... okrągłe piny? gdzie je sprawdzic, tzn. nie wyciągnąłem jeszcze silnika i nie wiem o co Ci chodzi... tzn gdzie one są wczepiane



_________________
viewtopic.php?t=22369
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lis, 2005
Posty: 2833
Skąd: wolfsgruppe.com
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf I GTI 1.8 8V,Golf I Cabrio ,Bora V5
niestety musisz zmienic pas przedni w Mk3 jest tak zrobione ze pas przedni jest pod dana chłodnice i wieksza niestety niebedzie pasowała wiec musisz zmienic cały pas przedni z chłodnica i wetylatorami
jesli chodzi o PINY to jak wyjmniesz obojetni jaka wtyczke (kostke ) z silnika (wiazki elektrycznej silnika ) chodzi oczywiscie o kostke z puszki bezpieczników to jak spojrzysz w kostke co tam jest to zobaczysz wejscie na okragłe PINY porównaj sobie z obojetnie jaka kostką w Mk3 i bedziesz wiedział oco chodzi :)

[ Dodano: Nie 08 Lip, 2007 ]
Ok poszłem i zrobiłem Ci fotke kostek fotki troche niewyrazne ale bedziesz wiedział oco chodzi :)
Okragłe piny
Image
szerokie piny
Image



_________________
http://www.wolfsgruppe.com
Moja Golfina http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=24997 i tu tez http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6944
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 08 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Kwi, 2007
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra
aha, nie doczytalem ze to dotyczy kazdej wtyczki :-) to musze sie przypatrzec, bo jedyne co wiem to to ze szerokie piny mam przy stacyjce, a inne to jutro sie dowiem jak zobacze, dzieki bardzo za fotke:-)skrypol, a Ty przekładałes dokładnie do mk3 z 1.4 na 1.8 kr? tak jak ja bede? a moze też od razu rozkręcałeś silnik?

[ Dodano: Nie 08 Lip, 2007 ]
a da rade taką wiązke elektryczną silnika dorwać gdzieś? i czy to dużo roboty przy wymianie?



_________________
viewtopic.php?t=22369
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 09 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lis, 2005
Posty: 2833
Skąd: wolfsgruppe.com
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf I GTI 1.8 8V,Golf I Cabrio ,Bora V5
Tak ja robiłem własnie takiego swapa usiebie miałem w MK3 1,4 ABD i wsadziłem 1,8 16V KR jesli chodzi o te wtyczki to one są przy skrzynce bespieczników tam jest najwiekszy zonk aby to popodłańczac .
Po roku 90 wychodziły juz silniki KR z wiazka na szerokie piny ale racze wiazka elektryczna silnika jest niedokupienia ja szukałem i niestety nieznalazłem i byłem zmuszony przelutowywac robił mi to EVOLUTION nikt inny niechciał sie tego podjac .



_________________
http://www.wolfsgruppe.com
Moja Golfina http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=24997 i tu tez http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6944
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 09 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 11 Kwi, 2007
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra
ale jakiej wiązki szukałeś? od 2.0 16V? czy nowej od KR'y? a jak wygląda sytuacja z licznikiem, wszystkimi wskaźnikami etc, wszystko smiga? Nawet komputer? Masz jakieś fotki z prac swapowskich;-)



_________________
viewtopic.php?t=22369
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 09 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lis, 2005
Posty: 2833
Skąd: wolfsgruppe.com
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf I GTI 1.8 8V,Golf I Cabrio ,Bora V5
szukałem wiazki z KR-y po 90 roku nowa jest dostepna w ASO na zamówienie ale kosztuje 3700 zł :/ wszystkie wskazniki mi smigają oprucz czujnika temperatury wody fotek niestety niemam :)



_________________
http://www.wolfsgruppe.com
Moja Golfina http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=24997 i tu tez http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=6944
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 10 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 16 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe