Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 2 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3]Swap 1.6i na 2.0TDI
PostWysłany: Czw 05 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 04 Lip, 2007
Posty: 7
Witam. Mam mk3 1.6 94r jako baze i tak zastanawialem sie czy dalo by rade do niego wsadzic diselka od golfa5 2.0.


Ostatnio edytowany przez kosa1703, Czw 05 Lip, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Lip, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 24 Lut, 2007
Posty: 565
Skąd: Inowrocław
Gadu-Gadu: 0
Auto: Bora
Co Nie da wszystko sie da tylko to jest sprawa $$$ / :-D . ogolnie mysle ze to nieoplacalne. sprzedaj swojego nawet po taniosci i kup dieselka i wtedy zostanie ci duuuuuzooo kasyy jak bys mial wsadzac cos takiego :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 04 Lip, 2007
Posty: 7
No niby tak mam na to przeznaczone tak do 10 tysi z robocizna:) :hmm: No albo jakis inny silniczek dieselka oby tylko mial troche konikow:)Brat siezdzi ciezarowka wiec mozna by za pol darmo jezdzic:D. albo zgazowac go ale nie mam jakos do tgo przekonania



_________________
Juz na zawsze VW!!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 05 Lip, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
kosa1703 napisał(a):
No niby tak mam na to przeznaczone tak do 10 tysi z robocizna:) :hmm: No albo jakis inny silniczek dieselka oby tylko mial troche konikow:)Brat siezdzi ciezarowka wiec mozna by za pol darmo jezdzic:D. albo zgazowac go ale nie mam jakos do tgo przekonania


poowodzenia... 2.0 to silniki z duzym potencjałem ale maja kiepskie turbiny...
i FAP
da rade wszystko zrobić...
ale uwazam ze tego nie zrobisz... praktycznie nigdy kto chce wpakowac cos innego do siebie nie pyta o to forum bo wiaodmo ze mozna tylko chodzi o kase... i to wie kazdy...
pytanie dobre ale w celach poznawczych a nie w celu dowiedzenia sie konkretów...

ogolnie wszystko sie da tylko juz 2.0 to silnik na szynach can.. bardzo zaawansowany technologicznie

załoz sobie lepiej 105konny (bedzie taniej) pompki z 130 + turbo 130 i virus i masz 180
taniej nawet nieraz bylo by kupic od razu 130 i ja wsadzic i wirus...

widze masz 1.6 czyli mocy brak... i powiem ci tak... jak wsadzisz na poczatek 105 konnego tdi to bedziesz myslal ze latasz wiec zacznij od zdrowej serii tdi 105 lub 115 lub 130 i dłub



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 04 Lip, 2007
Posty: 7
Owszem wypytuje sie w celach ifo ale pieniazki mam niestety ograniczony jestem do 10 tys. Poszedlem za rada kolegi i wczoraj wyszukiwalem goferow z dieselkiem:)Nie wiem teraz co mam zrobic. A co do mocy jezdzilem Vetra 2.2 tdci 140kucy i wiem mniej wiecej co ta moc oznacza:)Heh dopiero "wkrecam" sie w klimaty VW wiec za jakiekolwiek pomylki nie nerwujcie sie na mnie ałłłłł cfaniak



_________________
Juz na zawsze VW!!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lip, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
Kevin napisał(a):
FAP


wlasnie... co to jest bo nie wiem...



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Bilu. napisał(a):
Kevin napisał(a):
FAP


wlasnie... co to jest bo nie wiem...


FAP to u Peugeota, we VW to się DPF nazywa i ma inną zasadę działania, jak ktoś chce, to opowiem :P



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lip, 2007 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Lis, 2004
Posty: 2617
Skąd: Połajewo/Poznań
Gadu-Gadu: 8205732
Auto: mk1 GTI & passat b5 VR5
co do kwoty 10tys to jak dobrze kupisz silnik, zeskrzynia i calym osprzeteme to da rade mysal eto wlozyc, ale jak dla mnie nie ma to sensu...
wolalbym sprzedac mk3 dolozyc te 10tys i kupic dobre TDI 110KM na poczatek wirus 140KM na jakis zcsa wystarczy, pozniej zmienic turbo,IC,zmodyfikowac pompe, wydech i mozna naprawde sporo z tych silnikow wydusic, a jak naarzie caly czsa idzie dostac nie wymeczone ladne i dosc swieze TDI...


Offline
 Profil    8205732
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lip, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
Lucius Snow napisał(a):
Bilu. napisał(a):
Kevin napisał(a):
FAP


wlasnie... co to jest bo nie wiem...


FAP to u Peugeota, we VW to się DPF nazywa i ma inną zasadę działania, jak ktoś chce, to opowiem :P


pisz! po edukujemy sie troszke!



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Jak wiadomo filtry cząstek stałych w dieslach zapychają się tymi cząstkami (niespaloną sadzą), którą co jakiś czas należy wypalić.
FAP (nie znam rozwinięcia nazwy) działa na zasadzie specjalnego dodatku (mocznik) do paliwa, uzupełnianego co kilkadziesiąt tys. km w małym zbiorniczku, który podawany co pewien okres czasu do wnętrza filtra powoduje wzrost temperatury w filtrze i wypalanie się sadzy w filtrze.
DPF (Diesel Partikel Filter) - oczyszcza się samoczynnie. Gdy filtr się zabrudzi, kierowca dostaje komunikat, że ma jechać przez pewien dystans (około 10km) ze stałą prędkością około 70 km/h, w tym czasie sterownik silnika podaje więcej paliwa do cylindrów, przez co wzrasta temperatura spalin i sadza się wypala w filtrze.
DPF w porównaniu do FAP jest praktycznie bezobsługowy, ale ma jedną wadę - jeśli jeździ się tylko krótkie odcinki, to filtr nie ma się jak oczyścić i się zapycha (Deutsche Post tak często miała w Caddy, wiadomo jak poczta jeździ, kawałek do przodu i stają i znów ruszają). Dlatego koncern planuje przejść na rozwiązanie podobne do FAP.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lip, 2007 
VW Zone member
VW Zone member
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 01 Lis, 2004
Posty: 2617
Skąd: Połajewo/Poznań
Gadu-Gadu: 8205732
Auto: mk1 GTI & passat b5 VR5
i wszystko profesjonalnie i na temat...
juz jestem troche madrzejszy...
punkt pomógł sie należy myśle :)


Offline
 Profil    8205732
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 06 Lip, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
Lucius Snow napisał(a):
Bilu. napisał(a):
Kevin napisał(a):
FAP


wlasnie... co to jest bo nie wiem...


FAP to u Peugeota, we VW to się DPF nazywa i ma inną zasadę działania, jak ktoś chce, to opowiem :P


zwał jak zwął.. własnie o to mi chodziło...
najwieksyz tu problem gdy sie chce chipować



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lip, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
Kevin napisał(a):
najwieksyz tu problem gdy sie chce chipować


Sprawdzę w przyszłym tygodniu, jak wrócę do pracy, ale wydaje mi się, że były 2.0TDI bez DPF, spełniające tylko normę EU3 a nie EU4 i z takim by można coś podziałać...



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lip, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Śro 04 Lip, 2007
Posty: 7
najprawdopodobniej tak zrobie:)Tylko czym sie sugerowac przy zakupie dieselka po prostu nie chcialbym sie wrzucic na mine. Jestem dopiero poczatkujacy maniakiem VW.A chcac wsadyic serce 2.0 to chodzi mi o to iz silniczek bd "prawie" nowy.bo reszta to juz mniejszy bol.



_________________
Juz na zawsze VW!!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 07 Lip, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
prawie nowy?? stary bez urazy ale piszesz tak ze juz widać ze tego nie załozysz...a tylko podejmujesz temat...tak jak to odbieram

najpierw pytasz czy sie da potem czym sie kierowac przy zakupie...no i to ze reszta to mały ból... :o

moze sie juz za bardzo czepiam ale juz wielu widzialem takich ktorzy pierwszy swoj post pisza w twoim stylu... mam xx kasy i czy da sie włozyc cos do czegoś... jesli sie ma flote to sie nie pyta o takie rzeczy bo wiemy ze jesli da sie wsadzic silnik z m3 do mk2 z tył napedem, lub do trojki silnik v8 z napedem na tył to takie 2.0 tym bardziej choc z elektronika bedzie najwieszy problem...
wsadz sobie 115 konnego PD'eka i naucz sie tym jezdzic a potem dłub



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 2 [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe