Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 4 [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Do silnika VR6 jaki gaz?
Ankieta zakończyła się Pon 07 Maj, 2007
2 generacja  0%  0%  [ 0 ]
4 generacja (instalacja sekwencyjna)  100%  100%  [ 3 ]
Razem głosów : 3

Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Maj, 2007 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Mar, 2006
Posty: 3453
Skąd: tychy
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 100 C4 & Chevrolet Camaro 3gen
B_O_N_K napisał(a):
Przecież nawet mechanicy zaleca


zalezy jacy .... dla przykladu (nie chodzi o gaz) ojciec oddal felicje na zakodowanie kluczyka i namieszali mu pod maską,za naprawe tego chcieli 3500 zł :/ (powiedzieli ze niema innej mozliwosci tylko wymiana czegos tam) !! a oddal sprawne,zajechalem do kumpla i po 15 minutach i 50 zł auto chodzilo jak przedtem - niestety ale mechanicy zawsze zalecaja wymiane połowy auta i czesto wymiaja bez widedzy wlasciciela bo trzba bylo a na pytanie gdzie stare czesci to odpowiedz - wlasnie zlomiarze zabrali

B_O_N_K napisał(a):
Poza tym zdziwiłbyś się jak wielu ludzi zmniejsza dawkę bo według nich auto za dużo pali


ja sie nie dziwie bo polacy do wszystkiego sa zdolni,byle zeby miec w kieszeni pare zlotych tym czasowo

B_O_N_K napisał(a):
I tu się właśnie mylisz bo nawet Volkswagen zakładał fabrycznie instalację LPG np do Golfa mk4 kombi


tutaj tez sie nie dziwie bo kombi w 80 % kupowane sa do ,,roboty,, a jak gdzies wczesniej napisalem ze gaz oplaca sie do słuzbowych samochodow



_________________
Image

Audi C4 --- viewtopic.php?f=98&t=16705&start=1410
Jetta II --- viewtopic.php?f=112&t=44729&start=0
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Maj, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
krzyh napisał(a):
zalezy jacy .... niestety ale mechanicy zawsze zalecaja wymiane połowy auta i czesto wymiaja bez widedzy wlasciciela bo trzba bylo a na pytanie gdzie stare czesci to odpowiedz - wlasnie zlomiarze zabrali


No ale chyba nie powiesz że remont głowicy po przebiegu 175tys km jest czymś zbędnym lub niepotrzebnym...

krzyh napisał(a):
ja sie nie dziwie bo polacy do wszystkiego sa zdolni,byle zeby miec w kieszeni pare zlotych tym czasowo


Ale nie rozumiesz jednego - nie zdajesz sobie sprawy z tego ile się oszczędza jeżdżąc na gazie. Zrozumiałbyś jakbyś tankował gaz a różnicę pomiędzy gazem a benzyną odkładał, powiedzmy wrzucał do skarbonki. Po 30tys km rozbijasz skarbonkę a tam 6tys zł... Dopiero wtedy zrozumiałbyś jak wiele można na tym zaoszczędzić...

krzyh napisał(a):
tutaj tez sie nie dziwie bo kombi w 80 % kupowane sa do ,,roboty,, a jak gdzies wczesniej napisalem ze gaz oplaca sie do słuzbowych samochodow


Niby dlaczego? Przecież nie ważne czy służbowy czy prywatny, różnica pomiędzy ceną gazu a benzyny dla wszystkich jest taka sama...



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 26 Maj, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
oj chłopaki widz cisnienie rośnie...

obydwoje macie racje...

B_O_N_K masz racje.. to najprosztsze wyjście przy okazji zdjęcia głowicy wymienić te wszystkie pierdołki których koszt nie jest tak wielki a przy kolejnym sciaganiu głowicy juz sie takowy robi... ja to popieram... lepiej powymieniac co sie da i meic to z głowy na kilkadziesiat nastepnych tysiecy kilometrów..po prostu teraz wiesz co masz!!!
krzyh uwazam ze tez masz racje.. choc widocznie miałes doczynienia z gazem nieprofesjonalnie załozony i o zgrozo nie profesjonalnie wyregulowanym... wlasnie wtedy jak bonk mowi dzieja sie rozne rzeczy..ludzie wola o litr mniejsze spalanie gazu na ktorym i tak oszczedzaja niz chronic silnik... to jest głupota ale tego nie zmienisz...
wlasnie moze z tym sie spotkales... firmy ktore znasz wlasnie tak ustawialy gaz by jak najmniej palil a przez to wypalal sobie w głowicy wzorki

wyluzujcie... gaz jest dobry jesli jest dobrze załozony i dobrze załozony a kiszona jest wtedy gdy jest to zrobione nie tak jak byc powinno i nie wazne czy to vr6 czy nie... moze byc nawet v8 hemi to tylko silnik i jesli o niego dbamy to bedzie nam słuzył...
a prawda jest jedna:

KAżDY SILNIK KIEDYŚ SIE ZAPSUJE I TYLKO OD NAS ZALEZY KIEDY!!!!!!!!!!!!!!



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Maj, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
sprzedał bym vra jak by mnie nie było stac na paliwo,a nie leczył bym portwela gazem!


Ostatnio edytowany przez Speed, Nie 27 Maj, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Maj, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
Speed napisał(a):
sprzedał bym vra jak by mnie nie było stac na paliwo,a nie leczył bym portwela gazem!


speedzie po to bo nie kazdego stac na paliwo a chciałby miec taki silnik pod swoją maską...
widze wiele ludzi ma tu uprzedzenia do gazu... ale co człowiek to inne zdanie...mozna sie tylko kłocic a to bez sensu i tka ta dyskusja zeszła na nie ten temat ktory ma byc


Ostatnio edytowany przez Kevin, Nie 27 Maj, 2007, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Maj, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Pokaz mi kogoś co ma gaz w vr6-niech powie jak sie tym jezdzi.


Ostatnio edytowany przez Speed, Nie 27 Maj, 2007, edytowano w sumie 1 raz

Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 27 Maj, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Speed napisał(a):
pokaz mi kogoś co ma gaz w vr6-niech powie jak sie tym jezdzi.


Kolega VR. miał w swoim autku i jakoś nigdy nie słyszałem aby narzekał z tego powodu. Dodam tylko że autko pomimo że z instalacją miało 191KM (hamownia) oraz kręciło bardzo ładne czasy do setki.

[ Dodano: Nie 27 Maj, 2007 ]
Usunąłem posty bądź ich fragmenty, które zupełnie nie dotyczyły tematu. Zostawiłem jedynie wypowiedzi dotyczące instalacji lpg w VR6 oraz ogólnie plusów i minusów gazu w samochodzie.

Jednocześnie proszę o wypowiadanie się na temat.

Pozdrawiam.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 17 Kwi, 2007
Posty: 4
ja właśnie zamontowałem do mojego VR-a gazik (stag 300), pierwsze wrażenia bardzo pozytywne, różnicy między gazem a benzyną nie zauważyłem, jak pojeżdżę więcej zdam obszerniejszą relację


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
stag 300?? czli to jest sekwencja?? powiedz jak z tym spalaniem ci wychodzi



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 3269
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf mk2
krzyh napisał(a):
B_O_N_K napisał/a:
I tu się właśnie mylisz bo nawet Volkswagen zakładał fabrycznie instalację LPG np do Golfa mk4 kombi


tutaj tez sie nie dziwie bo kombi w 80 % kupowane sa do ,,roboty,, a jak gdzies wczesniej napisalem ze gaz oplaca sie do słuzbowych samochodow


Chciałbym tylko delikatnie sprostować, aby informacje rozpowszechnianie na forum były w 100% prawdziwe, golfy MK4 (wyłącznie kombi) z fabryczną instalacją gazową zasilane były CNG (gazem ziemnym), a nie LPG.
BTW - instalacje do tych samochodów zabudowywane były w Poznaniu, VW Poznań, Zakład Samochodów Specjalnych.



_________________
Projekt!Klik
Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 17 Kwi, 2007
Posty: 4
Kevin napisał(a):
stag 300?? czli to jest sekwencja?? powiedz jak z tym spalaniem ci wychodzi


tak sekwencja, co do spalania to za krótko mam gaz żeby coś się w tym temacie powiedzieć, jak zrobię dłuższą trasę to napiszę


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 298
Skąd: Świdnica
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat B4 2.8 VR6
Ja mam sekwencję w swoim Passacie. Zrobiłem 2500km i mogę napisać tyle - rewelacja. Zapraszam każdego kto twierdzi że gaz w vr6 to pomyłka. Zap..la aż miło, conieco porobiłem przy silniku, a różnicy między benzyną a gazem nie ma żadnej - ale to żadnej !!! Gdyby nie przełącznik i kontrolka to nikt nie spostrzegłby że auto w danym momencie jedzie już na gazie. Wszystko zależy od ludzi montujących całą instalację - ja montowałem u takich co przede mną montowali taką instalację w conajmniej 6-ciu autach z silnikiem VR6 w tym w dwóch jeździłem przed montażem u mnie. Ja od siebie mogę tylko polecić, wcale się tego nie wstydzę. Na utrzymanie auta mnie stać , mam też drugie auto, ale w momencie kiedy cena benzyny w tak szybkim tempie wzrasta postanowiłem trochę zaoszczędzić i zdecydować się na LPG w moim passacie i jestem bardzo zadowolony. Cena instalacji, jak i montażu naprawdę była do przyjęcia, a sam montaż został tak przeprowadzony aby jak najmniej było widać instalacji, za jakiś czas wrzucę foto komory silnika. Każdemu kto się zastanawia bez wahania powiem TAK - MONTOWAĆ i jeździć !!!
A tym co tylko coś słyszeli, widzieli a nie mają lub nie mieli radzę się niewypowiadać, bo historyjki wyssane z palca są g..no warte, i radzę innym się nimi zbytnio nie przejmować.
Jak wielu wie wcześniej miałem Golfa II (fioletowy na C2), tam też miałem LPG i to nazwyklejszą i najtańszą wersję - poprostu włącz /wyłącz i tyle. Auo jeździ do tej pory pomimo swojego wieku i przejechanych kilometrów zap..la aż miło do tego brak jakichkolwiek strzałów i większych strat mocy, kto nie wierzy niech zapyta obecnego właściciela Igor-a, pewnie powie że niejeden już się zdziwił startując do tego Golfa zasilanego LPg ;)
Aha spalanie oscyluje ok.13L /100km - głównie po mieście.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowany przez Luqaswagen, Pon 28 Maj, 2007, edytowano w sumie 1 raz


_________________
Passat VR6
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
no i na to czekałem.... w koncu wypowiedziała sie osoba ktora to ma i sobie chwali...
i luqas ma racje... ploty sieją ci ktorzy chcą oszczedzać na paliwie i jeszcze prubowali oszczedzać na załozeniu co niestety nie łaczyło sie z fachowoscia i sposobem i jakościa montazu przez co dochdzi do strzałów z dupy :]



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
Luqaswagen napisał(a):
Ja mam sekwencję w swoim Passacie. Zrobiłem 2500km i mogę napisać tyle - rewelacja. Zapraszam każdego kto twierdzi że gaz w vr6 to pomyłka. Zap..la aż miło, conieco porobiłem przy silniku, a różnicy między benzyną a gazem nie ma żadnej - ale to żadnej !!! Gdyby nie przełącznik i kontrolka to nikt nie spostrzegłby że auto w danym momencie jedzie już na gazie. Wszystko zależy od ludzi montujących całą instalację - ja montowałem u takich co przede mną montowali taką instalację w conajmniej 6-ciu autach w tym w dwóch jeździłem przd montażem u mnie. Ja od siebie mogę tylko polecić, wcale siętego nie wstydzę. Na utrzymanie auta mnie stać , mam też drugie auto, ale w momencie kiedy cena benzyny w tak szybkim tempie wzrasta postanowiłem trochę zaoszczędzić i zdecydować się na LPG w moim passacie i jestem bardzo zadowolony. Cena instalacji, jak i montażu naprawdę była do przyjęcia, a sam montaż został tak przeprowadzony aby jak najmniej było widać instalacji, za jakiś czas wrzucę foto komory silnika. Każdemu kto się zastanawia bez wahania powiem TAK - MONTOWAĆ i jeździć !!!
A tym co tylko coś słyszeli, widzieli a nie mają lub nie mieli radzę się niewypowiadać, bo historyjki wyssane z palca są g..no warte, i radzę innym się nimi zbytnio nie przejmować.
Jak wielu wie wcześniej miałem Golfa II (fioletowy na C2), tam też miałem LPG i to nazwyklejszą i najtańszą wersję - poprostu włącz /wyłącz i tyle. Auo jeździ do tej pory pomimo swojego wieku i przejechanych kilometrów zap..la aż miło do tego brak jakichkolwiek strzałów i większych strat mocy, kto nie wierzy niech zapyta obecnego właściciela Igor-a, pewnie powie że niejeden już się zdziwił startując do tego Golfa zasilanego LPg ;)
Aha spalanie oscyluje ok.13L /100km - głównie po mieście.
Pozdrawiam

no i pełen szacunek!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 28 Maj, 2007 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 298
Skąd: Świdnica
Gadu-Gadu: 0
Auto: Passat B4 2.8 VR6
Kevin napisał(a):
no i na to czekałem.... w koncu wypowiedziała sie osoba ktora to ma i sobie chwali...
i luqas ma racje... ploty sieją ci ktorzy chcą oszczedzać na paliwie i jeszcze prubowali oszczedzać na załozeniu co niestety nie łaczyło sie z fachowoscia i sposobem i jakościa montazu przez co dochdzi do strzałów z dupy :]


Dokładnie !!
Montaż - jego jakość i fachowość oraz dobór elementów całej instalacji to podstawa i na tym niepowinno się oszczędzać.
Jak wyżej pisałem, montaż w moim aucie przebiegł według mojego pomyłsu, o umieszczeniu wszelkich elementów instalacji decydowałem ja po uzgodnieniu z fachowcem jeżeli coś nie było możliwe robiliśmy tak żeby było dobrze ale i po mojemu ;) Efekt - instalacja w komorze silnika jest mało zauważalna, napewno nie rzuca się w oczy, oczywiście działa jak powinna, a co najważniejsze zamontowana bezpiecznie, bo co mi z instalacji której nie widać wogóle (można tak zrobić), ale jest zamontowana niebezpiecznie (np. przwody lub reduktor zamontowane w bliskim sąsiedztwie kolektora wydechowego -masakra ałłłłł )
Jeżeli będziecie mieli pytania to chętnie na nie odpowiem.

[ Dodano: Pon 28 Maj, 2007 ]
No to jeszcze kilka ważnych informacji dotyczących LPG w VR6:
Podstawą dobrze funkcjonującej instalacji (choćby była najlepsza i najdroższa) jest silnik - musi być w dobrej kondycji !!
Filtr powietrza - czysty i zadbany (warto przedumchać jeżeli jest stary wymienić na dobrą podróbę - Filtron jest bardzo dobry, lub oryginał VW) , może być stożek (jeżeli komuś nie przeszkadza ryk silnika i nieco większe spalanie ;) , na pracę instalacji praktycznie on nie wpływa, zmienia się jedynie charakterystyka -liniowośc przyrostu mocy, lecz to samo dzieje się na benzynie) polecam K&N dedykowany, chińskich podrób nie polecam, dobre są też wkładki K&N , KINGDragon itp.
Przewody - najlepiej nowe firmy BERU (na allegro gośc ma w bardzo dobrej cenie), są to przewody na których oryginalnie wyjeżdżał VR6 z taśmy produkcyjnej, najlepsze przewody dla VR-a reszta to shit, razem ze świecami są jednymi z ważniejszych elementów dorze pracującego silnika na LPG jak i na beznynie. Vr jest bardzo czuły i jego sprawność spada razem z ze spadkiem sprawności kabli WN oraz świec - tak więc nowe oryginalne kable WN.
Świece - jeżeli sama benzyna to BERU - na takich wychodził oryginalnie VR6, bywały też Bosch - ale to raczej jest lipa, jeżeli jest benzyna/LPG to polecam jedyne słuszne świece w takim przypadku zasilania silnika - NGK - najzwyklejsze dedykowane do VR6 , żadne VN-line i inne z milionem elektord oraz z kosmicznych stopów, najzwyklejsze świece NGK z dwoma elektrodami dedykowane do Vr6 - są idealne - polecam !!
Olej- vr6 ma to do siebie że lubi spalić po dordze nieco oleju( wszystko zależy od stanu silnika) ale podobno nawet nowe lekko sobie podpijały tego soczku, w przypadku LPG ilośc spalanego oleju może się nieco zwiększyć, lecz jest na to rada !! - przy wymianie oleju, zalać go nowym olejem MOTUL 10W 40 - problem spalania oleju zniknie, może nie jest to najtańszy olej, ale jest rewelacyjny przynajmniej do tego silnika zasilanego benzyną oraz gazem.
Jeżeli jeszcze coś sobie przypomnę to napiszę.



_________________
Passat VR6
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 4 [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 29 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe