Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 40 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Śro 19 Lis, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 05 Lip, 2013
Posty: 18
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf3
radzio_hzr napisał(a):
+ - 150 - 300zl

Jest różnica w tym czy parownik będzie tej samej firmy co cala instalacja czy może byc jakiejś innej?


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Śro 19 Lis, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
może być innej.



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Śro 19 Lis, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 05 Lip, 2013
Posty: 18
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf3
Filtr powietrza nie pomogl, teraz dodatkowo doszly mrozy wiec ciezej bedzie zdiagnozowac czemu tak gasnie, dzisiaj bylem u gazownikow ale z maja zapie..ol. Umowilem sie na jutro.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Śro 19 Lis, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2031
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
dawid napisał(a):
może być innej.
Ale nie wiele sie urwie bo zazwyczaj komplet membran kosztuje w granicy 70-80zl dom tego doliczyc montaz i regulacje to mamym okolo 130zl


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Czw 20 Lis, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 05 Lip, 2013
Posty: 18
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf3
Właśnie jestem po wizycie u gazownikow, prawdopodobnie problemem był źle wyregulowany parownik, silnik po przelaczeniu na gaz dostawał za dużą dawkę która go zalewala. Parownik został wyregulowany ale dało się to zrobić jedynie na ciepłym silniku, jeśli po nocce odpadli normalnie obędzie się bez wymiany membran itd.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Czw 20 Lis, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
wymieniaj czym prędzej bo i tak cie to czeka.



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Sob 22 Lis, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 05 Lip, 2013
Posty: 18
Gadu-Gadu: 0
Auto: golf3
Skonczylem moja batalie z gazem, mialem zmieniony tymczasowo parownik na AG bo BRC mial wnetrznosci rozwalone, tak sie zlozylo ze gazownicy zajmowali sie glownie gazem od brc a wiec wlozyli moj stary parownik probowali go regulowac ale gdy testowalem to na miescie to gasl mi na wolnych obrotach lub biegu jalowym np swiatla, wlozyli mi zestaw naprawczy i myslalem ze bedzie lepiej ale ta sama sytuacja na miescie nie dalo sie jezdzic... koniec koncow bylem zmuszony wlozyc nowy parownik z brc i problem ustal. Samochod przelacza sie i pracuje tak jak powinien na gazie, na wolnych obrotach trzyma tyle obrotow ile powinien, nie slabnie jest stabilny. koszt 300zl parownik +50zl za pol dnia walki gazownikow.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Sob 10 Sty, 2015 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1935
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
Panowie w dupo wozie kończy mi się legalizacja butli gazowej. I co dalej wymiana na nowa czy jest inna metoda by przedłożyć jej legalizacje?? Mam tez inna butle z legalizacja na 5l i pełna dokumentacja czy jest opcja przełożenia jej do dupo wozu tak by wszystko było legalnie??



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2015 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
możesz przedłużyć legalizacje na kolejne 5 lub 10 lat.wchodzisz na stronę TDT i tam szukasz oddziału który przeprowadza legalizacje najbliżej ciebie. koszt u mnie w okolicy ok 350zł.butla musi być wyjęta i włozona przez nich.

druga opcja to zakup i montaż nowej butli.koszty podobne ale latania mniej.

trzecia opcja zakup lub jeśli masz to montaż używanej butli z ważnym papierem.

Rumak napisał(a):
Mam tez inna butle z legalizacja na 5l i pełna dokumentacja czy jest opcja przełożenia jej do dupo wozu tak by wszystko było legalnie??

przełożyć zgodnie ze sztuką i będzie ok



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Nie 11 Sty, 2015 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1935
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
Ok czyli wkładam swoja druga butle i auto hula kolejne 5l spoko dzięki za konkretne info. W temacie lpg jestem noga ;) pozdro



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Sob 17 Sty, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010
Posty: 27
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Tlen: mormen@o2.pl
Auto: VW Jetta A2
Witam mam problem z moim polo classic z 96r. jest tam gas sekwencja lovato i ma czasem problemy że gaśnie mi na luzie gdy jest na gazie, na benzynie wszystko jest w porządku, czy ktoś spotkał sie z takim problemem?? Czasem jeżdże cały dzień i wszystko gra a czasami gdy tylko przełączy sie na gaz od razu gaśnie :/. Dzieje się też taka sprawa że gdy przełączy sie na gas a ja daje gaz do dechy lub troszke za dużo to tak jakby sie dławił i obroty spadają na ok 500 i czasem zgaśnie a jak chwilke odczekam to wracaja do normy.


Offline
 Profil    mormen@o2.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=mormen@o2.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=mormen@o2.pl&t=1" border="0" />
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Sob 17 Sty, 2015 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Wrz, 2006
Posty: 2711
Skąd: Gostyń
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw/audi
ile lat ma reduktor??



_________________
VW GOLF II VR6.Aktualizacje na I stronie
http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=98&t=41858
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje
PostWysłany: Nie 18 Sty, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 25 Wrz, 2010
Posty: 27
Skąd: Knurów
Gadu-Gadu: 0
Tlen: mormen@o2.pl
Auto: VW Jetta A2
ok trzech lat


Offline
 Profil    mormen@o2.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=mormen@o2.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=mormen@o2.pl&t=1" border="0" />
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 40 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2017 - GRAPHI PLUS GROUP