Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [all vw] GAS w samochodzie: problemy, porady, instalacje itp
PostWysłany: Śro 16 Cze, 2004 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 2203
Skąd: VwZone
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado
Ze wzgledu na coraz czestrze pojawianie sie tematow zwiazanych z gazem uznalem ze takowy powinien byc. Poniewaz tematy sa rozsiane po forum ciezko jest znalezc jakies konkretne informacje, a tak wszystko bedzie w jednym miejscu

Prosze wiec nie otwierac zadnych nowych tematow tylko swoje spostrzezenia, rady, pytania itd pisac w tym temacie

I PROSZE ROZWIJAC SWOJE WYPOWIEDZI I BYC PEWNYM TEGO CO SIE PISZE A nie pisac wypowiedzi typu "co sie nie da jak sie da"

Wszelkie zazalenia od dzis do Yamschy na prv.Dzieki.



_________________
VwZone.pl

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 16 Cze, 2004 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 768
Skąd: z wersalki :)
Gadu-Gadu: 2726778
Auto: Audi S3 8L
Ja ogolnie nie mam nic przeciwko LPG a wrecz przeciwnie byl bym sklonny zalorzyc gaz do mjego golfa poniewaz jak tak dalej pojdzie nie bedzie mnie stac obtankowac mojego gofra :? Fakt faktem slyszy sie wiele opini na temat gazu ze to sie silnik niszczy ze to auto slabsze zawsze jest w tym czesc prawdy. A fakt jest taki ze w moim poprzednim golfe mialem wlasnie LPG bo to byl 1.8 gaznik na automacie i palil ile chcial wiec musialem zalorzyc gaz i przynajmniej mialem za co jezdzic i porownujac teraz ile jezdze do tamtych czasow to na kazde 100 km zronionych tamtym golfem tym zrobie zaledwie 50 km taki jest przelicznik
Wiec nie wiem jak wy ale jak paliwo szybko nie pojdzie na dol to albo zalorze gaz albo bede jezdzil tylko w niedziele :cry: Sorki ze sie tak rozpisalem ale stosuje sie do zalecen Yamschy zeby nie pisac "co sie nie da jak sie da" :mrgreen:



_________________
AUDIS3
Image
Offline
 Profil    2726778
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 16 Cze, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 133
Skąd: EPA
Gadu-Gadu: 3513426
Auto: zardzewiały vw
ja niesety jak i pewnie wiekszosc zwas jestem zmuszony do jazdy na gazie mam instalke pierwszej generacji zalorzona w profesionalnej firmie i samochod zachwuje sie prawie ze indentycznie gazie jak porzycze g-techa to zmierze czasu i w tedy bedzie widac czy stara mocy jaest az tak duza wiekszosc problemow zgazem wiaze sie z tym ze ludzie zakladaj instalacjie LPG u pseudo fachowcow ja jeszcze nigdy nie mialem zadnego szczala na gazie jesli instalacjia jest dobrze zalorozna szczal nie moze miec miejsca

ps. jesli ktos z lodzi lub okolic podszebiuje speca od gazu to ma namiar na takiego kogos niech sie domnie odezwie to dam mu namiar



_________________
www.g-lab.pl
Offline
 Profil    3513426
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 17 Cze, 2004 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 495
Skąd: Środa VWlkp.
Gadu-Gadu: 4985237
Auto: 3BG AVF+
Niestety dla wielu z nas lpg to smutna koniecznosc przy tych bandyckich cenach paliwa. Zgadzam sie z Hempem ze jezeli sie zamontuje instalacje w firmie ktora zna sie na tym co robi to nie ma z samochodem zadnych problemow. Oprocz plusow sa oczywiscie i minusy auta na gaz: wymiana swiec co 10 000km, czestsze wymiany oleju no i utrata mocy ( w sprincie do 100 km/h na lpg jest 2 sekundy wolniejszy 1,8 90KM) Nie jestem fanatykiem lpg ale jest to dobra alternatywa dla osob ktore duza jezdza.


Offline
 Profil    4985237
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 17 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 03 Maj, 2004
Posty: 4
hmmm :wink:
co mam do lpg?
-jak dla mnie to śmierdzi w środku.... :evil:
kretynizmen i debilizmem jest kupowanie auta z turbinką i go gazowanie :?
:? -
-co jeszcze uwielbiam jak spotykam "grzbieta" na światłach powertet by lpg z ryczącym wydechem który to próbuje zagłuszyć umca umca...

Z zalet mogą napisać że jak sobie doczepiłem dwa qrki pod zderzak do cali, zapakowałem felgi stalowe i znaczek 2.0i to naprawdę ludzię się
chcieli ze mną ścigać :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ogulnie jestem max. przeciwnikiem gazu.
Dla mnie gaz=taxi.
Gaz ŚMIERDZI!!!!!!!!!!!!
Za bardzo lubię swoje polo aby je tak "popsuć"...
Jak nie było mnie stać na odpychanie się cali (100km =60zł > przy w miarę delikatnej jeździe)...
To dałem sobie spokój i trafiło to jeszcze większego maniaka anty gazu!

Tylko nie bijcie piany dla mnie lpg śierdzi.
A za qrki pod zderzakiem idzie się do piekła w ładnym niskim golfie bądź etc :idea:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 17 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 23 Maj, 2004
Posty: 9
Cytuj:
A za qrki pod zderzakiem idzie się do piekła w ładnym niskim golfie bądź etc
:twisted:

qrek nie koniecznie musi byc w zderzaku moze byc np . za klapka od wlewu paliwa :mad:

Daleje nie chce mi sie z toba dyskutowac masz swj swiat i zyj sobie w nim :twisted:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 17 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 42
Skąd: Chełm
AS... napisał(a):
hmmm :wink:
co mam do lpg?
-jak dla mnie to śmierdzi w środku.... :evil:
kretynizmen i debilizmem jest kupowanie auta z turbinką i go gazowanie :?
:? -
-co jeszcze uwielbiam jak spotykam "grzbieta" na światłach powertet by lpg z ryczącym wydechem który to próbuje zagłuszyć umca umca...

Z zalet mogą napisać że jak sobie doczepiłem dwa qrki pod zderzak do cali, zapakowałem felgi stalowe i znaczek 2.0i to naprawdę ludzię się
chcieli ze mną ścigać :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ogulnie jestem max. przeciwnikiem gazu.
Dla mnie gaz=taxi.
Gaz ŚMIERDZI!!!!!!!!!!!!
Za bardzo lubię swoje polo aby je tak "popsuć"...
Jak nie było mnie stać na odpychanie się cali (100km =60zł > przy w miarę delikatnej jeździe)...
To dałem sobie spokój i trafiło to jeszcze większego maniaka anty gazu!

Tylko nie bijcie piany dla mnie lpg śierdzi.
A za qrki pod zderzakiem idzie się do piekła w ładnym niskim golfie bądź etc :idea:


Kolego poczytaj uważnie posty ludzi ktorzy jezdza na gazie - ludzi którzy sa zmuszeni jezdzic na gazie bo wciaz rosnace ceny paliw sa naprawde zabojstwem dla ich kieszeni! Oni nie wkladaja gazu do swoich VW z przyjemnosci tylko z przymusu wiec nie wysmiewaj nikogo!



_________________
VW Golf Mk3 1.9 TD...wspomnienia...
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 17 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 17 Cze, 2004
Posty: 12
Skąd: wroclaw
ja nie bede odpowiadal na pytanie czy gaz smierdzi :D kazdy ma swoj swiat i niektorzy nie widza poprostu w nim miejsca na LPG tak jak niektorzy diesel'owcy nie widza miejsca dla OO (Oleju Odrzutowego :mrgreen: )
Osobiscie mam duzo wspolnego z LPG sam na nim jezdze i duzo o tym wiem. Moje zdanie jest takie:
-samochody na mechanicznym wtrysku paliwa poprostu na gazie nie jezdza maja taka konstrukcje ktora wyklucza poprawne funkcjonowanie instalacji LPG
-sa tesh silniki takie jak Fordowskie a dokladniej wersja ZETEC ktora tesh nie moze jezdzic na gazie jest uwarunkowane konstrukcyjnie a nie zalezne od osoby ktora ten gas zaklada.
-wazne jest zeby dbac o samochod na gazie. jezeli mamy zajechane swiece stare przewody WN nigdy nie wymieniana kopulke i palec to auto na gazie nie bedzie jezdzic tak jak powinno.
-przy silnikach z plastikowym kolektorem ssacym jest pewien problem przy LPG i raczej zaden zaklad nie da gwarancji na zwykla instalacje podcisnieniowa przy takim silniki. Sa wprawdzie rozne zabezpieczenia (gwizdki) ktore wkreca sie w kolektor ale to nie daje 100% gwarancji ze kolektor sie nie rozsypie.
-JEdnak na wszystkie te problemy jest rozwiazanie - Wtrysk gazu !!
zabawa droga ale jak najbardziej oplacalna jedeny warunek to silnik musie miec wtrysk benzyny poniewarz komputer bierze czasy wtryskow z komputera benzynowego i nie dalo by sie zalozyc instalcji wtrysku gazu do silnika gaznikowego. Spalanie i moc porownywalna do benzyny. w sumie same kozysci pod warunkiem odpowiedzniego montarzu.

Dla mnie gaz jest super rozwiazaniem pod warunkiem dbania o samochod wiec sam jezdze na gazie i nie narzekam


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Cze, 2004 
Admin of Vw Zone
Admin of Vw Zone
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 27 Mar, 2004
Posty: 1916
Skąd: CzęstochowA
Gadu-Gadu: 0
Skype: drake_vw
Auto: VW Corrado G60, Lex IS-F, A5, BMW X1
Ostrzegam tylko zeby nie bylo tu zadnych klutni, bo tak szybko jak sie pojawil ten temat tak szybko zniknie :!:

Macie tu gadac o konkretnych sprawach zwiazanych z gazem a przede wszystkim o sprawach technicznych bo to FORUM TECHNICZNE a nie o pierdolach czy gas smierdzi czy nie :!:

Oczekuje ze beda tu posty takie jak napisal Martinez wnoszace cos do tematu i wyjasniajace jakies rzeczy :!: Bo po to zostal utworzony ten temat!!

Po raz ostatni pisze ze bezsensowne posty o niczym bede usowal bez jakiegokolwiek ostrzezenia!! Obym nie musial tego robic!!

Zycze udanej dyskusji o gazie :!:



_________________
Worthersee Tour 2003 - 2013

And every year all good shit like: MIVW, Edition 38, VagEvent, Blasen, Bautzen, VW Mania, itd...

https://www.facebook.com/DrakeVW

Image
Offline
 Profil    drake_vw
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 24 Maj, 2004
Posty: 3
Skąd: Dolny Śląsk
Cytuj:
-samochody na mechanicznym wtrysku paliwa poprostu na gazie nie jezdza maja taka konstrukcje ktora wyklucza poprawne funkcjonowanie instalacji LPG

Zalezy od rodzaju wtrysku mechacicznego.Mój Golf gti 1.8 wtrysk Ke-jetronic na benzynie zasówa bardzo dobrze a na LPG jeszcze lepiej :-D wiele zalezy od samej instalacji, zakładu w którym jest montowana(pożadny zaklad a nie pseudo lpg service)i od rególacji(unas jest niezly magik :mrgreen: )
Pozdro


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 22 Kwi, 2004
Posty: 18
Skąd: Wrocław
wiem że, VW z silnikami 5cylindrowymi na mechanicznym wtrysku charakteryzują się pływaniem obrotów jałowych, strzałami i spadkiem mocy(której na szczęście nie brakuje).
Koleś ma audi 2.3 i po wymianie (kable WN, świece, kopułka, rozdzielacz, filtry) jest dobrze.
Nie wiem jak się to ma do 4 cylindrówek na mechanicznym wtrysku, ale jedno jest pewne, trzeba dbać o układ zapłonowy. 8)
Ja mam u siebie 5cylindrówke na gaźniku i problemów z gazem zero.

Przy gaźniku można wyprzedzić zapłon(ja mam ustawiony optymalnie pod V-POWER 99+) wtedy na gazie będzie żwawszy. (tylko trzeba tankować wysokooktanową PB)



_________________
obecnie w Hull, East Yorkshire
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 24 Maj, 2004
Posty: 3
Skąd: Dolny Śląsk
Cytuj:
Nie wiem jak się to ma do 4 cylindrówek na mechanicznym wtrysku


Ja mam 4 cylindry wtrysk Ke-jetronc(mechaniczny wtrysk) na gazie lepiej jezdzi niz na benzynie :-D Recepta prosta dobra instalacja lpg + magik od regulacji :mrgreen:
pozdro
spalanie na gazie 3 litry wieksze niz na benzynie.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 18 Cze, 2004 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 133
Skąd: EPA
Gadu-Gadu: 3513426
Auto: zardzewiały vw
BadToyGti napisał(a):
Cytuj:
Nie wiem jak się to ma do 4 cylindrówek na mechanicznym wtrysku


Ja mam 4 cylindry wtrysk Ke-jetronc(mechaniczny wtrysk) na gazie lepiej jezdzi niz na benzynie :-D Recepta prosta dobra instalacja lpg + magik od regulacji :mrgreen:
pozdro
spalanie na gazie 3 litry wieksze niz na benzynie.


masz racje w 100% dobra instalka i dobry magik umnie tez lepiej na gazie idzie nic na benzynie zobaczymy co gtech powie na testach obroty mi lekko faluja ale nie jest zle no LPG no Power 8)



_________________
www.g-lab.pl
Offline
 Profil    3513426
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 19 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Czw 25 Mar, 2004
Posty: 15
Skąd: Śląsk
Cytuj:
-samochody na mechanicznym wtrysku paliwa poprostu na gazie nie jezdza maja taka konstrukcje ktora wyklucza poprawne funkcjonowanie instalacji LPG

Stary! Wiesz, że dzwoni ale nie wiesz w którym kościele.
Trochę na temat gazu wiem i to nie tylko na temat popularnego LPG. Ale wracajmy do meritum sprawy, mam samochód Vw scirocco 1.6 EG. jak się pewnie orientujesz jest to silnik z układem zasilanie typu K-Jetronic czyli czysto mechanicznym wtryskiem paliwa. W tym to pojeżdzie miałem zabudowaną instalację klasyczną (tzw pierwszej generacji ze "śrubą mocy"). Tenże pojazd spisywał się rewelacyjnie na gazie. Nie było z regulacją ani montażem żADNEGO problemu. Jeżeli nadal twierdzisz inaczej zapraszam na szkolenie na Wydział Transportu Politechniki Śląskiej. Szkolenie obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie do montażu instalacji gazowych. najbliższy kurs rozpoczyna się pod koniec czerwca :) .
Cytuj:
sa tesh silniki takie jak Fordowskie a dokladniej wersja ZETEC ktora tesh nie moze jezdzic na gazie jest uwarunkowane konstrukcyjnie a nie zalezne od osoby ktora ten gas zaklada.

I tu znowu mały ZONK. Te silniki można swobodnie zasilać LPG pod warunkiem zabudowania sekwencyjnego fazowego wtrysku gazu.

A teraz trochę przynudzania :D
Komisja Unii Europejskie wydała dyrektywy w których zobowiązuje producentów pojazdów aby w swej ofercie posiadały pojazdy czysto ekologiczne, czyli zasilane metanem (CNG) i wodorem. I tak :
- do 2010 roku 10% produkowanych pojazdów musi być zasilanych CNG
- do 2020 roku 20% pojazdów musi być zasilanych wodorem.
Więc czy tego chcemy czy nie cora częściej na naszych drogach będą się pojawiać pojazdy zasilane gazem. czy to komuś śmierdzi czy nie :twisted:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 20 Cze, 2004 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 03 Maj, 2004
Posty: 4
ajaj jaki bojowy.. :lol:
-a miało być o niekłuceniu się (!)

Jak chesz "małe szkolenie o lpg" z chęcią zapraszam :wink:
- jak oglądasz czasem tvn turbo to już wiesz kto ciebie i twoja politechnikę może przeszkolić....
-może opisać parę sztuczek w 1.8t by lpg aby tak brykał jak na pb?
2 lub trzy kable więcej delikatnie oszukanie ecu i jest jak było przed...


*tyczy się tylko 4generacji :idea:
problem może wystąpić przy "ostrym pałowaniu na pg"...
dodam że silnik nie jest przestawiony na "wysokie oktany"... :idea:


Offline
 Profil  
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 1 z 40 [ 598 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2017 - GRAPHI PLUS GROUP