Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [PG/G60] Nie chce odpalić.
PostWysłany: Sob 09 Mar, 2019 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2011
Posty: 470
Skąd: GDA
Gadu-Gadu: 0
Auto: bus i z buta :)
Jak w temacie, jest iskra na świecy + paliwo (podlewa mi świece) auto za cholerę nie chce odpalić. :<: Kręci jak szalone, a nawet nie chce lekko załapać. Wymienione przewody, kopułka, palec, świece i dalej to samo, zero poprawy. Auto wcześniej stało z miesiąc nie ruszane gdzie wcześniej odpalało od strzała.
Było kilka opcji namierzenia problemu jak ;

-czujnik położenia wału (okazało się, że G go nie posiada)
-czujnik halla (nie byłoby iskry gdyby padł)
-pompa paliwa (jednak ona daje znak po przekręceniu kluczyka, bezpiecznik ok)
-kostka stacyjki (gdyby padła nie byłoby opcji kręcenia rozrusznikiem)
-niebieski czujnik (ktoś proponował go odłączyć i sprawdzić co się stanie, żadnych zmian)

Inne pomysły;
-rozrząd się magicznie sam przestawił?
-przekaźnik pompy?
-cewka przy wyciągniętej świecy daje iskrę, a w silniku już nie?
-może po milionie prób odpalenia silnika jest tyle w nim paliwa, że wypadałoby to jakoś ''wypompować''? ;)



_________________
POZDRO !
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [PG/G60] Nie chce odpalić.
PostWysłany: Nie 10 Mar, 2019 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
sprawdz rozrzad jak sie przestawil to pozniej sprawdz kompresje


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [PG/G60] Nie chce odpalić.
PostWysłany: Pon 11 Mar, 2019 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 07 Lip, 2011
Posty: 470
Skąd: GDA
Gadu-Gadu: 0
Auto: bus i z buta :)
Temat rozwiązany ! :ok:

Auto wcześniej paliło miodzio i rozrząd przestawiony wgl. nie wchodził w grę, a jeżeli brakowało innych pomysłów on zostawał jako ostatni podejrzany. Typów było kilka, które wyżej wymieniono, najbardziej byłem utwierdzony w tym, że wuj strzelił cewkę, ale po telefonie do Barteza z BM Performance i krótkiej lekcji na temat zapłonu w PG wyszło na jaw, że manual ułożenia przewodów którym się kierowałem tyczył się silnika, który ma ustawiony rozrząd na znakach, zapłon patrząc na znaki na skrzyni biegów i co się okazało trzeba jeszcze sprawdzić wałek pośredni, który napędza aparat, tak mniej-więcej zrozumiałem naszą rozmowę, może coś mylę. Powiedział, że dużo mechaników to olewa po prostu co potem skutkuje inną pozycją pierwszego cylindra na kopułce. Patrząc na nią z góry myślałem, że pierwszy cylinder (od strony rozrządu) będzie w dolnym lewym rogu kopułki, a tutaj tylna część ciała. Poleciałem więc w kierunku ruchu wskazówek zegara z kolejną kombinacją czyli pierwszy cylinder GÓRNY LEWY RÓG KOPUŁKI i potem lecimy normalnie 1-3-4-2 i cyk ! Auto pali od strzała.



_________________
POZDRO !
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 3 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 17 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe