Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
no chyba ze ktos juz ma srednica tlokia skok wymiary korbowodu srednica czopu korbowodowego walu korbowego wymiary tloka



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 19 Sty, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
no evolution zaskakujesz mnie pozytywnie :)

moze w jakims programie z czesciami beda wymiary (ale nie etka)



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 20 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
ja kumplowi nadalem temat moze cos znajdzie w jakis madrych ksiegach ja tez szukam zawsze sie cos powinno znalezc



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Sty, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
o tych 2 turbinkach tez myslalem, zastanawialem sie jak to bedzie dzialac, kiedy sie zastosuje 2 rozne turbiny, zeby jedna od dolu ciagnela a druga od gory :) czy przy 2 turbinach nie bedzie problemu ze smarowaniem ? pociagnie to na tym oleju z silnika, czy bedzie trzeba dolac zawsze cos wiecej :)



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 21 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
pompa musi wydolic, wiec w razie czego ja trzeba zrobic a poziom zalezy od tego jak sie wleje do miski, a co do turbin potrzeba je tylko odpowiednio zgrac i dadza rade



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 23 Sty, 2005 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 17 Wrz, 2004
Posty: 4
Skąd: Jastrzębie
A co powiecie na Kompresor i Turbo 2.0 16v :)
Szukam teraz jak to nakarmic moze gazniki webera albo podwujny digi ??



_________________
"trzeba ciąć metal i krzesać iskry" :D
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 24 Sty, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
>evolution
a montowac te turbiny na dwoch osobnych kolektorach, czy moze jedna za druga lub moze rownolegle. Jak bys to widzial ?
Cisnienie regulowane pozniej "lacznie" czy kazda turbina osobno ?



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 24 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
evolution, Pytanie podstawowe!!!
Jaka kwota wchodzi w grę???
Pytam, bo mam na oku projektor, i nie wiem czy potem ewentualnie styknie mi na tą pompkę. ;)



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 24 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
na jednym kolektorze by byly z tym ze ta mniejsza ustawiona na lekko wyzsze cisnienie ale to wszystko po zlozeniu i probach sie zestroi kazda turbina laduje w osobny intercooler w jedna przepustnice. tak bym to widzial
co do pozniejszych zmian to mozna pomyslec o lepszych wtryskach lub podwojnej listwie( ja wlasnie do swojego szykuje nowy kolektor dwa rzedy wtryskow z paliwem,+jeden rzad z woda)co do kosztow podejrzewam ze koszt tlokow i korbowodow -TU POPROSZE O POMOC W SZUKANIU WYMIAROW jesli beda te co mysle nie przekroczy 1000 ale to jest taka cena z na przypusczeniach wzieta z glowy co do turbin intercoolerow zmapowania sterownika lub zastosowania innego to sie wybierze najlepsza opcje

[ Dodano: Pon Sty 24, 2005 5:30 pm ]
tofik napisał(a):
A co powiecie na Kompresor i Turbo 2.0 16v :)
Szukam teraz jak to nakarmic moze gazniki webera albo podwujny digi ??

jak masz na k-jetronicu to go wyreguluj, jak chcesz miec latwiej to 0 261 200 280 dla przykladu



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
A nie prościej by było do auta kórym jezdzi się nacodzien, coś w stylu Big Single Turbo.
Tak, aby do powiecmy 3tys. obrotów jezdziło się jak normalnym autem (tak, żeby nawet moja żona sobie poradziła), a turbo ]:[ załączało się gdy depniemy na wyższe obroty w odpowiednich okolicznościach, gdy tego potrzebujemy.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 25 Sty, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
tak wlasnie sie robi TURBO, ona "zalacza" sie po przekroczeniu pewnych obrotow.



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 26 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Chdzi mi o to, że po co tak mieszać: "Jedną małą co działa od niskich obrotów, druga duża co... itd".
Nie lepiej prostą instalację z jedną dużą pompką co włącza się na dużych odrotach gdy tego potrzebujemy. Bez zbędnego gmatwania i ładowania się w koszty.



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 26 Sty, 2005 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 30 Gru, 2004
Posty: 111
Skąd: Breslau City
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 80 TDI, BMW e46 330D
Cytuj:
Nie lepiej prostą instalację z jedną dużą pompką co włącza się na dużych odrotach gdy tego potrzebujemy. Bez zbędnego gmatwania i ładowania się w koszty.

zrobic sobie mozesz jak uwazasz :) tutaj narazie rozne propozycje poruszamy :) nikt nie zabrania robic jednego turbo, jest to nawet w kosztach tansze do zrobienia.
Najciezej to chyba wykonac kolektor i podciagnac smarowanie z bloku silnika.



_________________
"auto rodzinne już mam, szukam teraz do niego rodziny ..."
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 26 Sty, 2005 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Sty, 2005
Posty: 201
Skąd: Koniec Polski
Specjalny odlewany kolektor do turbo dedykowany do VR6 robi "Turbotek".



_________________
!!! VR6 SYNCRO KOMPRESOR !!!
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 26 Sty, 2005 
VW Maniak
VW Maniak

Rejestracja: Czw 13 Sty, 2005
Posty: 538
Skąd: Wrocław
Gadu-Gadu: 9453175
Tlen: evolution1980
turbo aby sie zalaczylo potrzebuje obciAZENIA WIEC PRZY SPOKOJNEJ JEZDZIE SIE TYLKO KRECI A NIE POMPUJE a co do kolektorów tez odlewam tylko auto musze miec na wzor zeby forme zrobic:)



_________________
EVOLUTION MOTOR SPORT Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ET 13.078
Pomiary mocy - DYNOMET
Chiptuning aut niemieckich benzynowych i diesel
specjalizacja w strojeniu silnikow uturbionych na seryjnych ecu (takze konwersje MAF<->MAP)
dwa programy sterujace wybierane przelacznikiem z kabiny
Offline
 Profil    9453175 evolution1980
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 48 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 48  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe