VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[all vw] Wszystko o >>> TURBO <<< tutaj !! https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=501 |
Strona 5 z 48 |
Autor: | marian [ Nie 07 Lis, 2004 ] |
Temat postu: | |
melon napisał(a): hmmmm a g40 na natrysk na denko tłoka? i czy kotos juz cos takiego robił ale z G40 ,chyba ze z G60 jest tak samo....
G40 nie ma natrysku na denko - można by powiedziec ze jest to zwykły silnik 1.3 z innymi tłokami, z kanałem olejowym do smarowania spręzarki i ... innym osprzętem (kolektory, itd.) Czesto zadawane były pytania dotyczące skrzyni biegów w G40 - jest taka sama - nie mam zadnych dodatkowych wzmocnien różnaca jest tylko w przłozeniu przkładni głównej g40 - 3,330 reszta - 4,060 |
Autor: | gtx [ Nie 07 Lis, 2004 ] |
Temat postu: | |
norbi napisał(a): czy bawil sie ktos z wrzuceniem kompresora od g40 lub g60 do innych silnikow? i czy wogule to sie oplaca i jest to mozliwe?
Wszystko jest mozliwe tylko trzeba miec kase :lol: W gre wchodzi przerobka silnika (odprezenie) wysterowanie wtrysku itd... |
Autor: | ksiondz [ Wto 09 Lis, 2004 ] |
Temat postu: | |
a moze w takim razie ktos mi powie jak jest z zalozeniem bi turbo do wiekszosci dobrze znanego silnika vr6 i teraz co prosciej 2,8 czy 2,9 i jaki wplyw na montarz na liczbe zaworow i jak ustawia sie turbiny obydwie uruchamiaja sie jednoczesnie czy jedna od drugiej jest niezalezna i np 2 dolancza sie w wyzszych obrotach pytam tylko o czysta zasade dzialania tego mechanizmu nie pytam co musze wymienic i zmienic i ile to bedzie kosztowalo jesli ktos wie gdzie moglbym sie odwolac do jakiejs lektory albo na szybkiego wytlumaczy bende bardzo wdzieczny |
Autor: | sliwka [ Nie 21 Lis, 2004 ] |
Temat postu: | |
Ksiondz a moze spytamy czy ktos cos takiego w POLSCE? |
Autor: | ksiondz [ Pon 22 Lis, 2004 ] |
Temat postu: | |
sliwka a czy to wazne gdzie myslalem ze ktos sie podzieli wiedza ze mna ale juz sie skontaktowalem z kilkoma ludzi mi wiem male co nieco ale jeszcze mnie to nie satysfakcjonuje a w ksiazkach za bardzo ogolnikowo pisza ale juz niedlugo zapoznam sie z tym mam nadzieje bez zniszczenia wczesniej kilku silnikow:) |
Autor: | sliwka [ Pon 22 Lis, 2004 ] |
Temat postu: | vr6 |
[http://www.rothe-motorsport.de/html/bildgalerie/bildgalerie.htm Pewnie juz to widziałes A jak nie to moze cos tam ciekawego znajdziesz. Powodzenia |
Autor: | tofik [ Pon 29 Lis, 2004 ] |
Temat postu: | |
Mam 2.0 8v z 88r K-jetronik z paska wsadzam go do Mk1 kupiłem K03 interkoler z Meriwy i chce to zamontowac:) Macie jakes pomysły Zdjecia linki co tam macie |
Autor: | Walus [ Pon 13 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Witam, chce uturbic moje MK I 1,5 JB z glowica od 1,6 zasilanie gaznikiem. Jaki wtrysk zaloze na ta glowice i czy wogle zaloze a moze szukac innej glowicy |
Autor: | tubiz [ Nie 19 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Witam Mam golfa II 1.6 gaznik rocznik 91 i 70ps 5d 150tys 70 ps to troche malo chcialbym zamontowac do niego jakies turbo lub kompresor, czy wogole da sie cos zamontowac?? Wszelkie odp mile widziane Z gory thx :twisted: |
Autor: | tubiz [ Czw 23 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Hmm nikt nie wie jak zrobic turbo w 1.6?? napewno ktos robil taki motyw :cry: |
Autor: | shade_ [ Pią 31 Gru, 2004 ] |
Temat postu: | |
Cytuj: a moze w takim razie ktos mi powie jak jest z zalozeniem bi turbo do wiekszosci dobrze znanego silnika vr6 i teraz co prosciej 2,8 czy 2,9 i jaki wplyw na montarz na liczbe zaworow i jak ustawia sie turbiny obydwie uruchamiaja sie jednoczesnie czy jedna od drugiej jest niezalezna i np 2 dolancza sie w wyzszych obrotach pytam tylko o czysta zasade dzialania tego mechanizmu nie pytam co musze wymienic i zmienic i ile to bedzie kosztowalo jesli ktos wie gdzie moglbym sie odwolac do jakiejs lektory albo na szybkiego wytlumaczy bende bardzo wdzieczny
Tzw, biturbo, czyli 2 turbinki (twin turbo jak kto woli) uruchamiaja sie razem. Do Vr6 mozna zamontowac 2 chociazby dlatego, ze jest to silnik w ukladzie V i ma dwa kolektory wydechowe, ktore sie lacza w "jeden" (inaczej jest w nowszych silnikach V6, ten model ma dwa osobne wydechy na kazda "strone"). Z jednej strony jak i z drugiej mozna zamontowac turbinke. Powiem tak, troche w tym temacie siedzie, jak narazie teoretycznie, praktycznie moze w najblizszym czasie i wiem, ze roboty troche jest. Mam bardzo dobrego znajomego ktory siedzi w turbinach i temat poruszalismy pare razy, ale jak mi powiedzial: "Kup sobie auto z silnikiem conajmniej 1800 w dobrym stanie i przyjedz do mnie, a napewno cos mocnego wymyslimy ..." postanowilem zmienic auto |
Autor: | ml2210 [ Wto 18 Sty, 2005 ] |
Temat postu: | |
Witam. shade_ a może, tem twój znajomy poleciłby coś dla mnie. Byłbym wdzięczny jeśli podzieliłbyś się ze mną swoją wiedzą. Powiem tylko, że auto jest poważne i ja jestem poważnym człowiekiem, nie zastamawiam się co by było gdyby. I zapraszam do tematu ""VR6 SYNCRO"" :mrgreen: ciebie shade_ jak i innych. Z góry dziękuje i POZDRAWIAM |
Autor: | shade_ [ Wto 18 Sty, 2005 ] |
Temat postu: | |
>ml2210 pogadaj z "evolution" z tego forum, on ma turbinke w swoim golfie II, ktory ma moc "piekielna" ja wczoraj dopiero odebralem swojego vr'a i dopiero teraz bede sie cos dowiadywac. |
Autor: | ml2210 [ Wto 18 Sty, 2005 ] |
Temat postu: | |
Halo Halo "evolution" jesteś tam? Ponawiam prośbę. shade_ - dzięki, będziemy w kontakcie, jak coś ciekawego wymyślisz daj cynk. Pozdro. |
Autor: | evolution [ Śro 19 Sty, 2005 ] |
Temat postu: | |
jestem:D od razu powiem ze ja bym w bi turbo wywalil dwie rozne turbiny mala i wieksza teoretycznie spadaja obroty zalaczenia turbo znacznie nizej a w zakresie gdy dolna sie"konczy" zaczyna prace duza i mozznaby uzyskac wieksza moc. poszukam jakis wymiarow vr6 2,8 i 2,9 i cos odpowiem oki? bo juz mam podejrzenia od czego tloki i korby zarzucic ale sie musze upewnic czy mam racje |
Strona 5 z 48 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |