VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[all vw] Wszystko o >>> TURBO <<< tutaj !!
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=501
Strona 5 z 48

Autor:  marian [ Nie 07 Lis, 2004 ]
Temat postu: 

melon napisał(a):
hmmmm a g40 na natrysk na denko tłoka? i czy kotos juz cos takiego robił ale z G40 ,chyba ze z G60 jest tak samo....


G40 nie ma natrysku na denko - można by powiedziec ze jest to zwykły silnik 1.3 z innymi tłokami, z kanałem olejowym do smarowania spręzarki i ... innym osprzętem (kolektory, itd.)
Czesto zadawane były pytania dotyczące skrzyni biegów w G40 - jest taka sama - nie mam zadnych dodatkowych wzmocnien :( różnaca jest tylko w przłozeniu przkładni głównej g40 - 3,330 reszta - 4,060

Autor:  gtx [ Nie 07 Lis, 2004 ]
Temat postu: 

norbi napisał(a):
czy bawil sie ktos z wrzuceniem kompresora od g40 lub g60 do innych silnikow? i czy wogule to sie oplaca i jest to mozliwe?


Wszystko jest mozliwe tylko trzeba miec kase :lol:
W gre wchodzi przerobka silnika (odprezenie) wysterowanie wtrysku itd...

Autor:  ksiondz [ Wto 09 Lis, 2004 ]
Temat postu: 

a moze w takim razie ktos mi powie jak jest z zalozeniem bi turbo do wiekszosci dobrze znanego silnika vr6 i teraz co prosciej 2,8 czy 2,9 i jaki wplyw na montarz na liczbe zaworow i jak ustawia sie turbiny obydwie uruchamiaja sie jednoczesnie czy jedna od drugiej jest niezalezna i np 2 dolancza sie w wyzszych obrotach pytam tylko o czysta zasade dzialania tego mechanizmu nie pytam co musze wymienic i zmienic i ile to bedzie kosztowalo jesli ktos wie gdzie moglbym sie odwolac do jakiejs lektory albo na szybkiego wytlumaczy bende bardzo wdzieczny

Autor:  sliwka [ Nie 21 Lis, 2004 ]
Temat postu: 

Ksiondz a moze spytamy czy ktos cos takiego w POLSCE?

Autor:  ksiondz [ Pon 22 Lis, 2004 ]
Temat postu: 

sliwka a czy to wazne gdzie myslalem ze ktos sie podzieli wiedza ze mna ale juz sie skontaktowalem z kilkoma ludzi mi wiem male co nieco ale jeszcze mnie to nie satysfakcjonuje a w ksiazkach za bardzo ogolnikowo pisza ale juz niedlugo zapoznam sie z tym mam nadzieje bez zniszczenia wczesniej kilku silnikow:)

Autor:  sliwka [ Pon 22 Lis, 2004 ]
Temat postu:  vr6

[http://www.rothe-motorsport.de/html/bildgalerie/bildgalerie.htm

Pewnie juz to widziałes
A jak nie to moze cos tam ciekawego znajdziesz.
Powodzenia

Autor:  tofik [ Pon 29 Lis, 2004 ]
Temat postu: 

Mam 2.0 8v z 88r K-jetronik z paska wsadzam go do Mk1 kupiłem K03 interkoler z Meriwy i chce to zamontowac:)
Macie jakes pomysły :!:
Zdjecia linki co tam macie

Autor:  Walus [ Pon 13 Gru, 2004 ]
Temat postu: 

Witam, chce uturbic moje MK I 1,5 JB z glowica od 1,6 zasilanie gaznikiem. Jaki wtrysk zaloze na ta glowice i czy wogle zaloze a moze szukac innej glowicy ??

Autor:  tubiz [ Nie 19 Gru, 2004 ]
Temat postu: 

Witam
Mam golfa II 1.6 gaznik rocznik 91 i 70ps 5d 150tys
70 ps to troche malo chcialbym zamontowac do niego jakies turbo lub kompresor, czy wogole da sie cos zamontowac??
Wszelkie odp mile widziane
Z gory thx :twisted:

Autor:  tubiz [ Czw 23 Gru, 2004 ]
Temat postu: 

Hmm nikt nie wie jak zrobic turbo w 1.6?? napewno ktos robil taki motyw :cry:

Autor:  shade_ [ Pią 31 Gru, 2004 ]
Temat postu: 

Cytuj:
a moze w takim razie ktos mi powie jak jest z zalozeniem bi turbo do wiekszosci dobrze znanego silnika vr6 i teraz co prosciej 2,8 czy 2,9 i jaki wplyw na montarz na liczbe zaworow i jak ustawia sie turbiny obydwie uruchamiaja sie jednoczesnie czy jedna od drugiej jest niezalezna i np 2 dolancza sie w wyzszych obrotach pytam tylko o czysta zasade dzialania tego mechanizmu nie pytam co musze wymienic i zmienic i ile to bedzie kosztowalo jesli ktos wie gdzie moglbym sie odwolac do jakiejs lektory albo na szybkiego wytlumaczy bende bardzo wdzieczny


Tzw, biturbo, czyli 2 turbinki (twin turbo jak kto woli) uruchamiaja sie razem. Do Vr6 mozna zamontowac 2 chociazby dlatego, ze jest to silnik w ukladzie V i ma dwa kolektory wydechowe, ktore sie lacza w "jeden" (inaczej jest w nowszych silnikach V6, ten model ma dwa osobne wydechy na kazda "strone"). Z jednej strony jak i z drugiej mozna zamontowac turbinke. Powiem tak, troche w tym temacie siedzie, jak narazie teoretycznie, praktycznie moze w najblizszym czasie i wiem, ze roboty troche jest. Mam bardzo dobrego znajomego ktory siedzi w turbinach i temat poruszalismy pare razy, ale jak mi powiedzial:
"Kup sobie auto z silnikiem conajmniej 1800 w dobrym stanie i przyjedz do mnie, a napewno cos mocnego wymyslimy ..."
postanowilem zmienic auto :)

Autor:  ml2210 [ Wto 18 Sty, 2005 ]
Temat postu: 

Witam.

shade_ a może, tem twój znajomy poleciłby coś dla mnie. Byłbym wdzięczny jeśli podzieliłbyś się ze mną swoją wiedzą. Powiem tylko, że auto jest poważne i ja jestem poważnym człowiekiem, nie zastamawiam się co by było gdyby.
I zapraszam do tematu ""VR6 SYNCRO"" :mrgreen: ciebie shade_ jak i innych.

Z góry dziękuje i POZDRAWIAM

Autor:  shade_ [ Wto 18 Sty, 2005 ]
Temat postu: 

>ml2210
pogadaj z "evolution" z tego forum, on ma turbinke w swoim golfie II, ktory ma moc "piekielna" :) ja wczoraj dopiero odebralem swojego vr'a i dopiero teraz bede sie cos dowiadywac.

Autor:  ml2210 [ Wto 18 Sty, 2005 ]
Temat postu: 

Halo Halo "evolution" jesteś tam? Ponawiam prośbę. :o

shade_ - dzięki, będziemy w kontakcie, jak coś ciekawego wymyślisz daj cynk.

Pozdro.

Autor:  evolution [ Śro 19 Sty, 2005 ]
Temat postu: 

jestem:D od razu powiem ze ja bym w bi turbo wywalil dwie rozne turbiny mala i wieksza teoretycznie spadaja obroty zalaczenia turbo znacznie nizej a w zakresie gdy dolna sie"konczy" zaczyna prace duza i mozznaby uzyskac wieksza moc. poszukam jakis wymiarow vr6 2,8 i 2,9 i cos odpowiem oki? bo juz mam podejrzenia od czego tloki i korby zarzucic ale sie musze upewnic czy mam racje

Strona 5 z 48 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/