Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [golf mk3] Czy ucieka prad ????
PostWysłany: Nie 22 Lip, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 82
Skąd: Zakrzowek-Aalst
Jak najprosciej sprawdzic samemu czy przypadkiem nie ucieka mi prad ??? Auto stalo 4 dni nie odpalane i dzisaiaj rano nie chcial nawet zakrecic, wczesniej zdarzylo mi sie to raz gdy auto stalo tydzien nie odpalane. Mam trohce "wymagajace" audio i moze tu jest problem ale jak jezdze codziennie, nawet nieduzo ( sredno 3 km dziennie) wszystko jest ok. Jak tylko postoi kilka dni, nie chce zapalic. I tak sie zastanawiam czy gdzies ten prad mi nie ucieka w tym czasie jak auto jest nie odpalane.. Wiec..... Jak to sprawdzic ????????



_________________
jest dobrze........
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 22 Lip, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
gti_dj napisał(a):
sredno 3 km dziennie


Na tak krótkich trasach, w dodatku przy jakimś konkretniejszym audio, alternator nie daje rady doładować Ci na maxa akumulatora i takie akcje mogą się dziać.



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 22 Lip, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 82
Skąd: Zakrzowek-Aalst
A co zrobic zeby alternator dawal rade doladowac aku wystarczajaco ??? Co prawda mam kondzia ale jednak audio robi swoje :(



_________________
jest dobrze........
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 22 Lip, 2007 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 08 Lip, 2007
Posty: 84
Na poczatek proponuje wpiac sie amperomierzem miedzy plusowa kleme akumulatora i zmierzyc jaki prad jest pobierany, nie moze byc to duzy prad.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 22 Lip, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 82
Skąd: Zakrzowek-Aalst
Miedzy plusowa i minusowa czy jak ?????



_________________
jest dobrze........
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 22 Lip, 2007 
Tech Mod
Tech Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Lip, 2005
Posty: 2583
Skąd: Bargłów (podlaskie)
Między plusową a minusową to się mierzy napięcie :) Musisz wpiąć amperomierz w taki sposób że jeden przewód miernika do kołka akumulatora a drugi przewód do odłączonej klemy i w ten sposób zmierzysz przepływający przez miernik prąd, a więc prąd który jest pobierany z akumulatora ;) Oczywiście zrób to gdy wyłączysz wszystkie urządzenia w autku. Wtedy zobaczysz czy coś rozładowuje Ci akumulator.

Pozdrówka ;)



_________________
Projekty:
mk2 GTI
Corrado G60
Corrado VR6 SLC
Passat B5 2.8 V6 4Moion

Image
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 22 Lip, 2007 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 08 Lip, 2007
Posty: 84
Zgadza sie :) Wtedy napisz jaka wartosc pradu wskazal ci amperomierz.


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 23 Lip, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 82
Skąd: Zakrzowek-Aalst
Dzieki B_O_N_K, GTH, dzisiaj sprawdze...

[ Dodano: Pon 23 Lip, 2007 ]
No i zmierzylem, amperomierz wskazal 0,14 A. To dobrze czy przez to te problemy ???
Moglby jeszcze ktos napisac jak sprawdzic ladowanie i ile ono powinno wynisic ?
Z gory dzieki..



_________________
jest dobrze........
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 26 Lip, 2007 
VW Zone Admin
VW Zone Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 24 Mar, 2004
Posty: 3672
Skąd: Wrocław-Krzyżowice
Gadu-Gadu: 1722539
Auto: T5 TDI ;) CLS CDI by H&R,
dobrze! a nawet malo cos...



_________________
††CAŁODOBOWY Zakład Pogrzebowy†† Wrocław ul. Borowska 254, pomoc w ZUS, KRUS i USC, całodobowe przewozy krajowe. 607152668
Image
Offline
 Profil    1722539
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 26 Lip, 2007 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 08 Lip, 2007
Posty: 84
Pobierany prad miesci sie w granicach normy ze tak powiem. Ladowanie mierzysz w nastepujacy sposob, podpinasz sie rownolegle pod akumulator woltomierzem i odczytujesz napiecie, wskazanie powinno sie miescic w przedziale od okolo 13,4V do 14,4V wtedy jest prawidlowo


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 28 Lip, 2007 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 20 Kwi, 2004
Posty: 82
Skąd: Zakrzowek-Aalst
No i ostatecznie kupilem nowy akumulator. Powinno byc po problemie. dzieki za pomoc. POzdr...



_________________
jest dobrze........
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 11 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe