Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [derby mk2] problem nieproszony negatyw
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Lut, 2013
Posty: 81
Gadu-Gadu: 8829599
Auto: polo 86c derby+LT35 1987+golf 3 gti edition
Witam,chcialbym was zapytac o rade,mam problem,zalozylem nowe zawieszenie gwintowane ta tachnix do vw polo derby mk 2 1986.
Problem tkwi w przednim zawieszeniu.
Po zamontowaniu kola sie porozchodzily na zewnatrz to ustawilem drazki kierwonicze i jest prosto.
Ale kat kola jest (a wyglada to tak /---\ ), widac to , nie jet to jakis tam mega Negatyw jak chlopaki robia sobie z tylu hehe.
Za to wystarczy zeby niedalo sie poruszac , powyzej 50km/h auto plywa , to tak jakby nie potrafilo sie zdecydowac w jakie drzewo walnac.

Moje wnioski:
Wachacze-czy moga byc te oryginalne ciut za dlugie ? (derby ma oryginalne zawieszenie z oznaczeniami VW-wszystko)
Moze stabilizator bo za mocno wypycha?
Sworzen wachacza jest wbity do konca.Czy lekki wypchanie sworznia wachacza cos da ?

Poruszanie sie po parkingu jest juz trudne.


Mysle ze dla nie jednego kolegi z forum moze to byc sprawa jasna , a dlamnie jednak nie.
Bede wdzieczny za wasze wszelakie uwagi , z gory Bardzo Dziekuje.
Pozdrawiam Wino.



_________________
moje [Polo Classic 86c Derby mk2 1986r] - viewtopic.php?f=98&t=94520
Offline
 Profil    8829599
 
 Temat postu: Re: [vw derby mk 2] problem nieproszony negatyw
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2014 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 10 Maj, 2012
Posty: 398
Gadu-Gadu: 0
Auto: Vw Polo 6n Open Airrr
Po każdej ingerencji w zawieszenie powinno się jechać na ustawianie zbieżności i kątów.



_________________
Mein wagen: viewtopic.php?f=98&t=102286
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [vw derby mk 2] problem nieproszony negatyw
PostWysłany: Pią 18 Lip, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Lut, 2013
Posty: 81
Gadu-Gadu: 8829599
Auto: polo 86c derby+LT35 1987+golf 3 gti edition
Czesc AarturR.

Kątów podobno nieda sie ustawic w tym samochodzie co mnie dziwi.
Czytam i czytam , ale nie znajduje info na ten temat.

Mysle ze stabilizator powinien podciagnac lub odepchnac lekko wachacz i wtedy zmieni sie pozycja.

Tak Tak oczywiscie jest to juz broszka dla Serwisu.
Ale znajac zycie i tych Niemieckich sciemniaczy to na widok Polaka w kieszeni przeciag sie zrobi.

A mysle ze w domowych warunkach powinno sie to dac zrobic tak zebym dojechal do warsztatu z wieksza predkoscia niz 50km/h.A do warsztatu o takiej specyfikacji mam od 10km+.



_________________
moje [Polo Classic 86c Derby mk2 1986r] - viewtopic.php?f=98&t=94520
Offline
 Profil    8829599
 
 Temat postu: Re: [derby mk2] problem nieproszony negatyw
PostWysłany: Sob 19 Lip, 2014 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
po kazdym obnizeniu auta robi sie negatyw jest to normalne w polo derby raczej nie ma regulacji kata po przeciez wachacz nie ma regulacji ani na sworzniu ani na srube mc pherson jest caly z zwrtonica wiec tam tez nic nie zrobisz. Jedynie co cie ratuje to cambery. Ja mialem u siebie negatyw z przodu i auto plywalo dopiero powyzej 100km wiec jak dla mnei masz cos w zawieszenie wybite. A to ze tez ci plywa auto powyzej 50km moesz miec objaw ze jak zglebiles auto to rozjechala ci zbieznosc


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [derby mk2] problem nieproszony negatyw
PostWysłany: Pią 01 Sie, 2014 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Lut, 2013
Posty: 81
Gadu-Gadu: 8829599
Auto: polo 86c derby+LT35 1987+golf 3 gti edition
dziekuje za odpowiedzi , zawsze to jakis inny punkt widzenia :)

podnioslem samochod na max wysokosc wedlug atestow TÜV

pojechalem na geometrie i powiedzialem ze chce samochod jak najnizej ale tak zeby dalo sie prowadzic bo mialem problemy

Niemiec ustawil na minimum (powiedzial ze tak nie przejde przegladu bo na pelnym skrecie opona bedzie sie stykac z nadkolem) podniosl troche w gore tak zeby na pelnym skrecie bylo 8mm od nadkola

auto prowadzi sie dobrze (jedyne ustawienie kata w tym przypadku to regulacja na gwincie)

czyli najnizej to mozna smochod postawic ale jezdzic byloby ciezko

aktualnie zgodnie z prawem wyglada to tak:

Image
Image

ale jeszcze mozna troche obnizyc (spokojnie te 8mm co Niemcy narzucaja w wymogach do przegladu)
a tyl musze lekko podniesc,bo niedajac im zarobic powiedzialem ze sam podniose sobie


temat mozna zamknac , moze sie kiedys przyda dla potomkow
pozdrawiam Arek



_________________
moje [Polo Classic 86c Derby mk2 1986r] - viewtopic.php?f=98&t=94520
Offline
 Profil    8829599
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 1 [ 5 posty(ów) ] 


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe