Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 19 [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pią 31 Gru, 2010 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010
Posty: 120
Gadu-Gadu: 0
Auto: passat b4 AFN
Tył sie nie unosi to przód opada,a w kwestji hamulców mamy paska b4-afn przód wymiana z 280 na 288 to wymiana tarczy,klocków,jarzm i zacisku,wymiana na 312 to to samo ale+zwrotnice-poprawcie jak sie myle,natomiast tył? ori tarcza 226 chcąc wymienić na hamulec z tarczą 239 od paska G60 syncro to co trzeba wymienić? bo różnica w otworach tarczy 4 czy 5 to kwestia dogadania sie z wytwórcą tarcz-sam nawiert,napewno dojdzie do tego wymiana zacisku,jarzm i klocków i czego jeszcze?czy w ogóle jest to wykonalne?W AFNie jest tarcza z piastą a w G60 sama tarcza,jak to ominąć? i co to jest http://moto.allegro.pl/fag-lozysko-kola ... 86673.html



_________________
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step Volvo S60 D5 185KM/400Nm,DPF-out by www.kiviracing.pl - 210KM/500Nm.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 01 Sty, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
jaaano przeczytales caly ten temat bo na poczatku pisalem co trzeba zrobic zeby zalozyc wieksze tarcze na tyl ?? w linku ktory podales jest blad bo passat b4 nie ma takiej piasty co jest w opisie aukcji


co do hamulcow w V5 sprawdzalem to w katalogu firmy robiacej hamulce i pokazywalo ze w V5 sa tarcze 288 ale znowu teraz popatrzylem do innego zrodla i widze ze w V5 tez byly hamulce 312. najlepiej chyba bedzie spytac wlasciciela seryjnej V5 w golfie mk4 czy to borze to powie jakie ma tarcze z przodu. co do tych oznaczen w etce to nie jestem pewnien ale moze to byc kawalek VINu


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 01 Sty, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 1047
Skąd: Walbrzych-Ennis
Gadu-Gadu: 0
Auto: OOOO S4 2.7 BiTurbo
Powiem z doswiadczenia.
Moje GTI w seri mialo 280 pozmianie tylko zacisku,jarzma i tarcz zamienilem na 288,potem tylko po zmianie jarzm i tarcz zostalo wsadzone 312mm.Wzadnym wypadku nie zminialem zwrotnic.W 2 ostatnich przypadkach klocki sa te same.
Co do v5.Ostatnio mialem taka na zmianie opon i miala ona tarcze 288.

Ps.Interesuje mnie temat tylnych hamulcow zmiana na wieksze,dajcie cynk co i jak rozstaw 5x100.



_________________
http://w600.wrzuta.pl/film/0QwMXvehZ7z/s4_by_gto

http://w518.wrzuta.pl/film/6FtwlUTheYE/s4_soft_by_gto
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 01 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010
Posty: 120
Gadu-Gadu: 0
Auto: passat b4 AFN
turpik jakoś konkretów nie widze,jest możliwe przejście z 226 na 239 tył passat b4?



_________________
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step Volvo S60 D5 185KM/400Nm,DPF-out by www.kiviracing.pl - 210KM/500Nm.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Sob 01 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 22 Lis, 2009
Posty: 83
Gadu-Gadu: 8460825
Auto: Polo Genesis 3f
Z tego co wiem to 239 w paskach było tylko w syncro a tam jest to wszystko inaczej mocowane. Możliwe że coś z golfa mk4 będzie pasować. Ostatnio przekładałem w takim belkę i mocowanie piasty wydawało się takie same jak w starszych vw ;)


Offline
 Profil    8460825
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Nie 02 Sty, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
jaaano
Cytuj:
wersje syncro mk2 i pochodnych mialy tarcze 239mm na tyle ale niestety nie zalozysz ich do normalnej oski bo sa inaczej skonstruowane. jedyne rozwiazanie to wlasnie zestaw od batiego na 256 ... zestaw od BSK to zestaw P&P


dla wyjasnienie bati to wlasnie BSK i jak dla mnie to jest tu wszystko wyjasnione


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Nie 02 Sty, 2011 
VW User
VW User

Rejestracja: Czw 04 Lis, 2010
Posty: 71
Skąd: z daleka
Gadu-Gadu: 0
Auto: vw golf 3
djbros napisał(a):
ale namotaliscie...

w corvette moze i tak jest za na obydwu osiach duze tarcze, ale jest znacznie lepiej wywazona niz nasze vw, a to wlasnie od tego zalezy (miedzy innymi) stosunek hamulcow przod/tyl

nie da sie tego jednoznacznie stwierdzic, bez liczenia, dlatego najlepiej skoro licza sie wzgledy estetyczne, to zakladc jak najwieksze, kupic korektor hamowania willwoda i nim sobie wszystko wyregulowac, tak zeby tylu nie blokowalo


korektor hamowania w mk2 to nie byl po to, zeby zmniejszyc sile hamowania na tyl, tylko po to, ze w razie kata ugiecia belki (tam jest takie ramie) czyli w razie wzrostu obciazenia tylu, byly coraz mocniejsze hamulce z tylu, przypominam, ze ten korektor nie jest myslacy i przy obnizeniu auta wlasnie dla niego to jest tak jak auto byloby zaladowane i sa mocniejsze hamulce z tylu, stad problem blokowania tylnych kol w bardzo obnizonym aucie z korektorem (sprawnym)

czyli zasada jak w corvette - coraz ciezszy tyl (coraz lepiej wywazone auto) - coraz mocniejsze hamulce



ciekawe czym ja wywazyli?? ale piszesz bajki. zeby auto bylo wywazone to chyba musialo by miec podobny ciezar z tylu. ( chyba ze pustaki wkladali do bagarka)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Nie 02 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 05 Sty, 2010
Posty: 120
Gadu-Gadu: 0
Auto: passat b4 AFN
turpik dzięki,teraz stała sie jasność,BSK-TECH :-D



_________________
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step Volvo S60 D5 185KM/400Nm,DPF-out by www.kiviracing.pl - 210KM/500Nm.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 14 Lut, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 17 Lip, 2008
Posty: 1076
Skąd: grn. Śląsk! - SMI
Gadu-Gadu: 2711816
Auto: audi 80 1.8T
panowie, pomocy :ała:
mam do kupienia kpl zaciskow i jarzma z audi a4 b5 2.8, gość mi napisał, że ma wymontowane z obu audi i napisał mi, czy jest jakaś różnica pomiędzy żeliwnymi i aluminiowymi? - poza materiałem oczywiscie :$
aha seria w 80 miała 280 przód, te z a4 mają 288.


z góry dzięki za informacje, pzdr



_________________
80's ♥

m.i.v.w. '09
Wolfsgruppe Vag Event '10,'11,'12
cult-style.de '12, OldSchoolSuicide'12
DubIT '12
cdn.
Offline
 Profil    2711816
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 14 Lut, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Paź, 2007
Posty: 7468
Skąd: Bolesławiec
Gadu-Gadu: 8234490
Auto: mk2 tdi++, quattro
moze byc inny rozstaw otworow na jarzmie ewentulanie inne osadzenie jarzma


Offline
 Profil    8234490
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 14 Lut, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 1047
Skąd: Walbrzych-Ennis
Gadu-Gadu: 0
Auto: OOOO S4 2.7 BiTurbo
Dobra panowie.Turpik nie do konca ma racje i Ty Kuman tez!!!

Zacznijmy od tego ze majac golfa GTI mk 3 z piasta 5 x100 i ori zestaw 280 to nie trzeba zmieniac zwrotnic zeby zalozyc zestaw 288mm lub 312mm pasuje wsio P & P.

Nastepna sprawa zeby zalozyc do tylu 256 jest na to opcja,zacisk ze scody octavi RS I i na przyklad jarzma z s3 4x4 oczywiscie i pasi wsio PP. ;)



_________________
http://w600.wrzuta.pl/film/0QwMXvehZ7z/s4_by_gto

http://w518.wrzuta.pl/film/6FtwlUTheYE/s4_soft_by_gto
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 14 Lut, 2011 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Lip, 2007
Posty: 2095
Skąd: Gummersbach / Głogów
Gadu-Gadu: 1236083
Auto: MK4 R32@3.6 FSI
Allroad @ 1.9 TDI PD+
papol napisał(a):
Ty Kuman tez!!!

Żeby zmienić w MK4 i pochodnych przód z 280 na większe trzeba zmieniać zwrotnice i tego jestem pewny bo robiłem nie raz.

W MK3 wiadomo nie trzeba zmieniać zwrotnic, ale MK4 to co innego bo tam 280mm ma zwrotnice zintegrowane z jarzmami/prowadnicami klocków.



_________________
Golf MK4 R32@R36 by Kuman
Offline
 Profil    1236083
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 14 Lut, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 27 Cze, 2005
Posty: 190
Skąd: Gdańsk
Gadu-Gadu: 2764907
Auto: było: MK3 R36, Jetta 3 US automat, MK1
jest: Audi 100 C1
312mm w 2,3 V5 było montowane w wersji 170KM


Offline
 Profil    2764907
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 14 Lut, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sie, 2004
Posty: 1047
Skąd: Walbrzych-Ennis
Gadu-Gadu: 0
Auto: OOOO S4 2.7 BiTurbo
tucek napisał(a):
312mm w 2,3 V5 było montowane w wersji 170KM



Dokladnie w osce byl taki zestaw.Kolega na forum VWGOLF ma taki do sprzedania.Wlasnie z modelu 2,3 v5 170km



_________________
http://w600.wrzuta.pl/film/0QwMXvehZ7z/s4_by_gto

http://w518.wrzuta.pl/film/6FtwlUTheYE/s4_soft_by_gto
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [All vw] Większe hamulce - zasady dobierania
PostWysłany: Pon 14 Lut, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
NIONIO napisał(a):
djbros napisał(a):
ale namotaliscie...

w corvette moze i tak jest za na obydwu osiach duze tarcze, ale jest znacznie lepiej wywazona niz nasze vw, a to wlasnie od tego zalezy (miedzy innymi) stosunek hamulcow przod/tyl

nie da sie tego jednoznacznie stwierdzic, bez liczenia, dlatego najlepiej skoro licza sie wzgledy estetyczne, to zakladc jak najwieksze, kupic korektor hamowania willwoda i nim sobie wszystko wyregulowac, tak zeby tylu nie blokowalo


korektor hamowania w mk2 to nie byl po to, zeby zmniejszyc sile hamowania na tyl, tylko po to, ze w razie kata ugiecia belki (tam jest takie ramie) czyli w razie wzrostu obciazenia tylu, byly coraz mocniejsze hamulce z tylu, przypominam, ze ten korektor nie jest myslacy i przy obnizeniu auta wlasnie dla niego to jest tak jak auto byloby zaladowane i sa mocniejsze hamulce z tylu, stad problem blokowania tylnych kol w bardzo obnizonym aucie z korektorem (sprawnym)

czyli zasada jak w corvette - coraz ciezszy tyl (coraz lepiej wywazone auto) - coraz mocniejsze hamulce



ciekawe czym ja wywazyli?? ale piszesz bajki. zeby auto bylo wywazone to chyba musialo by miec podobny ciezar z tylu. ( chyba ze pustaki wkladali do bagarka)


sam piszesz glupoty, widac, ze pojecia zero
nie napisalem ze jest wywazona, tylko ze jest lepiej wywazona, stad inne hamulce i nie takie same tylko i tak z tylu sa mniejsze, bo na tylna os jest mniejszy nacisk :P

a co do ostatniego postu na pierwszej stronie o wlasnie chyba to jest logiczne - samochod hamuje, tyl sie unos - sila hamowania slabnie (w innym wypadku zblokuje kola) bo tarcie jest N*mi
nacisk (N) maleje, to i tarcie maleje miedzy podlozem a oponami...

a w przypadku doladowania bagazami z tylu mamy mocniejsze hamulce wlasnie na tyle (nie niz na przodzie, bo zaraz pewnie ktos napisze, ze jak hamulce na tyle mocniejsze niz na przodzie - MOCNIEJSZE NIZ BYLY WCZESNIEJ - przy normalnym zaladunku)



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 19 [ 282 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe