VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[Golf mk4] 50/50 czy nie za nisko ?
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=14902
Strona 1 z 2

Autor:  RaFk [ Śro 05 Kwi, 2006 ]
Temat postu:  [Golf mk4] 50/50 czy nie za nisko ?

siemka
mam pewne obawy apropos obniżenia mkIV, obniżenie ma być 50/50 na sprężynach vogtland, amortyzatory to koni sport short i teraz pytanie...
w sklepie twierdzą ze istnieje zagrożenie uderzania półosi w stabilizator, czy ktoś z was jeździ czwóreczka 50/50 i spotkał sie z tego typu problemem??? po za tym bede wdzieczny za informacje jak sie jezdzi na takiej glebie........ wiela sie z drogi zbiera ;)

pozdrawiam

Autor:  Bilu. [ Śro 05 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

taaaa bedzie pukala, kup stabi

Autor:  krupi [ Śro 05 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

Pewnie, że nie za nisko. Za nisko to jest powyżej -100mm. Najlepiej mieć gwint.
Taką fajną czwórkę z glebą spotkałem kiedyś:
Image

Autor:  vwcorjacek [ Śro 05 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

nietrzeba nowego stabilizatora dla takiego obniżenia... można dokupić dłuższe łączniki stabilizator-wachacz. zamierzony efekt ten sam a koszt dyżo niższy. http://www.duw.de/shop/(dg352445len4br45qktapf45)/detailview.aspx?ID=26940

Autor:  RaFk [ Śro 05 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

Bilu. napisał(a):
taaaa bedzie pukala, kup stabi


cały stabilizator? od czego? no i ile trzeba wydać i gdzie kupić???

Autor:  Bilu. [ Śro 05 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

vwcorjacek napisał(a):
nietrzeba nowego stabilizatora dla takiego obniżenia... można dokupić dłuższe łączniki stabilizator-wachacz. zamierzony efekt ten sam a koszt dyżo niższy. http://www.duw.de/shop/(dg352445len4br45qktapf45)/detailview.aspx?ID=26940


same laczniki moga byc ale przy V6 w 1.4 do 2.0 moga nic nie dac (przerabialem temat przez 5 lat)

Autor:  DrAkE [ Śro 05 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

-50mm za nisko?? :oo Ja mialem w swoim 1.8T springi -55mm i bylo klaska ;] i temat stukania poloski o stabilizator oczywiscie sie pojawil lecz ja rozwiazalem go bezproblemowo dorabiajac lacznik stabilizatora - wystarczylo!! juz nie pamietam czy zrobilem krotszy czy dluzszy ale pomoglo...

Autor:  Bilu. [ Czw 06 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

przy wiekszej glebie juz pisalem, sprezyny nie zawsze maja to co podaje producent! stabilizator jest idealnym rozwiazaniem ;] do wszystkiego laczniki jak kupisz, bo robic to nie wiem czy to dobry pomysl... to one sa do max-65mm wiec stukanie moze sie pojawic podczas pokonywania nierownosci ]:->

Autor:  markpolii [ Czw 06 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

co robisz z serią jeśli moge skromnie spytac???

Wie ktoś może czy springi z gofra IV będą podobne w A3 96r???

Autor:  RaFk [ Czw 06 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

markpolii napisał(a):
co robisz z serią jeśli moge skromnie spytac???

Wie ktoś może czy springi z gofra IV będą podobne w A3 96r???


jeszcze nie wiem co z serią, być może odłoże do garażu i przy sprzedaży komuś się podaruję...

ale nie w tym rzecz, koledzy!!! pogubiłem sie trochę czytająć Wasze wypowiedzi, rozumiem że:
- stabilizator kupić należy na 100% będzie pukało, (w ogóle moze to zależy od silnika, mój to 1,9tdi 74kW)
- łączniki można też ale nie dają gwarancji rozwiązania problemu

możecie mi podać przybliżone koszty tego stabilizatora, może jakiś link???

Autor:  Bilu. [ Czw 06 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

oryginalny HR nowy 350euro, FK cos okolo 250euro, klepany gdzies w niemczech w zakladzie X ktory pasuje niby to w zaleznosci od firmy 100-150euro, laczniki niecale chyba 100 euronow

Autor:  ElemenT [ Czw 06 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

a w moim przypadku, jak planuje na seryjne amorki zalozyc sprezyny -35 lub -40 tez pojawi sie problem z tarciem??

RaFk tez mam 1,9 tdi 74kW

Autor:  Bilu. [ Czw 06 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

nie nie pojawi sie, ale -35 malo bedzie widoczne przy samych sprezynach

Autor:  ElemenT [ Czw 06 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

Pewnie masz racje, ale jak na razie zbieram $$ na ciekawsze alu wiec spręzyny beda tylko (mam nadzieję) srodkiem tymczasowym....

Autor:  waldi [ Czw 06 Kwi, 2006 ]
Temat postu: 

Ja wlasnie 2 tygodnie temu rzucilem auto na ziemie sprezynami samymi weitec-50mm i po zmierzeniu obnizenia wyszlo mi ze przod siadl -45 a tyl ok 30 mm wiec nie zawsze dane producenta zgadzaja sie z rzeczywistoscia!W Twoim przypadku moze byc podobnie!Odczucia z jazdy sa takie ze samochod lubi sobie poskakiwac na dziurach ale nie ma dramatu!Autko calkiem dobrze wybiera nierownosci naszych polskich drog!najwaznijesze ze klei sie drogi jak cholera!Nie znam sie za bardzo na mechanice wiec ciezko mi stwierdzic czy polos uderza o stabilizator!po prostu przy wiekszych dziurach slychac stukniecie!w przyszlosci amorki zostana wymienione na sportowe a byc moze kiedys gwint!pozdrawiam

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/