Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 1 [ 1 post ] 
Autor Wiadomość
 Temat postu: [passat b5] Problem wibracj 2.8 193KM 4x4 automat,
PostWysłany: Wto 03 Lip, 2018 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Wto 03 Lip, 2018
Posty: 1
Gadu-Gadu: 0
Auto: B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
Witam wszystkich forumowiczów...

Postanowiłem napisać w tym temacie post gdyż od września 2016r. jestem użytkownikiem Passata B5 FL 2.8 4motion w automacie (kombi) KOD silnika "AMX"

Samochód sprowadzałem sam z oryginalnym przebiegiem z Szwajcarii, od września 2016 do kwietnia 2018 przejechałem tym samochodem 70tyś.km.

I były to naprawdę przyjemnie przebyte kilometry, jednakże w owym kwietniu bieżącego roku przy przebiegu 255tyś.km. skrzynia odmówiła mi posłuszeństwa, nie szukając długo oddałem samochód do ASB Palka w Mysłowicach, po czterech dniach oddano mi samochód który sprawnie jeździł, koszt naprawy 3000zł.

Dodam że przed awarią skrzyni były wyczuwalne drobne wibracje przy prędkości od około 120 do 140 (nowe opony fulda 225/45R17 91Y sportcontrol mfs oraz nowe felgi), przy wyższym i niższym zakresie prędkości było wszystko jak należy, wibracje jakby na przedniej osi, po odebraniu samochodu od Pana Palki postanowiłem się tym zająć aby wszystko z samochodem było jak należy, jego mechanicy jak i On sam zdiagnozowali że to wina przegubów wewnętrznych przednich oraz podpory wału, wał zregenerowałem w Czechowicach-Dziedzicach firma WojMech a przeguby wewnętrzne wymieniłem na nowe firmy TRW, jednakże po regeneracji wału nie było żadnej poprawy a po wymianie przednich przegubów wewnętrznych na nowe TRW, efekt był odwrotny i wibracje jakby większe i tutaj się zaczęły schody...

Postanowiłem oddać samochód do warsztatu w Gliwicach na diagnozę, firma Art-Mag ul. Łabędzka 4, Panowie trzymali mi samochód bardzo długo, prawie trzy tygodnie i wymienili przednie przeguby wewnętrzne na moje stare oryginalne, lecz zregenerowane, tylne półośki również zregenerowali, poprawa była lecz nie zamknęło to tematu wibracji, po tym twierdzą że zregenerowany został również TorSen bo padło na niego podejrzenie...

Po tych wszystkich zabiegach i wydaniu kolejnych 2000zł samochód wpada w wibracje które rozpoczynają się przy 60km/h, są najbardziej uciążliwe przy 70km/h i powoli zanikają po przekroczeniu 80km/h

Moje pytanie więc brzmi, czy jest to tylni most który nie był ruszany ponieważ pracuje cicho i olej był do niego dolewany 14 miesięcy temu a którego regeneracja jest dość kosztowna, bo jak się dowiadywałem około 1800 - 2000 zł

Czy przyczyna może być jeszcze inna o której nie mam zielonego pojęcia... ?

Proszę o pomoc lub namiary na dobrego fachowca w okręgu Śląska który mógłby mi pomóc zdiagnozować i naprawić usterkę...

Z góry dziękuję za wszelkie informacje...



P.S.

Dodam że naprawa skrzyni obejmowała :

1. Converter

2. Komplet tarcz sprzęgła A

3. Komplet tarcz sprzęgła Forward

4. Filtr oleju

5. Olej


Offline
 Profil  
 



Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 1 z 1 [ 1 post ] 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2018 - GRAPHI PLUS GROUP