Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 3 z 3 [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Mar, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
Mi sie podoba wszystko oprocz obszycia tej deski, za reszte wielki + pozdrawiam :)



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 01 Mar, 2007 
VW User
VW User

Rejestracja: Nie 29 Paź, 2006
Posty: 173
Skąd: wolfsburg
wnetrze lipa, tak ogólnie ok


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Mar, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2004
Posty: 520
Skąd: Lubuskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: A8, V8, S6, T4
poloturbo86c napisał(a):
no widzisz to bys szorowal. ;P tylko ze to sa felgi 13/8 i naciagniete sa wszystkie 4 oponki 195/45. i jesli masz polo to powinienes sie orientowac ze ma one od dolu wspornik metalowy zaraz za skrzynia i to jest chyba jego najnizsza czesc. mam warsztat samochodowy i z tego co mierzylem wlasnymi silami i miarka:) ten wspornik jest 6cm nad ziemia. i uwierz mi ze juz teraz mialem przez te zawieszenie duzo klopotu, ale czego sie nie robi dla efektu? :D i wiesz. nie bede sie z Toba sprzeczac o ile jest to zawieszenie w dol, bo wiem co kupywalem, a jesli Ty sadzisz inaczej to przyjedz, zobaczysz, moze wtedy uwierzysz?? ;) no ale mniejsza z tym!

to ma ktos fotki tego polo od "przendzy" ?? bo z checia bym zobaczyl!
Pozdro


Marian ma 100% racji. Zakładając że masz sprężyny -80 z tyłu i regulacje na miskach to sprawdź pierw które ustawienie miski odpowiada ustawieniu w seryjnym amorku, bo założyłeś że najwyższe a tak wcale nie jest. Nie ma opcji żebyś z przodu miał sprinki -80 !!!! Nie musisz nic ciąć wystarczy zmienić (przerobić) miski trzymające sprężyne u góry. Spokojnie zejdziesz między 10 a 20 mm.

Nie wierze żebyś przy takiej wysokości miał 7 cm od najniższego miejsca w aucie (wydech w polo sie nie liczy), u mnie najbardziej dostawały po dupie portki.

Podstawa dobrego wyglądu to dobre koło i gleba które muszą sie zobrze zgrać. Czasami im mniej przeróbek tym lepiej (patrz polo Mariana).


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Mar, 2007 
Pszendza napisał(a):

Marian ma 100% racji. Zakładając że masz sprężyny -80 z tyłu i regulacje na miskach to sprawdź pierw które ustawienie miski odpowiada ustawieniu w seryjnym amorku, bo założyłeś że najwyższe a tak wcale nie jest. Nie ma opcji żebyś z przodu miał sprinki -80 !!!! Nie musisz nic ciąć wystarczy zmienić (przerobić) miski trzymające sprężyne u góry. Spokojnie zejdziesz między 10 a 20 mm.

Nie wierze żebyś przy takiej wysokości miał 7 cm od najniższego miejsca w aucie (wydech w polo sie nie liczy), u mnie najbardziej dostawały po dupie portki.

Podstawa dobrego wyglądu to dobre koło i gleba które muszą sie zobrze zgrać. Czasami im mniej przeróbek tym lepiej (patrz polo Mariana).


po pierwsze wcale nie zalozylem ze najwyzsze ustawienie to to odpowiadające -80. wem ze jak je kupywalem to bylo oryginalnie ustawione n chyba 3-4 od dolu na 6 mozliwych, a ja do dalem na sam dol...

jutro wrzuce moje letnie kola i to zmierze dokladnie ze zrobieniem zdjecia aby potwierdzic! zeby nie bylo wiecej niedomowien.

sprawe zawieszenia ogłaszam za zakonczona... razem ze zdjeciem "miarki" postaram sie zamiescic zdjecia z prac, jak robilem polowke...

moze kogos zaineresuje? www.mjcardesign.pl

Pozdro dla wszystkich!


  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Mar, 2007 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 09 Kwi, 2004
Posty: 520
Skąd: Lubuskie
Gadu-Gadu: 0
Auto: A8, V8, S6, T4
Pozwole sobie wypowiedziec jeszcze pare słów na temat stylingu:
lampy wyglądają beznadziejnie, bad look albo klasyczny albo wogóle !!, za nisko wstawione klamki od audi !!, na fotach widze że nie klapa kiepsko wyszpachlowana (nie trzyma łuku) i wycieraczka nie pasuje kompletnie. Taki tłumik pasuje idealnie ale do japońca a nie do VW, we wnętrzu podstawą są dobre fotele i kiera (u ciebie wogóle mi sie nie podoba wnętrze).
Według mnie kiepski wybór opon !! Na 8x13 znacznie lepiej by leżały bridgestone potenza 175/50. 195/45 Dunlop sp sport 9000 dobrze leży ale na 9x13. Zgranie kół z nadkolami kiepskie. No i oczywiście za wysoko !

Ja bym na twoim miejsu zabrał sie za silnik bo z resztą średnio ci poszło.

Pozdro.



_________________
A8 AIR
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Mar, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 24 Sty, 2006
Posty: 1603
Skąd: Gli(vw)ice
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo G40 było...
co do wycieraczki to u mnie bedzie to chyba wygladalo podobnie dla tego ze jezdze tym polo na codzien, lubie widziec dokladnie co sie za mna dzieje (w bocznych lusterkach nie widac wszystkiego tak dobrze) a w deszczu bez wycieraczki raczej kiepsko widac o ile wogole cos widac... Ale nie powiem ze ciegle sie waham czy ja zostawic.



_________________
GrAnAt- G inside: /viewtopic.php?f=112&t=20531
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 02 Mar, 2007 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 04 Gru, 2005
Posty: 1200
Skąd: Bydgoszcz
Gadu-Gadu: 3467489
Auto: 81' Jetta
no fajne kolo, ogolnie polo tez ale wydech bad look i kilka tam [-----] bym zmienil jak pisano wczesniej... srodek... fotele fajne, widze wiele fajnych akcentow w tym aucie ale wiele tez sprzecznych z idea german style :) tak czy tak nie jest zle



_________________
1981 Jetta A1 viewtopic.php?f=98&t=55403

www.bikepics.com/members/domier
Offline
 Profil    3467489
 
 Temat postu: Re: [polo 86c] Moje CUDO... polo, jedyne i niepowtarzalne...
PostWysłany: Nie 04 Mar, 2007 
Uhonorowany Medalem
Uhonorowany Medalem
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Sie, 2004
Posty: 5279
Skąd: Worthersee
Gadu-Gadu: 1197028
Auto: Golf VI R STG4
poloturbo86c napisał(a):
Jakby ktoś był zainteresowany to oznajmiam, że wszystko robiłem sam. Od tapicerki po blacharke, nagłośnienie, liczniki itp. itd...


no to gratulowac ale bad look i obicie deski ci nie wyszło... reszta niezła...zachodząca w ocene bardzo dobrą... :)

jeszcze jakbysmy sie dowiedzieli co tam pod maską jest...jesli jest 1.0 to sie nie bój powiedzieć a jesli jest g40 to czemu jeszcze se nie chwalisz...

ps: lakier ładny... i wielki plus za felgi



_________________
Pozdrawiam
Kevin

K-SYSTEM Car Detailing - Korekty lakieru, powłoki ceramiczne oraz kwarcowe, renowacja tapicerek skórzanych, wyciąganie wgnieceń PDR, pranie i czyszczenie tapicerek materiałowych. Pracuje na najlepszych kosmetykach dostępnych na rynku: powłoki ochronne i hydrofobowe Gtechniq, kosmetyki Swissvax, Zymol, Gliptone itd. ZAPRASZAM! Sprawdź mnie : https://www.facebook.com/Ksystem1


Image
Offline
 Profil    1197028
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 3 z 3 [ 38 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe