VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[Golf MK4 Variant] 25th GTI by Showtime - cały w PlastiDipie https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=71390 |
Strona 1 z 10 |
Autor: | showtime [ Śro 25 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | [Golf MK4 Variant] 25th GTI by Showtime - cały w PlastiDipie |
Witam Prezentuje mój samochód: Model: Golf MK4 Variant kupiony w postaci zwykłego, poczciwego "golasa" - BASIS. Rok produkcji: 2000. Kolor: srebrny metalic LB7Z. Przebieg przy zakupie: 189.500 km W 2007 roku został sprowadzony z Włoch i trafił w ręce mojego znajomego, następnie ja stałem się jego właścicielem - wszystko pamiętnego dnia 31 grudnia 2008. Od tego momentu sprawuje się świetnie, bez jakichkolwiek problemów i zarzutów, a wszystko dzięki najbardziej niezawodnej turbinie KKK bez zmiennej geometrii. Olej i filtry wymieniane systematycznie co 10.000 km. Auto jeździ na najlepszym paliwie i oleju Mobil 1 Super 2000 10W40. Od dłuższego czasu interesował mnie tylko i wyłącznie silnik TDI z racji tego, że robię dosyć duże przebiegi. Przy okazji: lubię deptać, a teraz mimo wciskania gazu do końca spalanie dochodzi maksymalnie do 7,5-8,5 l/100 km. Ekonomia pełną gębą! Wyposażenie seryjne (BASIS): - 4 elektryczne szyby - centralny zamek bez sterowania pilotem - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka - tylna kanapa dzielona z podłokietnikiem - klimatyzacja manualna - fotel kierowcy z regulacją wysokości - wspomaganie kierownicy - kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach - ABS Silnik: 1,9 TDI o oznaczeniu fabrycznym AGR. Metalowa osłona miski oleju i silnika. Moc: Seryjnie 90 KM Mody pod maską: Moc seryjna podniesiona przez Daniela z TTC Kraków - aktualnie do 120 KM i 280 Nm. Nowy zawór N75 i wyczyszczony dolot. Zawieszenie: Zawieszenie gwintowane MTS Technik od Mapeta (tył skręcony do końca, przód zgodnie ze zdrowym rozsądkiem). Pełne silentblocki wahaczy od Audi TT/S3 Układ hamulcowy: 4 tarcze hamulcowe BREMBO w połączeniu z klockami TRW i zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym. Koła: - lato: felgi 8,5J w kolorze czarny mat od Porsche 911 Turbo i opony Falken Ziex Ze912 205/40/18 - zima: felgi 7,0J w kolorze czarny mat od Audi TT i opony Nexen Winguard Sport 205/50/17 - dystanse z przodu i z tyłu o grubości 15 mm + adaptery zmieniające rozstaw z 5x100 na 5x130 o grubości 17 mm (ET felg = 52) Nadwozie: - dokładki zderzaków (przednia na wzór GTI 25th Anniversary, tylna z wycięciem na wydech od wersji V6 i 4-Motion), listwy oraz klamki w kolorze nadwozia - obudowy lusterek, grill przedni, znaczek oraz dach w kolorze czarnym - zaślepki Wolfsburg Edition na przednich błotnikach - wydech z nierdzewki (tzw. "kraniki" firmy ULTER charakterystyczne dla TDI) - tylne szyby przyciemnione zieloną folią na wzór oryginalnie ciemnonych szyb w VAG - słupki drzwiowe w kolorze czarnym, wyklejone folią 3M - usunięta i zaślepiona wycieraczka tylnej klapy - krótka antena FM - przednia listwa zderzaka zrobiona na wzór US (gładka, czarne obrysówki) - progi na wzór GTI 25th Anniversary Wnętrze: - fotele skórzane i podgrzewane od Skody Octavii z regulacją wysokości kierowcy i pasażera (instalacja podgrzewania foteli), regulacja lędźwiowa obu foteli - podłokietnik przedni i tylny (w skórze) - czerwone paski ozdobne w tapicerce drzwiowej - zegary z 1/2 FIS IMMO2 od VW Bory/Golfa Sport Edition + manetka i instalacja do sterowania FIS - instalacja manetki i okablowania do tempomatu - podświetlane kratki nawiewów od VW Bory - gałka zmiany biegów ze skórzanym mieszkiem od VW Golfa R32 - panel drzwiowy do sterowania 4 elektrycznymi szybami od VW Golfa R32 - konsola centralna wzorowana na VW Golfie R32 - podstopnica od Audi TT - trójramienna kierownica obszyta nową skórą (w tym skórą perforowaną), wykończona czerwoną nicią - włącznik "FUNK" na konsoli centralnej wprost z niemieckiego radiowozu (RARYTAS!) Audio: Powered by Musicar Kraków - jednostka sterująca Pioneer AVH-3200BT z dotykowym ekranem 6,5", DVD itp. - wzmacniacz 2-kanałowy GROUND ZERO - subwoofer 25 cm CLARION - okablowanie 20 mm firmy DIETZ - dla uniknięcia spotkań z niebieskimi: CB RADIO Midland + antenka President Florida Plany: Mycie, czyszczenie, pucowanie i jazda na zloty w Polsce i za granicę. Również parę artykułów w kilku czasopismach. Co do modyfikacji, to ich nie planuję tylko działam z dnia na dzień. Zdjęcia: ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Dokumentacja fotograficzna wszystkich modyfikacji - sezon 2009: Samochód po zakupie - 31 grudnia 2008: Pakiet zimowy - felgi stalowe 15" i opony 195/65/15: Zdjęcia wnętrza po założeniu fabrycznej nawigacji VW MFD w wersji G: Zdjęcia z przyciemniania tylnych szyb folią Classis USA - kolor ciemnozielony: Zależnie od kąta padania promieni słonecznych szyby wydają się jaśniejsze/ciemniejsze: Nowa kierownica - multifunkcja VW i czujniki parkowania (pod kolor samochodu): Nowe - pechowe, jak się okazało alufelgi 17" ALUTEC (wzór a'la BBS) - 2 krzywe: Autko na przejściowych alufelgach RONAL 16" i oponach Goodyear Eagle F1 205/45/16 W międzyczasie wyskoczyła sesja zdjęciowa w CH Plaza - Kraków Malowanie zacisków hamulcowych - farba MOTIP (podobno jedna z najlepszych) Aluminiowe dodatki w środku - ringi zegarów i obramówki konsoli środkowej: Założyłem też zestaw HID 6000K, niestety moim błędem było, że włożyłem go w zwykłe lampy. Policja zabrała mi dowód, wyrzuciłem je i znów jeżdżę na żarówkach: Coś z multimediów w samochodzie - adapter DVD pod fabryczną nawigację + adapter MP3 na pendrive'a i karty SD Zunix (symuluje zmieniarkę CD - możliwość sterowania utworami z poziomu nawigacji) + podłokietnik dedykowany: Spełnienie marzeń i alufelgi BBS RS 771 od GTI 20-jahre na oponie Continental ContiSportContact 205/55/16 (mogłoby być większe koło, ale poczekam, aż poprawią się drogi w okolicy): Modzenie przy froncie - nowy, czarny grill (matowy): Dołożony monitor LCD 7" firmy CALIBER / nie chińskie dziadostwo - strona producenta / w tylnym zagłówku, podłączony pod nawigację - teraz obraz z DVD w samochodzie widoczny na dwóch ekranach: jeden w nawigacji, a drugi dla pasażerów z tyłu w zagłówku. Dźwięk przez system audio w samochodzie: Odtwarzacz DVD firmy AUDIOMEDIA wielkości zwykłego radia - do napędzenia dwóch LCD (nawigacji i 7") i widok na całość systemu: Podczas wakacyjnego wyjazdu do Chorwacji niestety wydarzyła się niemiła przygoda: Auto spędziło trochę czasu w serwisie "Trojak" w Czańcu (nowe elementy karoserii z ASO): Przygoda, po której po miesiącu nie było śladu: Przy okazji zniknęła także tylna wycieraczka, która przyprawiała mnie o zawał serca: Industrialna sesja zdjęciowa w starej cementowni w Krakowie: Parę miesięcy po założeniu aluminiowych dodatków odwidziało mi się, stwierdziłem, że nie wyglądają ładnie i rozebrałem całą konsolę: Po rozebraniu zabrałem się za matowanie, malowanie podkładem i lakierem wszystkich plastików: Udało się uzyskać wymarzony efekt końcowy z plastikami: Dołożyłem sobie także tempomat, ponieważ jeżdżę dużo po autostradzie: Stare fotele były w trochę ciężkim stanie i trzeba było coś z nimi zrobić: Więc skoro trafiły się w wyjątkowo okazyjnej cenie fotele kubełkowe od Seata Leona TOP SPORT z podgrzewaniem pupci to trzeba było się na nie skusić: Przyszła także pora na wymianę anteny CB na małą i zgrabną President Florida: Pomyślałem także nad modzeniem przy pupci. Lampy wymalowane czerwoną farbą do kloszy MOTIP. 2 warstwy lakieru - klosz czerwony, a kierunkowskaz świeci na pomarańczowo. Dzieło sztuki: I najpiękniejszy mod na świecie - alufelgi 18" S-Line z oponami 225/40/18 Michelin Pilot Sport: Pod koniec sezonu 2009 doszła jeszcze gleba - progresywne sprężyny MTS -35 mm: Mała sesja zdjęciowa pod CH Krokus w Krakowie: Pomalowałem także dokładki zderzaków w kolor auta: Pasowało zrobić też coś z osłoną silnika - pomalowana została w kolor srebrno/czerwony: Wymieniłem także nawigację fabryczną MFD na stację multimedialną Kenwood DNX-5220BT: Wymieniłem światełka wewnętrzne na LED'y: Zrobiłem także czerwone paski drzwiowe według pomysłu kolegi Dzigit84: Sezon 2009 został zakończony. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Dokumentacja fotograficzna wszystkich modyfikacji - sezon 2010: Początek roku 2010 przyniósł malowanie listew w kolor: Oraz dokładkę, która miała być podobna do 25th, a okazała się brzydką podróbką: A następnie kolejną wymianę foteli, tym razem na wymarzoną czarną skórę: Skoro pojawiła się skóra, to był to tylko krok od montażu podgrzewania siedzeń: Dokładka przedniego i tylnego zderzaka od wersji V6 / 4-motion. W przedniej wycięcie wlotów bocznych: Skoro pojawiła się dokładka to przyszła pora na dorobienie końcówek wydechu, które będą do niej pasować. Wybór padł na dwie końcówki ULTER N1-07D 80 mm: Pierwsza sesja zdjęciowa w sezonie 2010: Przygotowania do robienia czarnego dachu i juz wyklejony dach: Mała sesja w czasie pucowania autka: Sezon 2010 został zakończony. Na chwile niestety pozbyłem się autka i przez pół roku użytkowałem Renault Megane II CC, bo miałem zajawkę na cabrio. W tym czasie jednak nie próżnowałem i wiedzialem, że Francuzem sie nie najeżdzę bo to auto bez polotu i mocy. Zbierałem pieniądze na nowe fanty i mody, po to, żeby w 2011 roku uderzyć z podwójną siłą... ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Dokumentacja fotograficzna wszystkich modyfikacji - sezon 2011: Listwy, dokładki, lusterka i znaczek przedni pojechały do lakierni, żeby poprawić to co spaprałem malując je w garażu. Niestety, stary lakier odprysł podczas mycia ciśnieniowego: Przerobiliśmy wydech końcowy - wymieniliśmy "gwiżdżące" końcówki ULTERA na "kraniki" z nierdzewki: Pojawiły się koła 18" - repliki z VW Golfa V GTI i nowe opony 225/40/18: Zawieszenie gwintowane MTS-Technik od Mapeta: Zamiast kierunkowskazów wpadły zaślepki "WOB Edition": Doszły też zegary z wersji Sport Edition z 1/2 FIS, a także manetka do sterowania FIS: Nie mogło zabraknąć też gałki z mieszkiem R-LINE, podstopnicy od Audi TT oraz podświetlanych kratek od VW Bory: Oczywiście pojawiły się też klimatyczne wlepki: Mała nocna sesja foto w krakowskich uliczkach: Zamontowałem czarne lampy DEPO/FK: A także wskaźniki doładowania AutoGauge BOOST Smoke i OIL TEMP: I jeszcze jedna sesja foto: Progi od GTI 25th. Paczuszka i progi w stanie surowym: Progi już polakierowane i założone. Chwila pracy, zeszła może godzinka. Efekt jest dokładnie taki, jakiego oczekiwałem: Zawitałem także do kolegi lolo_golf po dokładkę GTI 25th i listwę przednią US z obrysami. Front miażdży: I coś dla pasażerów z tyłu, w sam raz na 0,5 litra: I codzienne zmagania z podjazdem/zjazdem na drodze do domku. Wszystko obcykane na milimetry: I jakaś tam sesja zdjęciowa i autko w obecnym setupie: Jesienna sesja zdjęciowa: Upragniona sesja do VW Trends: Modom nie mogło być końca. Upolowałem więc owiewkę THULE, na punkcie której w USA wariują: Pojechałem na zakończenie sezonu VAG u nas w Krakowie, który to event miałem przyjemność współorganizować: Świecąca dynia z wyciętą mordką zrobiła furorę: Następnego dnia zarzuciłem już zimowe kapcioszki, a przód podniosłem o 1 cm, żeby było bezpieczniej w zimie: W międzyczasie złowiłem boczki w skórce, aby pasowały do foteli: Był też felunek na nowy sezon - ASA Revolution AR1 (przód 8J, tył 9J). Chwilę później, po przymiarce okazało się, że felgi średnio pasują do mojego autka i postanowiłem je sprzedać i rozpocząć nowe poszukiwania: Przyszedł czas na czarny sufit, przez co straciłem cały tydzien urlopu, ale efekt jest super. Kupiłem czarne rączki, czarne daszki itp./b] [b]Sezon 2011 został zakończony. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Dokumentacja fotograficzna wszystkich modyfikacji - sezon 2012: Pierwszy mod w nowym sezonie. ASA sprzedane, a ich następcą są PORSCHE 8,5J 18", które były białe, ale pojechały do SPA gdzie się trochę opaliły i wypolerowały. Doszły nowe opony Falken Ziex Ze912 w rozmiarze 205/40/18: Luźna, zimowa sesja zdjęciowa: Parę zdjęć na starym CPN-ie w Krakowie: I prace nad pakietem letnim: Mała sesja zdjęciowa z Borą kolegi (na moich starych felgach): I lato w aktualnej konfiguracji zawieszenia: Stworzyłem również stronę internetową poświęconą mojemu autku oraz modyfikacjom i przeróbkom innych MK4. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia i komentowania. Częste aktualizacje, dużo zdjęć: www.mk4variant.com Z modyfikacji wizualnych pozostała już tylko wymiana tylnych lamp na te z białym kierunkowskazem lub na całe czerwone. Na tym zamkniemy temat modzenia z zewnątrz i będziemy walczyć z engine. Cel: bezpieczne 150 KM, ale to na spokojnie - nigdzie mi się nie spieszy. Czekam na Wasze opinie Za pomoc i wyrozumiałość w ciągłym modzeniu, ulepszaniu i kombinowaniu dziękuję wielu osobom, ale w szczególności mojej dziewczynie, która jest naprawdę bardzo cierpliwa i wiele rzeczy potrafi wybaczyć i zrozumieć. Ola |
Autor: | lukasz414 [ Śro 25 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
Auto robi mega wrazenie |
Autor: | tyski [ Śro 25 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
golf widziany na zakończeniu w krk, dobry jest |
Autor: | Rumak [ Śro 25 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
Dobre podejscie do tematu .Trzeba troche po siedziec w temacie by obczaic wszystki poprzednie wcelenia golfa . Na czarym porszaku będzie dobrze.pozdro |
Autor: | Hubciu [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
Super Golfina. Ostatni etap przed zimą i przed owiewką Ciule wyglądał mega! Czarne lusterka i dach komponowały się z felgami z GTI! Robił robotę! |
Autor: | mariodgl [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
To się nazywa podejście do tematu Auto świetnie się prezentuje. |
Autor: | duzy_przemo [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
Ciekawa Golfina, Prosiaki to lekko sklepany już temat. Myślę że na ASA wyglądał by lepiej. |
Autor: | showtime [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
duzy_przemo byla przymiarka ASA ale niestety strasznie sie zlewały z kolorem auta... i wizualnie wygladaly na 16" Czarna felga - choc nie wszystkim sie podoba - wyglada w polaczeniu z tym kolorkiem lepiej takie jest moje zdanie |
Autor: | ŻuReK [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
Oooo... proszę kto tutaj zawitał ...zapraszam jutro po odbiór felg |
Autor: | uop [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
Fajny Variancik lubię dobrze zrobione combi takie jak Twój wszystko razem wygląda elegancko |
Autor: | showtime [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
Dziekuje kolego ŻuReK, sam sie sobie dziwie ze od 3 lat modze Golfa, na vwgolf.pl 175 stron tematu a tutaj dopiero kilka dni temu zawitałem no ale cóż, nie mozna byc od razu wszedzie tyle ze na VW Zone wypada byc |
Autor: | Hubciu [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
showtime napisał(a): ) tyle ze na VW Zone wypada byc I to są święte słowa!! |
Autor: | showtime [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
Jest jest jest! MMS przyszedł właśnie z Krosna ze gotowe :bigok: :pub: ŻuReK dzieki za MMSka |
Autor: | matash [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
showtime napisał(a): Dziekuje kolego ŻuReK, sam sie sobie dziwie ze od 3 lat modze Golfa, na vwgolf.pl 175 stron tematu a tutaj dopiero kilka dni temu zawitałem no ale cóż, nie mozna byc od razu wszedzie tyle ze na VW Zone wypada byc tam to masz niezla telenowele generalnie co do varianta to bardzo zmienil sie na + w ostatnim czasie, zobaczymy jak bedzie na nowym kole, chociaz jak dla mnie nie jest to kolo na wyzszym poziomie niz ASA czy replika GTI |
Autor: | showtime [ Czw 26 Sty, 2012 ] |
Temat postu: | Re: [Golf MK4 Variant] 25th GTI Style - by showtime |
matash co do GTI to sie nie zgodze bo w moim przypadku byla to chinska replika wiec chyba wszystko jest lepsze od nich co do wzoru to owszem byl ciekawy. ASA nie pasowaly kompletnie do srebrnego kombi. A te... wydaje sie ze bedzie dobrze |
Strona 1 z 10 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |