Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 3 [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [mk2] German by Bugan
PostWysłany: Sob 08 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 02 Paź, 2008
Posty: 91
Skąd: Będzin
Gadu-Gadu: 4672315
Auto: Golf MK II
Witam
Przedstawiam Golfa MKII, który z fabryki wyjechał jako cztero drzwiowa wersja Function z silnikiem 1.6 PN. Pierwsza rejestracja 04.92’r. Po samej nazwie wersji można się domyśleć, że auto to prawie totalny golas. W wyposażeniu seryjnym posiadał jedynie szyberdach i wspomaganie kierownicy. Oznaczenie koloru LY-3Da. Auto zakupiłem we wrześniu 2007roku i do dzisiaj trwa zabawa przy nim, po zakupie i lekkim odświeżeniu wyglądał tak:
Image Image Image

MODEL: Golf MK II 92r.'
SILNIK: 1.6 PN
MOC: pewnie seryjna.
MODY POD MASKA: doprowadzenie do zdrowego, oryginalnego stanu, przerobiony dolot powietrza, układ zasilania NGK, kompletny układ wydechowy z gti.
ZAWIESZENIE: Kit fk automitive + krótsze, twardsze odboje ta technix, kąty w negatywie: Przód -2.5 tył -1.4 st.
UKLAD HAMULCOWY: seria.
KOLA: Borbet T 14/8j z wyjściowym et 15. Na tyle dystans 25mm na przodzie 10mm.
NADWOZIE: nowy lakier, szerokie zderzaki, dokładki p+t, kompletny pakiet gti, usunięcie oznaczeń z całego nadwozia oraz wygładzenie klapy, zmiana frontu oraz oświetlenia w stylu smoked, w skrócie.
WNETRZE: zmienione w całości, dokładny opis w zmianach przeprowadzonych.
AUDIO: Panel sterujący: Alpine CDE-9870RM, Przód: odseparowany zestaw Helix Dark Blue DB 62.1, Skrzynka JBL GTO 1260BR, Wzmacniacz JBL GTO-4000, wygłuszenie drzwi, ściany grodziowej, podłogi i bagażnika.
ZMIANY PRZEPROWADZONE:

->Sezon 2007<-

Zaczęła się standardowa procedura wymian rozrządu, pasków, płynów, klocków itp. itd. Pod maską należało zrobić lekki porządek więc wszystkie wysłużone gumowe elementy wraz z łącznikami zostały wymienione na nowe, przy tej okazji wpadł zestaw nowych świec oraz kabli NGK. Siwe pordzewiałe stalówki zostały wyczyszczone i polakierowane na czarno i wraz z nowymi oponami wpadły w nadkola. Zerwane zostały nalepki, którymi poprzedni właściciel upiększył sobie auto, a lakier został lekko odświeżony i zabezpieczony.

>Sezon 2008<-

Cel na sezon raczej banalny; doprowadzić auto do jak najlepszego stanu, trzymać się oryginału i uzupełnić o dodatkowe, cieszące oko i ucho fanty…
-Nadwozie : Na sezon 2008 Auto odwiedziło lakiernika. Cała lewa strona oraz tył które miały zaprawki tu i ówdzie zostały polakierowane. Przy tej okazji wymieniłem błotnik przedni oraz tylne drzwi, które po zdjęciu lakieru i dokładnym obejrzeniu niestety nie sprostały moim wymaganiom. Elementy wymienione i polakierowane. Na przodzie zagościła nowa atrapa Jom-a uzupełniona lampami Boscha, a w miejscach przednich kierunkowskazów zawędrowały postojówki. Tylnie lampy, które do tej pory imitowały helle zastały wymienione na oryginalne właśnie tej firmy. Wąską dokładkę zastąpił ori szeroki hokej. Zawitał kompletny układ wydechowy również z wersji GTi. Emblematy na tylnim pasie zostały polakierowane na czarno, a wycieraczka tylniej klapy została położona. Mechanicznie: autko dostało komplet nowych przegubów, wahaczy wraz z tulejami.
- Wnętrze: Skrócony lewarek zmiany biegów, kierownica, gałka i mieszek zaadaptowane z MKIII, czarne elementy podsufitki oraz słupki z wersji GTi, czarna półka, nowe welurowe dywaniki. Bagażnik: Dostał pianki wygłuszające tylne nadkola + ori sztywna wykładzina, a całość dodatkowo wyłożona welurem wraz z instalacją podświetlania bagażnika. Następnie lewa strona uzupełniona uchwytem i oryginalnym kompletem kluczy. Zainstalowane zostały przednie szyby elektryczne oraz centralny zamek. Licznik ustąpił miejsca temu z obrotomierzem, a podświetlanie licznika i panela nawiewów zmienione na niebiesko. Oświetlenie kabiny lampką z opóźniaczem helli.
-Nagłośnienie: Panel sterujący: Alpine CDE-9870RM. Przednia scena dźwiękowa: odseparowany zestaw Helix Dark Blue DB 62.1. Przy instalowaniu sprzętu drzwi zostały całkowicie wygłuszone matami bitumicznymi twardymi oraz cienkimi. Na otworach technologicznych wstawione zostały wsporniki, całość zaklejona. Między boczki drzwi a poszyciem z blachy trafiły gąbki wygłuszające. Głośniki na sztywno przytwierdzone panelami mdf, które skomponowane zostały z kieszeniami drzwi.
- Koła: Auto dostało komplet felg BBS z wersji MKIII GT 4x6j et 45 wraz z nowymi oponami Barum Bravuris (195/50/15).

->Sezon 2009/2010<-

Wraz z końcem sezonu 2008 aż do czerwca 2010 auto nie było eksploatowane, zaczęło przechodzić gruntowne zmiany i przestało służyć jako co dzienny środek przemieszczania…
-Karoseria: Wraz z początkiem zimy auto zostało kompletnie rozebrane i przygotowywane do odwiedzin na lakierni. Właśnie tam zaczęły się gruntowne zmiany i poprawki wszelkich naleciałości wieku. Na pierwszy ogień prześwietlenie budy. Niestety podłoga wymagała lekkiej poprawy i została gruntownie zakonserwowana. Po zdjęciu zderzaków i wszystkich plastików tu i ówdzie napotkałem zaprawkę. Jedna, druga, trzecia, chwila przemyślenia i decyzja: lak całości. W tylniej części nadwozia padł pomysł na troszkę rzeźby: Z pasa zostały usunięte wszystkie emblematy natomiast z tylniej klapy wyleciała wycieraczka i spryskiwacz. Tym sposobem gofer dostał nowy lakier (oprócz dachu). Po tej kuracji odmładzającej auto wraca do garażu i właśnie tam zaczyna się stopniowe składanie na nowych fantach.
-Wnętrze: Składanie auta w głównej mierze zacząłem od środka. Podłoga: Na zakonserwowaną blachę podłogi położyłem panele wygłuszające, następnie dodatkowe maty stosowane w dieslach i na to wszystko gąbki wygłuszające. Ściana grodziowa również dostała nowe wygłuszenie. Mając puste wnętrze i możliwości dowolnego prowadzenia instalacji puściłem nowe wiązki pod elektryczne szyby (przód + tył), instalacje podgrzewania foteli, kable pod wzmak i suba, oraz wiązkę pod nowy sterowany pilotem centralny zamek. Podłoga została zamknięta i przykryta czarną wykładziną. Drzwi: Poprawiłem wygłuszenie, zainstalowałem oryginalne el. Podnośniki, oraz poprawiłem wiązkę centralnego zamka. Całość zamknąłem czarnymi materiałowymi boczkami z czerwonym paskiem, które miały komponować się z przyszłą tapicerką o której zaraz wspomnę. W boczki (oraz konsolę) wpadają oryginalne przyciski ze zmienionym na czerwono podświetleniem oraz chromowanymi podkładkami pod uchwyty. Deska rozdzielcza: Twarda deska wypadła z hukiem, a w jej miejsce wskoczyła miękka z czerwonym paskiem. Wraz z deską przychodzą nowe półki oraz schowek, który doczekał się niezależnego podświetlenia. Konsola: Dotychczasową konsolę przerobioną pod elektrykę wymieniłem na oryginalną z miejscem na przyciski el. Szyb. Konsole odwiedza nowy mieszek oraz gałka zmiany biegów w kształcie piłki golfowej. Tapicerka: Oryginalne fotele ustępują miejsca skórzanym półkubełkom z MKIII VR6. Fotele w pełni regulowane, podgrzewane i co dla mnie najważniejsze: jak na 15- letnie taborety są w naprawdę dobrej kondycji. Całość wnętrza uzupełniłem skórzaną kierownicą z Corrado, która przykrywa manetki z Jetty (w celu całkowitego zlikwidowania opcji natrysku tylniej szyby oprócz manetki wymieniłem silniczek spryskiwacza na ten z 1 wyjściem).
- Nagłośnienie: Do całości brakowało mi jedynie jakiegoś brzęczka do bagażnika. Pojawił więc się JBL GTO 1260BR, który obecnie napędzany jest wzmacniaczem JBL GTO-4000.
-Nadwozie: Oryginalne zderzaki wykopują zamienniki, przychodzi upragniony pakiet GTi. Na front zapada nowa wizja, a oto jej owoc: Lampy soczewkowe h7 + HID 6000K, grill oraz brew Jom’a uzupełnia listwa z Jetty. Kierunkowskazy przednie oraz boczne wymienione na zamienniki w stylu smoked. Tylnie lampy, a właściwie ich wkłady zostają zmostkowane. Pod maską: przerobiony dolot zimnego powietrza (wymóg soczewek), wygłuszenie maski z diesla oraz gruntowny porządek.
-Podwozie: Podłoga: Już na lakierni została kompletnie prześwietlona. Oryginalna konserwacja w miejscach podejrzanych została wyczyszczona i natryskowo położona została nowa. Układ wydechowy: do przed ostatniego wolny wydech o zwiększonej średnicy, reszta seria GTi. Zawieszenie: Auto zostało zawieszone na kompletnym kicie FK AUTOMOTIVE, o oznaczeniach: Przód- Amortyzator: FKZZVW10, ze sprężyną FK 39 VA Tył- Amortyzator: FKZZVW31. W zawieszeniu zostały wymienione talerzyki na nowe. Tył o dosyć sporym zakresie regulacji na talerzu.
-Koła: Dezent A 14’ 7/8j et 25/15 opony: Toyo 195/45/14

->Sezon 2011<-

Auto kończąc sezon 2010 zostało przygotowane na zimę i wstawione do garażu gdzie spokojnie oczekiwało sobie następnego sezonu. Ja w tym czasie pozbierałem parę gratów i wraz z wiosną zabrałem się za ich montowanie w gofrze.
-Nadwozie: Na klapie, a właściwie szybie zawitała lotka z Gti. Pod tylni zderzak zawędrowała dokładka, a między nią a zderzak wpadły chromowane końcówki wydechu nie odbiegające wyglądem od oryginału. No i z tyłem to na tyle ;) Front wzbogacił się o nowe soczewki. D2s z żarnikami Boscha, barwa 4300, wokół soczewek diody służące jako światła dzienne. Do całości nowe przetwornice.
- Podwozie: zmiana set’up-u. Kąty w negatywie: Przód -2,5 tył -1,4 st. W porównaniu do serii: Zawias + kąty + koła, dało różnicę 125mm w prześwicie. W całym zawieszeniu zostały usunięte oryginalne odboje i zostały zastąpione twardymi. Dzięki temu zabiegowi udało się zejść kolejne parę mm w dół, a auto zrobiło się twardsze.
-Koła: Borbet T 14/8j z wyjściowym et 15. Na tyle dystans 25mm na przodzie 10 co daje et – 10 tył i 5 przód. Opony toyo tr1 i ts1 195/45.

Sezon 2010

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image


Wnętrze

Image Image Image
Image Image Image

Sezon 2011

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image

Spontaniczna sesyjka wieczorna

Image Image Image
Image Image Image

Parkingówka

Image Image Image
Image Image Image
Image Image Image

Podczas jazdy...

Image Image Image
Image Image Image

Jesień 2011, końcówka sezonu.
Image Image Image

Image Image Image


Ostatnio edytowany przez BuganMKII Nie 13 Lis, 2011, edytowano w sumie 7 razy

Offline
 Profil    4672315
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Nie 09 Sty, 2011 
ex-projekt mod
ex-projekt mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 27 Kwi, 2005
Posty: 8109
Skąd: IRA
Gadu-Gadu: 5988786
musze przyznac ze calkiem niezle ten front wyglada . Ciekawe jak by takie polaczenie brewek wygladalo na froncie od jetty . hmmm



_________________
Image
Offline
 Profil    5988786
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Nie 09 Sty, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Wto 21 Paź, 2008
Posty: 979
Skąd: 71
Gadu-Gadu: 0
Auto: audi A6C5 quattro
Bardzo fajne mk2 ;)
Pozdrawiam!



_________________
Image Piszę poprawnie po polsku
.
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Nie 09 Sty, 2011 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Maj, 2009
Posty: 354
Skąd: Jarocin
Gadu-Gadu: 1056131
Auto: Jetta A2 Coupe TDI+
Tak powinien wyglądać każdy temat założony na tym forum !
Widać że podejście do auta wzorowe. Autko dopieszczone i mam nadzieję że dalej będzie ;)
Aż ochota na mk2 się robi choć ta buda najmniej mi się podoba ze wszystkich golfów :P



_________________
Moja Jetta Coupe
Offline
 Profil    1056131
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Nie 09 Sty, 2011 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Paź, 2007
Posty: 1587
Skąd: Śląsk
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf Mk1 / A4B6
Było Polo 6N R23
nareszcie kolega odemnie ze wsi ;) golf jak dla mnie wzorowy podejście genialne i tak musi być, aby do wiosny to coś jeszcze mam nadzieje razem porobimy ;)


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Nie 09 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 22 Sie, 2008
Posty: 86
Skąd: Katowice
Gadu-Gadu: 8940424
Auto: Golf MK 2
No no no pikny Golfik
Ten kolor mu naprawde pasuje.
Parę razy widziałem Cię chyba po K-ce jak jechałeś.
:ok:


Offline
 Profil    8940424
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Nie 09 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 02 Paź, 2008
Posty: 91
Skąd: Będzin
Gadu-Gadu: 4672315
Auto: Golf MK II
archie
śmigają już Jettki na tego typu frontach. Wygląda to ciekawie w połączeniu z lampami w smoked, bynajmniej mnie się podoba ;)
Pawel20 herusek
podziękował :ok:
incognito89
w końcu naszła mnie mobilizacja na zrobienie tematu, a do wiosny na pewno troszkę się ruszy
Hornet
Bardzo możliwe, że się mijaliśmy bo często tam bywałem w sezonie. :)


Offline
 Profil    4672315
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Nie 09 Sty, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 24 Gru, 2006
Posty: 878
Skąd: Tczew
Gadu-Gadu: 6587671
Auto: Zaawansowane zbieranie $$$
Naprawdę świetnie wygląda, Artec'ki całkiem fajnie pasują. Podoba mi się, że nie ma ori frontu i że jest w 4 furtkach, naprawdę wypas. Tak dalej :ok:



_________________
www.volxzone.com
Offline
 Profil    6587671
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Nie 09 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 22 Gru, 2005
Posty: 58
Skąd: Rumia
Trzeba oddać że naprawde super wygląda ten golfik, ani za dużo ani za mało

powodzonka



_________________
Audi 80 Coupe Quattro 2,2T
viewtopic.php?f=98&t=95468
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Pon 10 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 02 Paź, 2008
Posty: 91
Skąd: Będzin
Gadu-Gadu: 4672315
Auto: Golf MK II
Bielin napisał(a):
Naprawdę świetnie wygląda, Artec'ki całkiem fajnie pasują. Podoba mi się, że nie ma ori frontu i że jest w 4 furtkach, naprawdę wypas. Tak dalej :ok:


No właśnie. Te koła spać mi nie dawały i były częste rozkminy nad upchaniem ich do gofra. Zmusiło by to jednak do zakupienia gwintu i 185/35. Teraz gryzie się z planem niżej i szerzej. Ostatecznie postawie (przynajmniej dla początku sezonu) na szerszą 14'tke. Ewentualnie pobawimy się w dystansowanie obecnego koła.

malutki83 napisał(a):
Trzeba oddać że naprawde super wygląda ten golfik, ani za dużo ani za mało

powodzonka


:ok:


Offline
 Profil    4672315
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Pon 10 Sty, 2011 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 09 Maj, 2006
Posty: 896
Skąd: Drzewica
Gadu-Gadu: 459154
Auto: WHITE MK2 GL
no autko mega :) widac ze pare godzi n przy nim spedziles ;) teraz pewnie juz nie ma przed toba zadnych tajemnic ;) jakies plany na przyszlosc odnosnie motorowni? :D



_________________
MOJ ex-F&I
MóJ ex-MK2 ABF
Moje MK3
MK2 in progress...
Offline
 Profil    459154
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Pon 10 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 02 Paź, 2008
Posty: 91
Skąd: Będzin
Gadu-Gadu: 4672315
Auto: Golf MK II
GRZANA Tajemnic chyba nie może mieć żadnych ponieważ całość złożyłem własnymi łapami. Od karoserii przez kratkę nawiewu po zawieszenie. Co do motorowiny, zobaczymy. ;)


Offline
 Profil    4672315
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Śro 12 Sty, 2011 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 28 Mar, 2009
Posty: 619
Skąd: Milicz
Gadu-Gadu: 1459169
Auto: 80 B4
MK2 Na kozaku, prezentuje się wyśmienicie. No i moja dotychczasowa tapeta musiała ustąpić zdjęciu z incognito ;)


Offline
 Profil    1459169
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Śro 12 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 27 Lip, 2008
Posty: 190
Skąd: Berlin / Bytow
Gadu-Gadu: 5331066
Auto: "Edition Blue"
fajna dwojeczka, kiedy bede 17stki na golfie? :) to mnie ciekawi...



_________________
KLICK! to see My MK2 "Edition Blue" VR6 on MTT!

My MK2 "Edition Blue" VR6 rebuild.project on vwzone!

We are here --> http://www.monsterz-tt.de <-- Now with Second Hand Area !

Now on Facebook: http://facebook.com/monsterzTT
Offline
 Profil    5331066
 
 Temat postu: Re: [mk2] by Bugan
PostWysłany: Czw 13 Sty, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 02 Paź, 2008
Posty: 91
Skąd: Będzin
Gadu-Gadu: 4672315
Auto: Golf MK II
drag_op napisał(a):
MK2 Na kozaku, prezentuje się wyśmienicie. No i moja dotychczasowa tapeta musiała ustąpić zdjęciu z incognito ;)


bardzo miło to czytać :)


Offline
 Profil    4672315
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 1 z 3 [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe