VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer, 205KM 275Nm
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=54253
Strona 1 z 14

Autor:  Lazer [ Pią 10 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer, 205KM 275Nm

MODEL:
Scirocco MKII GT2 z 90r.
- przebieg aktualny 268tys km
SILNIK:
- seryjnie byl 1,8 8V JH na wtrysku wielopunktowym mechanicznym
- SWAP na 1.8 G60
MOC:
- 175,9KM 261Nm - na padniętym silniku przed remontem
- 205,5KM 275Nm - po remoncie

MODY POD MASKA:
- zmienione orurowanie i IC
- rozwiert kompresora RS2
- mniejsze kółko 65mm
- głowica z 1H
- wałek PiperCam 268/268/114
- regulowane koło rozrządu TT Cams
- kolektor 4-2-1
- wydech przelotowy z końcowym tłumikiem G-Power dedykowanym do MK1
- skrzynia 4T
- polerka kompresora, alternatora, dekla
- dolot SWG Twin Inlet Kit
- chlodnica oleju

ZAWIESZENIE:
- gwint TA TECHNIX
- rozporka kielichów
- rozporka tył
- rozpórka przod dolna
- rollbar

UKŁAD HAMULCOWY:
narazie seria
- przod: seria, wentylowane 239mm
- tyl: bebny

KOŁA:
- BBS RM012 15x8 i 15x9
- opony przód - Nankang NS II 185/45/15
- opony tył - Nankang NS II 195/45/15

NADWOZIE:
- oryginalne ospoilerowanie ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- schyber
- kierunkowskazy smoked z postojówkami
- tylne lampy czerwone

WNĘTRZE:
- zegary od golfa2 16V + maly tuning
- MFA
- pasy szelkowe SCHROTH z el. napinaczami
- dodatkowe zegary AG: boost, AFR, temp wody, cisnienie oleju, volt, temp oleju
- usunieta tylna kanapa
- rollbar
- kierownica Raid HP 32cm

Audio:
- brak

Mody planowane:
- nowy lakier
- heble
- nitro


Troche historii :)

Moja przygoda ze sroczką zaczela sie w 2006r. Oczywiscie na sroczke chorowalem od bardzo dawna ale w 06 udalo mi sie kupic moją pierwszą :)
Byla to GT2 z 91r, silnik JH, tak wygladala pare dni po kupnie:

Image

czlowiek mlody i napalony niedopatrzyl paru rzeczy no ale...

male zmiany pierwsze obnizenie:

Image

potem doszly kolka Maxxy 4x8j i zawieszenie SPAX z reg. twardosci

Image

pozniej pod maska wyladowala hybryda: dół 9A góra KR zhamowana na 146KM 189Nm:

Image

potem dostala upragnione koleczka:

Image Image

Auto zostalo sprzedane.
Miedzy czasie zagoscil Golf MK1 GTI z 16tką :)

Image



po 2 latach przerwy kupilem drugą sroczkę :) Jednak stara miłość "nie rdzewieje" :)

tez GT2 tym razem starsza o rok czyli z 90r, kolor ten sam LA9V

fotki zaraz po zakupie:

Image Image Image

Pierwsze pod młotek poszly zegary :)
Zakupilem od 16V i delikatnie poprawilem ich wyglad:

Image Image Image Image

Doszly jeszcze pasy SCHROTH:

Image

Nastepnie mimo ze kompresor dmuchal 1.5bara wyslalem go do Ladro na regeneracje (dla pewnosci) okazalo sie ze zdrowiutki w srodku co bylo pocieszajacą informacją :)

Next:
Kupilem Twin Inlet Kit SWG
Image
Image

Wyladowal tez pod maska walek asym SCHRICK 268/276'

Image

Jednak charakterystyka pracy na walku nie odpowiadala mi wiec wrocilem do seryjnego.

Między czasie sciro zalapalo sie na sesje :D

Image Image Image

No i wreszcie sroczka doczekala sie nowego zawiasu i kółek :)

Image

--

Image Image Image
Image Image Image

Image

mala sesja:
Image Image Image
Image Image] Image
Image Image Image
ImageImage Image


17.12.2010
proba black frontu i pojedynczej lampy - jednak zostaje przy oryginalnych lampach :)

Image Image Image

08.03.2011
Modyfikacja zegarow

Image
Wiec: porownanie zegary z 16V vs ekono
Image

Zaczynamy rozbiórkę:
i po chwili predkosciomierz do 260 wyjety
Image Image

Image

tu juz zlozone
Image

dalej malowanie wskazowek:
Image

i finish:
Image

rollbar przed wlozeniem:

Image

13.03.2011 rollbar juz w aucie:

Image Image

24.04.2011
nowe kółka RSL 8j przód 195/40 i 9j tył 195/45

Image Image Image

30.05.2011

Auto zhamowane:

175,9KM 261,1Nm - wynik bardzo niezadowalający

Image

10.06.2011
sciro dostalo nowa kierownice :)

Image

04.07.2011
Auto zaliczylo VagEvent

12.09.2011
dmuchnelo uszczelke pod glowica - po zdjeciu czapy wyszlo kuku - robimy remont

Image Image Image

Wiec cóż - szlif, nowe tłoki itd

13.09.2011
Dotarły nowe nadwymiarowe tłoki

Image Image
Image Image


20.09.2011
Na ebay'u UK zamówiłem ostry wałek 268/268 - miał być to newman w takim pudełku przyszedł - okazało się że jest to piper cam ;)

Image

07.10.2011
Silnik wyskoczył z budy

Image

tu juz komora bez bloku:

Image

Image

Image

Image

08.10.2011

Dotarł bandaż termoizolacyjny na kolektor i regulowane kółko rozrządu TT:

Image

Zaczynamy zabawę z bandażem :)

Image

Myślałem że 10m wystarczy na owinięcie całego do końca a starczyło na tyle:

Image Image

W sumie wystarczy żeby spełnił swoje zadanie.

Na koniec jeszcze fotka całego auta :)

Image

11.10.2011 Blok po szlifie:

Image Image Image

13.10.2011 dotarły nowe zabawki: :)

Image

20.10.2011 skladania ciąg dalszy

Dół prawie poskładany :)

Image Image Image


08.11.2011 mala przymiarka instalacji gazowej :)

Image Image


niestety życie płata figle i musiałem sprzedać nitro :( ale jeszcze kiedyś kupie...

21.01.2012

RSLe sprzedane, teraz czas na nowe koła - BBS RM012

felgi rozkrecone :)

Image Image Image Image


18.03.2012

śrubki wysłałem do chromowania, wcześniej spędziłem 120x8min nad przygotowaniem powierzchni do chromowania

Image Image

25.03.2012

odebrałem ranty :)

Image Image

a rano juz przymiarka :)

Image Image Image Image

i dla porównania 6,5" vs 8 i 9" :)

Image


06.04.2012

zgrzeszylem... oddalem RMy do malowania proszkowego :(

tragedia!! - teraz trzeba to ratowac i kolejne 2 tyg bez kół...

przymierzylem na szybko:

Image Image Image

Image Image Image

tyle wystaje tył:

Image Image

i przod:

Image

nawet nieźle to wyglada :)


22.04.2012

koła na aucie ;)

Image Image Image

Image Image Image Image


06.06.2012r

kolejne graty z cyklu mocy przybywaj :)

narazie wtryski 350cc przy 3bar

Image


Ecumaster z wbudowanym mapsensorem 1,5bar

Image

--

Wizję auta mam wyrobioną już od dawna, niestety idzie wolno na tyle na ile pozwalają finanse.
Auto zostanie u mnie raczej do końca - bo zakochałem się w nim w wieku 5-6lat (milosc od pierwszego wejrzenia jednak istnieje ;) ) i do dzisiaj nie przeszło :)
Nie idzie tak szybko jak u innych ale powoli do przodu :)

Autor:  AGGROdamiano [ Pią 10 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GT2 G60] by Lazer

Fajne rocco, silnik miodzio oby wiecej takich projektow

Autor:  lovwelas [ Pią 10 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GT2 G60] by Lazer

Moje zdanie znasz.
Fura kozak bo to przeciez Sroczka :D
do tego gie szesc zero pod maska mmmmiód

Autor:  papol [ Sob 11 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GT2 G60] by Lazer

Piekne auto.Gratki

Autor:  Lazer [ Sob 11 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GT2 G60] by Lazer

zrobilem mala przymiarke i mam mieszane uczucia :)

Image

Autor:  papol [ Sob 11 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [Scirocco GT2 G60] by Lazer

Jest git ,ale trzeba bylo to na przylepce przymocowac,zeby nie bylo wkretow widac

Autor:  AGGROdamiano [ Nie 12 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

kto Ci zrobil tak wyjatkowo brzydka tablice a'la US ?
takiej jeszcze nie widzialem...

Autor:  Filippo [ Nie 12 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

Dobre Scirocco! ślubne foty bardzo fajne ;D

Powodzenia życzę ;)

Autor:  -MiLeK- [ Nie 12 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

nie moge uwierzyc ze kiedys scirocco mi sie nie podobalo :smutny:
Ladna sroka :ok:

Autor:  DaVe188 [ Nie 12 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

Jedno z ładniejszych scirocco jakie widziałem ;).Osobiście podoba mi się tylna rejestracja w formacie Us ale do tego pomalował bym tylne lampy na czerwono.Podglądowe foto:
Image
No i wypolerowany rant tez by wyglądał nieźle :-D

Autor:  Lazer [ Nie 12 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

AGGROdamiano napisał(a):
kto Ci zrobil tak wyjatkowo brzydka tablice a'la US ?
takiej jeszcze nie widzialem...


Sam zrobilem na przymiarke :P Jesli sie zdecyduje to zamowie tloczoną profi

DaVe188 napisał(a):
Jedno z ładniejszych scirocco jakie widziałem ;).Osobiście podoba mi się tylna rejestracja w formacie Us ale do tego pomalował bym tylne lampy na czerwono.Podglądowe foto:
Image
No i wypolerowany rant tez by wyglądał nieźle :-D


To tez jest w planach :)

Autor:  BuliFreeq [ Śro 15 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

no i jak sie sprawuje Twin Inlet Kit ? ciekawe jak by to pracowało w mk1 z podwieszonym g60

Autor:  Lazer [ Śro 15 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

no narazie sie sprawuje :) od 0.16


Autor:  Madd [ Czw 16 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

Dobre to Sciro, bardzo mi się podoba :)

Kupiłem nawet wczoraj takie same pasy jakie Ty masz :D

Autor:  BuliFreeq [ Sob 18 Wrz, 2010 ]
Temat postu:  Re: [scirocco GT2 G60] by Lazer

ile Cie kosztował Twin Inlet Kit? gdzie kupiłes?

Strona 1 z 14 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/