vwzone.pl | Forum VW Maniaków - Volkswagen, VAG, Skoda, Audi, Seat
http://forum.vwzone.pl/

[mk3 cabrio] cabby by Samolek
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=161&t=43806
Strona 10 z 10

Autor:  luki_s3 [ Śro 12 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

jest dobry!

Autor:  samolek [ Śro 12 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Wajsik napisał(a):

Dobry caby! miałem okazję przy dillu poogladać z bliska,ładnie leży i krzesa iskry po drodze,zdecydowanie lepiej na tym kole,jak zrobisz co planujesz to bedzie git.Lakier na prawde ładnie utrzymany


faktycznie droga była miejscami nieciekawa :P
a co do lakieru to na wiosne postaram się aby było jeszcze lepiej ;)

vwosiu napisał(a):
dobra decyzja podoba mi się w tej opcji a brałeś pod uwagę dekielki ori kolorowe bo o tych chyba nie gadaliśmy ?


mi chodziło własnie o ori metalowe/kolorowe dekielki ;P
widocznie sie nie dogadalismy :P

norbi dzięki za fotki :) jak tak patrze na nie to smutno mi się robi ze to już koniec sezonu :hmm:


chido Rogii luki_s3 miło mi :P pijak :P

Autor:  Mioo [ Śro 12 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

kopie [-----], totalnie !! dla mnie bomba. na Borbecie bylo kosa ale teraz jest totalny odlot.

Autor:  Kuman [ Śro 12 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Idealny, prosty OEM+ bez zbędnych dodatków z USA. Kosi strasznie. Z tyłu tylko jakiejś ładnej fifki z nierdzewki brakuje.

P.S Kaczka na swoim cabby i tak ma lepszy kolor :P

Autor:  norus [ Śro 12 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Genialne jest to Cabrio...LUBIE TO!!

Autor:  Galus [ Czw 13 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Jak dla mnie Miazga !!!!, bardzo mi się podoba - Pozazdrościć !!!

Autor:  ElemenT [ Czw 13 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

cabby często widziane w latem w Boszkowie na lansie, dobrze się prezenci :ok:

Autor:  samolek [ Czw 13 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Kuman napisał(a):

Idealny, prosty OEM+ bez zbędnych dodatków z USA. Kosi strasznie. Z tyłu tylko jakiejś ładnej fifki z nierdzewki brakuje.

P.S Kaczka na swoim cabby i tak ma lepszy kolor


fifka z nierdzewki jest, tyle że nie wypolerowana :ała:

P.S każdy kolor jest dobry, pod warunkiem że jest czarny ooops ]:->

ElemenT napisał(a):

cabby często widziane w latem w Boszkowie na lansie, dobrze się prezenci


ja w sezonie jestem codziennie w Boszkowie :P
mogłeś podbić na bajere ;)

Autor:  kaczka [ Czw 13 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

i kto by pomyslal że te kolo tak spasuje w twoim golfie ;)

Autor:  ElemenT [ Pią 14 Paź, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Cytuj:
ja w sezonie jestem codziennie w Boszkowie :P
mogłeś podbić na bajere ;)


zawsze widziałem auto w ruchu, nie chciałem na maskę wskakiwać :P
jak mi się uda do przyszłego sezonu wyskrobać autko to się podłącze na jakiś zlotowy wypad, też jestem z okol Boszkowa. pozdro

Autor:  samolek [ Sob 24 Gru, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Auto wczoraj odjechało...
Nowy właściciel pewnie założy tu temat.
Do zobaczenia ;)

Autor:  SwieTlik [ Sob 24 Gru, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Oj oj to trzeba brac sie do roboty :D

Autor:  sagano88 [ Sob 24 Gru, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

Szkoda, ze pojechal ;( Miejmy nadzieje, ze bedzie okazja jeszcze go ogladac, zwlaszcza na ostatatnim setupie i zastapisz go czyms rownie dobrym :ok:

Autor:  Kuman [ Sob 24 Gru, 2011 ]
Temat postu:  Re: [mk3 cabrio] cabby by Samolek

No to zamykamy i czekamy na nową furę :ok:

Strona 10 z 10 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/