Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 4 [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Wto 12 Cze, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1933
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
kolego widziałem prędzej pisałes że słych Ci amory na dziurach ,może to nie amory a tuleje tylnej belki???to częsta przypadłość w mk4. A co do twojego pytania Ja bym się przemęczył te kilka setek km i odłożył kase na gwint.



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Śro 27 Cze, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
Ja stawiam na amory, na lekkich wybojach jest ok tylko na głębszych słychać że "dobijają" do końca i oglądając je wizualnie ,nie są w najlepszym stanie.

Co do wymiany to mam miesiąc na przemyślenie sprawy ale prawdopodobnie postaram się przemęczyć jakoś tę podróż. Jedziemy tylko w 2 osoby + lekkie bagaże więc nie powinno być tragedii.

Edit /21-06-2012r./ :

A więc tak:
- rozrząd kompletny - wymieniony ( mechanik pokazał mi stary pasek i mówił że pociągnął by jeszcze z 1-2 miesiące, wystarczyłoby mu nawet poranne odpalanie i byłoby po nim)
- olej - wymieniony
- filtr oleju - wymieniony
- filtr paliwa - wymieniony
- klocki tył - wymienione (ogólnie wszystko w tyle było zapieczone a klocki zjechane przez co dało się usłyszeć charakterystyczne piszczenie - wszystko zostało oczyszczone i przesmarowane)
- wymieniony któryś uszczelniacz (do końca nie pamiętam który) który prawdopodobnie był przyczyną lekkiego wycieku oleju , jeżeli dalej będzie ubywać to do wymiany również uszczelka pod pokrywą zaworów bo pod nią też było mokro.

Kazałem też zajrzeć do zawieszenia i okazuje się że :
- z przodu nie ma stablizatora ( zapewne efekt niskiego zejścia na gwincie przez poprzedniego właściciela )
- tuleje na belce są tak wyrobione że praktycznie nie ma tej gumy a śruba chodzi jak chce
- na amortyzatorach nie ma już odboi (bałwanków)

W związku z tym nie wiem czy ryzykować ten wyjazd na takim zawieszeniu,a na arazie fundusze nie pozwalają mi na wymianę wszystkich części.

Edit /27-06-2012r./ :

Wymienione:
-tuleje tylnej belki
-odboje + osłony amortyzatorów

I w końcu zapanowała cisza na wybojach :D


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Śro 27 Cze, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1933
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
A mówiłem że tuleje do wymiany ;) . Ja na początku tez obstawiałem u siebie że amory do wymiany .Dobrze ze już temat zamknięty ze stukaniem zawiechy.



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Śro 27 Cze, 2012 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 21 Kwi, 2007
Posty: 200
Skąd: Szczecin
Gadu-Gadu: 2779670
Auto: było Mk5 GTI U.S jest BMW 7 e65
jakiś czas temu wyglądał przyzwoicie. teraz jest słabo :smutny:



_________________
Moje GTI klik
Offline
 Profil    2779670
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Śro 27 Cze, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
Wymieniłem właśnie linki ręcznego i teraz nic się nie zacina i hamuje jak należy ;)

Wiem ,że jest słabo ale po ogarnięciu podstaw zaczną się modyfikacje ,dajcie mi trochę czasu ;)


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Sob 07 Lip, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
No i dzisiaj przykra sytuacja ,zmuszony zjechać na pobocze przez najeżdżającą z naprzeciwka ciężarówkę ,moja miska olejowa spotkała na swojej drodze dość duży kamień który ją załatwił. Olej kapie gdzieś z tyłu miski olejowej (trudno na tę chwilę ocenić gdzie). Auto zaholowane do domu i w poniedziałek przyjeżdża laweta i jedzie na podnośnik obadać sprawę. W piątek mam planowany wyjazd nad morze i mam nadzieję że uda się to naprawić. Boli fakt że dopiero co zmieniałem olej i znów trzeba kupić nowy ;/


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Wto 10 Lip, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
No i już po bólu. Miska pospawana , golf śmiga ,nic nie cieknie , świeży olej zalany ;)

W misce czyściutko , żadnego syfu nie było więc jest dobrze , na 3 zdjęciu widać pęknięcie:

Image

Image

Image

Image

Jak widać miska już była wymieniana (Zapewne poprzednia poddała się na gwincie) , a ta była zwykłym silikonem wysokotemperaturowym uszczelniona. Nowa jest uszczelniona specjalną masą do misek olejowych ;)

Sorry za posty pod postem lecz nie moja wina że nikt nic nie pisze ;/


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Wto 10 Lip, 2012 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 18 Cze, 2008
Posty: 1933
Skąd: Kwidzyn
Gadu-Gadu: 0
Auto: Polo 6n2/Jetta
Jaki koszt spawania takiej miski ? nie myślałeś nad zakupem nowej??.
Jakie mody szykujesz kolego?? ;)



_________________
RUMAK

Było 6N
Była Borówka
viewtopic.php?f=98&t=52443&view=unread#unread
Jest 6N2
viewtopic.php?f=98&t=86458&hilit=polo+by+rumak
Jest Jetta
viewtopic.php?f=98&t=100154
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Wto 10 Lip, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
Koszt spawania to 40zł i od razu sprawdzona w jakimś płynie "penetrującym" czy jest szczelna. Myślałem o nowej ale szczelina nie była duża więc na razie odpuściłem temat.

Co do modów to na sam początek ogarnięcie lakieru (+listwa na gładko) następnie oczywiście gwint i koło. Moją koncepcją jest przywrócenie go do poprzedniego stanu jednak trzeba będzie trochę naszukać się tylnego zderzaka US.

W planach jest też podsufitka z gratami na czarno ale temat jeszcze do przemyślenia ;)


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Nie 30 Wrz, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
A więc jednak dałem się namówić na wyjazd do Mrzeżyna i nie żałuję :D Golf bez najmniejszych problemów pokonał trasę blisko 600km. Utrzymując tempio Vtec'a 1.8 w Civicu czyli 120-130km/h , w porywach 180 :d spalanie wyszło poniżej 11l/100km LPG więc jestem zadowolony ;) Była chwila grozy gdy najpierw kumpel a potem ja wyskoczyliśmy ze śpiącego i pierwsze co to rzut oka na miske - na szczęście sucho ;) Jedynym problemem był akumulator który przy włączonym radiu przez ok 15 minut już nie daje rady uruchomić silnika. Jutro go wymieniam na nowy i od razu sprawdzę ładowanie ;)

Kilka fotek z wypadu:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Po wyjeździe stwierdziłem ,że muszę się zaopatrzyć w CB Radio :D

Na razie pożyczone ale przyjdzie czas na własne:

Image

Edit: 20.07.2012r.

A więc dzisiaj wpadła Centra Plus 62Ah z 24 miesięczną gwarancją za 220zł wraz sprawdzeniem ładowania. Przy starym aku napięcie było ok tyle że pod obciążeniem uciekało w ciągu 5 minut całkowicie.

Edit: 30.09.2012r.

Ostatnio przyszła paczka a w niej Listwa a'la US oraz progi a'la 25 jahre z ABS'u ;)

Listwa założona i podłączona a progi wpadną w tygodniu ;)

Image

Image

Image

Image

Image

Teraz muszę ogarnąć pęknięcie w zderzaku i dokładce oraz usunąć dziury po mocowaniu rejestracji ;)


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MKIV US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Nie 14 Paź, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
Wstyd się przyznać ale po 5 miesiącach użytkowania Golfa , dopiero dzisiaj odkryłem że mam regulowaną kierownice w 2 płaszczyznach :<

Aktualnie podróżuje Golfem tak:

Image
Image
Image

Za jakiś tydzień jadę na przegląd - ciekawe co diagnosta na taki widok powie :D

Zaczynam projekt "wnętrze jesień-zima 2012" :hmm:

Planów co do wnętrza trochę jest , na pierwszy ogień zamawiam jutro materiał i klej na podsufitke , słoneczka , słupki. Uchwyty , lampki itp lecą w czarną strukturę.
Przy słupku kierowcy wpadnie jeszcze przed obijaniem materiałem - zegar boost i jeżeli fundusze pozwolą jeszcze 2 inne zegary :hehe:


Pozdrawiam :D

/Edit: 16-10-2012r./

Korzystając z okazji że fotel pasażera mam wyciągnięty a wyciągnięcie drugiego to 2 minuty roboty , wziąłem się za naprawę grzania w fotelach. Kupiłem multimiernik bo bez tego ani rusz i wziąłem się do naprawy.

Termistor sprawdziłem -sprawny. Obwód maty - przerwany. Ściągnąłem tapicerkę i od razu można było zauważyć gdzie mata jest przerwana (spalona). Lutownica w dłoń - delikatnie polutowane , na to koszulki termokurczliwe , bez składania wrzucone do auta , sprawdzenie - Grzeją!

Jutro rano w drodze do pracy sprawdzę jak szybko się nagrzewają


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MK4 US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Czw 18 Paź, 2012 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 25 Sty, 2012
Posty: 414
Skąd: Kraków
Gadu-Gadu: 1232141
Skype: showtime-tv
Auto: VW Caddy 2K
Fajnie móc zobaczyc swoją starą listwe z obrysami i progi :) ciesze sie ze powędrowały do forumowicza i że bede mogl śledzić postępy :ok:



_________________
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=93347
LoweredCaddy
---
TuningKingz Shop | Twój ulubiony sklep tuningowy z rabatami dla forum!
TuningKingz Car Cosmetics | Nowa marka kosmetyków dla pasjonatów detailingu
Offline
 Profil    1232141 showtime-tv
 
 Temat postu: Re: [Golf MK4 US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Sob 24 Lis, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
Kocham niezdecydowane kobiety na parkingach ... 250zł + 6pkt.

Image
Image

U mnie straty niewielkie , citroen drzwi tył + błotnik trochę się powyginały. Najbardziej boli to że po zniżkach poleci...


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MK4 US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Nie 06 Lip, 2014 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
Aktualizacja po baaaaardzo długiej przerwie. Za dużo do opisywania wszystkie więc tak z grubsza opisze przeprowadzone zmiany:

30.01.2013r.
Krótko przed świętami sprzęgło zaczęło mi się delikatnie ślizgać , po tygodniu było coraz gorzej. A więc skrzynia zrzucona , oględziny i okazało się że jest nadpalona dość mocno tarcza sprzęgła i docisk też jest w nie najlepszym stanie. Więc wpadł cały zestaw LUK'a - tarcza , docisk , łożysko oporowe. Była też opcja aby zamiast dwumasy wrzucić sztywne koło ale dwumasa w dobrym stanie jest ;)

Następnie po nowym roku zabrałem się w końcu za przód i wpadły nowe drążki kierownicze wraz z końcówkami (komplet) , tuleje oraz sworznie wahaczy (komplet) no i oczywiście ustawienie geometrii ;)
Image

15.04.2013r.
Części dotarły więc nareszcie skończyłem ciemny sufit. W zasadzie to 95% miałem zrobione już w listopadzie - brakowało tylko uchwytów czarnych do półki i listwy z tyłu trzymającej podsufitkę. Dokładniej mówiąc ten materiał jest grubszy od ori i stare spinki nie chciały trzymać tej listwy , na nowych trzyma elegancko i nareszcie mogę wrzucić jakieś zdjęcia. Dużo nie widać ale zawsze coś:
Image
Image
Image

12.05.2013r.
Efekty zabawy PlastiDip'em:
Image
Image
Image

13.07.2013r.
Turbo zaczęło gwizdać więc pojechałem na pomiar, jak się okazało był zrobiony druciarski program;/
Image

20.08.2013r.
Wymiana odmy i kilku pierdółek:
Image

8.09.2013r.
Usunięcie SAI , N249 i N112 i wymiana przewodów podciśnienia na silikonowe:
Image

9.10.2013r.
Do progów które kupiłem od showtime'a dołączyły dokładki przód i tył 25jahre z ABS'u
Image

17.11.2013r.
Zderzak a'la US:
Image

4.12.2013r.
Wymiana turbiny na K03s + wgrana seria. Stare turbo (wygięta łopatka + liczne pęknięcia po stronie gorącej):
Image
Image

7.02.2014r.
Wymienione:
Świece
Filtr paliwa
Filtr powietrza
Filtr oleju
Olej zalany Millers 5W40
Pierścienie tłokowe Goetze
Zrobiona głowica (gniazda zaworowe , uszczelniacze zaworów , prowadnice)
Uszczelki głowicy , pokrywy zaworów , napinacza , kolektora wydechowego i ssącego.
Simmeringi wału.
Po rozebraniu podjąłem decyzje że panewki też wymienię. Stare już były wytarte więc skoro miałem już rozebrany dół to od razu wpadły nowe.
Oczywiście cały silnik wyczyszczony z Castrola i pozostałości po nim ;)

19.02.2014r.
Wpadł gwint MTS:
Image
Image

13.03.2014r.
Podkładki pod silnik:
Image
Image

30.03.2014r.
Zderzak US w końcu na aucie razem z dokładką 25 jahre
Image

5.04.2014r.
W skrócie: DP 3"->2,5" rura 2,5" + 2 tłumiki przelotowe i końcówka 3" - całość z nierdzewki :D Całość ogarnięta przez chłopaków z BRK-Tuning. Efekt jest taki jaki chciałem , przy jeździe na równych obrotach jest prawie jak seria , przy deptaniu jest dość głośno ale nie przesadnie ;)
Image
Image


10.04.2014r.
Policja w moim mieście niestety nie lubi blach US i musiałem wyrobić kwadratowy wtórnik:
Image

18.05.2014r.
Kolejny etap modyfikacji :D Tym razem u chłopaków z Dem-Car Customs zamontowany FMIC 550x180x65 na rurach 57mm oraz TIP z kwasówki ;) Niedawno wpadł też blow-off z Pro-perfektu ;)
Image
Image
Image

2.06.2014r.
Jedne z ostatnich elementów czyli wtryski z BAM'a - 380cc
Image

1.07.2014r.
Auto w końcu zestrojone ;) Dopiero za drugim podejściem - za pierwszym okazało się że na 3 cylindrze silnik zgubił kompresję co mnie bardzo zdziwiło bo świeżo co po remoncie pierścieni i głowicy. Okazało się że jeden zawór nie domykał i stąd ta utrata ciśnienia - magik który to robił wziął to na siebie i naprawa za free ;)

Wykres ( 221,4KM 325,9Nm ):
Image
Szczerze mówiąc liczyłem na ciut więcej (~230KM), ale "dupohamownia" mówi że już jest dobrze :D )


Offline
 Profil    3854399
 
 Temat postu: Re: [Golf MK4 US] zeuropejszczone 1.8T by Mozgi
PostWysłany: Sob 11 Kwi, 2015 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 03 Mar, 2012
Posty: 43
Skąd: Pakość [CIN]
Gadu-Gadu: 3854399
Auto: Golf MKIV 1.8T
Mały aktual:
27.08.2014r.
Paczka od djszop'a a w niej xenony w bardzo średnim stanie.
Image

26.12.2014r.
Wpadły głębokie skóry Recaro 3d : przód grzany z regulacją lędźwi, tył 3 zagłówki i podłokietnik (czyli dokładnie to czego szukałem) + boczki tylne + podłokietnik przód:
Image
Image

3.02.2015r.
Ramki z czarnego matu przemalowałem w czarny połysk, przyszły nowe szkła i odbłyśniki z osłonami z regeneracji:
Image

1.03.2015r.
Najbardziej oklepany zestaw pod każdą remizą czyli: Blaupunkt GTA2 Special + GTB 1200sc
Image
Poustawiałem i jakoś w miarę to gra - szału nie ma ale na moje potrzeby wystarcza ;)

21.03.2015r.
Paczka od Dystom - adaptery 5x100-->5x120. 2x20mm i 2x22mm. Swoją drogą polecam- adaptery w czwartek zamówione, w piątek u mnie ;)
Image

22.03.2015r.
Wyjąłem gwint z przodu w celu wywalenia helperów, przeczyszczenia, przesmarowania, sprawdzenia czy nie ma wycieków itp.
Image

11.04.2015r.
Styling 132 9J (215/35/19 Federal ss595) +10J (225/35/19 Hankook Ventus S1 Evo2) + wywalona regulacja tył + twarde odboje:
Image
Image
Image

Tak wyszła całość (przód chce niżej ale bez rolowania/zaklepania błotników nie da rady):
Image
Image
Image
Image

Najbliższe plany to:
Wrzucić skóry do auta + obszyć boczki przód
Skończyć składać xenon i wrzucić na auto z modułami
Przygotować i oddać do lakiernika całe auto do lakierowania


Offline
 Profil    3854399
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 2 z 4 [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  



Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2017 -
GRAPHI PLUS GROUP