Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 6 z 12 [ 178 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Pią 01 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Lut, 2012
Posty: 187
Skąd: GWE......
Gadu-Gadu: 8569109
Auto: Blue Mk2 1.8T
spawy są mocne :P to tam nie musi wyglądac , to bedzie wyszlifowane i proszkowo lakierowane , wiec bedzie miodzio :ok:
a co do baku , to bedzie ten z golfa II i pompa bedzie przy baku , po co isc w koszta :D



_________________
Blue MK2 1.8T by LadiGarage
Offline
 Profil    8569109
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Sob 02 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Lut, 2012
Posty: 187
Skąd: GWE......
Gadu-Gadu: 8569109
Auto: Blue Mk2 1.8T
Dzisiaj miałem takie zajęcie pfu zrobiony smoked , przyciemnione kierunki jak i atrapy , jak i znaczek VW u kuzyna w golfie :D efekt super , duzo lepiej od ori . :ok: robiłem to po raz pierwszy , bardzo prosta robota zzz
Image
Image
Image
Image



_________________
Blue MK2 1.8T by LadiGarage
Offline
 Profil    8569109
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pią 18 Sty, 2013
Posty: 20
Gadu-Gadu: 0
Auto: Mk4v16
a jakiego spreju ożyłeś na wysoką temperaturę czy nie? bo jak nie to ci farba zacznie się palić :smutny:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Nie 03 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Lut, 2012
Posty: 187
Skąd: GWE......
Gadu-Gadu: 8569109
Auto: Blue Mk2 1.8T
sprej na wysoką temp . do 650 stopni , czarny mat, ;)

nowe graty :D chłodnica od audi a8 do przymiarki .
Image
Image



_________________
Blue MK2 1.8T by LadiGarage
Offline
 Profil    8569109
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Nie 10 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Lut, 2012
Posty: 187
Skąd: GWE......
Gadu-Gadu: 8569109
Auto: Blue Mk2 1.8T
nowa elektryka wnętrza, już w aucie ;) w nowych peszlach . Rozpórka już zamontowana , rozpiera super yupii część wnętrza już złożona .

Chciałem się teraz brać za przedłużenie wiązki świateł , ale jest mała przeszkoda :[ myślałem ze to jest osobna wiązka , a tu jest tak , że od jednego kabla odchodzą 3 kolejne gdzieś na silnik , a to do aku , a to gdzieś jeszcze ,, od wtyczek skrzynki bezpieczników tych wtyczek co mają wiązkę ze światłąmi odchodzą jakieś jeszcze kable coooo .
Wiec sie zagubiłem w tym wszystkim , i teraz bym potrzebował jakiegoś schematu czy coś, żeby to ogarnąć .
Ma ktoś może taki schemat? , albo by mógł powiedzieć co odciąć , a co zostawić .

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image



_________________
Blue MK2 1.8T by LadiGarage
Offline
 Profil    8569109
 
 Temat postu: Re: Odp: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Nie 10 Lut, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2013
Posty: 15
Gadu-Gadu: 12638401
Auto: mk II
Ładny kolorek :) powodzenia w pracach :) będę śledził temat z postępami :)

Wjechało z mk II 1.3


Offline
 Profil    12638401
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Nie 10 Lut, 2013 
VW Zone Older
VW Zone Older

Rejestracja: Pią 12 Mar, 2010
Posty: 2032
Skąd: Rojca
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf MK2
kolego sam przedluzalem wiazke i niema w tym tragedi kabel czerwony co jest wpiety w skrzynke bezpiecznikow i idzie w tej wiazce to jest to zasialnie skrzynki bezpiecznikow krotki kabel skrzynka-aku. Te 3 co sie lącza z tego co pamietam sa brazowe czyli masy, Ogolnie nie pamietam juz dokladnie ale u mnie po przedluzenie mam te wiazki odzielnie. W wiazce ze swiatel masz swiatla klakson i spryskiwacz i wentylator. te masy co sie lącza u mnie szly bezposrednio z aku :)
jeszcze bedzie wychodzic w wiazce z sinika z osobna wtyczka wiazkka co idzie do wycieraczek. mala kostka chyba 3 pinowa


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Pon 25 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 17 Sie, 2005
Posty: 63
Skąd: UK
Gadu-Gadu: 2887644
Auto: VW Golf MK2 Edition One
Vw Passat B6
siema,
szacun za włożoną pracę, trochę rudzielca było do wyplewienia

Golf wygląda dobrze choć to nie mój styl,

jakie koło planujesz???

pozdro



_________________
Projekt Edyszon ==>> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=78954

......:FORUM VWPOMORZE:......
Offline
 Profil    2887644
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Pon 25 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Lut, 2012
Posty: 187
Skąd: GWE......
Gadu-Gadu: 8569109
Auto: Blue Mk2 1.8T
Emader
Hejka ;)
rudzielca nie było za wiele powiem ci , jak na 22 letnie auto . 3 miejsca gdzie rudy zjadł blache i to takie małe miejsca , wiec nie ma katastrofy :D
W planach jest RS 17 bądz etabeta cup2 . Styl auta ulegnie zmianie , bo ide w styl czarne GTI . yupii



_________________
Blue MK2 1.8T by LadiGarage
Offline
 Profil    8569109
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Pon 25 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 17 Sie, 2005
Posty: 63
Skąd: UK
Gadu-Gadu: 2887644
Auto: VW Golf MK2 Edition One
Vw Passat B6
LadiAPY napisał(a):
Styl auta ulegnie zmianie , bo ide w styl czarne GTI . yupii


no to dobrze :D yupii



_________________
Projekt Edyszon ==>> http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=78954

......:FORUM VWPOMORZE:......
Offline
 Profil    2887644
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Wto 26 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Lut, 2012
Posty: 187
Skąd: GWE......
Gadu-Gadu: 8569109
Auto: Blue Mk2 1.8T
coś tu sie dzieje :)
Obwódka GTI :ok:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

z góry sorki za tą kierownice :D muszę ją szybko zmienic :D



_________________
Blue MK2 1.8T by LadiGarage
Offline
 Profil    8569109
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Wto 26 Lut, 2013 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 10 Cze, 2011
Posty: 921
Skąd: Okolice Gliwic
Gadu-Gadu: 36491317
Auto: Mk3 Cabrio in progress.
hahah te kierownice to doje*ałeś :< niee :P kiedy Swapujesz??


Offline
 Profil    36491317
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Wto 26 Lut, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Lut, 2012
Posty: 187
Skąd: GWE......
Gadu-Gadu: 8569109
Auto: Blue Mk2 1.8T
barteKKmk2
swapik planuje jakoś na sierpień-wrzesień :) wiem ze to juz końcówka sezonu będzie , ale jeszcze nie mam odłożone wystarczającej kasy . :smutny:



_________________
Blue MK2 1.8T by LadiGarage
Offline
 Profil    8569109
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Wto 12 Mar, 2013 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 11 Mar, 2012
Posty: 21
Skąd: Małopolska
Gadu-Gadu: 0
Auto: Vw Golf mk2 GTI
Widać że wiosna się zbliża bo auto już prawie poskładane :), swap pewnie jeszcze w tym sezonie pojeździsz :)



_________________
Moja golfina KLIK
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [golf mk2]by Ladi, przygotowywanie pod APY
PostWysłany: Wto 12 Mar, 2013 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 15 Lut, 2012
Posty: 187
Skąd: GWE......
Gadu-Gadu: 8569109
Auto: Blue Mk2 1.8T
striker2
Kurcze , no w tym sezonie trzeba wyjechać , nie ma opcji że nie :D chociaż na tę końcówkę sie załapać .



_________________
Blue MK2 1.8T by LadiGarage
Offline
 Profil    8569109
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 6 z 12 [ 178 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe