Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 1 z 15 [ 213 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [Jetta A2] 1.8T by Maro
PostWysłany: Pon 14 Lis, 2011 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lut, 2011
Posty: 131
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
Model: Jetta A2

Silnik:seryjnie 1.6 PN -> 1.8 RP -> 1.8 Turbo 20V

Moc: 70KM-> 90KM-> 260KM

Mody pod maską:
-Silnik 1.8T o oznaczeniu ARX + Turbo K04 + wtryski 380cc
-Duży Intercooler of FMIC.PL
-Układ wydechowy DP3" reszta 2,5" z nierdzewki+ przelotowy końcowy z nierdzewki
-Komora wyczyszczona z konserwacji, usunięte niepotrzebne otwory, schowana wiązka oraz przeniesiony aku do bagażnika
-usuniete akcesoria silnika typu SAI, EVAP
-Filtr w airboxie Simota

Zawieszenie:
-Gwint Weitec GT
-Poliuretanowe tulejki wahaczy, stabilizatora, tylnej belki
-Rozpórka przód + tył i spinka wahaczy
-Wzmocniona tylna belka
-Wymiana końcówek, sworzni itp na Lemforder

Układ hamulcowy:
-280mm na zwrotnicach z B3 VR6 5x100 pozwalających pozostawienie oryginalnych szerokości
-Tył seria bębny -> tarczowe z B4 VR6 5x100

Koła:
-RH ZW2 17" przód 9.5j + 215/35 tył 10j + 225/35

Nadwozie:

Aktualnie
-Pakiet G60 przód+tył
-Obrysówki w błotnikach ori US -> Nowe dymione obrysy
-Lampy tylne Hella GT
-Blenda US + tablica w wymiarach USA
-Lotka gti na tylna klape
-Brak wgłębienia po tablicy w przednim zderzaku + elektrycznie chowana tablica
-Obrysy w kierunkowskazach na ori wiązce us
-Komplet znaczków GLI
-Halogeny w zderzaku hella
-Smoked lamp przednich
-Grill ori ze znaczkiem
-Siatka przeciw listowiu
-Przekaźnik wycieraczek czasowy z regulacją nr99
-Pneumatyczny centralny zamek + Pilot
-Tablica chowana w zderzak za pomocą mechanizmu el
Wnętrze:
-4 elektryczne szyby z modułem komfortu z toledo
-elektryczne i podgrzewane lusterka
-pasy z regulacją wysokości
-skórzane podgrzewane fotele z golfa mk3
-skórzane boczki
-czarny dywan + czarna półka
-konsola Votex
-dodatkowe zegary VDO w miejscu radia
-podwójny włącznik grzanych foteli ori z mk2
-kierownica Raid Hp
-Licznik z MFA wyskalowany do 260 km/h
-Manetka MFA- wszystko sprawne
-Tempomat na ori manetce
-Czarna podsufitka+składane rączki+ ori czarne słoneczniki+ czarna tylna półka i dywan
-tylna półka bez dziur
-podłokietnik
-Panel klimy
-wygłuszenie wnętrza matami bitumicznymi + nowy filc

Audio:
-Gamma IV
Plany:
-lakier


Image

Początek :)
Image Image Image Image Image ImageImage Image Image Image Image Image


Trochę USA:
ImageImageImageImageImage

musiałem połatać wydech i doszła końcówa z tdi, jettowy tłumik a w sumie przedłużka z golfa dziwnie wygląda :)
ImageImageImageImage


Sesja ze Szwedusem
ImageImageImageImage
ImageImageImage


11.11.2011
posezonowe foto :)
Image ImageImage

24.11.2011

Szybko robi się ciemno ale coś tam można jeszcze znaleźć
-twarde podszybie w lepszym stanie niż moje
-osłona kompa elegancka
-listewki z pakietu i najważniejsza z lewych drzwi która u mnie jeszt z dziurką i trochę słaba a tu elegancja
-znaczki GTI ale szukam GT
-znaczek na tylny pas bdb z całymi zaczepami
-składane rączki na razie dwie, druga popielniczka w tylne drzwi, i titek do kierownicy (inny niż w mojej, u mnie mam gładki )
a w mojej nad nogami kierowcy znalazłem saszetke z kwitami, a tam elegancka wlepka taka jak w bagażniku, która już się rozmokła
ImageImageImageImage

13.02.2011

Przez jakiś czas kompletowałem czarne skórzane wnętrze, oto efekty po dzisiejszym składaniu:

Świeżo obszyta podsufitka + czarne ori daszki + czarne składane rączki + czarne słupki C i listwa
Image Image Image Image Image

Czarny dywan + czarna tylna półka
konsola Votex, zegary dodatkowe, radio przeniesione do votexa
kierownica Raid Hp, ringi Joma w licznik + czerwone wskazówki + białe podświetlenie
Image Image Image Image Image Image Image

Wpasowanie foteli z mk3 + tylna kanapa, zamaskowanie szpar pomiędzy kanapą a błotnikiem, włącznik grzanych foteli z ori mk2
Image Image Image Image Image Image Image Image

Wyciszenie drzwi, maty bitumiczne poszyciach + pianka
Świeżo obszyte boczki oczywiście skórka a nie skaj

Image Image Image Image Image

01.03.2012
Robi się coraz cieplej i niedługo będzie trzeba zakładać front :) ale jeszcze pare gratów do wnętrza znalazłem

- Oryginalne maskownice z głośnikami w tylną półkę, ramki zegarów na czarno
ImageImageImage

-Podłokietnik
ImageImageImageImage

16.04.2012

-co środka- wpadła ciemna ori lampka z opóźniaczem nie żadna wędzona nad ogniskiem i ori czarne haczyki od słoneczników. W ostatni weekend założyłem elektryczne lusterka, w eleganckim stanie wraz z wiązką i joyem, wszystko ładnie lata w każdą stronę.

Zewnątrz


-Front- inne oryginalne wzmocnienie, lampy depo, które lepiej niż hella wyglądają przyciemnione od środka, regulacja wysokości świateł, ori grill ze znaczkiem VW cały z czarnego plastiku i to na co najbardziej czekałem, czyli znaczek GTI :)

Image Image Image

-Zderzak- inny oczywiście ori z dokładką też ori, cały z zaczepami w eleganckim stanie, wygładzone miejsce po tablicy u plastikarza a nie żaden drut jak poprzednio, to tego pomalowany struktura+kolor u lakiernika, halogeny z ori mocowaniami dość wypiaskowane ale poszła na to lekko ciemna folia.
Image Image Image

-koło- zostały moje maxy z poprzedniego sezonu, małe 14" ale jeszcze mi się podobają :)
rant poszedł w polerkę, środki miały być super srebrne ale wyszło jak wyszło, opony; tył 9" 195/45/14 fulda przód 8" 195/40/14 conti, nowe wentyle, zamiast kapsli spolerowane stożki.

Image Image Image Image

-znaczki- małe plastiki a dają dużo przyjemności :) w listwy GTI, w grill GTI 16v, na tył JETTA_GT, w błotniki czarne WOBY. Zamiast czerwonego koloru poszedł turkus taki jak paski pacifica i pasek na grillu.
Image Image Image

-polerka mojego styranego życiem lakieru, trochę lepsze spasowanie pakietu, wyprostowana tylna lotka, większa chłodnica bo poprzednia była od 1.6, nowa osłona kompa, i wiele innych pierdół, których można nie zapamiętać :)


Image Image Image Image



dzisiaj mały duperel dostałem ale cieszy :D

Image Image Image

04.05.2012
W poprzedni weekend ustawianie zbieżności przed NS i grupowe odświeżenie polerki u Roniego :)

Image Image

I kilka fot przed deszczem
Image Image Image

-Inna kratka na liście w igła stanie, podstawa filtra kabinowego+filtr, nowy wentylator. I z nawiewów leci powietrze a nie piasek.
Image Image

- Nówki sztuki ciemne obrysy nie żadne wędzone nad ogniskiem :) drugie foto porównanie stare a nowe.
Image Image

17.07.2012
-w końcu pakiet trzyma się dosyć dobrze, zaklejone wszystkie dziury i całość pryśnięta strukturą, lotka nie ma garba, blenda pomalowana i prawa strona już nie odstaje, w prawej lampie ogarnięty ubytek, tylny zderzak pomalowany strukturą i kolorem, zaklejone zostały dziury po gazie i innych przygodach.

Image Image Image

Image

Maxxy wziął jakiś starszy Pan a godzinę potem kolega Bigor dał mi cynka na te stalówki
-Th-line
-Wszystkie 15x9j
-5x100 czyli na sezon zmiana rozstawu i przy okazji większe heble
-opony wszystkie Toyo T1R 195/45/15 ze sporym zapasem mięsa

Image Image Image

Przymiarka na jedną śrubę, chwilowo słabo z czasem na konkretne spasowanie, idzie zima pozbieram fanty i wtedy zobaczymy.
Image Image

18.12.12

W oczekiwaniu na wiosnę trzeba zbierać fanty żeby założyć koło, można było by to zrobić prościej ale skoro i tak muszę zmienić rozstaw to zrobię to raz ale na dłuższą chwilę :)
aktualnie na dzień dzisiejszy:
-zwrotnice z oddzielnym jarzmem- regeneracja+ nowe łożyska Faga + piasty 5x100
-jarzma zacisku od G60 pod heble 280-regeneracja + nowe gumki prowadnic
-zaciski od Audi B4 Quattro (na początku miałem od passata ale jak się okazało od hebli 256 i nie jest prawdą to że Girling 54 jest tylko jeden tak jak niektóre źródła na forach podają) zaciski dostały nowe uszczelniacze+odpowietrzniki+przewody
-nowe klocki, tarcze na tą chwilę zostają stare, ciężko zdobyć nowe o takich parametrach (miał takie tylko passat VR6 z 91 roku, od pozostałych różnią się odsadzeniem- takie jak w G60 tylko na 5 otworów )
Wszystko to żeby zachować heble 280 z rozstawem 5x100 bez zmiany wahaczy (różnica w sworzniu) aby uniknąć poszerzenia przodu.

Image Image Image Image
Image Image Image Image

Przy okazji chce przeprowadzić remont zawieszenia dość szczegółowo wraz z blacharką podwozia i zabezpieczeniem go. Na dzień dzisiejszy :
-nowe sworznie zwrotnicze Trw
-nowe końcówki drążków Lemfordera
-maglownica w bdb stanie z drążkami
poza tym sporo części czekających na regenerację i nowe podzespoły...

Image Image Image

z mniej ważnych bajerów na założenie i lekkie mody czekają el. szyby z toledo wraz z modułem komfortu, licznik wyskalowany na 260...
Image Image Image

Ciekawe jak się te koła spasują, czekam na wózek od trójki, na razie czyszczą się wahacze, hamulce tył, magiel, belka...

Image Image Image Image

W felgach chce tylko odświeżyć polerkę i zmienić wszystkie śrubki na nowe
Image Image Image
12.02.2013
Na dzień dzisiejszy zawieszenie prawie poskładane i czeka do założenia.
-Malowanie i czyszczenie, tylna belka dla usztywnienia została zamknięta płaskownikiem
Image Image Image Image

W międzyczasie pozbierałem kilka fantów:
-Komplet poliuretanów do zawieszenia przód+ tylna belka
-Nowe przewody hamulcowe i gumowe łączniki
-Większe serwo i pompa 22 z passata
-nowe gumki na zaciskach, są w bdb stanie nie powinny się zapiekać, korektor siły hamowania.
Image Image Image Image
Składanie, wciśnięte poli, nowe końcówki drążków, linki, klocki, odpowietrzniki itp itd... W razie czego to rude to nie rdza tylko smar miedziowy ;)
ImageImage Image Image

Mniej więcej całość czeka i wygląda tak :
Image Image Image Image
Do kompletu brakuje przegubów z Vra i to chyba komplet podwozia.


Niedługo remont podłogi, konserwacja, wygłuszeni itp. Wurth już czeka :)
Image

Byle do wiosny :)
Image

30.01.2013
-W th-line wnęki były w różnych kolorach i zostały pomalowane w kolor nadwozia Jetty, wystający rant został spolerowany.
Doszły nowe pierścienie centrujące, zostały skręcone na nowych śrubach oraz zakupiłem nowe szpilki, teraz są gotowe do sezonu :)

Image Image Image Image

-Licznik do 260 został podłączony, do zestawu kupiłem manetkę, wiązkę, czujnik temperatury powietrza, wszystko połączone i ładnie bangla. Założyłem też manetkę tempomatu ale nie mam do niej kompletu.

Image Image Image

-Z zewnątrz na tą chwilę zakupiłem ori grill w stanie bdb+, do tego nówka znaczek GLI w grill, a żeby był komplet znaczek Jetta_GLI oraz nieoryginalne chociaż nie dużo odbiegające zrobione na ori zaślepkach w ori czcionce znaczki GLI w listwy boczne. Wszystkie znaczki Gti, gt wylecą a z nimi zielone dodatki.
Image Image Image

Chwilowo tyle, w tym tygodniu czekam na jakieś szersze nakładki a 4 lutego wjeżdżam do garażu
13.04.2013
Jetta przez 3 miesiące w garażu trochę inaczej wygląda większość w miejscach gdzie nikt nie widzi ale tam przede wszystkim musi być zdrowo.
Najpierw blacharka, całe zawieszenie i tak jest inne więc bez obawy o łożyska itp. mogłem swobodnie postawić ją na boku i czyścić :
ImageImage ImageImage
Dziur było sporo, najgorsze miejsca to przednie narożniki, wycięte spore miejsca z rdzą, wzmocnione i wspawane nowe blachy, progi w miarę zdrowe usunąłem rdzę bez wymiany całości, tylne nadkola i ranty błotników przednich też sięgnęła rdza, obciąłem na równo ze sporym zapasem na szersze koła, podłoga od wewnątrz nie była najgorsza wystarczyła nowa konserwacja. Oczywiście na wszystko nowa konserwacja, na którą nie żałowałem czasu. myślę że do konserwacji dość się przyłożyłem i nie będzie niespodzianek przez najbliższy czas.
Przy okazji wymiana wszystkich przewodów miedzianych, po wyjęciu wózka zmieniona została skrzynia przez stukający od roku wsteczny, nowe gumy tłumika, itp... Pod maską tylko nowa rozpórka home-made na konkretnej śrubie rzymskiej z jakiegoś wojskowego rozpieraka żadne allegrowe taniości nie mają szans. :)
Image ImageImageImage
-Na całość a szczególnie na spawy, łączenia i ranty po oczyszczeniu i podkładach poszła masa antykorozyjna wurtha, na to szara konserwacja, wygląda to mniej więcej tak :
Image Image ImageImageImage

Małe zmiany także w środku:
-wygłuszenie całej podłogi, tylnej półki, ściany, nadkoli... elastycznymi matami bitumicznymi
-nowy filc, a w przestrzenie pod tylnymi siedzeniami i w inne dziury gruba włóknina wygłuszająca
Image Image Image Image Image

- 4 elektryczne szyby z modułem komfortu z toledo
- nowy filtr kabinowy
- automatyczna antena wysuwająca się po włączeniu radia
-obita tylna półka czarnym materiałem- brak dziur po głośnikach
ImageImageImageImageImage

Z zewnątrz:
- Nakładki G60 przód+tył (tył także jest szerszy w porównaniu do gti)
- Usunięte zielone paski zostały tylko napisy pacific na tyle
- Usunięte znaczki gt/gti zastąpione znaczkami GLI w grill, listwy i tylny pas
- Inny ori grill ze znaczkiem bez zielonego paska
- nowa tylna tablica z ładniejszą czcionką
- malowanie tylnego pasa + polerka całego samochodu
No i TH-line z przodu posadzone na 2 cm dystansie H&R :)
ImageImageImageImage

ImageImageImageImage
Image

Pozostało jeszcze kilka poprawek szpar np przedni zderzak. No i zabudowa i wygłuszenie bagażnika ale to bez ciśnienia bo muszę przemyśleć co i jak :)
Na tą chwile mega różnica w prowadzeniu, po zrobieniu zbieżności lepi się w zakrętach lepiej niż myślałem :)

22.05.2013
ImageImageImage

27.06.2013
Dzisiaj zaszła zmiana, której nie widać z zewnątrz ale mój kręgosłup odczuł to znacznie :)
Trafiło mi się kompletne gwintowane zawieszenie Weitec GT-K, półka może nie najwyższa ale różnica pomiędzy mtsem to przepaść. Nareszcie nie podskakuje, jeździ się wygodnie a w zakrętach sztywno.
Image Image

06.10.2013
Jako że po zimie walczyłem z rdzą dość długi, postanowiłem zamiast zimówek kupić zimowy samochód w cenie dobrych opon, Audi 80 quattro
Image
Teraz przy jettcie mogę działać na spokojnie:) Kiedyś znalazłem zdjęcie jetty z szerokimi tylnymi nakładkami, jak później się okazało były to przednie G60 założone na tył odwrotnie...
Przy takim modzie pojawia się problem spasowania nakładki przy łączeniu z progiem (za duża szpara) oraz przy zderzaku.
Ale że nakładek jak widać na zdjęciu zarówno GTI jak i G60 miałem kilka sztuk, plastikarz mógł zrobić hybrydę aby spasowało się to z każdej strony.
Image

Na zdjęciu porównanie po lewej oryginalnych tylnych nakładek G60 (tak są szersze od tzw. nakładek GTI o jakiś 1cm) i po prawej nakładki G60 przednie przerobione już na tylne z dopasowanymi wyjściami na progi i zderzak (szersze o jakieś 3 cm od zwykłych tylnych )
Image

W nadkolach zrobiło się więcej miejsca i ładnie wpasowało by się szersze koło, niestety na tą chwilę musi to wypełnić 2cm dystans H&R, zdjęcia przed założeniem nakładek :
Image Image Image

Jak widać na foto tył jest szerszy od przodu i wygląda to lepiej jak do niedawna
ImageImage Image ImageImageImage



Na czas zbierania gratów jetta czeka w garażu :)
Image

Podstawą jest silnik 1.8 Tubo benzyna o oznaczeniu ARX, postawiony został na osprzęcie od audi S3; Turbo K04-023, wtryski o wydajności 380cc, do tego intercooler od sprintera, program i turbo podaje 1,3 bara, wiązka gotowa pod mk2, wyłączona druga sonda i immobiliser.
Co do mocy hmmm, w golfie mk2 syncro na wydechu 2,5" i downpipe 3" wykręciło to około ~250KM... Ja nie deklaruję się z mocą do póki nie zrobię hamowni i nie zobaczę wykresu :)
Silnik dostałem z częścią dolotu i wydechu bez skrzyni biegów
Image
Następnie zacząłem zbierać potrzebne graty, jetta wyjechała z fabryki z 1.6 dlatego jest tego sporo żeby zgrać to z 1.8T;
-pedały na hydraulikę, wysprzęglik, pompka, przystawka pod serwo, lewarek zmiany biegów na linki
-nie miałem wspomagania a przy silniku jest pompa wspomy więc skompletowałem magiel, przewody i inne podzespoły
Image
Dzięki koledze Turpik nabyłem skrzynie biegów o oznaczeniu CBA jak dla mnie o najlepiej pasujących przełożeniach, w komplecie dostałem przednią łapę od G60, nabyłem rozrusznik także od G i zalałem olejem Motul 75W90
Do kompletu dołączył Jednomas z G, który został zabielony i komplet tarcza+docisk z VR6 firmy Sachs. Silnik dostał nowy rozrząd i uszczelkę pod pokrywę zaworów
Image Image Image Image
Przed odpaleniem został tylko wyczyszczony, póki nie zostanie zrobiony dolot i wszystko nie będzie na swoim miejscu nie będzie rozbierany i malowany.
Image
Za chłodzenie odpowiadać będzie największa chłodnica montowana w mk2 z diesla oraz dwa 12" wentylatory, jeden Spala drugi bieg będzie załączał nowy noname
Image
W międzyczasie czekania na kolejne fanty bawię się z komorą, zastanawiałem się nad jej robieniem ale była w kiepskim stanie więc zdzieram wszystko, niepotrzebne otwory zostaną zaspawane, nie będę dużych czystek ale chce żeby był porządek. Do świąt mam co robić :)
Image Image
Jeszcze dużo pracy, plany są aby wyjechać na sezon ale bez ciśnienia :)
27.12.2013
Na dzień dzisiejszy :
-Pod błotnikami zabezpieczone epoksydem, masą wurtha oraz czarnym barankiem app
Image Image
-komora
->skrobanie, szlifowanie->epoksyd-> trochę szpachli->podkład akrylowy->kolor :)
ImageImage Image Image ImageImageImage Image Image
Fotek wszystkich fantów nie mam czasu robić ale codziennie coś dochodzi, dzisiaj zamontowałem pedały na sprzęgło hydrauliczne, el. homoseksualista gazu, lewarek i składam zawieszenie oraz układ kierowniczy. Przenoszę też akumulator do bagażnika i musiałem rozebrać całe wnętrze żeby bezpiecznie położyć kabel pochodzący z bmw e36, pasuje w sam raz :)
W najbliższym czasie chcę założyć pompę paliwa ale rozkminiam dwie opcję, czy dać wewnętrzną boscha 040 i przy okazji zmienić bak czy zostawić mój bak z pompą podającą i dać zewnętrzną

14.01.2014
Komora już prawie gotowa na przyjęcie silnika, poza tym :
-pompa paliwa- padło na Boscha 040, zamontowana w baku z mk3, nowy filtr paliwa oraz nowe przewody 8mm
-dodatkowe wskaźniki temp. i ciśnienia oleju VDO oraz wskaźnik doładowania
Image Image Image

-Intercooler Valeo ze Sprintera
-Pomalowany front oraz przednia belka
Image Image Image

W oczekiwaniu na tylne opony, przednie czekały na montaż a felgi zostały pomalowane w średnioziarnisty srebrny oraz na nowo uszczelnione. Okazało się że moja tokarka przyjmie 17" więc odświeżyłem polerkę rantów.
-Opony wszystkie 4 sztuki to Dunlop SP9000 z bardzo ładnym bieżnikiem, na przednich 9j założone zostały 205/40 a na tylne 10j 225/35
Image Image Image

Image Image Image
Przymiarka do wymierzenia odpowiednich dystansów i wyszło że tył potrzebuje 35 a przód 30mm żeby wszystko się odpowiednio spasowało :)
Image Image

01.03.2014
-Zbudowałem Oil Catach tanka, przy okazji wyrzuciłem zbędne podciśnienia oraz zmieniłem wszystkie przewody na nowe, silnik zalany Castrolem 10W60, nowy smar w przeguby, + inne płyny eksploatacyjne. Myślałem także nad założeniem BOVa ale znalazłem wiele opini że nie jest on dobry dla tych silników i oprócz dźwięku daje same szkody więc kupiłem najmocniejszy oryginalny DV z audi TT.
Image Image ImageImage

-Filtr powietrza, na początku chciałem założyć ori puszkę z jakąś wkładką ale słabo spasowało się to w komorze i wybrałem karbonowego airboxa Simoty, nie jest to ta sama pułka co BMC ale został nasączony olejem do filtrów o odsunąłem go trochę od przepływomierza
-Dolot z turbo do intercolera, spasowałem na nowo; kolana i łączniki silikonowe udało mi się dostać bdb jakości, nie żadne chińskie cienkie gumy bez płótna w lokalnej firmie, do tego rury i kolanka z nierdzewki o średnicy 60mm, nowe opaski oraz dorobiona zostałą tulejka do map sensora. Wszystko pospawane tigiem.
ImageImageImageImage

-Wydech także robiłem z nierdzewki, DP 3"+ złącze elastyczne 2,5" oraz reszta wydechu także o średnicy wewnętrznej 2,5", był mały problem ze znalezieniem łączników bo średnica rury na zewnątrz to 65mm ale udało się dopasować od jakiegoś dostawczaka. DP oraz miejsca położone blisko karoserii obwinąłem na mokro bandażem termicznym oraz pomalowałem żaroodpornym lakierem. Po spasowaniu wydechu dzięki koledze z forum udało mi się także pospawać go tigiem.
Tłumik końcowy to wyrób firmy Pro Custom, nierdzewka o średnicy wlotu 2,5" z dwoma polerowanymi końcówkami, całość zawieszona na nowych gumach a łączniki złożone na pastę uszczelniającą.
ImageImageImageImageImage
Do ogarnięcia zostały nowe przewody sterowania turbo, muszę poukładać kable w podszybiu ponieważ akumulator został przeniesiony do bagażnika, prąd rozdzielany będzie w podszybiu na zworce z e30, w międzyczasie składania frontu chcę żeby turbo polatało na luźno a pod koniec tygodnia powinny być jazdy próbne :)
Wczoraj na szybko poskładany dolot, silnik pochodził do rozgrzania oleju i płynu, na razie bez tłumika końcowego, który czeka na dospawanie mocowań. No i tak sobie chodzi :) :

https://www.youtube.com/watch?v=IopktRGlsy0

10.04.2014
Niestety wszystkiego sam nie mogłem zrobić, potrzebna była diagnostyka i strojenie, jetta 2 tygodnie spędziła u Turboelity w Gdańsku. Na pierwszy ogień poszła pompa paliwa, mam pecha i mój nowy Bosch 040 padł, zastąpiła go pompa Wallbro, następnie wymieniony został zawór N75, no i co zabolało najbardziej nowy przepływomierz Boscha bo ten co dostałem do swapa był od diesla :oo
Po zlikwidowaniu wadliwych części została wystrojona i hamowana. Całkiem świeży dunlop 195/40 gubił trakcję na hamowni drogowej i hamowana była na hamowni Maha, tam też naciąg powodował uślizg kół i zostały założone inne.
Jetta wypluła 264KM i 353NM, później znalazła się jakaś nieszczelność, i wyszło 253KM i 364NM. Mój intercooler jest troche za mało wydajny, po sezonie planuje założyć wydajnieszy, pewnie znajdą się jakieś poprawki i wtedy zmierzymy dokładnie :)
Image Image Image

Pod maską jeszcze nie jest do końca tak jak powinno ale układam co się da, pozostało jeszcze kilka poprawek z zewnątrz.
Image

260KM to w sumie niska półka ale po pierwszych próbach dla mnie wystarczy to na jakiś czas :-D
Niestety po dzisiejszych testach wyszedł pierwszy unfal, nie wytrzymała prawa półoś, czekam na półoś od G, powinna znieść trochę więcej :)
Image

22.04.2014
Na dzień dzisiejszy jeżdżę i testuje, trochę ćwiczyłem z wentylatorami ale sprawa prawie ogarnięta. Z zewnątrz nie ma dużych zmian, jest trochę wyżej i szerzej. Chciałem zawsze dodać jakiś kolor do frontu żeby nie był cały smolisty, znaczek GLI 16V by tutaj raczej nie pasował i wyrzeźbiłem coś takiego, do oryginalnego znaczka GLI dorobiłem napis 20VT, na tylny pas pod emblematem także wpasowałem podobny.
Image Image
Wewnątrz tylko małe zmiany takie jak zegary vdo ciśnieni oleju, temp oleju i bost zamiast poprzednich raida. Oraz konsola Votex, która była oklejona skórą została z niej obdarta i po odświeżeniu strukturą wkońcu wygląda tak jak powinna.
Image Image
Do końca sezonu powinna przejeździć tak jak na fotkach poniżej
Image Image Image Image
10j od tyłu wygląda w miarę szeroko, ale nigdy nie jest za szeroko ;)
Image
05.07.2014
Niedawno uporałem się z jedynym problemem po swapie jakim było chłodzenie, wymieniłem chłodnice, termostat, styczniki, czujniki, po wymianach układ konkretnie odpowietrzyłem i nie ma już problemu. Ale dla usprawnienia chcę założyć dodatkową pompę elektryczną wymuszającą obieg wody, którą ręcznie będę mógł załączyć po zgaszeniu silnika.
Poza tym jetta jeździ, gubi trakcję, wali ogniem i sapie i jestem zadowolony :) dla wygody założyłem lifty maski, założyłem też bov'a, chybryda od Properfekt więc nie ma problemu z błędami.
Image Image Image
niedawno swap został zalegalizowany, pojemność oraz moc silnika zostały zmienione w dowodzie rejestracyjnym, przy okazji zmieniłem nazwę i teraz mam w dowodzie Jette Turbo :) koszta nie były wysokie a jedno tłumaczenie mniej przed niebieskimi, teraz muszę pomyśleć z tablicą i obrysami :)

Image Image

17" odpowiada mi w mk2, trochę brakuje gleby ale ostatnio spasowałem lepiej przód, z tyłem jest trochę więcej zabawy ale myślę nad lepszym spasowaniem żeby nie obcierać przy większej prędkości.
ImageImage

ImageImageImage
Image Image Image Image

29.08.2014
Drugi unfal napędu- skrzynia biegów nie wytrzymała a dokładnie dyfer:
Image
znalazłem skrzynię w fajnym stanie, bez zgrzytających synhro CDA o krótszych przełożeniach, bałem się trochę że bedzie jeszcze gorzej z trakcją ale okazało się że nie jest źle :)
pod maską oprócz kolektora pomalowanego na czarno nic się jeszcze nie zmieniło.
Image Image

02.02.2015

W tym roku bez szaleństw, jedyna z większych zmian to inna obręcz.
RH ZW2 przód 9,5" z oponą 215/35/17 tył 10" z oponą 225/35/17
Zamysł był taki aby skręcić je na 9.5 oraz 10.5 ale ranty, które umożliwiły by taką konwersję pojawiły się 2 tygodnie po zakupie nowych rantów 3,25", niby tylko 0,5" ale spas byłby lepszy... Felgi zostały rozkręcone, polakierowane na nowo, przednie ranty zostały wypolerowane, tylne nowe, do kompletu na niemiecki ebayu znalazłem oryginalne kapsle RH z nierdzewki.

Na ZW2 chorowałem długo, więc kiedy w okolicy pojawił się kolejny komplet, kupiłem go na wszelki wypadek :)
Image Image Image Image

Image Image Image Image
Image

Image Image

Pod maską prawie bez zmian, kosmetyczne poprawki, zmiana świec zapłonowych na Bosch F5DOPR, oraz zamontowałem rozpórkę od Benson-Pro - polecam !
Image Image Image

Wnętrze:
-wymieniłem kilka plastików, które były w słabszym stanie, w Votexa wpadła stara Gamma, do której planuje podłączyć zmieniarkę USB oraz wyprowadzić wyjścia na wzmacniacz,
-reanimowałem gałkę gti ponieważ miałem popękaną tarczę, założyłem nową z napisem GTI,
-zamontowałem schowek z wersji z klimatyzacją, na który wpadł emblemat 20VT :)
Image Image Image Image
Nadwozie:
-ogólne porządki takie jak reanimacja pakietu G, wymiana dokładki zderzaka na taką w lepszym stanie, nowy lakier i struktura na przednim zderzaku.
-halogeny hella, które udało się zdobyć w świetnym stanie + smoked
-Lusterka pomalowane w kolor nadwozia
-nowa przednia barwiona na zielono szyba z paskiem przeciwsłonecznym - stara szyba nie była barwiona i w połączeniu z głębokimi rysami od wycieraczek wyglądała tragicznie
ale najbardziej zadowolony jestem ze zbudowania mechanizmu do chowania tablicy za pomocą jednego przełącznika, koniec z klęczeniem przed zderzakiem żeby odkręcić tablice yupii
Image Image
Image Image Image Image

Image


Ostatnio edytowany przez maro7575 Czw 07 Kwi, 2016, edytowano w sumie 44 razy


_________________
Jetta A2 by Maro

viewtopic.php?f=98&t=68913&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Czw 03 Maj, 2012 
VW Master
VW Master

Rejestracja: Czw 04 Lis, 2010
Posty: 296
Gadu-Gadu: 7089247
Auto: mk2 F&I,mk2 vr6
jetta IV vr6 usa
no kolego wiesz ze moje zdanie sie nie zmieni jetta robi zamieszanie w Starogardzie;) nagroda w chojnicach za najnizsze auto mobilizuje to dalszej pracy;) w przyszlosci swap i lakier i bedzie petarda;D



_________________
było -> mk2 F&I -> viewtopic.php?f=98&t=85893&view=unread#unread
jest -> jetta IV vr6 USA-> viewtopic.php?f=98&t=98976&view=unread#unread
Offline
 Profil    7089247
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pią 04 Maj, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 21 Mar, 2011
Posty: 187
Gadu-Gadu: 5414260
Auto: golf 2
no jaka ladna jetta :) dzialaj dzialaj;p



_________________
moje mk2 viewtopic.php?f=98&t=67129&view=unread#unread
Offline
 Profil    5414260
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pią 04 Maj, 2012 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Paź, 2011
Posty: 11
Skąd: Koźmin Wlkp
Gadu-Gadu: 5784663
Auto: Golf II
Pozytywnie :ok: naprawdę mi sie podoba :) a np więcej gadżetów w kolorze tym niebieskim np rozporka itd? ;)



_________________
Moje Mk2 http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=68231
Offline
 Profil    5784663
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pią 04 Maj, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lut, 2011
Posty: 131
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
Podziękował Panowie :)
Morton;] napisał(a):
a np więcej gadżetów w kolorze tym niebieskim np rozporka itd? ;)


Co za dużo to nie zdrowo :) w turkus chciałem tylko znaczki bo boję się że za dużo to może się pisanka zrobić :) Najpierw miałem czerwony ale nie pasowało do pasków biegnących przez cały bok paciffica, no i wszyscy mają czerwone :)

04.05.2012
W poprzedni weekend ustawianie zbieżności przed NS i grupowe odświeżenie polerki u Roniego :)

Image Image

I kilka fot przed deszczem
Image Image Image



_________________
Jetta A2 by Maro

viewtopic.php?f=98&t=68913&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pią 04 Maj, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 01 Sie, 2010
Posty: 65
Skąd: Łódź-Retkinia
Gadu-Gadu: 339555
Auto: Jetta A2
No kolego,jest konkretnie,przyciąga wzrok,będzie okazja zobaczyć w Nysie i zamienić słowo? :)
Osobiście pozbyłbym się pasków i naklejek PACIFIC.


Offline
 Profil    339555
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pią 04 Maj, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lut, 2011
Posty: 131
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
Dzięki :) Niestety na Nyse nie dam rady, co do pasków to myślę że zostały by ślady po nich i tak, ale kiedyś i tak lakier będzie musiał być poprawiony i raczej nie wrócą :)



_________________
Jetta A2 by Maro

viewtopic.php?f=98&t=68913&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pią 04 Maj, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 25 Lis, 2011
Posty: 1062
Skąd: VWągrowiec
Gadu-Gadu: 7962805
Auto: 1984 Golf Mk2 , 2010 Seat Altea XL
front wymiata , przykuwa oko :ok: sam nie chciałbym takiego ale fajnie się patrzy jak ktoś ma takie bajery :P Gdzie nacykałeś taki kluczyk ?



_________________
ŁADNIE, CZYSTO, SZEROKO I NISKO !

GOLF Mk2 klasyczny '84 by BiAłY -> viewtopic.php?f=98&t=80070

Jetta MK2 TD by BiAłY -> viewtopic.php?t=69286

Odbudowa silnika 1.9 AAZ by BiAłY -> viewtopic.php?f=36&t=79851
Offline
 Profil    7962805
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pią 04 Maj, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lut, 2011
Posty: 131
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
kluczyk dostałem od kumpla, zobaczył mój znaczek w grillu i przypomniało mu się że gdzieś widział taki kluczyk no i jest u mnie :) na razie grot nie jest nacięty :)



_________________
Jetta A2 by Maro

viewtopic.php?f=98&t=68913&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pią 04 Maj, 2012 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 31 Paź, 2007
Posty: 333
Skąd: Ruda Śląska
Gadu-Gadu: 5476678
Auto: golf mk2
fajny pomysł tymi niebieskimi akcentami, jetta dopracowana, tylko te stożki w felgach mi się nie podobają.



_________________
mk2

byłe mk3
Offline
 Profil    5476678
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Sob 05 Maj, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 25 Lis, 2011
Posty: 1062
Skąd: VWągrowiec
Gadu-Gadu: 7962805
Auto: 1984 Golf Mk2 , 2010 Seat Altea XL
ważne że właścicielowi się podobają :ok:



_________________
ŁADNIE, CZYSTO, SZEROKO I NISKO !

GOLF Mk2 klasyczny '84 by BiAłY -> viewtopic.php?f=98&t=80070

Jetta MK2 TD by BiAłY -> viewtopic.php?t=69286

Odbudowa silnika 1.9 AAZ by BiAłY -> viewtopic.php?f=36&t=79851
Offline
 Profil    7962805
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Nie 06 Maj, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lut, 2011
Posty: 131
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
stożki do tej felgi na razie mi pasują, są na wymiar pod 8 i 9 j także dość się zgrywa.
Tylko felga chodzi mi inna po głowie :)

30.05.2012

-Nowe zawieszenie na tył, firma krzak ale miało być twarde i jest, do końca sezonu wystarczy.
ImageImage

-Inna kratka na liście w igła stanie, podstawa filtra kabinowego+filtr, nowy wentylator. I z nawiewów leci powietrze a nie piasek.
Image Image

- Nówki sztuki ciemne obrysy nie żadne wędzone nad ogniskiem :) drugie foto porównanie stare a nowe.
Image Image



_________________
Jetta A2 by Maro

viewtopic.php?f=98&t=68913&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] Pacific USA by Maro7575
PostWysłany: Pon 02 Lip, 2012 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 25 Lis, 2011
Posty: 1062
Skąd: VWągrowiec
Gadu-Gadu: 7962805
Auto: 1984 Golf Mk2 , 2010 Seat Altea XL
Myślałem że ja przodem jadę nisko ale Maro mnie uświadomił że jednak nie :< fajnie leży skubana :-D kamyszki przeczesałeś jak startowaliście do domu niee teraz prawdopodobnie widzimy się na cultstyle , fotka naszego rządka znaleziona w necie :)

Image



_________________
ŁADNIE, CZYSTO, SZEROKO I NISKO !

GOLF Mk2 klasyczny '84 by BiAłY -> viewtopic.php?f=98&t=80070

Jetta MK2 TD by BiAłY -> viewtopic.php?t=69286

Odbudowa silnika 1.9 AAZ by BiAłY -> viewtopic.php?f=36&t=79851
Offline
 Profil    7962805
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] US by Maro7575
PostWysłany: Czw 19 Lip, 2012 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 02 Lut, 2011
Posty: 131
Skąd: Starogard Gdański
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta A2
Przed Eventem coś tam podłubałem,
-w końcu pakiet trzyma się dosyć dobrze, zaklejone wszystkie dziury i całość pryśnięta strukturą, lotka nie ma garba, blenda pomalowana i prawa strona już nie odstaje, w prawej lampie ogarnięty ubytek, tylny zderzak pomalowany strukturą i kolorem, zaklejone zostały dziury po gazie i innych przygodach.

Image Image Image

Potem był Żerków
Image
Image Image
Image
Image Image




Image



_________________
Jetta A2 by Maro

viewtopic.php?f=98&t=68913&view=unread#unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [Jetta A2] US by Maro7575
PostWysłany: Czw 19 Lip, 2012 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 09 Sty, 2010
Posty: 212
Gadu-Gadu: 0
Auto: Jetta mk2 2.0 16V
dobra to Twoja jetta nie ma co, leży też dobrze :ok: pozdro.



_________________
I my VW
Offline
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 1 z 15 [ 213 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Następna


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  



Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2004-2017 - GRAPHI PLUS GROUP