Witam
Dziś znalazłem czas i chęci i chciałbym zaprezentować swojego Golfika. Auto kupiłem jako 100% serie, w dosyć dobrze wyposażonej wersji Comfortline. Samochód został sprowadzony z Francji jako lekko uszkodzony co chyba nikogo nie będzie dziwić
MODEL: GOLF MK4 2000 SILNIK: TDI ASV MOC: 110@235Nm MODY POD MASKA: Brak ZAWIESZENIE: Seria UKŁAD HAMULCOWY: Seria KOŁA: Alufelgi VW "15" NADWOZIE: Seria 3D WNĘTRZE: Seria AUDIO: VW gamma
Seryjnie auto zostało wyposażone w: •Centralny zamek •Szyby termoizolacyjne, zielone •Fotele kierowcy i pasażera, z regulacją wysokości •Kieszenie w oparciach przednich siedzeń •Tapicerka welurowa "Motion" •Klimatyzacja elektroniczna "Climatronic" •System "Easy Entry" •ABS •ASR (system przeciwdziałający ślizganiu się kół samochodu przy przyspieszaniu) •Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera + boczne •Gniazdko zapalniczki w bagażniku •Zagłówki z przodu i z tyłu, z regulacją wysokości •Kolumna kierownicy z możliwością regulacji w dwóch płaszczyznach •Lusterka elektryczne i podgrzewane, ze szkłem w odcieniu niebieskim •Szyby elektryczne, z funkcjom domykania •Uchwyty do mocowania bagażu w przestrzeni bagażowej •Wspomaganie kierownicy
W dniu zakupu
Poniżej cała historia samochodu
Pierwszy mod to nowe felgi, pozbyłem się oryginalnych 15 i zakupiłem OZ 7,5x17 i opony Good Year F1 195/45/17
Pierwsze przymiarki felg na samochód i od razu było wiadomo że bez obniżenia się nie obędzie. Dodatkowo wpadł jeszcze grill bez znaczka
Pare fotek wnętrza golfa:
Zimom udało mi się zakupić lampy IN PRO na przód. Wkłady zostały pomalowane na czarny mat, dołożone zostały podwójne kierunki a podświetlanie ringów zostało zmienione na śnieżno białe (diodowe). A tak wyglądały po złożeniu
Golfik dostał także nowy front: grill bez znaczka, lampy IN PRO i najważniejsze, dokładka przedniego zderzaka od wersji 25 Jahre. Zostały także pomalowane listwy w kolor auta, a na klapie wylądował daszek z pakietu 25 Jahre
Nowy gwint LOWTEC
Gwint LOWTEC już na aucie, zostały także zamontowane progi i dokładka tylnego zderzaka od wersji 25 Jahre. Wrócił grill ze znaczkiem w czarnym macie, a do przednich lamp trafił zestaw xsenonów o barwie 8000 K
Doszły nowe wycieraczki płaskie BOSCH AEROTWIN i na takim setupie golf przelatał prawie cały sezon 2009
Na koniec sezonu doszły dystanse na przód o grubości 15mm
Przyszedł czas na nowe buciki na sezon 2010. Wybór padł na felgi od Audi RS6 w rozmiarze 8,5x18, do tego zostały założone opony FALKEN FK 452 w rozmiarze 215/40/R18
Tak się prezentuje nowy felunek na samochodzie :satan: , w autku zostały jeszcze delikatnie przyciemnione szyby
Wykresik z hamowni, golf wypluł na rolkach 115KM@246NM
Doszedł zegar doładowania BOOST z serii SMOKE firmy AUTO GAUGE
Nabyłem w dobrych pieniądzach kubły od Audi Boczki i podłokietnik są u tapicera, będą obszyte w materiale jak siedzenia
Tak golfina prezentuje się w całej okazałości na sezon 2010 po założeniu felunku, dystansów 2x3mm przód i 2x8mm tył i skręceniu gwintu na -60
Nowe zimówki Dębica Frigo i setup zimowy
Zakup i odnowa skręcanych 2-częściowych ATS Planet 2 w rozmiarach przód 8,5J17, tył 10J17
Trafiły się nowe, ciekawsze koła na sezon więc ATS-y zostały sprzedane. A nowe koło to 2-częściowe RH ZW4 8,5J18 i 10J18, obecnie 9J18 i 10J18
Adaptery do nowych alu RH: 2x25mm i 2x20mm
Opony Nankang NS-II 215/35/18 i 225/35/18
Opony na felgach
Pakiet US - zderzaki US - listwa pod obrysy US - białe obrysy - lampy US na tył
Wtryski 0.216 BOSCH
Nowa antena CB/FM/GSM SIRIO TRIFLEX
Autko po odbiorze od lakiernika po malowaniu całego nadwozia
Doszedł nowy gwint, coś markowego KW V1 INOX
Nowe radio PIONEER DEH-P7700MP
I doszło coś z jeszcze wyższej pułki: KW V2 KW V1 poszedł do borki z innego forum
Foto z nowym kołem i ze skręconym gwintem :satan:
Pare drobiazgów z ASO: - podszybie - nakładki na zawiasy maski - nakładki na błotniki - zaślepkę na spryskiwacz tylnego ramienia wycieraczki - emblemat tylnej kalpy - ramiona wycieraczek typu AEROTWIN na przód - płaskie oryginalne pióra wycieraczek AEROTWIN - nowe szkło lusterka prawego
ORI XENON
Xenon i obrysy na aucie
Założone progi z wersji 25 Jahre. I setup na sezon 2011 w pełnej okazałości
Tak więc na chwilę obecną auto przeszło modyfikacje:
MODEL: GOLF MK4 2000 SILNIK: TDI ASV MOC: 115KM@246Nm (obecnie z 0.216 okolice 125KM@270Nm) MODY POD MASKA: - EGR out - katalizator out - Wtryski 0.216 BOSCH ZAWIESZENIE: - gwintowane LOWTEC z możliwością regulacji wysokości - obecnie gwint KW V2 z regulacją twardości - brak stabilizatora - twarde odboje TA-Technixa UKŁAD HAMULCOWY: Przód: tarcze BREMBO + klocki FERODO Premier Tył: seryjne tarcze + Klocki FERODO KOŁA: 1) 17"x7,5J OZ opony: Good Year F1 195/45/17 - dystanse po 15mm przód / 20mm tył 2) 18"x8,5J RS6 opony: FALKEN FK 452 215/40/18 - dystanse po 3mm przód / 8mm tył 3) 17"x8,5J przód, 17"x10J tył ATS Planet 2 4) 18"x9J przód, 18"x10J tył RH ZW4 opony: Nankang NS-II 215/35/18 i 225/35/18 - adaptery 25mm przód / 20mm tył 5) 15"x6J felgi stalowe z oponami zimowymi: DUNLOP SP WINTER SPORT 195/65/15 NADWOZIE: - nowy lakier na całym aucie - klap tylna na pół gładko - kompletny pakiet od wersji jubileuszowej GTI 25th ANNIVERSARY (nie żaden laminat) * progi * hokej tylni * hokej przedni - Pakiet US * zderzaki US * listwa pod obrysy US * białe obrysy * lampy US na tył - lampy przednie IN PRO przerobione według własnego pomysłu (obecnie ORI XENON) - grill pomalowany w czarnym macie - pomalowane listwy w kolor - przyciemnienie szyb (obecnie zdarte) - wycieraczki płaskie BOSCH AEROTWIN (obecnie ORI płaskie ramiona i wycieraczki AERO) - antena CB/FM/GSM SIRIO TRIFLEX WNĘTRZE: - zmiana na skórzaną kierownice trójramienną - kratki nawiewów od R32 - zmiana podświetlenia wewnątrz na diodowe - CARBONOWE elementy wnętrza - kubły z Audi - zegar doładowania BOOST AUDIO: - radio PIONEER DEH-P5730MP (obecnie PIONEER DEH-P7700MP) - głośniki seryjne PHILIPSA - wzmak PEIYING - subwoofer BOSCHMANN PLANY: - pomodzić silnik (turbo ASZ, FMIC, jednomas G60, strojenie) - jasna skóra RECARO z GTI albo S3 - możliwe że AIR
Na razie tyle jest zrobione. Jak coś się zmieni to dam o tym znać. PozdraVWiam
|