VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a https://vwzone.pl/forum/ |
|
[ Jetta mk2 ] ... projekt , ambicja , pasja https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=44729 |
Strona 1 z 29 |
Autor: | krzyh [ Wto 10 Lis, 2009 ] |
Temat postu: | [ Jetta mk2 ] ... projekt , ambicja , pasja |
Siema Jak za pewne każdy wie w moim posiadaniu od jakiegś czasu jest Jetta , z początku służyła jako pojazd do poruszania się na codzień i była w temacie gdzie są wszystkie moje auta opisane i żeby nie było podaje link pomocniczy do poprzedniego tematu : viewtopic.php?f=112&t=16705 poprzednie modyfikacje nisko budżetowe jetty są opisane w temacie pod powyższym linkiem a jako że auto w roku 2009 zasłużyło sobie na większe inwestycje i modyfikacje więc postanowiłem wyodrębnić ją i założyć temat tylko i wyłącznie związany z jettą od mometu w którym to doszedłem do wniosku że należy się jej więcej ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- co do Jetty Auto zakupione w 05.2007 jako totalna seria mocno podniszczona MODEL: Volkswagen Jetta WERSJA: Flair SILNIK: 1.8 RP 90KM NADWOZIE: Fotki zrobione w dniu kupna : WNĘTRZE: Fabrycznie szary welur PRZEPROWADZONE MODYFIKACJE AKTUALNE NA DZIEŃ 08.11.2009: (o ile zmienianie fabrycznych części można nazwać modyfikacjami bo to dalej seria a nie modyfikacja) NADWOZIE: 3 krotna ręczna polerka lakieru wymiana wszystkichh zewnętrznych plastików Halogeny w zderzaku Tylni zderzak wygładzony Oznaczenia modelu w limitowanej wersjii Golfa FIRE&ICE Lakierowane lusterka Wszystkie oznaczenia polakierowane w czarny mat Zerwane czarne aplikacje słupków Bra maski odpowiadająca kolorowi wnętrza Ramiona wycieraczek odpowiednio dogiete aby wycieraczki leżały na uszczelce Dodatkowo pakiet z wersjii USA: Przednie kierunki + oryginalne kompletne wiązki instalacji na dwu włuknowe żarówki Boczne obrysy + oryginalne kompletne wiązki Tylnia szyba USA + 3 światło stopu Tylnia blenda Tylnie lampy z oryginalnie dymionymi dołami Rejestracja robiona na zamówienie wielkości US Oryginalna naklejka USA podkreślająca styl Prawe lusterko z nadrukiem Tylnia lotka z wersji US-GT KOŁA: Koła z Chervroletta Corvette model ZR1 89r (rarytas w USA) przód : 9.5x17 et 56 + Falken 225/35/17 ty ....: 9.5x17 et 56 + Hankook 245/35/17 Redukcje dystansowe 40 mm + komplet śrub dociętych z dokładnością 1mm - każda ma określone miejsce dodatkowo : Borbet A ............4x 9x16 et 15 + 215/40/16 tył 245/35/16 OG Wire Wheels ...4x 7x16 et 15 + 215/40/16 Mattig SSF ..........4x 7x13 et 03 + 195/45/13 + 2x 7x13 et 20 + 175/50/13 SILNIK: na obecną chwilę doczyszczona seria + gaz usunięte wspomaganie kierownicy WNETRZE: szare Fotele + kanapa + tapicerki zastąpione brązowym welurem z rocznika 1984 Szary dywan zastąpiony czarnym a następnie brązowym Czarna deska rozdZielcza zastąpiona miękką brązową Szara tylnia póła zastąpiona brązową Beżowa podsufitka , daszki , korbka zastąpiona czarną adaptowaną z GolfaII G60 Dodatkowe zegary VDO z audi Coupe Popielniczka z limitowanej wersjii Golfa FIRE&ICE Tunel środkowy czarny wymieniony na brązowy Tylnie słupki czarne Dywaniki szyte na zamówienie Gałka zmiany biegów firmy kamei Usunięte wszystkie chromy z wnętrza Usunięta elektryka szyb Dodatkowo pakiet z wersji USA : Kieszenie drzwi Pasy montowane na ramce drzwi Osłona kolan (zastępująca półki pod deska rozdzielczą) Licznik oryginalnie wyskalowany do 160MPH (260km/h) zabudowany w obudowę z modelu 1.3 dzięki czemu zaślepiony został zegarek i wskaźnik temp. Słupki A Słupki B (bez otorów na pasy) Panel nawiewu bez znaczków - tylko napisy BAGAŻNIK: Fabryczne pianki zastąpione welurem zabudowa dolnej części WYRÓŻNIENIA: Auto nonstop jest bywalcem różnego rodzaju zlotów/spotó więc myślę że można dołączyć kilka fotek tego czego auto się dorobiło przez cały okres bycia w moich rękach - nie będe wnikal w szczegóły ale między innymi : Kilka pucharków , Kilka fotek w czasopismach , Fotki w kalendarzach 2008 , Artykuł w Maxi Tuning , Było pokazywane w TVP3 oraz wygrało Finał Wojny Północ Południe 2009 w kategorii German&Classic CIEKAWSZE FOTKI : PLANY są grube , ze względu na miliony pomysłów i ciągłe zmiany wszystko w swoim czasie szczegółów nie zdradzam to by było na tyle w pierwszym poscie - jeśli będą jakieś aktualizacje to tylko w weekend , jeśli nie będzie to znaczy że nic nowego nie ma Pozdr. |
Autor: | Koszak [ Wto 10 Lis, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha |
jetta przekozacka, a tym kole wygląda świetnie i jeśli plany zostaną zrealizowane będzie świetnie i mam nadzieję, że wszystko będzie zrobione ze starannością jak dotychczas aa właśnie i mam nadzieję, że golf nie zginie śmiercią naturalną i nie zostanie wywieziony na złom, tylko będzie kolejny mega projekt |
Autor: | lakiernik [ Wto 10 Lis, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha |
no i masz slusznosc Krzysiu bo tyle razy zabieralem sie do czytania Twojego tematu,ze to jest masakra,ale przeczytac to wszystko to musialbym tydzien urlopu wziac a tak to bede bynajmniej wiedzial co i jak co do samego auta to nie mam pytan,jest mega kozak |
Autor: | becior [ Wto 10 Lis, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha |
Ładnie ogarnąłeś temat, teraz się czyta z przyjemnością Jettka jest świetna |
Autor: | Cieluś [ Wto 10 Lis, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha |
Normalnie zboczeniec na punkcie Corvetty |
Autor: | Denzo [ Wto 10 Lis, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha |
Na borbetach fajnie się prezentuje ,ale jakbyś miał płaskie dekielki to już wogóle |
Autor: | MarasRetro [ Wto 10 Lis, 2009 ] |
Temat postu: | Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha |
jak plany wejdą w życie to będzie masakra życze powodzenia, dobrze zrobiłeś z tym nowym tematem można wszytsko na jednej stronie zobaczyć, pisałem wiele razy i napisze jeszcze raz ma własny styl i dobrze się prezentuje |
Autor: | arczi_MKII_GTI [ Pią 01 Sty, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha |
skąd ty te wszystkie klamoty bierzesz? normalnie jak to widze to za wytrwałość w pracach i kamotki |
Autor: | MarasRetro [ Pią 01 Sty, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha |
ulala trochę się tego nazbierało, jest totalny konkret jeśli chodzi o poziom prac, trzymam kciuki żeby wszystko poszło zgodnie z planem i czekam na nowy sezon żeby to wszytsko na żywo zobaczyć, powodzenia |
Autor: | miedzikos [ Sob 02 Sty, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha |
uuuu no to pozamiatałeś z tymi gratami |
Autor: | Marcin [ Sob 02 Sty, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha |
Piekny projekt duuuzy plus za rarytasy a jest ich troche gratki za puchary nalezaly sie i powodzenia w modach. ps. jest plan na mocniejszy silnik ja bym tu widzial cos rodem z hameryki |
Autor: | Mioo [ Sob 02 Sty, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha |
zawsze podobało mi się to auto, szczególnie na borbetach. ale teraz to chyba zrobi sie z tego nie moja bajka. dla mnie to trochę udawanie tego czym się nie jest (w sensie ze jetta nigdy nie będzie muscle carem) wiadomo ze styl custom właśnie taki jest ale ja to chyba albo nie dorosłem do tego albo nie czaje bazy... dla mnie jak japoniec to JDM, jak amerykańskie V8 to muscle a jak nimiec to german, albo kult... ale chętnie popatrzę co z tego wyjdzie, możne będę miał okazje zmienić zdanie |
Autor: | bob.r [ Nie 03 Sty, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha |
A ja się cieszę że w naszym pięknym kraju znajdują się w końcu ludzie mający odwagę (i pieniądze) by realizować konkretne i przemyślane (mam nadzieję) custom-y. Trzymam kciuki za realizację projektu. |
Autor: | krzyh [ Nie 03 Sty, 2010 ] |
Temat postu: | Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha |
arczi_MKII_GTI jak to skąd portale aukcyjne Twoim przyjacielem , poza tym dzięki MarasRetro podziękować i na pewno w przyszłym sezonie gdzieś mnie dopadniesz miedzikos graty jak graty ale zobaczymy co z tego wyjdzie king dzięki a co do silnika to w tym roku silnik zostaje , niestety tajle typu plug&play mnie nie interesują bo to żadne wyzwanie , żadna satysfakcja a i żadna nowość , poza tym brak kasy i odpowiedniej wiedzy technicznej zmuszają mnie pozostawienie wymiany silnika i układu napędowego na sezon 2011 Mioo podziękować - borbety nie powiem też mi leżały na aucie co do drugiej części to myślę że jednak nie czaisz bazy oj nie czaisz bob.r odwagi i pomysłów nigdy mi nie brakowało bo niestety zawsze powstrzymuje mnie brak kasy , niestety cena filtra i poliuretanów była taka że sylwester był spędzony w domu - coś za coś ale auto musi wjechać najpóźniej w czerwcu a do tego czau zero coli , słodyczy itd ale damy radę następny aktual (tym razem już z prac) w okolicach najblizszego weekendu pozdr.krzyh |
Strona 1 z 29 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |