VW forum vwzone.pl | Forum VW Maniaków VAG'a
https://vwzone.pl/forum/

[ Jetta mk2 ] ... projekt , ambicja , pasja
https://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=44729
Strona 1 z 29

Autor:  krzyh [ Wto 10 Lis, 2009 ]
Temat postu:  [ Jetta mk2 ] ... projekt , ambicja , pasja

Siema

Jak za pewne każdy wie w moim posiadaniu od jakiegś czasu jest Jetta , z początku służyła jako pojazd do poruszania się na codzień i była w temacie gdzie są wszystkie moje auta opisane i żeby nie było podaje link pomocniczy do poprzedniego tematu :

viewtopic.php?f=112&t=16705

poprzednie modyfikacje nisko budżetowe jetty są opisane w temacie pod powyższym linkiem

a jako że auto w roku 2009 zasłużyło sobie na większe inwestycje i modyfikacje więc postanowiłem wyodrębnić ją i założyć temat tylko i wyłącznie związany z jettą od mometu w którym to doszedłem do wniosku że należy się jej więcej


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

co do Jetty ;)

Auto zakupione w 05.2007 jako totalna seria mocno podniszczona

MODEL:

Volkswagen Jetta

WERSJA:

Flair

SILNIK:

1.8 RP 90KM


Image


NADWOZIE:


Fotki zrobione w dniu kupna :


Image Image Image Image Image Image


WNĘTRZE:


Fabrycznie szary welur


Image Image Image




PRZEPROWADZONE MODYFIKACJE AKTUALNE NA DZIEŃ 08.11.2009: (o ile zmienianie fabrycznych części można nazwać modyfikacjami bo to dalej seria a nie modyfikacja)


NADWOZIE:


3 krotna ręczna polerka lakieru
wymiana wszystkichh zewnętrznych plastików
Halogeny w zderzaku
Tylni zderzak wygładzony
Oznaczenia modelu w limitowanej wersjii Golfa FIRE&ICE
Lakierowane lusterka
Wszystkie oznaczenia polakierowane w czarny mat
Zerwane czarne aplikacje słupków
Bra maski odpowiadająca kolorowi wnętrza
Ramiona wycieraczek odpowiednio dogiete aby wycieraczki leżały na uszczelce

Dodatkowo pakiet z wersjii USA:

Przednie kierunki + oryginalne kompletne wiązki instalacji na dwu włuknowe żarówki
Boczne obrysy + oryginalne kompletne wiązki
Tylnia szyba USA + 3 światło stopu
Tylnia blenda
Tylnie lampy z oryginalnie dymionymi dołami
Rejestracja robiona na zamówienie wielkości US
Oryginalna naklejka USA podkreślająca styl
Prawe lusterko z nadrukiem
Tylnia lotka z wersji US-GT

Image Image Image Image


KOŁA:


Koła z Chervroletta Corvette model ZR1 89r !! (rarytas w USA)

przód : 9.5x17 et 56 + Falken 225/35/17
ty ....: 9.5x17 et 56 + Hankook 245/35/17

Redukcje dystansowe 40 mm + komplet śrub dociętych z dokładnością 1mm !! - każda ma określone miejsce !!

Image

dodatkowo :

Borbet A ............4x 9x16 et 15 + 215/40/16 tył 245/35/16
OG Wire Wheels ...4x 7x16 et 15 + 215/40/16
Mattig SSF ..........4x 7x13 et 03 + 195/45/13 + 2x 7x13 et 20 + 175/50/13


SILNIK:


na obecną chwilę doczyszczona seria + gaz
usunięte wspomaganie kierownicy


WNETRZE:


szare Fotele + kanapa + tapicerki zastąpione brązowym welurem z rocznika 1984
Szary dywan zastąpiony czarnym a następnie brązowym
Czarna deska rozdZielcza zastąpiona miękką brązową
Szara tylnia póła zastąpiona brązową
Beżowa podsufitka , daszki , korbka zastąpiona czarną adaptowaną z GolfaII G60
Dodatkowe zegary VDO z audi Coupe
Popielniczka z limitowanej wersjii Golfa FIRE&ICE
Tunel środkowy czarny wymieniony na brązowy
Tylnie słupki czarne
Dywaniki szyte na zamówienie
Gałka zmiany biegów firmy kamei
Usunięte wszystkie chromy z wnętrza
Usunięta elektryka szyb

Dodatkowo pakiet z wersji USA :

Kieszenie drzwi
Pasy montowane na ramce drzwi
Osłona kolan (zastępująca półki pod deska rozdzielczą)
Licznik oryginalnie wyskalowany do 160MPH (260km/h) !! zabudowany w obudowę z modelu 1.3 dzięki czemu zaślepiony został zegarek i wskaźnik temp.
Słupki A
Słupki B (bez otorów na pasy)
Panel nawiewu bez znaczków - tylko napisy !!


Image Image Image Image


BAGAŻNIK:


Fabryczne pianki zastąpione welurem
zabudowa dolnej części


Image Image


WYRÓŻNIENIA:

Auto nonstop jest bywalcem różnego rodzaju zlotów/spotó więc myślę że można dołączyć kilka fotek tego czego auto się dorobiło przez cały okres bycia w moich rękach - nie będe wnikal w szczegóły ale między innymi : Kilka pucharków , Kilka fotek w czasopismach , Fotki w kalendarzach 2008 , Artykuł w Maxi Tuning , Było pokazywane w TVP3 oraz wygrało Finał Wojny Północ Południe 2009 w kategorii German&Classic

Image Image Image Image Image Image Image



CIEKAWSZE FOTKI :


Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image

Image Image Image Image Image Image








PLANY

są grube , ze względu na miliony pomysłów i ciągłe zmiany wszystko w swoim czasie

szczegółów nie zdradzam



to by było na tyle w pierwszym poscie - jeśli będą jakieś aktualizacje to tylko w weekend , jeśli nie będzie to znaczy że nic nowego nie ma


Pozdr.

Autor:  Koszak [ Wto 10 Lis, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha

jetta przekozacka, a tym kole wygląda świetnie i jeśli plany zostaną zrealizowane będzie świetnie i mam nadzieję, że wszystko będzie zrobione ze starannością jak dotychczas :)

aa właśnie i mam nadzieję, że golf nie zginie śmiercią naturalną i nie zostanie wywieziony na złom, tylko będzie kolejny mega projekt :ok:

Autor:  lakiernik [ Wto 10 Lis, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha

no i masz slusznosc Krzysiu :) bo tyle razy zabieralem sie do czytania Twojego tematu,ze to jest masakra,ale przeczytac to wszystko to musialbym tydzien urlopu wziac a tak to bede bynajmniej wiedzial co i jak :ok: co do samego auta to nie mam pytan,jest mega kozak ;)

Autor:  becior [ Wto 10 Lis, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha

Ładnie ogarnąłeś temat, teraz się czyta z przyjemnością :ok:
Jettka jest świetna :)

Autor:  Cieluś [ Wto 10 Lis, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha

Normalnie zboczeniec na punkcie Corvetty :P

Autor:  Denzo [ Wto 10 Lis, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha

Na borbetach fajnie się prezentuje :ok: ,ale jakbyś miał płaskie dekielki to już wogóle :-D

Autor:  MarasRetro [ Wto 10 Lis, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mkII] CORV'j'ETTE krzyha

jak plany wejdą w życie to będzie masakra :ok: życze powodzenia, dobrze zrobiłeś z tym nowym tematem można wszytsko na jednej stronie zobaczyć, pisałem wiele razy i napisze jeszcze raz ma własny styl i dobrze się prezentuje :ok:

Autor:  krzyh [ Pią 01 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: [jetta mk2] CORV'j'ETTE krzyha

powitać po dłuższej przerwie technicznej ;)

przez ten czas sporo rzeczy dokupiło się do furki , z prac na razie nic nie doszło nowego ze względu na plan .... a plan przewiduje pierwsze mody na dzień 4 stycznia ;)

zresztą co będe się rozpisywał jak lepiej obrazowo przekazać informacje ;)


--------------------------------------------------------------------------------------------


aktual z dnia 13 listopad 2009


po 1 to udało wynająć się garaż do grzebania - może nie duży ale łatwiej ogrzać w zimie będzie ;)

tak wygląda i od poniedziałku wielkie sprzątanie będzie

Image

po 2

wkońcu dotarła pierwsza przesyłka .........

kompletne hamulce z Corvetty C5 model Z06 (chyba nie muszę pisać co oznaczają te cyfry ;) ) stan mega dobry - w tym miesiącu tylko tył bo kasy na raz tyle nie mam :( - srednica tyłów tylko 310 mm ;)

Image

na fotce wyciągnięte dopiero z paczki i są brudne ale stan mega :D

a po 3 poszła zaliczka na przednie hamulce i dostałem foto zacisków jakie dotrą już za miesiąc (oczywiście komplet cały przyjdzie)

Image

a po 4 to furka zaliczyła kolejną imprezę - z okazji święta była zparoszona na uroczyste owtarcie drogi w Jaworznie i dumnie brała udział w paradzie tuningowanych samochodów ;)


Image


---------------------------------------------------------------------------------------------------


aktual z dnia 20 grudnia 2009


wkońcu dotarły przednie hamulce , niestety 350 nie da rady wsadzić na moje felgi i muszę zadowolić się hamulcami około 330 mm , no ale nie chodzi tak bardzo o wielkość jak co o sam nadruk ;)

Image Image


wykopana kanapa z Audi Quattro która trafi po odpowiedniej modyfikacji do jetty (przendie fotele przywiozę w tygodniu)


Image


udało dostać się też kolejny komplet pasów z wersji USA które też są potrzebne aby je zmodyfikować


Image


dotarła też pierwsza z czterech twardych desek które to posłuża do zbudowania jednej według mojego projektu


Image


dla tych co nie są za bardzo w temacie fota ukladu wydechowego zrobionego z grubościennej stali szlachetnej - od katalizatora po końcowy tłumik


Image


no i w końcu ogarnąć udało się garaż , kilka dni sprzątania , 17 kursów do śmietnika z pełnym bagażnikiem śmieci , dwa dni walki przy mrozie 10 stopniowym z zepsutą bramą i w końu kozystać można w pełni


Image



no na teraz tyle wystarczy bo co za dużo to nie zdorwo ;) , dodatkowo na tą chwile wyczekuje kilku ładnych paczek z częściami a po nowym roku wkońcu zabieram się za mody bo czas ucieka szybko


-----------------------------------------------------------------------------------------------


aktual z dnia 26 grudnia 2009


na początek tapicerki które posłużą jako dawcy do wygładzenia i obszycia

Image

dowiezione też zostały przednie fotele z Audi Quattro - niestety stan ich odbiega od nowych ale należy pamiętać że są to fotele z końcówki lat 70 - fotele oczywiście tez zostaną obszyte jak i reszta wnętrza

przy fotelech też stoi dolna część deski z wersji USA która czeka na wygładzenie

Image

oryginalne przednie błotniki ściągnięte z wersji G60 w mega dobrym stanie , znawcy tematu wiedzą że dostanie ich graniczy z cudem i można bypowiedzieć że ze zwykłych można takie zrobić ale to nie w moim stylu , u mnie musi być wszystko tip-top

Image

dotarły też oryginalne nakładki z wersji G60 co też jest rzeczą praktycznie nie możliwą do zobycią w tak dobrym stanie , nawet o połamane jest ciężko na rynku wtórnym a ja dostałem igły

Image

a dla tych co nie są w temacie to mam też taki komplet zakupiony w ASO który kosztował majątek ;)

Image


-------

na dziś może wystarczy - na tą chwilę czekam na kolejne paczki a zakuiopne zostały elementy zawieszeń , sanki , wachacze , belki ... które będą polakierowane i odłożone do momentu polakierowania auta


-------------------------------------------------------------------------------------------


oraz aktual z dzisiaj


no to trzeba by nowy rok zacząć od małej aktualizacji - na dziś tylko ,,kupny aktual,, bo prace ruszają od 4 stycznia czyli idzie wszystko zgodnie z planem :hmm: - za tydzień relecja z pierwszych prac


a dziś to co dotarło lub dotrze w najbliższym tgodniu :

piasty od vento/golfIII z wersji GTI 2.0 czyli 5x100

Image

białe kierunkowskazy

Image

,,mały,, zestawik poliuretanów firmy PROTHANE - wybór ze względu na to że USA i oraz ze gwarantują fabryczną miękkość przy zachowaniu dłuższego oresu użytkowania (fotka od sprzedającego)

Image

dość potężny filtr powietrza (36 cm x 7 cm) Amerykańskiej firmy Edelbrock

Image

zakupione też są klamki ala vento , trwają rozmowy odnośnie kierownicy z golfa mk1 GTI , miały już być sanki + wahacze z corrado G60 ale niestety przy oględzinach okazało się że były spawane więc zostały u właściciela :( , oraz sprawa najgorsza - uciekł mi sprzed nosa konkretnty tłumik Amerykańskiej firmy Mgnaflow czego przeboleć nie mogę

to chyba na tyle na ten raz

-------------------------------------------

może jest to przedstawione w dziwny sposób ale posty są po prostu skopiowane tak jak to było


ze wzgędu na prace przy aucie , brak czasu w tygodniu oraz żeby nie na trzaskać sobie znów 100 stron w miesiąc (co ni oznacza żeby w temacie nic nie pisać tylko ja na wszelkie pytania i wątpliwości bede odpowiadał w weekendy przy aktualizowaniu tematu


pozdr. krzyh

Autor:  arczi_MKII_GTI [ Pią 01 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha

skąd ty te wszystkie klamoty bierzesz? normalnie jak to widze to jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama jamajama za wytrwałość w pracach i kamotki

Autor:  MarasRetro [ Pią 01 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha

ulala trochę się tego nazbierało, jest totalny konkret jeśli chodzi o poziom prac, trzymam kciuki żeby wszystko poszło zgodnie z planem i czekam na nowy sezon żeby to wszytsko na żywo zobaczyć, powodzenia :ok:

Autor:  miedzikos [ Sob 02 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha

uuuu no to pozamiatałeś z tymi gratami :o

Autor:  Marcin [ Sob 02 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha

Piekny projekt duuuzy plus za rarytasy a jest ich troche gratki za puchary nalezaly sie i powodzenia w modach.

ps. jest plan na mocniejszy silnik ja bym tu widzial cos rodem z hameryki

Autor:  Mioo [ Sob 02 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha

zawsze podobało mi się to auto, szczególnie na borbetach. ale teraz to chyba zrobi sie z tego nie moja bajka. dla mnie to trochę udawanie tego czym się nie jest (w sensie ze jetta nigdy nie będzie muscle carem) wiadomo ze styl custom właśnie taki jest ale ja to chyba albo nie dorosłem do tego albo nie czaje bazy... dla mnie jak japoniec to JDM, jak amerykańskie V8 to muscle a jak nimiec to german, albo kult... ale chętnie popatrzę co z tego wyjdzie, możne będę miał okazje zmienić zdanie

Autor:  bob.r [ Nie 03 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha

A ja się cieszę że w naszym pięknym kraju znajdują się w końcu ludzie mający odwagę (i pieniądze) by realizować konkretne i przemyślane (mam nadzieję) custom-y.
Trzymam kciuki za realizację projektu.

Autor:  krzyh [ Nie 03 Sty, 2010 ]
Temat postu:  Re: [jetta mk2] corvJETTA krzyha

arczi_MKII_GTI

jak to skąd ?? portale aukcyjne Twoim przyjacielem ;) , poza tym dzięki jamajama

MarasRetro

podziękować jamajama i na pewno w przyszłym sezonie gdzieś mnie dopadniesz ;)

miedzikos

graty jak graty ale zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

king

dzięki jamajama
a co do silnika to w tym roku silnik zostaje , niestety tajle typu plug&play mnie nie interesują bo to żadne wyzwanie , żadna satysfakcja a i żadna nowość , poza tym brak kasy i odpowiedniej wiedzy technicznej zmuszają mnie pozostawienie wymiany silnika i układu napędowego na sezon 2011

Mioo

podziękować jamajama - borbety nie powiem też mi leżały na aucie
co do drugiej części to myślę że jednak nie czaisz bazy ;) oj nie czaisz ;)

bob.r

odwagi i pomysłów nigdy mi nie brakowało bo niestety zawsze powstrzymuje mnie brak kasy :smutny: , niestety cena filtra i poliuretanów była taka że sylwester był spędzony w domu - coś za coś ale auto musi wjechać najpóźniej w czerwcu a do tego czau zero coli , słodyczy itd :smutny: ale damy radę


następny aktual (tym razem już z prac) w okolicach najblizszego weekendu


pozdr.krzyh

Strona 1 z 29 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/