MODEL: Corrado G60 90'
SILNIK: 1.8 G60 PG
MOC: nie mierzona jeszcze
MODY POD MASKA:
-regeneracja + rozwiert kompresora RS2 thx,Apsik
-kolko kompresora 70mm, krotszy pasek
-chip RS
-bypassventil
-zamiast puszki gladera wylot RS
-pelna regeneracja glowicy, planowanie, uszczelniacze, popychacze, śróby ARP, docieranie zaworow
-wkladka filtra SIMOTA, usunieta zwezka z puszki
-odizolowany termicznie kolektor dolotowy od wydechowego
-rozwiercona i wypolerowana przepustnica
-rozwiercony kolektor dolotowy
-usuniety katalizator i tlumnik srodkowy
-poduszka skrzyni ZUO Company
-platynowe swiece Bosch
-ogolnie silnik przejzany, uszczelniony i wymienione co trzeba bylo
ZAWIESZENIE:
-gwint TA technix
-pelen komplet poliuretanow od ZUO Company
-przednia gorna rozporka na kielichy od Bensona
-tylna rozporka na kielichy Wiechers
-negatyw przednich i tylnych kół
UKLAD HAMULCOWY:
-nowe tylne zaciski, linki, łozyska, klocki TRW
-odmalowane zaciski przod i tyl w czerwony kolor zaroodporny
-nowe przewody gumowe zaciskow
KOLA:
-poszerzana stal 16cali, 9j z przodu i 10j z tyłu
-lakierowane czarną baza (tiefschwarz), na to bezbarwny Spies Hecker ceramiczny
-opony 205/40r16 przod i 215/40r16 tyl
NADWOZIE:
-usuniete wszystkie listwy z nadwozia
-usuniete oznaczenia modelowe, zaspawany znaczek
-zaspawana dziura po antenie dachowej
-poszerzone wszystkie cztery blotniki
-wspawane klamki AUDI a4/a6 (wypukłe)
-wspawany wlew paliwa od nowego AUDI TT (pomalowany na Tiefschwarz)
-przedni zderzak "beton"
-tylny zderzak z zaspawanym miejscem na wydech i dziurą na ucho do cholowania
-lakier szara perła z palety AUDI
-gril a'la rieger
-lampy przednie przyciemnione
-lampy tylne Dectane
WNETRZE:
-kierownica MOMO 28cm
-czerwone pasy z 20jahre
-wskaznik cisnienia doladowania
-aluminiowe ringi w liczniku
-czarna podsufitka
-szklany szyberdach(bedzie dopiero)
AUDIO:brak, bedzie jakies proste radyjko zeby dziure zapchac i dwa male glosniki w desce
Moja przygoda z vw'jami zaczela sie gdy po zdaniu na prawko kupilem czerwone mk2 1.3 ktore okazalo sie kupa zlomu i wiecej bylo z nim problemow niz spokojnej jazdy, gdy sprzedalem dwojeczke trafila mi sie mk1 z 77r. bylo to fajne autko, idealna baza do modow ale dlamnie to nie bylo "to" auto wiec po jakims czasie mniejwiecej znana juz WISIENKA trafila do Norus'a u ktory pociol ją na czesci. W miedzyczasie gdy jedyneczka byla jeszcze w moim posiadaniu zerknolem z glupot na allegro po ile stoja mniejwiecej corrki i trafilem na ogloszenie o uszkodzonym g60 za kwote ktora byla jeszcze do przelkniecia, szybka akcja i na drogi dzien jechalem juz z laweta po parcha. Dlugo sie nie zastanawialem troche negocjaci i corek trafil w moje posiadanie a z nim spelnilo sie mazenie ktore siedzialo w glowie juz od jakiegos czasu
(wtedy jeszcze nie wiedzialem ze sam na siebie plagi egipskie zsylam
) Tak auto wygladalo gdy przyjechalem nim z warsztatu do domu juz po przerejestowaniu:
Ostatnio wpadlo kilka nowych czesci do corra:
Nowa rozporka tylna WICHERS dedykowana do corrado/golf2
Mala tablica rejestracyjna i blenda USA (dzieki Prax
)
Alarm (prezent swiateczny od mojej panny
)
Obrysowki US
Kiera MOMO 28cm
Zderzak Beton
Maska od VR'a
Tankdeckel Audi tt '09
Rozporka na przod od Bensona
Bypass ventil i kolko do G
Nowa blenda na klape i pare pierdolek z ASO
Lampy na tyl
Wskaznik cisnienia co bym wiedzial ile G dmuchnie
Klamki z blachami ktore pojda w drzwi Audi a4/a6 '06
Troche checi, technologia LED i wyszlo cos takiego
Jako ze w zderzak tylny ktos uderzyl mi na parkingu i byl lekko wgniecony, gdy go zdemontowalem okazalo sie ze niema slizgow z lewej strony i poszedl na "dawce plastiku"
Kupilem drugi w lepszym stanie i wyszlo mi cos takiego:
Nareszcie kupilem Grill Riegera ktory naprawde dobrze pasuje
Myslalem juz jakis czas nad kolem zeby wymyslec cos co by naprawde wygladalo i nie bylo czyjas kopią
, a od jakiegos juz czasu chdzila mi po glowie poszerzana stal wiec kupilem stalowki 16 cali 7,5J i dalem do poszerzenia 9J przód i 10J na tyl
Tylne mam gotowe, opona 215/40 naciagnieta (byl niezly problem znalesc zaklad ktory da rade ja napompowac)
10 cali na tyl
9 cali na przod (jeszcze nie skonczone)
poszpachlowane i podklad
lakier od srodka
opony na przod
Corra powoli rozkrecam, do blacharki, wyrzucony jest bak, prawie caly wydech z oslonami i polowa srodka, w miare mozliwosci czasowych...
Blotnik po zdieciu szpachli okazal sie pognieconym ulepem i wyglaa to tak
Dlatego kupilem nowy
Edit:
Zrobilem juz:
-remont silnika, kompletne uszczelnienie, popychacze, gumki zaworowe, docieranie zaworow i szlof glowicy, śruby ARP, nowe kroćce wodne, nowy kompletny rozrząd, olej shel helix 10w40, nowe kable, kopulka i palec
MODY SILNIKA:
bypassventil,
kolko 70mm +krotszy pasek,
chip rs1 od apsika,
zamiast puszki za gladerem wylot RS,
platynowe swieca Bosch
rozwiercona przepustnica i kolektor ssący,
nowy IC,
odizolowany termicznie kolektor dolotowy od wydechowego,
wkladka filtra simota,
usuniety kat i tlumnik srodkowy
wskaznik cisnienia doladowania
MODY ZAWIESZENIA/HAMULCE:
-wymiana tulei na zawieszeniu na poliuretanowe (pelen zestaw od ZUO COMPANY )
-zawiaszenie gwintowane TAtechnix
-negatyw tyl+przod
-przednia gorna rozporka na kielichach od Bensona
-tylna rozporka stalowa na kielichach WIECHERS
-usuniety reduktor sily chamowania na tyle
-nowe sworznie wachaczow i łączniki stabilizatora TRW
-nowe zaciski na tyle, nowe przewody, przetoczone tarcze i klocki TRW
-nowe lozyska na tyle (ASO)
-nowe przewody i klocki TRW z przodu
MODYFIKACJE BLACHARSKIE:
-wlew od audi tt 09' (masa pracy, ale wykonalem to pierwszy w PL jak nie na swiecie )
-klamki nowe audi a4/a6 (raczej nie widziane jeszcze na corrado)
-zaspawana antena dachowa
-zaspawana dziura po wycieraczce
-zaspawany tylny zanczek vw i dziurki po napisie corrado
-pare łatek i reperaturek
-wydrapana podloga i od nowa zakonserwowana
-zaspawane miejsca po migaczach w blotnikach
-wygladzony tylny zderzak
-wspawana polowa lewego tylnego blotnika bo stara nie nadawala sie juz do niczego
Ogolnie to 4 miesiace bez przerwy spedzone przy tym aucie, setki roboczo godzin,$ juz nawet nie licze bo szkoda moich nerwow...
i wreszcie po 4 tygodniach rzezby nareszcie drugi czyli juz ostatni podklad na budzie i elementach....
Dodam ze wszystko zostalo wygrzane w kabinie 25min w temperaturze 60stopni z nawiewem,
nie ma ch**a zeby cos usiadlo...
no i autko wróciło do domu, a wygląda to tak:
Jutro jade po kleje do szyb i pare kosmetykow i zaczyna sie składanie tego do kupy
-wkleiłem wszystkie szyby (przednia nowka z paskiem wraz z uszczelkami)
-wypryskałem całą karoserie woskiem do profili zamknietych co by mi z rdza ze srodka nie wyszła...
-złozyłem do konca silnik(wylot z kompresora), odbyłey sie juz pierwsze jezdy probne w nowym setupie i powiem szczeze ze auto odpycha sie zaj***
-poskładalem parcha z zewnątrz w 99%
-zalozony został alarm i mechanizm otwierania wlewu z tt pilotem
-poskładałem do konca tylne chamulce i zalałem nowym płynem
Pare fotek podglądowych jak teraz wygląda, wiecej fot jutro...