vwzone.pl | Forum VW Maniaków - Volkswagen, VAG, Skoda, Audi, Seat
http://forum.vwzone.pl/

[Golf mk2] NooN - Westmoreland Airride CarPC BBS
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=112&t=40693
Strona 1 z 20

Autor:  NooN [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  [Golf mk2] NooN - Westmoreland Airride CarPC BBS

Autko przyjechało do PL w 2006 roku i użytkowane cały czas przez starszą osobę. Jest bezwypadkowe i zachowane w oryginale. W pierwszej wersji miało to być dla znajomego do jazdy na ryby i zakupy ale po dokładnych oględzinach stwierdziliśmy że szkoda auta w takim stanie do codziennej jazdy i tak stałem się jego właścicielem 1 maja 2009r.

Dane techniczne bazy:
MODEL: Volkswagen Golf MK2 CL
SILNIK: 1.3 8V NZ DigiJet
MOC: Zawrotne 40KW/55PS
ZAWIESZENIE: Seryjne
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny)
KOŁA: Seryjne stalówki z oryginalnymi dekielkami + opony Barum 155/70/13
NADWOZIE: Białe 3D z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne)
AUDIO: kaseciak Daewoo i seryjne głośniki w desce rodzielczej

Foto po zakupie:
Image Image Image Image

Aktualne dane techniczne:
SILNIK: 1.8 8V RV Digifant II ori USA + ecu z modelu PF
MOC: 79KW/107PS
ZAWIESZENIE: Airride (pneumatyka) zbudowane na amortyzatorach KONI z regulacją twardości (sterowanie każdym kołem z osobna), 2 kompresory Viair, butla na sprężone powietrze 20L
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny)
KOŁA: BBS RS 7.25" (bębny 5.5", rotor przetoczony z 0.5" na ok. 0.25", ranty 1.5") + opony Nankang NSII 165/50/R15
NADWOZIE: Białe 3D z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach, zderzaki USA, front z wersji Westmoreland, lampy przednie z HELLA DE wraz z soczewkami z Mercedesa w wersji Bi-Xenon (żarniki D2S 4100K), białe kierunkowskazy z wersji USA (jedyne w Polsce), lampy tylne USA w wersji biało-czerwone
WNĘTRZE: brązowe tapicerki boczne, brązowe plastiki na słupkach, wykładzina beżowa, miękka brązowa deska rozdzielcza oraz konsola środkowa, drewniana kierownica Nardi Torino z polerowanymi ramionami, brązowa półka tylna z wersji USA, boczne tapicerki materiałowe na tylnych nadkolach, wykładzina materiałowa na podłodze w bagażniku, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek
AUDIO: Jednostka sterująca SONY CDX-CA900 (ramka panelu polakierowana na biało) dodatkowo CAR-PC (komputer PC w samochodzie zbudowany w oparciu o płytę główną Intel Atom D945GCLF2, 2GB RAM, SSD 64GB (jednostka centralna w obudowie ITX ze specjalnym zasilaczem zamontowana w bagażniku), monitor dotykowy 7.0" wbudowany w konsolę środkową, głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, fabryczne głośniki w desce rozdzielczej, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź


Zestawienie zmian w roku 2009
- zawieszenie gwintowane KW Variant 2,
- koła BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50,
- Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K
- tylne lampy z wersji USA biało-czerwone
Image Image Image Image Image Image Image

- drewniana Nardi Torino z polerowanymi ramionami
- montaż systemu audio - Sony CDX-CA900, monitor 7" w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź
- na tylnej półce zamontowałem kij oraz piłeczkę do golfa
Image Image Image Image

- wymiana przednich kierunków na białe i skręcenie bardziej na gwincie
Image Image Image Image Image Image Image

- stylowe koraliki na siedzenia
- elektrycznie sterowane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby
- tylne szyby Siglachrom
- licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA
- 1-calowe ranty do BBS RM 012
fotki z wyjazdu na zlot do Svidnik'a na Słowacji
Image Image Image Image Image Image

- na przełomie września i października montaż zawieszenia pneumatycznego Airride (sterowanie osiami)
Image Image Image Image Image Image

- odnowienie listw chromowanych w uszczelkach szyb
tak wyglądały przed:
Image Image
a tak po:
Image Image

Sesja zdjęciowa na zawieszeniu pneumatycznym - listopad 2009
Image Image Image Image Image Image Image
Filmik prezentujący działanie zawieszenia -
https://www.youtube.com/watch?v=7A0vjHzfiYY


Zestawienie zmian w roku 2010
- kolejna rozbiórka RM'ów w celu odświeżenia polerki rantów oraz zmiany koloru
Image Image Image Image

jak tylko zrobiło się sucho to autko znów wyjechało na drogi z tymczasowymi felgi ponieważ RM'y jeszcze nie zostały skończone
Image Image Image Image Image Image

- wąskie zderzaki USA z chromami i po odświeżeniu zagościły na aucie
Image Image

- BBS RM z 1.0" rantami i białymi bębno-rotorami
Image Image Image
Image Image Image Image Image

- pierwsze wyróżnienie dla projektu... Top 5 Najładniejsze Auto Zlotu - UstronióVWka
Image
kilka fotek zaraz po powrocie z Ustronia:
Image Image Image Image Image


Zestawienie zmian w roku 2011
- srebrne dekielki do BBS RM
- białe kierunkowskazy przednie w wersji USA - jedyne w Polsce
- mieszek oraz gałka zmiany biegów z Golf MK4
- lusterko ze sticker bomb
Image Image Image Image
- budowa od podstaw nowego zawieszenia pneumatycznego na amortyzatorach KONI z regulacją twardości, zabudowa bagażnika
Image ImageImageImageImage Image Image Image Image Image Image Image
filmik pokazujący pracę zawieszenia po przeróbkach
https://www.youtube.com/watch?v=h4R7DdNy5Wg

ZLOT: VAG INWAZJA - wyróżnienie za kompleksowe zmiany
Image Image

- Sesja zdjęciowa 2011
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

- brązowe wnętrze
Image

- sesja
Image Image Image Image Image Image Image Image

- oryginalne pasy z wersji US + kontrolka
- brzęczyk niewyłączonych świateł
- centralny zamek


Zestawienie zmian w roku 2012
- BBS RS 6.5" jako baza do dalszych działań - docelowo 7.0" z rotorem od zewnątrz
Image
przymiarki
Image Image Image
budowa: przetoczenie rotorów, 120 złotych śrubek, nowe śruby centralne, pomalowane na biało (L90E) rotory
Image Image Image

- osłona do maski przeciw wszelkiego rodzaju liściom i innych syfom
- znaczek starego typu do Westmorelanda
- składany kluczyk
- pilot 9 przyciskowy AVS
- moduł komfortowych kierunkowskazów (jak w najnowszych VAG'ach i nie tylko)
- elektrozawory do sterowania każdym amortyzatorem z osobna
Image Image

ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce w konkurencji na najładniejsze koło zlotu, 2 miejsce w konkurencji na najszybsze zawieszenie pneumatyczne, 2 miejsce w konkurencji na najładniejsze auto zlotu w kategorii Cult
Image Image Image

- sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z ekranu dotykowego CAR-PC
Image Image

- sesja zdjęciowa
Image Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

- zamek z kluczykiem do schowka oryginał USA
- belki wzmacniające do drzwi
Image Image Image


Zestawienie zmian w roku 2013
- BBS RS 7.25" (bębny 5.5", rotory 0.25", ranty 1.5")
Image Image Image Image Image

ZLOT: VAG EVENT
Image Image Image Image Image

ZLOT: DUB IT!
Image Image Image Image Image

ZLOT: TUNING SHOW BARDEJOV - 4 miejsce w Show&Shine
Image Image Image Image Image Image
i filmik od kolegi ze Słowacji
https://www.youtube.com/watch?v=ZDX5m1WePNQ

ZLOT: VAG INWAZJA - 2 miejsce w Air oraz 3 w kategorii Cult
Image Image Image Image

- wyróżnienie CAR OF THE WEEK - driiive.com
Image


Zestawienie zmian w roku 2014
- odbudowa i montaż silnika 1.8 8V RV z wersji USA
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

- wyciąganie silnika 1.3 i przygotowanie komory
Image Image Image Image

- lakierowanie komory silnika
Image Image Image

- montaż "nowego" silnika
Image Image Image Image Image Image

ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce - Najładniejsza komora silnika, 1 miejsce - Najszybsze zawieszenie pneumatyczne
Image Image Image Image Image Image Image Image Image

- światła do jazdy dziennej tzw DRL Instalacja wg własnego projektu ale wygląda jak oryginalna (przekaźnik wraz z bezpiecznikiem umiejscowiony w skrzynce bezpiecznikowej jako dodatkowy moduł)
- oryginalna instalacja do głośników oraz radia ze sterowaniem intensywności podświetlenia panelu
Image

ZLOT: VII Tarnowski Zlot Tuningowy
Image Image Image Image Image Image Image



Tak przedstawia się historia powstawania mojego VW, oczywiście to nie koniec prac bo planów jest jeszcze sporo a co z tego uda się zrealizować to czas pokaże...

Autor:  a.dydymski [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

Ładna Mk2 :ok: Powodzenia w dalszych modach ;)

Autor:  pablo_720 [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

piękne MKII :)

Autor:  Madd [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

Śliczna sztuka. Bardzo mi się podoba :)

Autor:  acecoupe [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

ajj biała dwója na glebie mniam

Autor:  Adasko12 [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

Ladny golfik froncik juz robi robote ;) Z planow wnioskuje ze w gadzety US sie wybierasz i jak najbardziej dolozyc zdesie z US-a i wiele juz mu nie potrzeba :) jedyne tylko to ta naklejke co idzie przez calosc sciagnal polerke pozniej i juz by bylo o niebo lepiej :ok: Powodzenia w dalszych modach oraz zbieraniu czesci :D


PozdraVWiam

Autor:  becior [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

Bardzo ładnie wygląda. Odłóż kasę na szersze ranty do BBS, to najbardziej polepszy wygląd. Potem reszta :ok:

Autor:  jaropolo [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

dorba biala dwojeczka :)

Autor:  loniek [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

dobrze sie prezentuje, kolo za waskie, ale rant jak pisales bedzie. Gdzie dorwales KW var2? fajnie byloby zobaczyc na saaaamyymm dole :) bo na takim waskim kolku spoko by chyba to wygladalo.

Autor:  NooN [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [MK2 CL] NooN

paseczki raczej pozostaną...
KW dorwałem już jakiś czas temu na bazarku dostępnym w necie jakim jest allegro... ;) był to szybki zakup i nie spodziewałem się że będzie to Variant 2
Jeśli chodzi o kółka to obecnie jest to najniższe położenie zwłaszcza tyłu (przód jeszcze pójdzie w dół) a jest to spowodowane tym że przy obecnej konfiguracji z tyłu są dystanse i koła przycierają o ranty błotników. Prawdopodobnie błotniki będą zagięte ale wszytko się okaże jak będę miał zrobione szersze ranty bo być może obejdzie się bez ingerencji w blachę kosztem wyrzucenia dystansów.

Autor:  saVWas [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk2 CL] NooN

Dwojeczka ładna WEST kozak ogolnie zmiany na plus czekam na dalsze modyfikacje :)

Autor:  Komar_Boston [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk2 CL] NooN

Też jestem zdania, żeby ściągnąć te boczne naklejeczki ;)

Poza tym śliczna biała mk2 :)


PozdróVWki ;)

Autor:  Mioo [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk2 CL] NooN

i niech mi ktos powie ze duzo trzeba zeby zrobic dobre auto... naprawde bardzo ladnie wygladajaca dwojka... jak dojdzie 1" rancik to juz wogole bedzie cud miod orzeszki... ja osobiscie ni lubie obrysowek w mk2 i mk1 bo trzeba blotnik ciac... ale woje auto i woj wybor... ja bym pod maske wstawial cos w stylu Vr albo 1.8T... bylo by genialnie

Autor:  MarasRetro [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk2 CL] NooN

bardzo ładny stonowany golfik :ok: super się prezentuje, ja bym dał go niżej i te naklejeczki jednak wyrzucił, będe doglądał i czekam na realizacje planów, powodzenia

Autor:  xxxsobociakxxx [ Pon 15 Cze, 2009 ]
Temat postu:  Re: [mk2 CL] NooN

już zapowiada się gruuuby białaś ;)
będę śledził projekcik :ok:

Strona 1 z 20 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/