vwzone.pl | Forum VW Maniaków - Volkswagen, VAG, Skoda, Audi, Seat
http://forum.vwzone.pl/

[polo 86c2f] "G-39 i pół project" by Kych
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=112&t=37788
Strona 10 z 16

Autor:  Kych [ Nie 18 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

...18.04.2010..
Z Killerem i Dzojem mimo wszelkich trudności dnia poprzedniego wyjęliśmy G na przegląd :)
Zmieniliśmy pasek, nasmarowaliśmy nowym lepszym smarem KLUBER NOSOL GBY 2 , wyczyściliśmy i złożyli s powrotem bo wszystko gra jak należy :D.
Przez weekend zrobiłem troszkę ładu z wiszącymi kolorowymi kabelkami i wstawiłem je w rurki.
Kupiłem okazjonalnie chłodnice oleju, kupi sie podstawkę w czerwcu to sie zamontuje...
Dostałem od Piotrka również prezent odnowione kółeczko rozrządu, jak nowe hehe
Image Image Image
Image Image Image Image Image
Pozdro

Autor:  K I L L E R [ Nie 18 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

Ordnung must sein!

Ps.
Kych napisał(a):
Z Killerem i Dzojem mimo wszelkich trudności dnia poprzedniego
Nie przypominam sobie :P

Autor:  Kych [ Nie 18 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

K I L L E R napisał(a):
Ordnung must sein!

Ps.
Kych napisał(a):
Z Killerem i Dzojem mimo wszelkich trudności dnia poprzedniego
Nie przypominam sobie :P


hehe nom fakt nie jeden Killer na tym świecie...
chodzi o Killera z Lublina z byłego białego polo "Fox" G40
z którego mam G i które kiedyś robiło zamieszanie...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

Autor:  Patryk_G40 [ Nie 18 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

Ładnie ładnie ;)
Mody trafiona w 100%
No i wiadomo, G bann
Pozdro i powodzenia w dalszym modzeniu :ok:

Autor:  kas18 [ Nie 18 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

kółko w chrom ;)
G sprawdzone więc można śmigać

Autor:  Kych [ Pon 26 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

Image
Image
Image
Image

Autor:  sundecade [ Pon 26 Kwi, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

super Polo wyszlo na zdjeciach, bardzo ładnie :ok:

Autor:  Kych [ Śro 02 Cze, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

.............................26.04.2010........................................................
sundecade napisał(a):
super Polo wyszlo na zdjeciach, bardzo ładnie :ok:

Dzięki opinie takich ludzi z pasją np. jak Ty dają motywacje do dalszych działań...

Jeszcze pare fotek przed spotem i w trakcie "Spot z jajajeczkiem 2010"
na którym polo zajeło II miejsce "Na najniższe autko". (Choć do niskości jeszcze brakuje)
Polo dostało jeszcze klubową flagę CSZ.
Image Image Image Image Image

...................................02.06.2010.....................................................................
Parę nowych meneli do montażu...
- Zegary VDO (na razie bez czujników)
- Rozpórka przód Wiechers
- Nowe poduszki pod silnik i skrzynie
- Naklejki "MajóVWka 2010" i "Camill Customs"
Image Image Image
Image Image
Bonusowe fotki (Okuninka 2010)
Image Image Image
Jest jeszcze końcowy tłumik ale czeka go przeróbka i muszę kupić jeszcze rury na cały wydech...
na dodatek wynikły problemy z urwaną śruba i uszczelką od kolektora wydechowego.
Jak sie z tym uporam będzie kolejna aktualizacja...
Pozdro

Autor:  kas18 [ Śro 02 Cze, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

Kych rozpórkę się przykręca ;) ;)

Autor:  Kych [ Pią 25 Cze, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

Z deszczu pod rymnę... Wszystko naprawiłem co było zepsute, zamontowałem rozpórkę (nawet czuć różnice na dołkach),
Jest przelotowy układ wydechowy z nierdzewki fi60 z końcowym pierdzącym Stilco niestety (ale będzie zmiana na jakis na pewno nowy tłumiczek).
NIe powiem polo zapiernicza jak trzeba, potwierdzi to parę osób hehe ,
nom ale niestety skrzynia nie wytrzymała prób przed MajóVWkową ćwiartką. Może to i lepiej jak by miała się zepsuć w Rykach...
Teraz szukam dobrej dość taniej skrzyni.
Pozdro
I kill: Polo G40 VS Golf4 tdi (170ps)
http://www.youtube.com/watch?v=jmpGtQ2TDsM

Autor:  Kych [ Wto 06 Lip, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

Nowa skrzynia ATV od Cocoloco i troszkę nowego oleju na dolanie....
Image Image Image
Image Image Image
Image Image
Umyta, wyczyszczona i pomalowana temperaturowym czarnym matem... czeka na piątkowy montaż.

Autor:  Kych [ Pon 26 Lip, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

Wrzucam jeszcze par zdjęć co sie uchowały...
-Taki o to wydech wspawała i ciut wygieła firma Camill Customs
Nie ma sie do czego przyczepić robota wręcz profi.
ImageImageImage
- To zobaczyliśmy po zdjęciu skrzyni, rozwalone w drobny mak sprzęgło,
przyczyny nie wiadomo może moja, albo jakaś wadliwa tarcza była.
ImageImage
- Oprócz skrzyni poszło jeszcze parę innych elementów w czarny mat :)
ImageImageImage
- I dokończyłem garaż dla połówki wywiozłem z 20 pare taczek ziemi i mamy teraz równiutkie dwa podjazdy i grysik.
ImageImageImage
ATV'ka chodzi aż miło nie huczy ,nie zgrzyta, bez proszenia 210 jechałem i chyba na razie mi to wystarczy.
Stara skrzynia nadal leży niby coś trochę chodzi, ale nie tak jak powinna.
Tak poza tym nic nowego, wakacje więc trzeba inwestować również w siebie :D
Kupiłem tylko zestaw kluczy Yato i w końcu można bez kombinowania bawić sie z polówką.
Najbliższy plan to zmiana filtra powietrza, oleju i podłączenia do końca VDO i chłodnicy oleju.
Pozdro
PS: sorki ,ze wszystko robię telefonem, ale nie ma tak szczerze co tu dużo pokazywać.

Autor:  cocoloco [ Wto 27 Lip, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

Kych
mówiłem że mam wypas skrzynie ;p

Autor:  sundecade [ Wto 27 Lip, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

fajnie bardzo działasz :ok:
ale.. przydałoby sie nieco szerzej z tyłu ;)

Autor:  Kych [ Pią 13 Sie, 2010 ]
Temat postu:  Re: [polo 86c2f] "G-39 i pół by Kych

ImageImageImageImageImage

Kolejna sesyjka wykonaniu mojego klubowego fotografa "Glenia" hehe
Na tej sesji po dłuższym nie użytkowaniu założone sa dystanse 1,5cm....
Doszły chromowane śrubki - imitacje z odzysku nagwintowane na gorąco na śruby i przykręcone....
VDO już działa ,zostało tylko czujnik temperatury w miskę wsadzić.
Pozdro

Strona 10 z 16 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/