MODEL: Golf 3 GT
SILNIK: VR6 2,9L ABV
MOC: 190PS
MODY POD MASKA: ABS->ABF->ABV, lifty rozporki
ZAWIESZENIE: gwint: przod HR, tył KW
UKLAD HAMULCOWY: przod G60 280mm, tyl tarcze gt
KOLA: RH 16/9, toyo 215/40/16
NADWOZIE: projectory hella black, halogeny hella black, inpro black tył, klapa german, grill no emblemat
WNETRZE: reacaro czerwono czarne, pas szelkowy, pelna elektryka, climatronic
AUDIO: jednostka sterujaca sony 2600 BT, 8 glosnikow + sub - byle by gralo
Aktualne foto frontu niestety na zimowkach
Zmiany przeprowadzone:
Golf mk3
Kolor - Dark Violet LC4V
Silnik ABS
--> ABF -->
VR6
moc 90 PS --> ~150 PS -->~
190 PS
Auto zakupione 08.2005 wylgadalo tak:
Przy kupnie bylo:
Zawieszenie supersport podobno -60\-60
Przyciemione szyby lacznie z przednimi bocznymi
Lusterka m3 look z kierunkami
Biale zegary
Jakas smieszna kierownica Jamex
Od tamtego czasu auto zaczelo przechodzic modyfikacje:
- gwint
HR przod i
KW tyl
-
elektryka szyb i lusterek
- orginalny szeroki hokej
- tlumik VR6
- grill no emblemat
-
kierownica momo 28
- lifty maski
- tapicerka bagaznika
-
org lusterka
-
czarne kierunki i halogeny HELLA
- zmiana podswietlenia, przelcznik swiatel od T4 orginalne czerowne podswietlenie
-
climatronik
- tapicerka
recaro czerwono czarna
- obowiazkowo wlepa VW Club Pomorze
- no i w roku 2008 pod maska byl org 1,8 potem 2.0 16V 150PS i jest
VR6 2,9L 190PS
- z przodu lampy FK Angel Eyes z soczewka sa juz ORG
dymione projektory z krzyzami i xenonem hella
- z tylu lampy inpro black fotki wkrotce
- nowe kola
RH 16\9 opony
Toyo 215/40/16 i dystanse po 2cm przod i tyl
- zaklepane nadkola
- tylnia klapa bez znaczkow i listwy lekki nadspawany 'daszek' nad tablica
-
rozporki
- hamulce
g60
Plany:
moc, lakier, koło, stan igła
i tak powoli sie zmienialo
W najblizszym czasie kolejne powazniejsze zmiany z przodu i z tylu
Nowe divajsy na lato 4x 16\9, Toyo 215\40\16
Ostatnio maly bonusik w srodku, mala rzecz kupe pracy a cieszy
04.04.2007
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2007 16:07 ]
W miedzy czasie trafil sie konieczny gwint H&R w dobrym stanie niestety tylko przod
dla porownania tak bylo wczesniej
Nowy srodek caly czas chodzila po glowie mi skora jednak trafila sie okazja kpl recaro i narazie calkiem mi sie podoba:
I kolejny gadzet ktory oddalil wymiane silnika :bajer: z zalozenia wychodze ze najpierw bezpieczenstwo potem zabawki soczewka na zwyklej zarowce dawala bardzo slabe swiatlo nie wiem moze trafialem na kiepskie zarowki dajac temu kres postanowilem kupic xenon....nie zaluje wszystkim polecam
16.09.07 - kilka pogladowych zdjec
9.12.2007
Pare drobnych zabawek
dla porownania tu widac kawalek poprzedniej
i prezent ktory zawsze chcialem dostac
rozporka na tyl
I klocek pasujacy do troche wiekszej zabawki ktora caly czas chodzila po glowie ale za ktora nie moglem sie zabarac...ale ruszylo, juz w drodze...
13.12.2007
20.07.2008
Projekt troche sie zatrzymal ze wzgledu na poprawianie stanu technicznego auto
Nowe hamulce tyl:
Nowe tuleje, nowy wydech, poduchy silnika itd itd itd
hamulce od g60
Jak zwykle nie obylo sie bez komplikacji zacisk nie miescil sie w RH:/
a tutaj takie foto ze wstawiania klimy:
a tutaj efekt pracy
Co do zabawek to trafil sie cd box:
Walka ABFa i 215/40/16 z sila ludzka - slub Emadera
http://pl.youtube.com/watch?v=rUbRbZEZyV0
4.10.2008
Aparat Nr 1
Aparat nr 2
25.12.2008
przetrwornice hella, zarowki d2s philipsa germany 8-)
Pozdrawiam
Tomsi
Podziekowania dla VW Club i VWPomorze za mila atmosfere i pomoc w projekcie
[ Dodano: Wto 10 Lut, 2009 ]
Troche o swapach, oba zrobione w Genowefie oba profesjonalne i wszystkim polecam ekipe z w/w miejscowosci
ABF w 14h
Historia swap
mialem byc o 8 koło Konina zostawic auto i wrocic do domu. Snieg, gololedz bylem na miejscu przed 12. Ustalilismy wszystko i slysze ' tak w sumie nie wiem czy warto Ci wracac zeby jutro rano spowrotem przyjechac po auto' wydawalo sie nie mozliwe ale jednak zostalem
14.00 -
14.20 -
Po wyjeciu pierwsze zaskoczenie w grodzi nie ma miejsca na wysprzeglik, troche przytrzymalo ale miara, wiertarka i precyzja kolegi i jakos poszlo.
17.00 -
17.30 -
19.00 -
Walka z podlaczeniem wszystkiego, ułozeniem wiazki, zrobienie pożadku z moim balaganem w elektryce o 22.00 problem z chlodnica naszczescie sa telefony i przed 22.30 druga chlodnica od ABFa byla juz kupiona, wymiana pompy paliwa itd itd
No i oklolo 1.00 pierwsze odpalenia - DZIAłA pierwsza proba i wszystko chodzi
Jednak bylo by zbyt pieknie odpowietrzanie ukladu trwalo dlugo, bardzo dlugo.
Nic juz nie pomaglo wiec nie obylo sie bez sztucznego odddychania - kolega MR mowi ze parzy w usta
3.00 -:mrgreen:
no i pomoglo8-)
4.00 - Bylo juz po jezdzie testowej. I stwierdzenie ze licznik nie bez powodu jest wyskalowany do 260...
Nastepnego dnia rano -
Podziekowania dla kolegow MR, Wąskiego i wszystkich co pomagali
[ Dodano: Wto 10 Lut, 2009 ]
pol roku pozniej zaczela sie historia VRa...
...a wiec bylo to tak pojechalismy odsawic kolegi cabrio mk1 na wstawienie ABFa do swapowiczow ktorzy wstawili mi na wiosne mojego ABFa(ok 300km od Gdańska) a w mojej mk3 przy okazji mieli uruchomic dostawiony climatornic a w garazu lezal sobie na palecie jak na wystawie sklepowej
no i od godziny 11 do 23 opieralem sie jego pokusom na tabene 2 dni wczesniej shamowalem swojego ABFa i wyszlo niecale 160 PS i piekny wykres...
ale nastala godzina 23 okazalo sie ze z climatronickiem jest problem i musze zostawic auto i przyjechac po nie nastepnego dnia no a skoro tak czy tak juz mialo zostac to skonczylo sie na slowach
"skoro tak czy tak zostaje to wstawicie ta VR6" i w oto ten sposob za godzin kilka/kilkanasicie
i takie pierwsze draznienie sie na spokojnie z VRem
http://www.youtube.com/watch?v=IfolwqWER0w
http://www.youtube.com/watch?v=z0dHryACO6g
aaaaa bym zapomnial climatornik oczywiscie dziala taki byl cel wyprawy
PS Jesli ktos zamierza sie swapowac to daje sobie dwie rece uciac za ludzi ktorzy mi wstawiali dwa motory, znajomemu do mk1 ABFa sa bezbledni, rzetelni i maja zdrowe motory za ktore biora odpowiedzialnosc wiec krotko mowiac polecam[img]