Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 33 z 62 [ 918 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 62  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Nie 17 Paź, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 29 Lip, 2008
Posty: 1589
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 4950188
Auto: VW Garbus 1200 66'
widzialem na barbarce wczoraj i naprawde wnetrze + kolo mnie powalilo :ok: ... jesli na nowy sezon lakier bedzie ogarniety to golfik narobi kwasu ;) powodzenia!!



_________________
viewtopic.php?f=98&t=92337 - Garbus 66' by Kari
Offline
 Profil    4950188
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Nie 17 Paź, 2010 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ

Rejestracja: Pon 10 Maj, 2010
Posty: 25
Skąd: Wrocław DW
Gadu-Gadu: 5647205
Auto: Mk2,Galant
W jakim sęsie lakier ? Chodzi o zderzak ? ;)


Offline
 Profil    5647205
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Nie 17 Paź, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Sie, 2008
Posty: 1231
Skąd: Wlocławek
Gadu-Gadu: 4702310
Auto: golf III
KPS napisał(a):
W jakim sęsie lakier ? Chodzi o zderzak ? ;)

Podczepiam się co do pytania.
Jeśli chodzi o zderzak to robi sie u lakiernika i bedzie na gładko. A co do lakieru to jeszcze na wiosne zostaną zrobione poprawki nad polerką ;)



_________________
Mój Golf, nowe foty > viewtopic.php?f=112&t=33254&start=480 zapraszam
Offline
 Profil    4702310
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Nie 17 Paź, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Pią 26 Wrz, 2008
Posty: 194
Skąd: Poznań
stary, zmień hosta zdjęć bo już poznikały :<


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pon 18 Paź, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 30 Lis, 2008
Posty: 302
Skąd: Włocławek/Łódź
Gadu-Gadu: 712333
Auto: Jetta Coupe
A ode mnie zdjęcia z wczorajszego wypadu :)
Image Image Image Image Image Image Image

No i jakieś poglądowe foto wnętrza:
Image Image



_________________
Jetta Coupe by chido <-- ZAPRASZAM!
Offline
 Profil    712333
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pon 18 Paź, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 29 Lip, 2008
Posty: 1589
Skąd: Toruń
Gadu-Gadu: 4950188
Auto: VW Garbus 1200 66'
no wlasnie o zderzak mi chodzilo bo w oczy sie zucilo ;) ...ale juz wiem ,ze bedzie opanowane :ok:



_________________
viewtopic.php?f=98&t=92337 - Garbus 66' by Kari
Offline
 Profil    4950188
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pon 18 Paź, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 01 Gru, 2007
Posty: 296
Gadu-Gadu: 0
Auto: Audi 90, Rost 96
Dobry jest ogarniesz zderzak i będzie german pełną gębą.



_________________
Cultstyle.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pon 18 Paź, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 31 Paź, 2008
Posty: 651
Skąd: WPR
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MKIII v6
Jest przepięknie. Jak dopracujesz te kilka niedociagnięć to mocno pozamiatasz w przyszłym sezonie czego Ci życzę niee :ok:



_________________
MK3 16V by Dziku: viewtopic.php?f=98&t=44808&hilit=dziku87
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pon 18 Paź, 2010 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 05 Wrz, 2009
Posty: 299
Gadu-Gadu: 6828405
Tlen: --
Skype: --
Auto: Golf Mk1 1.1 16V TURBO KOMPRESSOR
Zamiatasz teraz na CW :-D :-D


Offline
 Profil    6828405 -- --
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pon 18 Paź, 2010 
VW User
VW User

Rejestracja: Śro 06 Lut, 2008
Posty: 115
Skąd: Małopolska
Gadu-Gadu: 0
Auto: Corrado VR6
Robi sieke na tym kole!


Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Wto 19 Paź, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 19 Kwi, 2010
Posty: 1125
Skąd: Ostrzeszów
Gadu-Gadu: 0
Auto: VW Golf MK3 GTI VR6
te pomarańczowe felgi mnie gniota w na maxa coooo są mega :ok:



_________________
GOLF MK3 GTI VR6 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=103974

Był GOLF MK1 :ok:
viewtopic.php?f=98&t=95302

Był Krwistoczerwony Westmoreland MK2 :D
viewtopic.php?f=98&t=78365

Był VENTYL US ARMY :D
viewtopic.php?f=98&t=54229
Offline
 Profil  
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Czw 21 Paź, 2010 
VW Zone Master
VW Zone Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Sty, 2010
Posty: 1137
Skąd: Poznań, Pęckowo
Gadu-Gadu: 792238
Auto: Mk1 GTD 82r + Audi 100 c2 81r
KAPEC1987 napisał(a):
te pomarańczowe felgi mnie gniota w na maxa coooo są mega :ok:


Zgadzam się! Zarówno odcień/oczoj*&^ość felg i wnętrza jest kozak. Nigdy nie byłem fanem rażących kolorów ale tutaj to robi mega robote!



_________________
[Audi 100 C2] 1981r... "81' and still cruisin' so fresh"
viewtopic.php?f=98&t=72537

[MK1] Golf 5D BBS Bodykit projekt. Nie 3d, nie wąska lampa itd.
viewtopic.php?f=98&t=101432
Offline
 Profil    792238
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pią 22 Paź, 2010 
VW Zone Mod
VW Zone Mod
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 17 Cze, 2006
Posty: 1951
Skąd: Hönigsberg
Gadu-Gadu: 4393273
Auto: Leon 5F ST FR
http://allegro.pl/show_item.php?item=1285427741 chyba ktos kolor podlapal :-D


Offline
 Profil    4393273
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pią 22 Paź, 2010 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 25 Sie, 2008
Posty: 1231
Skąd: Wlocławek
Gadu-Gadu: 4702310
Auto: golf III
fredi88 napisał(a):
http://allegro.pl/show_item.php?item=1285427741 chyba ktos kolor podlapal :-D

Faktycznie :< kiijem :ała:
Wczoraj byłem u lakiernika i przymierzyłem zderzak jak leży po spawaniu i szpachlowaniu:
Image Image Image Image Image



_________________
Mój Golf, nowe foty > viewtopic.php?f=112&t=33254&start=480 zapraszam
Offline
 Profil    4702310
 
 Temat postu: Re: [mk3] Golf 3 Black & Orange by Danny str 31 new zd
PostWysłany: Pią 22 Paź, 2010 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 07 Kwi, 2007
Posty: 666
Skąd: Warszawa
Gadu-Gadu: 9577620
Auto: Mitsubishi SpaceStar
Jednak beton lepiej sie zgrywa ;) :-D



_________________
2007: IST
2008: VWmania
2009: MTM WPP
2010: VAG Event, STS Moto Show

... ??
Offline
 Profil    9577620
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 33 z 62 [ 918 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 62  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
    Skup aut Poznań Forum webmasterskie Forum mechaniczne
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe