Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy

 Strona 2 z 13 [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Pon 04 Lut, 2008 
vw P.I.M.P.uś
vw P.I.M.P.uś
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 15 Gru, 2007
Posty: 2795
Skąd: Olsztyn
Gadu-Gadu: 364477
Tlen: praks@tlen.pl
Skype: prakscorrado
Auto: Corrsche vr6T
jzu ci pisalem nienawidze cie :P



_________________
Poliuretany do twojego vaga
Offline
 Profil    364477 praks@tlen.pl/" target="_blank"><!-- e --><a href=praks@tlen.pl" src="http://status.tlen.pl/?u=praks@tlen.pl&t=1" border="0" /> prakscorrado
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 21 Lut, 2008 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 04 Wrz, 2007
Posty: 289
Skąd: Świętokrzyskie [TSK]
Nowe graty dotarły

Image



_________________
Moje Corrado 16V+
Polerowanie i konserwacja aut - Auto Detailing
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 05 Kwi, 2008 
VW User
VW User
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 03 Kwi, 2008
Posty: 89
Skąd: z daleka
widzę że mody idą pełną para.... tak trzymać :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Lut, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 04 Wrz, 2007
Posty: 289
Skąd: Świętokrzyskie [TSK]
No to mały up...

Zapodany został kompletny wydech Magnaflow 2.25" z tłumikami 2.5"

Image

Image

Tak sobie teraz corrado chodzi -> http://www.youtube.com/watch?v=mseP_kEjTjM

Potem wpadły mi nowe koła...

Image

16x8 w rozstawie 5x112, jako że nie chciałem dystansów zmieniających rozstaw to zleciłem wykonanie nowych piast no i są...

Image

Image

W międzyczasie został zrobiony też dymiony front - foty niedługo jak będzie pogoda. Następnie dorwałem tanio głowice do 9A i zabrałem się za porting, narazie tylko foty z rozbiórki...

Image

Image

No i zabrałem się też za felgi. Jeszcze się nie zdecydowałem co do finalnego wyglądu środków i narazie rozmyślam nad jedna z tych dwóch opcji

Image



_________________
Moje Corrado 16V+
Polerowanie i konserwacja aut - Auto Detailing
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Lut, 2009 
vw PITUŚ
vw  PITUŚ
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 05 Kwi, 2006
Posty: 24
Skąd: Sko-Kam/Kielce
oj bedzie grubo a jak dolozysz polizei kit to juz mega wypasnie :D



_________________
Był Vw Passat Variant B3 1.8 GT '92r.
Był Vw Passat Variant B4 2.0 HIGHLAND '95r.
Był Vw Passat Variant B4 2.8 '94r.
Jest Vw Bora 00' 1.9TDi 115KM +
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
widze konkretne podejscie do tematu :ok:

przy takim wydechu bastuck to ryczacy wrzaskun niee ale ten magnaflow tez ladnie gada, nie chciales wiejszej srednicy z mysla o "T"? znawcy mowia za 2.5" to minimum..

drogo wychodzi takie wystruganie piasty?

pozdro


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Lut, 2009 
VW Maniak
VW Maniak
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Lip, 2006
Posty: 478
Skąd: Kalwaria Z.
podejscie do tematu profi, bedzie swietnie



_________________
www.vagmalopolska.pl
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Lut, 2009 
VW Zone Older
VW Zone Older
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Lis, 2004
Posty: 3539
Skąd: Wsee 04,06,07,08,10,11,12, 14 MIVW 10', 11'
Gadu-Gadu: 0
Auto: Golf GLS 77' Automatic
no podoba się . podoba. Tu będe obserwował projekt :D


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 13 Lut, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 04 Wrz, 2007
Posty: 289
Skąd: Świętokrzyskie [TSK]
Leetveen, tłumiki są 2.5" wiec tylko bedzie trzeba rury zmienić a i tak mnie to czekałoby przy robieniu downpipe 3". Wydech naprawdę świetny do 3k rpm jest jak seria potem się robi ciekawie. Wystruganie piast od 500zl za komplet - moje kosztowały ciut więcej ale to przez moje fanaberie odnośnie materiału itd.

Aktualnie maltretuje znajomego który zajmuje sie modelowaniem w CAD'ach aby mi zrobił program portingu do maszyny CNC i on i ja jesteśmy ciekawi jakby to wyszło ale to narazie plany. Póki co ja szukam frezów spiekanych weglikowych do roboty "ręcznej".

Nie napisałem że ów głowica będzie współpracować z walkami TT 268 i możliwe że ITB. Mam trochę gratów które kupowałem po taniości i póki kurs dolara i ojro jest jaki jest to robię motor n/a. Do setupu turbo brakuje w sumie tylko GT28RS i MS II PCB 3.57 + innovate lc1.



_________________
Moje Corrado 16V+
Polerowanie i konserwacja aut - Auto Detailing
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 14 Lut, 2009 
VW Zone Papla
VW Zone Papla
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Cze, 2005
Posty: 1365
Skąd: Radom
dzialaj dzialaj :D bedzie dobra reprezentacja na sezon :)



_________________
Moje aukcje: http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1082568
Dystanse na zamowienie, info gg
Golf Mk4 cabrio projekt http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=10821
Audi A3 8P OEM+ projekt viewtopic.php?f=98&t=96254&view=unread
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 14 Lut, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 23 Lis, 2005
Posty: 382
Gadu-Gadu: 5818841
Auto: mk1, mk5, e36
zapowiada sie grubo!


Offline
 Profil    5818841
 
 Temat postu:
PostWysłany: Sob 14 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
no to brawo, widze ze jestes pilnym uczniem i nie boisz sie termonologii :ok:

tez powoli dochodze do wniosku ze zarabiajac w takim biedniejacym kraju lepiej zaczekac z turbowaniem az waluty sie uspokoja a w miedzyczasie ladowac w szerokopojete "N/A"

od razu idziesz w "disco potato"? nie chcesz sie przyzwyczajac do mocy na czyms lzejszym typu K26?

pozdro i dzieki za ciekawe informacje :ok:


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 04 Wrz, 2007
Posty: 289
Skąd: Świętokrzyskie [TSK]
Odrazu uderzę w turbo na BB - chetnie zobaczę na własnej "dupohamowni" czy naprawdę taka duża jest różnica. Poza tym to staram się wrzucać sprzęt najlepszy na jaki mnie stać gdyż nie mam kasy na jakieś drogie eksperymenty. Ogólnie to cały mój projekt 9aT to w sumie jedna wielka niewiadoma, gdyż nie idę na łatwiznę tylko chcę mieć okolice 300hp przy jak najniższym doładowaniu no i wiadomo z jak najniższych obrotów. Stąd też kombinuje z kolektor short runner opartym o ITB, wałkami i optymalizacją kanałów wydechowych, kolektorem rurowym równoodległościowym ( choć skrzynkowy teoretycznie byłby lepszy ałłłłł ), zewn. WG, MS II z kilkoma customowymi rozwiązaniami itd.....Ale to ogólnie temat odległy, postanowiłem ze corrado zostanie ze mną do końca jego lub mojego a zatem nie mam ciśnienia na ten motor - póki co na setupie n/a lata mi się świetnie i po modach które są w toku będzie miodnie a motor T to ukoronowanie projektu. Choć sam silnik to jakieś 60% gotowej całości - widziałbym u mnie skrzynie 6'tke albo jakaś hybrydę ze lsd pelaquin lub Quaife do tego muszę dobrać jakieś fajne heble na tył które ładnie uzupełnia przedni zestaw 312mm....Może kiedyś uda mi się skończyć mechanicznie furę :) Bo stylistycznie to juz jest to co chciałem jak wrzucę rs'y i nowy gwint który pozwoli mi na porządna glebę.



_________________
Moje Corrado 16V+
Polerowanie i konserwacja aut - Auto Detailing
Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Nie 15 Lut, 2009 
VW Zone Master
VW Zone Master

Rejestracja: Śro 02 Kwi, 2008
Posty: 856
Gadu-Gadu: 0
Auto: f**k this place
widze ze wszystko przeplanowane niejedna noc i chyba w kazda wolna chwile ;)

tez zaglebialem sie w temacie lsd i powiem ze chyba KAAZ jest najlepszy z tego co mi sie udalo wywiedziec, sluchalem opowiadan uzytkownika w PL oraz kolegi z IRL ktory zmieszal sie ze srodowiskiem ulicznych wariatow.. wszyscy mowia tylko jedno - KAAZ.

coraz bardziej widze ze idziemy podobnymi sciezkami, tyle ze u mnie na stole juz lezy K26 i zewnetrzny WG do niego, spec. od turbowania mowi ze to dobry stuff do softT, a samo K26 ma dobry ciag juz na dole.. wiedza skromna jak na tak obszerny temat, ale jak glowa i noga dojrzeje to na pewno pojawi sie T w DOHCu.

taki krotki kolektor mozna kupic w okolicach 1k lub zaadoptowac z S2, ale mozna tez zaszalec i wstawic bombe z BBM :-D gotowy rownoodleglosciowy baran z inoxa to tez koszt ok 1k-1.5k ale to juz pewnie od dawna wiesz :cfaniak:

pozdro


Offline
 Profil  
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2009 
VW Master
VW Master
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 04 Wrz, 2007
Posty: 289
Skąd: Świętokrzyskie [TSK]
Wczoraj spedzilem z 15 min nad kanalem ssacym, jednak dosc szybko wymiekl frez - ale czego spodziewac sie tu po czyms dorzuconym jako sample.

Image

[ Dodano: Pią 20 Lut, 2009 ]
Nowy front in progress...Kierunki i halo już ściemnione...

Image



_________________
Moje Corrado 16V+
Polerowanie i konserwacja aut - Auto Detailing
Offline
 Profil  
 


  • Klikając w reklamę wspierasz funkcjonowanie naszego forum!

    Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
     Strona 2 z 13 [ 181 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna


    Kto jest na forum

    Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 40 gości


    Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
    Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
    Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
    Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

    Szukaj:
    Skocz do:  
    Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
    YOLO Events - agencja eventowa Regeneracja wtryskiwaczy Skup aut Poznań
    Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
    Strony internetowe Zielona Góra Forum mechaniczne Skup aut Poznań
    Forum webmasterskie Autoczęści Ucando
    Wszystkie prawa zastrzeżone dla VWZONE.PL © 2003-2019 - Adwave.eu - strony internetowe